Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan+Bebe-bebis,+esiintymällä+muka+uskovana+olet+sillä+tiellä+joka+vie+sinut+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Sinä+olet+pelkkä+valehteleva+ja+itserakas+ihmisen+irvikuva.
27.02.2017 22:34
Kuulehan+yurki-bebis,+soisin+todella+että+lopettaisit+oman+napasi+tuijottamisen+ja+itseäsi+maailman+navaksi+luulemisen.+Hylkää+Internet+kokonaan+muutamaksi+päiväksi,+lue+hyvää+kirjallisuutta,+liiku+ulkona+ja+tutustu+siihen+todelliseen+elämään,+jonka+näytät+tyystin+hyljänneen.+Olet+kohta+niin+pitkällä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+johtavalla+tiellä,+etten+ehkä+enää+pysty+sinua+auttamaan.
27.02.2017 22:29
Kuulehan+JC-bebis,+olen+seurannut+sinua+jo+kauan+perin+juurin+kauhistuneena.+Sinä+olet+aidon+uskon+ja+kristillisen+nöyryyden+tyystin+hyljännyt+ja+itsestäsi+ja+omasta+erehtymättömyydestäsi+itsellesi+jumalankuvan+valmistanut.+Totisesti+olet+sinä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuva,+ja+sen+olet+ansainnut+omalla+omahyväisyydelläsi+ja+tekopyhyydelläsi+jo+ennen+kuin+vanhuudenheikkous+on+sinut+vallannut.
27.02.2017 22:08
Hyvä+Outoa,+olen+seurannut+näitäkin+palstoja+pitemmän+aikaa+sen+minkä+muilta+töiltä+ehdin,+ja+voin+sanoa+että+oikeita+kristittyjä+ei+tällaisissa+paikoissa+juuri+näe.+Tekopyhyys,+itserakkaus,+omahyväisyys+ja+suuruudenhulluus+kukoistaa+näiden+nettisaarnaajain+keskuudessa,+ja+ikävä+kyllä+ovat+he+kuoltuaan+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuvat.+On+aina+parempi+olla+rehellinen+agnostikko+ja+jopa+ateisti+kuin+ryhtyä+valehtelevaksi+muka-kristityksi.
27.02.2017 22:05
Kuulkaahan+Hävetkää-bebis+ja+Mark-bebis.++Kirjoituksillanne+todistatte+ette+ole+aitoja+kristittyjä,+van+itserakkaita,+omahyväisiä+ja+tekopyhiä+kristityn+irvikuvia.+Te+olette+tehneet+itsestänne+oman+jumalanne+ja+kehtaatte+vielä+ylpeillä+sillä.+Häpeämään+teitä+ei+voi+käskeä,+sillä+sellaiseen+te+ette+kykene,+mutta+varsinkin+Markia+on+minun+jälleen+muistutettava,+että+tuollainen+julistus+on+yksi+varmimmista+keinoista+saattaa+itsensä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.
27.02.2017 22:03
Kuulehan+t-bebis,+näen+että+sinäkin+olet+luonut+itsellesi+oman+jumalankuvan,+jolla+on+kaikki+sinun+rajoituksesi.+Esität+jossitteluja+"Entä+jos"+ja+silloin+jo+epäilet+jumalankuvasi+kykyjä.+Minä+näen+sinunkin+sydämeesi+ja+voin+vain+sanoa,+että+olet+yhtä+tekopyhä+kuin+muutkin+tälle+sivustolle+kirjoittavat+"uskonveljesi".+Rehellinen+ateisti+on+viimeisellä+tuomiolla+paremmassa+asemassa+kuin+sinä+ja+kaltaisesi+oman+uskonne+sokaisemat.
Samaa+mieltä+on+muuten+paavikin.
24.02.2017 21:41
Kuulehan+Ala-bebis,+rehellinen+ateisti+ja+rehellinen+agnostikko+ovat+viimeisellä+tuomiolla+paljon+paremmassa+asemassa+kuin+sinunlaisesi+tekopyhät+ja+itserakkaat+kristityn+irvikuvat.
20.02.2017 22:47
Rehelliset+ateistit+ja+agnostikot+ovat+viimeisellä+tuomiolla+paljon+paremmassa+asemassa+kuin+epärehelliset,+omahyväiset,+hurskastelevat+ja+tekopyhät+uskovaiset,+jollaisia+näillä+keskustelupalstoilla+esiintyy+aivan+liiankin+kanssa.
