Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan+Mark-bebis,+älä+viitsi+valehdella.+Kommentoin+täällä+sangen+harvoin.
28.06.2020 21:11
Noin+voi+kuvitella+vain+itsensä+Jumalaksi+korottanut+tekopyhä.
Petytkö+pahastikin+jos+kuvittelemasi+jumala+ei+tuhoakaan+Suomea?
24.05.2020 05:18
Kuulehan+Ano-bebis,+vastoin+tekopyhää+kuvitelmaasi+vastaan+niille,+joille+vastaamisen+katson+aiheelliseksi.+
Yksikään+ihminen+ei+kykene+näkemään,+kuka+on+saatanan+johdatuksessa.+Joka+väittää+kykenevänsä,+on+hyvin+todennäköisesti+itse.
22.05.2020 23:55
Kuulehan+V-bebis,+uskolla+tai+epäuskolla+ei+viimeisellä+tuomiolla+ole+merkitystä.+Sinulla+on+aivan+yhtä+paljon+pelättävää+tahi+toivottavaa+kuin+paatuneimmalla+ateistilla.
21.03.2020 21:10
Niinpä+niin,+Mark-bebis,+kerrankin+puhut+totta.
Asialla+ei+sivullisten+kannalta+ole+sikäli+merkitystä,+että+olet+jättänyt+arvostelukykysi+pikkulapsen+tasolle+ja+sentähden+näyttää+sinusta+moni+tosiasia+valheelta+ja+moni+valhe+tosiasialta.+Maalliset+kirjoittajat+ovat+jo+useasti+varoittaneet+sinua+seuraamasta+vääriä+profeettoja,+sellaisia+kuin+Aalto+ja+Leisola+ja+Reinikainen+ja+Torppa+ja+Tuuliranta,+ja+samoin+tekisin+minäkin,+jollen+tietäisi,+että+epäilet+minunkin+olemassaoloani+ja+keskityt+itsekkääseen+epäjumalanpalvontaasi.+Palvo+ketä+tai+mitä+haluat,+lopulliseen+kohtaloosi+eli+ikuiseen+unohdukseen+ei+ole+se+enää+millään+tavalla+vaikuttava.
Sinä+olet+minut+hyljännyt+ja+sentähden+olen+minä+sinut+hylkäävä.
17.03.2020 16:22
Sääli+että+s+i+n+ä+Mark+valehtelet+noin+räikeästi.
14.03.2020 20:58
Raamattu+ei+millään+lailla+kiellä+eikä+kiistä+evoluutiota.+"Lajinsa+mukaan"+on+pronssikautisten+ihmisten+ymmärryksen+mukaista+ja+jo+syntyaikanaan+vanhentunutta+ja+virheellistä+"tietoa".
14.03.2020 20:54
Kuulehan+ROT-bebis,+olet+väärässä+kuten+aina.+Lisäksi+nimimerkkisi+on+niin+törkeää+herjausta+(vääntelethän+sinä+Raamattua+ja+lisäilet+siihen+omiasi+niin+että+eräät+vähäisemmät+jumalat+ovat+täysin+pöyristyneet),+että+vaikka+olenkin+immuuni+pilkalle,+joudun+miettimään+onko+sinulle+lopultakin+langetettava+sama+tuomio+kuin+Mark5:lle+ja+Torpalle+eli+ikuinen+unohdus.+
Jos+omat+elämäntapasi+olisivat+Raamatun+ohjeiden+mukaiset,+ei+sinulla+olisi+tarvetta+huutaa+maailmalle+harhaoppejasi+ja+kalvavia+pelkojasi.+Toisin+kuin+Mark5:llä+on+sinulla+vielä+mahdollisuus+pelastua.+Tutkistele+itseäsi,+yritä+löytää+kristillinen+nöyryytesi+uudelleen+(sillä+sen+olet+sinä+tyystin+kadottanut)+ja+lakkaa+nimittelemästä+ateistisia+kanssaihmisiäsi,+jos+haluat+pelastua+ikuiselta+unohdukselta.+Päiväsi+ovat+muutoin+luetut.
14.03.2020 20:33
Kuulehan+Mark-bebis,+siteeraamasi+jakeen+kirjoittaja+on+käsittänyt+värin+(mikä+ei+ole+ihmekään,+hänhän+oli+vain+ihminen).+Minua+saa+pilkata+mielin+määrin,+en+piittaa+pilkasta+vähääkään.+
Sen+sijaan+sinun+ja+kaltaistesi+harjoittama+epäjumalanpalvonta+on+rikoksista+ja+synneistä+suurin.
Sanassa+sanotaan,+että+maallisia+lakeja+tulee+kunnioittaa.+Turha+on+sinun+niitä+halveksia+ja+pilkata,+sillä+tavoin+vain+häpäiset+itsesi.
