Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salopuu
profiilit
salopuu
salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enemmän+voisi+käsidesiä+ja+maskeja+käyttää+omalla+kohdallani.+Kyllä+se+vahvin+turva+Jeesuksessa+on.+Maskit,+desit+antavat+suojaa+ja+ehkä+lisävuosia+ajallista+olemassaoloa+varten.+Jeesus+antaa+suojan+iankaikkista+tuhoa+vastaan!
27.09.2020 04:39
Joskus+alan+kuuntelemaan+Mattilaa.+Kuuntelin+ehkä+noin+kolmanneksen+viimeisimmästä+Turun+tilaisuudesta.++Jälleen+se+oli+samaa+vanhan+kertausta+eksytyksestä.+++Kuuntelin+sitten++One+Way+Missionin++ja+löytyy+myös+Tohtori++ristintie+kanavalta+kaksi+viimeisisntä+Pekka+Sartolan+luentoa.+Niissä+on+asiaa+ja+suositten+jokaista+kuuntelemaan.+++https://youtu.be/L_RqtdpqXBs++ja++++https://youtu.be/kiQE5spHJQ8?t=12++++Kyllä+Kirjoitukset+ovat+alkaneet+toteutumaan+rivakasti+ja+Israel+on+painumassa+ennustettuun+valerauhaan.
23.09.2020 11:27
No+oliko+tilillepanolomakkeessa+eräpäivä?+++Tilasin+ja+luin+ja+vein+paketin+kirjaston+ilmaismateriaali+hyllylle+ilman+sitä+maksukorttia.++En+ole+maksanut+mitään!+Minulle+tulee+mainoksia+kotiin+nimelläni,+mutta+en+ole+vielä+joutunut+velkoihin+ja+ulosottoon+niiden+vuoksi.++Ajattelen+ryhtyä+kannattamaan++Patmoksen+kautta++yhtä+saavuttamattoman+kansan+evankeliointia.++Kyllä++me+mainoksista+huolimatta+itse+päätämme,+minne+kannatukset+lähetämme.++Uskon+että+olet+varustettu+normaalilla+älykkyydellä.+Voihan+silti+kysyä.+https://youtu.be/H0TRHCPb3dY
23.09.2020 11:13
Ja+eihän+uskovien+yhteisöissä+mihinkään+päästä+jos+vähänkin+eri+tavalla+ajattelevat+ja+uskossa+kasvuvaiheessa++potkaistaan+ovesta+ulos.+Joillain+asioiden+työstäminen+ja+prosessointi+voi+kestää+kuukausia,+jopa+vuosia.++Kun+annetaan+aikaa,+rukoillaan,+tuetaan+ja+opetetaan,+niin+Sana+ja+Pyhä+Henki+tekee+tehtävänsä.++Takon+taktiikalla+ei+päästä+eteenpäin+vaan+sysätään+uskon+alkuvaiheessa+tai+etsijät+ulos++maailmaan.+Kunpa+hän+allkaisi+käsittää!+Salopuu
21.09.2020 22:34
Oli+erittäin+hyviä+ja+mielenkiintoisia+soittajia+ja+asioita!++Kuunnelkaa+uusintana+torstaina+Radiopatmoksella+klo+18.00+alkaen.+Salopuu
24.08.2020 00:10
Samuli+Perälä+uskoon+Jumalaan+mutta+hän+edustaa+idänuskontoja+ja+uskoo+jälleensyntymiseen.+Ei+ole+uudestisyntynyt!+Sen+huomaa+heti+hänen+puheesta!
23.08.2020 21:00
En+ole+tuota+itse++lukenut+mutta+kyllä+se+käy+ilmi+Lutherin+omista+elämäkertakirjoista.++Uskon+asiaa+tutkinneita.++Hän+ei+ymmärtänyt+juutalaisten+asemaa+Jumalan+pelastussuunnitelmassa+loppuun+asti.++Oliko+niin+että+Jumala+peitti+tämän+asian+Lutherin+ymmärryksellä+kun+ei+ollut+vielä+juutalaisten+aika.+Tässä+nähdään+että+arvostettu+kirkkoisä+tai+Sanan+opettaja+voi++mennä+jossain+pieleen.+Ei+tule+asettaa+ketään+julistajaa+totuuden+lähteeksi+ilman+kritiikkiä+vaan+tukeutua+Raamattuun,+Jumalan+sanaan!
23.08.2020 20:56
Juuri+noin.+Aika+on+vaikea.+Saatana,+masentaa+ja+hyökkää+uskovia+vastaan+ja+Herra+sallii+sen+että+kasvaisimme+luottamuksessa+häneen!+Rukoillaan+taisteluissa+olevien+kanssamatkaajien+puolesta.
29.07.2020 23:12
Raamattuun+on+kirjoitettu+vain+pelastuksen+ja+ajallisen+elämän+kannalta+olennainen.+Uskon+että+meille+selviää+paljon+ja+yllättävää+ajan+rajan+toisella+puolella.+Alussa+ei+ollut+kuolemaa+edes+eläinkunnassa+ja++nykyiset+petoeläimet+söivät+kasviravintoa.+Sama+tapahtuu+tuhatvuotisessa+valtakunnassa+ja+tulevassa+uudessa+taivaassa+ja+maassa.