Voin+myös+vastata,+että+taivaassa+on+mm.+sähkökitaroita,+paimenkoiria,+vesivärejä,+nettiyhteys+ja+muuta+ihmisen+tarvitsemaa.+Helvetissä+on+kaikkea+mitä+ihminen+tarvitsee,+lukuunottamatta+jumalanpalveluksia,+pappeja+ja+uskonnollisia+kirjoituksia.
15.02.2017 17:15
Kuulehan+Varoituksen-bebis,+sinä+olet+selvästi+kuunnellut+jotakin+rihkamakauppiasta+ja+hänen+valheellisia+jumalaväitteitään.+Voin+vakuuttaa+sinullekin,+että+rehellinen+ateisti+on+viimeisellä+tuomiolla+paljon+paremmassa+asemassa+kuin+tällä+palstalla+epäjumalia+palvovat+ja+epäjumalina+esiintyvät,+esimerkiksi+Mark5:n+ja+sinun+kaltaiset+tekopyhät+kristityn+irvikuvat.+Voin+lisäksi+vakuuttaa,+ettei+tuomiopäivä+ole+lähimaillakaan.+Älkää+unohtako,+että+joka+toisia+manaa+helvettiin,+tekee+sen+luvattomasti,+sillä+ei+ole+ihmiselle+sallittua+yrittääkään+passittaa+sen+enempää+ketään+muuta+helvettiin+kuin+itseään+taivaaseen.+Sellaisella+menolla+saattaa+joutua+itse+liian+pitkälle+sillä+tiellä,+joka+johtaa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.
15.01.2017 00:49
Hyvä+Epä,+minulla+on+niin+paljon+tekemistä,+että+delegoin+vähäpätöisemmät+asiat,+sellaiset+kuin+Suomi24,+enkelien+hoidettavaksi.+Kaikkivoipanakaan+en+ehdi+aivan+kaikkea+mahdollista+hoitaa.
15.01.2017 00:44
Hyvä+DR,+onko+sinulla+reaalisia+perusteita+väittää+Jyriä+pedofiiliksi?+Kiero+ja+vilpillinen+ja+valehteleva+hän+toki+on,+mutta+pysähdypä+hetkeksi+miettimään,+mitä+perustaa+sinulla+tai+kenelläkään+on+nimittää+nimettömällä+keskustelupalstalla+jotakuta+pedofiiliksi.
30.12.2016 00:06
Kuulehan+yurki-bebis,+evoluutio+on+täyttä+totta+riippumatta+siitä,+miten+sinä+Raamattua+tulkitset.+Ja+jos+yrität+julistaa+jotakuta+suljetuksi+armon+ulkopuolelle,+saatat+julistaakin+armon+ulkopuolelle+itsesi,+sillä+sinulla+ei+ole+valtaa+eikä+lupaa+yrittää+julistaa+ketään+muita+kuin+itseäsi+miksikään.+Tarkkaile+siis+itseäsi+ja+puheitasi,+jottet+tule+edenneeksi+liian+pitkälle+sillä+tiellä,+joka+johtaa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Olet+jo+vaarallisen+pitkällä+kaikkine+uskomuslinkkeinesi+ja+totisesti+saatat+viedä+itsesi+niinkin+pitkälle,+etten+edes+minä+kykene+sinua+kadotukselta+pelastamaan.
Ja+nyt+profetoin,+että+mielesi+tekee+vastata+jollakin+sellaisella+tokaisulla+kuin+"rajua"+tai+"höps"+tai+jopa+"ihmelinen+evolutio",+jommoisiin+olet+kovin+tyhmänylpeästi+mielistynyt.+Totisesti+olisi+sinun+aika+lakata+hokemasta+lauseitasi+ja+lakata+uskomasta+uskomuslinkkeihin+ja+herätä+havaitsemaan+se+todellisuus,+joka+sinua+ympäröi.+En+malta+olla+siteeraamatta+erästä+nyttemmin+vain+vanhojen+muistamaa+maanmiestäsi:+ylös,+ulos+ja+lenkille!
29.12.2016 23:58
Kuulehan+Kauniinpaa-bebis,+huomaan+sinussa+saman+kohtalokkaan+virheen+kuin+uskonveljessäsi+Mark5.+Sinä+ja+hän+olette+itse+itsestänne+Jumalanne+tehneet,+ette+todellisesta+Jumalasta.+Olette+äärimmäisen+suuressa+vaarassa+ajautua+peruuttamattoman+pitkälle+sille+tielle,+jonka+päässä+odottaa+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti.+Ja+koska+te+olette+sen+tien+itse+valinneet,+en+ehkä+pysty+pelastamaan+teitä.