14.03.2020 16:29
Kuulehan+Toni-bebis,+huomaan+sinun+valinneen+saman+tien+kuin+Mark5:+halveksit+mm.+tiedettä,+kanssaihmisiäsi+ja+Jumalaa+ja+häpäiset+itsesi+yhtä+typerällä+kuin+lapsellisella+itsekehullasi.+Jolleivät+tapasi+pian+muutu,+joudun+päättämään+että+sinun+kohtalosi+on+sama,+johon+olen+tuominnut+Mark5:n+-+ikuinen+unohdus.+Yksinäisessä+iäisyydessä+on+niin+hänen+kuin+sinun+sopivaa+pohtia,+olisiko+sittenkin+kannattanut+valita+toisin.
12.03.2020 19:11
Turpa+kiinni.
12.03.2020 11:17
Lakkaa+jauhamasta+"ateistisesta+loggikasta"+ennen+kuin+on+myöhäistä.+Häpäiset+itsesi+päivä+päivältä+pahemmin+ja+samalla+lietot+itsesi+sellaiseen+mielentilaan,+ettei+sinua+kohta+voi+auttaa+edes+maallinen+lääketiede.+Minusta+ei+ole+sinulle+apua,+koska+olet+itse+minut+hyljännyt.
12.03.2020 11:18
Pidä+sinä+suuri+suusi+kiinni+"ateistisesta+logiikasta".+Et+voi+tietää+siitä+mitään,+ellet+ole+ateisti.
Tietyllä+tavalla+olet+tietenkin+ateisti,+koska+et+usko+Jumalaan+tai+ylipäätään+mihinkään+jumalaan+vaan+itseesi,+mutta+tässä+tapauksessa+ateisti-sanan+merkitys+on+erilainen+kuin+se+mitä+sinä+tekopyhä+tyhjänpuhuja+tarkoitat.
12.03.2020 11:15
En+edelleenkään+vastaa+sinunlaisillesi+valehteleville,+itsetyytyväisille+ja+tekopyhille+jumalankieltäjille.+Sinulla+ei+ole+oikeutta+kysellä+minulta+yhtään+mitään,+koska+olet+toiminnallasi+kieltänyt+minut.
07.03.2020 18:09
Pohjimmiltaan+Markin+jatkuva+propaganda+on+suunnattu+hänelle+itselleen+ja+se+perustuu+pelkoon.+Hän+pelkää+että+"ateistinen+tiede"+on+sittenkin+oikeassa+(kuten+se+onkin),+hän+pelkää+että+Jumalaa+ei+sittenkään+ole+olemassa+(eikä+hänelle+itse+asiassa+enää+olekaan+koska+hän+on+tehnyt+itsestään+itselleen+epäjumalan),+hän+pelkää+että+hänen+uskonsa+loppuu+(kuten+se+pian+loppuukin),+hän+pelkää+pohjimmiltaan+omaa+itseään.
06.03.2020 20:15
"Evoluutioteoria+on+tieteen+vastaista+räikeää+ihmisten+huijausta+ja+sillä+on+petkutettu+koulussa+lapsia+ja+nuorisoa."
Valehtelet.+Sinulle+ei+edes+voi+antaa+anteeksi,+kuten+lapselle+voisi,+koska+sinulla+on+ollut+koko+ikäsi+aikaa+oppia+kristillistä+nöyryyttä.
Ikuisessa+unohduksessa+saat+sitten+miettiä+ikuisuuden,+mitä+olet+tullut+tehneeksi.
06.03.2020 20:13
Taidat+aivan+tosissasi+haluta+pikapassitusta+kadotukseen.+Otat+jatkuvasti+itsellesi+minun+valtuuksiani+ja+sen+törkeämpää+jumalanpilkkarikosta+ei+pysty+edes+kuvittelemaan.
Älä+sitten+sano+etten+varoittanut+sinua.
06.03.2020 20:11
Mark,+häpäiset+mm.+itsesi,+uskosi,+rehellisen+tieteen+ja+minut.+Täydellinen+häpeämättömyytesi+todistaa,+että+jumaloit+yksinomaan+itseäsi+ja+siksi+on+sinun+kohtalosi+oleva+ikuinen+unohdus.+Sen+olet+käytökselläsi+itsellesi+valinnut+enkä+edes+minä+voi+enää+johdattaa+sinua+taivaaseen.
Et+edes+viihtyisi+taivaassa,+koska+se+ei+vastaa+sitä+mitä+luulet+sen+olevan.
01.03.2020 22:36
En+vastaa+sinunlaistesi+jumalankieltäjien+ja+-pilkkaajien+kysymyksiin.
27.02.2020 17:06
Kuulkaana+asdf-bebis+ja+Mark-bebis,+olette+väärässä+niin+tässä+keskustelussa+kuin+kaikessa+muussakin.+Siksi+onkin+teidän+osananne+oleva+taivaan+ja+kadotuksen+sijasta+ikuinen+unohdus.+Siellä+on+teidän+hyvä+miettiä+ikuisessa+yksinäisyydessä,+olisiko+kannattanut+olla+viisaampi+ja+uskoa+oikeaan+Jumalaan+eikä+ryhtyä+jumaloimaan+itseään.
25.02.2020 20:14
2 / 11