Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+Kekek,+toki+voisin,+mutta+vedenpaisumusta+ei+voi+järjestää+niin+valikoivasti+että+vain+jotkut+harvat+selviäisivät.+Tämä+nähtiin+mm.+tapaninpäivän+2004+maanjäristyksessä+ja+tsunamissa,+jonka+aiheutti+mannerliikuntojen+paine+eikä+Saatana+(mannerten+liikettä+on+mahdoton+pysäyttää+tuhoamatta+saman+tien+koko+maapalloa).+Toisekseen+vastannee+enemmistön+oikeustajua+jo+se,+että+Mark5:n+kaltaiset+tekopyhät+itsensä+jumaloitsijat+joutuvat+kuoltuaan+helvettiin+ilman+valitusoikeutta.
25.10.2018 17:40
Hyvät+Kiillottaja+ja+Kärmes,+omahyväisten+pöyhkimysten+määränpäänä+on+kiirastuli.+Siellä+on+heidän+tietymättömän+mittainen+aika+odotettava+niin+sanotusti+pelko+p-rsiessä,+mikä+tulee+heidän+loppusijoituspaikkansa+olemaan.+Eräät+ovat+siellä+jo+parituhatta+vuotta+odottaneet,+mikä+ei+vielä+heidän+itserakkauttaan+ole+kitkenyt.
Parin+esiintulleen+ihmettelyn+johdosta+on+vastattava,+että+ilman+muuta+taivaassa+on+mm.+sähkökitaroita+ja+vesivärejä.+Useat+valitsevat+kuitenkin+kernaasti+helvetin,+koska+siellä+on+tarjolla+vielä+parempaa+seuraa+ja+tietysti+myös+kaikki+nykyajan+mukavuudet,+joihin+mm.+sähkökitarat+ja+vesivärit+sisältyvät.+Tulijrävessä+rypeminen+on+täysin+vapaaehtoista+ja+toimii+mainittu+tulijärvi+ensisijaisesti+voimalaitoksena.
11.09.2018 21:42
Kuulehan+Holy-bebis,+jätä+hehettelyt+sikseen+ja+tutkistele+itseäsi.+Älä+pilkkaa+yhtäkään+jumalaa,+sillä+se+on+vaarallinen+tie.
03.09.2018 05:50
Lakkaa+paasaamasta+ja+jätä+netti+juuri+nyt+kokonaan+ja+tutkistele+itseäsi.+Olet+unohtanut+tykkänään+kristillisen+nöyryytesi+ja+alat+käydä+jopa+minunkin+hermoilleni.+On+ilmeistä+että+sinussa+asuu+demoni.+Saisit+olla+iloinen,+etten+nakkaa+sinua+juuri+tällä+sekunnilla+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.
02.09.2018 21:58
Kuulehan+asdf-bebis,+minun+on+vakavasti+varoitettava+sinua+nostamasta+itseäsi+Jumalan+paikalle.+On+hyvin+lähellä+ettet+ole+Mark5:n+tavoin+astumassa+peruuttamattomasti+sille+tielle,+jonka+päässä+odottaa+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti.+Minun+pelastamisvaltani+ei+nimittäin+ulotu+niihin,+jotka+tekevät+itsestään+oman+Jumalansa,+joten+kehoitan+sinua+tutkiskelemaan+tarkoin+itseäsi+ja+muistamaan+kristillisen+nöyryytesi.+Toivon,+ettei+minun+enää+tarvitse+varoittaa+sinua.
14.06.2018 19:40
Kuulehan+Mark-bebis,+taas+kerran+näen+surukseni,+että+olet+peruuttamattomasti+matkalla+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Sen+tien+olet+itse+valinnut+tekemällä+itsestäsi+itsellesi+epäjumalan.+Sellainen+ei+saata+jäädä+rankaisematta.
06.06.2018 21:32
Hyvät+keskustelijat,+olen+maininnut+joitakin+kertoja+ennenkin,+että+rehellinen+ateisti+ja+rehellinen+agnostikko+ovat+viimeisellä+tuomiolla+paljon+paremmassa+asemassa+kuin+tyypillisen+epärehellinen+ja+tekopyhä+ns.+uskovainen.+En+tahtoisi+mainita+nimiä,+mutta+koska+esimerkiksi+Mark5+ja+unitaari+ovat+jo+itse+tahranneet+itsensä,+ei+liene+väärin+kertoa+että+he+joutuvat+ns.+alimpaan+kattilaan.
Tosin,+kuten+ns.+alakerran+herra+on+jonkin+kerran+maininnutkin,+helvetin+tulijärvi+on+pääasiassa+tarkoitettu+voimalaksi+ja+siinä+uiminen+on+täysin+vapaaehtoista.