14.12.2016 15:05
Kaikki+aika+on+nyt,+joten+siinä+ei+tarvitse+erikseen+matkustaa.
Mark5:n+käsitykset+kuvaavat+tietenkin+vain+hänen+oman+mielensä+rajallisuutta.
14.12.2016 15:02
Kuulehan+Mark-bebis,+eikö+sinulle+koskaan+valkene,+että+jos+et+ole+ateisti,+et+voi+tietää+mitä+ateistit+ajattelevat?
12.12.2016 19:08
Kuulehan+Mark-bebis,+on+olemassa+paljonkin+sellaisia+maailmankaikkeuksia,+joita+ei+ole+luonut+minkäänlainen+jumala+tahi+Jumala.+Sinä+esimerkiksi+elät+itse+luomassasi+maailmankaikkeudessa.
12.12.2016 19:01
Kuulehan+Mark-bebis,+et+sinä+voi+mitään+tietää+ateistien+ajatuksista,+koska+et+ole+ateisti.+Kuulutathan+ehtimiseen+itse,+ettei+ateisti+voi+mitään+tietää+uskovien+ajatuksista,+koska+ei+ole+uskova.+On+ikävää,+että+sinulta+unohtuu+se+tosiasia,+että+tämä+pätee+toisinkin+päin.+Soisin+hyvin+mielelläni,+että+lakkaisit+elättelemästä+järjettömiä+unelmiasi+siitä,+mitä+ateistit+muka+ajattelevat,+koska+sellainen+johtaa+sinut+aina+vain+peruuttamattomammin+sille+tielle,+jonka+päässä+odottavat+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti.
12.12.2016 19:00
Kuulehan+portilla-bebis,+ei+ole+sinun+eikä+kenenkään+ihmisen+vallassa+päättää,+kuka+ja+miten+pääsee+taivaaseen.+Moni+uskovaksi+itseään+kuvitellut+on+joutunut+pettymään,+kun+on+valheidensa+ja+tekopyhyytensä+tähden+joutunutkin+kadotukseen.+Ei+kannata+unelmoida+turhia.
12.12.2016 18:56
Kuulehan+yurki-bebis,+sinun+olisi+aika+lakata+seikkailemasta+Internetin+salaliittofantasioissa+ja+tutustua+todellisuuteen.+Rakastamasi+Internetin+ihmemaailman+humpuukisivustot+sinua+vain+tyhmentävät+ja+eksyttävät+ja+saattaat+jopa+viedä+sinut+peruuttamattoman+pitkälle+sillä+tiellä,+joka+on+johtava+sinut+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Neuvoni+on,+että+palaat+näille+sivuille+vasta+kun+olet+oppinut+vastaamaan+kysymyksiin+ja+olemaan+hokematta+samoja+asioita+kymmenin+kerroin.
05.12.2016 21:49
Kuulehan+Ymmärrys-bebis,+huomaan+että+Saatana+on+syöttänyt+sinulle+valheita.+En+lähtökohtaisesti+vihaa+ketään,+en+niitäkään+jotka+minua+itse+vihaavat,+mutta+sinulle+on+sanottava+kuten+olen+monta+kertaa+sanonut+esimerkiksi+uskonveljellesi+Mark5:lle,+että+rehellinen+ateisti+on+minulle+totisesti+monin+verroin+mieluisampi+kuin+esimerkiksi+uskonveljesi+Mark5:n+kaltainen+tekopyhä+ja+hurskasteleva+uskovaisen+irvikuva.+Sellaisella+ihmisellä+on+paljon+suurempi+vaara+joutua+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+kuin+ihmisellä,+joka+rehellisesti+myöntää+ettei+usko+jumaliin.
On+myös+väärä+vaikkakin+yleinen+luulo,+että+olisin+kaikkitietävä.+En+esimerkiksi+tiedä+millaisella+tietokoneella+sinä+Internetin+ihmemaailmassa+seikkailet,+en+liioin+esimerkiksi+suunnittele+jokaista+lumihiutaletta+erikseen+vaan+annan+fysiikan+lakien+muodostaa+ne.
05.12.2016 21:31
6 / 11