Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

212

1. Kuulehan+yurki-bebis,+soisin+todella+että+lopettaisit+oman+napasi+tuijottamisen+ja+itseäsi+maailman+navaksi+luulemisen.+Hylkää+Internet+kokonaan+muutamaksi+päiväksi,+lue+hyvää+kirjallisuutta,+liiku+ulkona+ja+tutustu+siihen+todelliseen+elämään,+jonka+näytät+tyystin+hyljänneen.+Olet+kohta+niin+pitkällä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+johtavalla+tiellä,+etten+ehkä+enää+pysty+sinua+auttamaan.
  2. Kuulehan+Ymmärrys-bebis,+huomaan+että+Saatana+on+syöttänyt+sinulle+valheita.+En+lähtökohtaisesti+vihaa+ketään,+en+niitäkään+jotka+minua+itse+vihaavat,+mutta+sinulle+on+sanottava+kuten+olen+monta+kertaa+sanonut+esimerkiksi+uskonveljellesi+Mark5:lle,+että+rehellinen+ateisti+on+minulle+totisesti+monin+verroin+mieluisampi+kuin+esimerkiksi+uskonveljesi+Mark5:n+kaltainen+tekopyhä+ja+hurskasteleva+uskovaisen+irvikuva.+Sellaisella+ihmisellä+on+paljon+suurempi+vaara+joutua+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+kuin+ihmisellä,+joka+rehellisesti+myöntää+ettei+usko+jumaliin.On+myös+väärä+vaikkakin+yleinen+luulo,+että+olisin+kaikkitietävä.+En+esimerkiksi+tiedä+millaisella+tietokoneella+sinä+Internetin+ihmemaailmassa+seikkailet,+en+liioin+esimerkiksi+suunnittele+jokaista+lumihiutaletta+erikseen+vaan+annan+fysiikan+lakien+muodostaa+ne.