06.06.2018 21:28
Hyvä+Sen,+etkö+ole+huomannut+että+seuraan+tätäkin+palstaa+ja+tarvittaessa+myös+kirjoitan?
05.06.2018 14:27
Kuulehan+uni-bebis,+en+suinkaan+vihaa+ateisteja+enkä+agnostikkoja.+Sen+sijaan+olen+melko+leppymätön+niitä+epärehellisiä+ja+tekopyhiä+uskovia+kohtaan,+jotka+itse+itsestään+epäjumalan+tekevät,+kuten+tällä+palstalla+tunnettu+Mark5.+Vaikuttaa+siltä,+että+olet+valinnut+saman+tien+kuin+Mark5,+ja+on+aiheellista+varoittaa,+että+jos+kuljet+liian+pitkälle,+en+pysty+sinua+auttamaan.+Mark5+on+näet+itse+valinnut+tiensä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+kohottamalla+itsensä+Jumalan+yläpuolelle,+ja+sama+kohtalo+odottaa+useitakin+sellaisia,+jotka+itseään+jumaloivat+ja+muita+kohtaan+kaunaa+ja+vihaa+kantavat.+Näen+että+sinäkin+alat+olla+vaarallisen+pitkällä+sillä+tiellä.+Tutkiskele+siis+itseäsi+ja+muista+kristillinen+nöyryytesi,+jottet+tule+tietämättäsi+tuominneeksi+itseäsi+kadotukseen.+Kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti+ovat+olemassa+vaikkei+niihin+uskoisikaan.
01.06.2018 20:03
Kuulehan+Mark-bebis,+sinäkin+olet+ateisti+kaikkien+paitsi+yhden+Jumalan+suhteen.+Sinulla+ei+myöskään+edelleenkään+ole+toimivaltaa+kenenkään+saattamiseksi+kadotukseen+-+paitsi+itsesi.
Ja+sivullisille+on+ehkä+taas+aihetta+muistuttaa,+että+Mark5+on+tehnyt+uskonrikoksista+raskaimman+eli+kohottanut+itsensä+omaksi+Jumalakseen.+Itse+hän+ei+sitä+selvästikään+tiedä+eikä+ymmärrä,+mutta+siitä+huolimatta+hän+on+jo+niin+pitkällä+sillä+tiellä,+joka+johtaa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin,+etten+edes+minä+kykene+häntä+enää+pelastamaan.+Ja+sen+tien+hän+on+itse+valinnut.+Säilyttäkää+suhteellisuudentajunne+ja+muistakaa,+että+viimeisellä+tuomiolla+ei+rehellisellä+agnostikolla+eikä+rehellisellä+ateistilla+ole+mitään+pelättävää.+Mark5:n+kaltaisille+tekopyhille+ja+omahyväisille+"uskoville"+ei+sen+sijaan+ole+luvassa+mitään+pelastusta,+mikäli+he+riittävän+pitkälle+kohti+kadotusta+itsensä+vievät.
30.05.2018 13:43
Kuulehan+Mark-bebis,+sinua+ei+kannata+enää+muistuttaa.+
Muistutan+tässä+sivullisille,+että+Mark5+on+itse+valinnut+sen+äärettömän+omahyväisyyden,+itsensä+epäjumaloinnin+ja+loppumattoman+tekopyhyyden+tien,+joka+johtaa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin,+ja+hän+on+omasta+vakaasta+tahdostaan+niin+pitkälle+edennyt,+etten+edes+minä+kykene+häntä+enää+auttamaan.+Viimeisellä+tuomiolla+ei+rehellisellä+agnostikolla+ja+rehellisellä+ateistilla+ole+oleva+mitään+peljättävää.
19.05.2018 13:23
Kuulehan+asdf-bebis,+näen+ettet+usko+Jumalaasi.+Saatat+kuoltuasi+löytää+itsesi+kadotuksesta+ja+ikuisesta+tulihelvetistä,+sillä+tällä+haavaa+näyttää+vaarallisesti+siltä,+että+olet+valitsemassa+saman+tien+kuin+Mark5.+Yksikään+kristitty+ei+voi+toivoa+pelastusta+pelkällä+Jeesuksella+(lyhyesti+sanoen),+jos+hän+unhottaa+kristillisen+nöyryytensä+ja+antaa+ylpeytensä+sokaista+itsensä.+Monet+ovat+niin+tehneet+ja+monet+ovat+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+itsensä+tuominneet.