23.07.2020 22:03
En+näe+Uuden+testamentin+aikana+tarpeellisena.+Titenkin+jos+vihollinen+hyökkää+niin+saa++puolustautua.
23.07.2020 22:00
Ihmettelen+että+asiallisia+aloituksia+poistetaan+ja+sitten+selvät+provoilut+ja+häirikköviestit+jäävät++tänne+ilmoitukista+huolimatta.
23.07.2020 21:57
Ja+vaikka+elämässä+on+vastoinkäymistä+ja+koetusta+niin+se+Jumalan+antama+perusrauha+säilyy+taustalla.
23.07.2020 21:55
Minäkin+koen+rauhana+ja+lepona!
23.07.2020 21:54
Olemme+taivaassa+Karitsan+häissä++seitsemän+vuotta.+Sen+jälkeen+Jeesus+laskeutuu+maan+päälle+seurakuntansa+kanssa+,+hänen+jalkansa+astuvat+Jerusalemiin+Öljymäelle+ja++Jeesus+perustaa+maan+päälle+tuhatvuotisen+valtakunnan.++Vasta+sen+jälkeen+tapahtuu+++viimeinen+tuomio+ja+pelastumattomien+ylösnousemus.+Jumala+luo+uudet+taivaat+ja+uuden+maan+ja++tämä+entinen+hävitetään.
20.06.2020 17:26
On+vaara+on+että+kun+tarkkailee+lähimmäistään,+on+itse+eksymässä.+Pysytään+Jeesuksessa,+ollaan+innokkaat+evankeliumin+työssä+ja+lähetystyössä,++ei+eksytä!++Herran+tiellä+ei+yksinkertaisinkaan+eksy.
20.06.2020 17:01
Kävin+eilen+illalla+muutaman+ystävän+kanssa+grillaamassa+ja+keittelemässä++nokipannukahvia.+++Uskovaisena+seuraa+eri+vuosilta+koostetta+Keuruun+nettijuhannuskonffaa!
Kun+on+Jumalan+antama+rauha+sisimmässä+niin+on+ilo+viettää+aikaa+juhannuksena+ja+kaikkina+vuoden+päiviänä.
20.06.2020 14:00
En+ole+ehtinyt+paljoa+katsomaan,+mutta+äsken+katsoin+lähetysjuhlan+ja+kyllä+oli+sytyttävä+ja+innostava!+++Kannatustakin+vähän+laitoin!
20.06.2020 13:06
Jeesus+antoi+olla+Juudas+Iskariotin++koko+ajan+opetuslasten+joukossa+vaikka+hän+tiesi+että+tämä+oli+varas.+Joh.++12:6.+++Tälläkin+hetkellä+Jeesus+näkee+salasynneissä+eläviä++uskovia.++Jumalalla+on+aikansa+maan+päällä.+++Synnintekijä+voi+tulla+omassatunnossa++hertäykseen+ja+tehdä+parannuksen+ja+luopua+synnistä.++++Saattaa+sitä+sortua+jopa+ajatukseen+että++kyllä+tämä+onnistuu+näinkin+ja+en+kummempaa+tahahdu,+arki+jatkuu+ja+sydän+sen+kun+vain+paatuu.++Tulee+päivä+jolloin+matka+ajassa+päättyy.+++Se+on+armoa+jos+Jeesus+avaa+synnintekijän+sydämen+oven+ja++on+ymmärryas+ja+mahdollista+vielä+katua.+Kyllä+Jumala+taivaasta+näkee+vaelluksemme!
20.06.2020 13:01
Riippuu+aamusta.+Olen+huono+nukkuja+ja+joskus+kello+herättää+sopivasti+että+ehdin+töihin+tai+vapaaehtoishommiin.+En+ole+lakihenkinen+Raamatun+lukija+että+niin+monta+lukua+ja+tiettyyn++vuorokauden+aikaan.+Voi+mennä+päiviä+etten+avaa+Raamattua+mutta+toisina+päivinä+tulee+luettua+enemmän.+Joskus+yksi+jae+voi+puhua+enemmän+kuin+kaksi+lukua+nopeasti+kahlattuna.
03.06.2020 09:57
Sitä+olen+joskus+ihmetellyt+että+miksi+minä+täysin+uskomattoman+perheen+ja+suvun+lapsi+olen+uskonut+ja+tiennyt+Jumalan+olevan+aina.+En+ole+koskaan+epäillyt+Jumalan+olemassaoloa.+Jumala+on+sen+uskon+aikaansaanut.+Olen+pyörinyt+20+vuotta+somessa+niin+ateistien+kuin+uskovaisten+keskuudessa+ja+se+ei+ole+mitenkään+vaikuttanut+uskoni+syvyyteen.+Olen+kokenut+yliluonnollisia+asioita+niin+pahan+kuin+hyvän+henkimaailman+taholta,+mutta+en+kuitenkaan+kovin+paljon.++Kyllä+usko+on+Jumalan+aikaan+saana+asia+minussan
02.06.2020 01:18
4 / 39