Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

212

1. Kuulehan+Bebe-bebis,+esiintymällä+muka+uskovana+olet+sillä+tiellä+joka+vie+sinut+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Sinä+olet+pelkkä+valehteleva+ja+itserakas+ihmisen+irvikuva.
  2. Kuulehan+Ymmärrys-bebis,+huomaan+että+Saatana+on+syöttänyt+sinulle+valheita.+En+lähtökohtaisesti+vihaa+ketään,+en+niitäkään+jotka+minua+itse+vihaavat,+mutta+sinulle+on+sanottava+kuten+olen+monta+kertaa+sanonut+esimerkiksi+uskonveljellesi+Mark5:lle,+että+rehellinen+ateisti+on+minulle+totisesti+monin+verroin+mieluisampi+kuin+esimerkiksi+uskonveljesi+Mark5:n+kaltainen+tekopyhä+ja+hurskasteleva+uskovaisen+irvikuva.+Sellaisella+ihmisellä+on+paljon+suurempi+vaara+joutua+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+kuin+ihmisellä,+joka+rehellisesti+myöntää+ettei+usko+jumaliin.On+myös+väärä+vaikkakin+yleinen+luulo,+että+olisin+kaikkitietävä.+En+esimerkiksi+tiedä+millaisella+tietokoneella+sinä+Internetin+ihmemaailmassa+seikkailet,+en+liioin+esimerkiksi+suunnittele+jokaista+lumihiutaletta+erikseen+vaan+annan+fysiikan+lakien+muodostaa+ne.