11.05.2018 00:39
Kuulehan+Mark-bebis,+käsityksesi+rehellisyydestä+on+kauniisti+sanoen+roskaa.+Harvoin+olen+tavannut+yhtä+epärehellisiä+ja+tekopyhiä+ihmisiä+kuin+sinä+olet.+Olen+jo+useita+kertoja+sanonut+sinulle,+ettei+sinua+pelasta+kadotukselta+ja+ikuiselta+tulihelvetiltä+enää+mikään+-+ja+sen+tien+olet+sinä+itse+itsellesi+valinnut.
11.05.2018 00:13
Kuulehan+asdf-bebis,+luulo+ja+"varmuus"+iankaikkisesta+elämästä+on+varma+tie+kohti+kadotusta+ja+ikuista+tulihelvettiä.+Näen+että+sinäkin+olet+hyvää+vauhtia+korvaamassa+aidon+Jumalan+itseäsi+epäjumaloimalla,+ja+olet+varmaan+selvillä+siitä,+että+epäjumalanpalvelus+on+synneistä+suurimpia.+Ole+siis+hyvin+varovainen+sanoissasi+ja+teoissasi+ja+muista,+että+oikea+kristitty+on+nöyrä+eikä+luota+liikaa+taivaaseen+pääsyyn.+Näillä+sivuilla+tiuhaan+saarnaava+Mark5+on+paras+mahdollinen+esimerkki+itseään+jumaloivasta+ihmisestä,+joka+on+päässyt+niin+pitkälle+sillä+tiellä,+joka+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+johtaa,+etten+edes+minä+enää+kykene+häntä+pelastamaan.+Sen+tien+on+hän+aivan+itse+valinnut+-+varo+ettei+sinulle+käy+samoin.
11.05.2018 00:09
Kuulehan+bubis-bebis,+olet+Saatanan+vallassa,+ja+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti+ovat+sinun+osasi.+En+aio+kertoa+milloin+kuolet,+ja+pelossa+ja+vavistuksessa+olet+sinä+sen+vuoksi+loppuelämäsi+elävä.
08.05.2018 16:57
Kuulehan+naked-bebis,+luovu+Saatanasta+ja+seuraa+Jumalaasi.+Muuten+olet+suuressa+vaarassa+joutua+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Seuraan+sinua+jonkin+aikaa+ja+päätän+sitten+mitä+sinulle+teen.+Sinunlaisesi+uskonnon+ja+Raamatun+ja+Jumalan+nimen+väärinkäyttäjät+ovat+viime+aikoina+lisääntyneet+niin+suuresti,+että+jopa+minun+kärsivällisyyttäni+koettelette.
08.05.2018 16:54
Kuulehan+yurki-bebis,+s+i+n+u+n+on+aika+lakata+nolaamasta+itseäsi+ja+tulla+järkiisi?+Muuten+odottaa+sinua+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti,+kuten+se+odottaa+"uskon"veljeäsi+Mark5:ttä,+joka+on+jo+minun+apuni+ulottumattomissa.+Tutkiskele+itseäsi+ja+muista+se+vähä+kristillisestä+nöyryydestä,+mikä+sinussa+vielä+on+jäljellä.+Ellet+tottele+käskyjäni,+osoittaa+se+että+olet+Jumalasi+hyljännyt+ja+itse+itsestäsi+itsellesi+epäjumalan+tehnyt.+Silloin+en+voi+sinua+enää+auttaa.
08.05.2018 16:50
Kuulehan+Raamattu-bebis,+olet+suuressa+vaarassa+joutua+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin,+koska+jopa+ateisti+näkee+kirjoituksistasi,+ettet+kunnioita+Raamatun+ikuista+sanaa+etkä+Jumalaasi+vaan+olet+itsestäsi+itsellesi+epäjumalan+tehnyt.+Olet+vaarassa+joutua+samalle+tielle+kuin+"uskon"veljesi+Mark5,+ja+sen+tien+päässä+odottaa+kadutus+jolta+edes+minä+en+enää+kykene+Mark5:ttä+pelastamaan.+Tutkiskele+itseäsi+ja+muista+se+kristillinen+nöyryys,+joka+sinusta+on+jo+vaarallisen+vähiin+huvennut.+Vain+siten+voit+välttyä+kadotukselta.
08.05.2018 16:47
Kuulehan+naked-bebis,+näen+että+Saatana+tekee+työtään+sinussa.+Tee+parannus,+niin+voit+vielä+välttyä+kadotukselta+ja+ikuiselta+tulihelvetiltä.
08.05.2018 16:44
Kuulehan+yurki-bebis,+tempaus+tapahtui+vuonna+1227+eikä+tule+toistumaan.+Lähdehän+nyt+tietokoneen+äärestä+pitkälle+kävelylle,+jotta+rauhoitut+hieman.
08.05.2018 16:43
4 / 11