- Pikkusydän on kiva kukka, kun kukkii koko kesän.
Pese ihmeessa ainakin leimut, niitä nyt ainakin voi kunnolla liottaa. Särkyneet on sitten pikapesulla.
Älä sit käytä pesuainetta, äläkä juuriharjaa. :-) - Ancie
Pese ne vanhojen kukkien juuret, niin katoaa juolavehnät ym.
Näin mä oon tehnyt aikoinani ja yhä teen sitä äidin luona. - Heikku
Se on ikivanha tango " Hiljainen kylätie"...
Muistatkos 50 palstalta, kun sää ja mää, päätettiin tehdä itsellemme miehet puusta?
(kirjoittelin siellä palstalla eri nikillä, kuin nyt) - On tosi kiusallista saada näitä itse tehtyjä "lahjoja". Tietty joku syötävä menettelee.
- Eihän nyt kyse ole laiskuudesta, Sen,minkä sinä teet keväällä,mitä teen vuoden pimeämpään aikaan ja nautin elämästä valoisaan aikaan.
- Sano puolisolle, että on vaarallista tuijottaa kattoon (ainakin kävellessä). Siinä voi kompuroida.
Eiks tuosta magneettihuiskasta tuu säteilyä? - Mulla on A-tikkaat, mutta kyllä niilläkin voi kompuroida. Alas tullessa voi astua harhaan, kun tarpeeksi tyhmä on, kuten minä olen.
- Kunhan ilmat lämpenee, niin pesen ikkunat, siinä mun kevätsiivous.
En tuhlaa kevättä siivoukseen, loka-marraskuussa sitten siivotaan paremmin. - Tuotahan se elämä on ollut.
Miten se tummien ennutus menikään: rahhaa tulloo ja mennee kans, illoo on ja surruu kans, kun lumeen kus.., niin reikä jää. - Minulla alkaa aina pipo kiristämään, jos ihmisten ulkonäköä arvostellaan.
Ihan sama, onko kohde ystävä, tuttava,täysin vieras, julkkis...
En edes viitsi tässä kirjoittaa, mitä tuollaisesta arvostelijasta ajattelen. - Äläs nyt. Kohta on kesä ja lämmin (ehkä) ja se tekee hyvää vanhoille luille ja sit taas juostaan, että tanner tömisee ja katsellaan kukkia yms. :)
- Ei kukaan henno 109-vuotiasta hätyyttää. :)
- No jo on outoa, jos ei äiti ole tuollaista asiaa lapselleen kertonut.
Ehkä kaikissa perheissä ei kesutella. - Meillä on sellainen "tuuletusporukka", johon kuuluu 40-60 luvulla syntyneitä ja on siellä pari 30-luvullakin syntynyttä. Keskusteluissa on kaikki muut aiheet hyväksytty, paiti ei uskonto ja politiikka. (no poliitiikkaa kyllä välillä joutuu sivuamaan)
Täytyy sanoa, että kyllä 10-vuoden ikäero näkyy keskusteluissa, toki aina on poikkeuksia mukana.
Työttömyys, maahanmuutto, pukeutuminen, nuoriso ja ikävä kyllä pienet lapsetkin on aiheita, joissa tämä ikäero tulee esiin. - Tässä+taannoin+nauroin+ruokakaupassa.+Kotimaista+kurkkua+myytiin+muoviin+pakattuna+ja+ulkomailta+tuotua+ilman+muovia.+No+sitähän+en+tiedä+millaisessa+paketissa+tuo+ulkolainen+tulee+kauppaan.
Itse+kierrätän+jätteet+ja+muovia+tulee+eniten.+Tuolla+ylempänä+oli,+että+sitä+voisi+vähentää+50%,+vaan+miten+tavallinen+tallaaja+sen+tekee? - Näin se taitaa olla ja kuten alla huomaat, turha on kirjoittaa rekattuna, sää oot mää ja mää oon sää.
- Sinulle ei riitä mikään. Nytkö olen joku varjokabinetissa oleva? Siksikö, etten roiku tällä palstalla päivästö toiseen?
En ymmärrä sinun jatkuvaa mollaamista rekkaamattomista kirjoittajista. Eikö sinulla ole kykyä ohittaa heidät, jos he mielestäsi laskevat palstan tasoa, kuten tuolla ylempänä kirjoitit. Kirjoita sinä vain rekattujen kanssa.
Tekstisi tässä ketjussa ei ainakaan paranna palstan tasoa. - Minä en jaksa ymmärtää, kun samat kirjoittajat narisee palstan tasosta vuodesta toiseen.
Pakkohan täällä ei ole olla ja aina voi mennä niille suljetuille ja vältää se likaiseksi tuleminen tällä palstalla. - Ne pari kertaa syntytyshuoneessa, eikä hassumpi kokemus ollut sekään, kun tulin tuplien mummuksi.
Muutama päivä sitten oli "tähtihetki", kun 3 vee poika sanoi mulle, et sää olet Ihana Tyttö. - Olisin laittanut tähän Kultaa ja Hopeaa, mutta oli niin karseita verioita.
Mutta josko sitä tulee...? Terveiset palstalaiselle, jonka tiedän katselevan
tulevina päivinä lähetyksiä Norjasta. (nikkiä, kun ei saa kuulemma mainita)