Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
JumaIa
JumaIa
Liittynyt 10v sitten
1
aloitusta ·
212
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan+Uskossa-bebis,+ei+ole+sinulla+eikä+yhdelläkään+muulla+ihmisellä+valtaa+tuomita+ketään+kadotukseen.+Sellaisia+yrittävällä+tekopyhällä+on+paljon+suurempi+mahdollisuus+päätyä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+kuin+rehellisellä+ateistilla.
05.11.2016 17:12
Kuulehan+Mark-bebis,+montako+kertaa+minun+on+muistutettava+sinulle,+että+minulla+on+valta+paitsi+elämän+antamiseen,+myös+sen+ottamiseen?+Sinun+elämäsi+on+enää+niin+ohuen+silkkirihman+varassa,+että+rihma+saattaa+katketa+vaikka+jo+huomenna,+ellet+lakkaa+halventamasta+Jumalaasi+ja+nostamasta+itseäsi+Jumalasi+yläpuolelle.+Kadotuksen+ja+ikuisen+tulihelvetin+olet+jo+kauan+sitten+tilannut,+käyttääkseni+sinun+suosimaasi+muotisanontaa,+ja+totisesti+saat+pian+huomata+olevasi+siellä.
02.11.2016 21:49
Kuulehan+Fiksu-bebis,+onko+minun+taaskin+muistutettava+sinulle,+että+esittelemällä+yhtä+surkuhupaisia+kuin+suuruudenhulluja+väitteitäsi+häväiset+sekä+itsesi+että+uskontosi?+Kehoitan+sinua+muistamaan,+että+minulla+on+valta+paitsi+elämän+antamiseen+myös+sen+ottamiseen,+ja+sinulla+on+jo+nyt+hyvin+suuri+vaara+päätyä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+jo+ennen+aikojasi.
18.10.2016 19:50
Kuulehan+Mark-bebis,+montako+kertaa+on+minun+muistutettava+sinulle,+että+minulla+on+paitsi+elämän+antamisen+myös+sen+ottamisen+valta?+Totisesti+sanon+sinulle,+että+ellet+lopeta+tuota+yhtä+naurettavaa+kuin+tekopyhääkin+itsesi+mainostamista,+otan+sinulta+elämän+ennemmin+kuin+saatat+kuvitellakaan+ja+tuomitsen+sinut+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Siellä+on+sinulla+hyvää+aikaa+pohtia+saastaisen+ihmisvihasi+vaikuttimia+ja+toden+totta+saatat+joutua+sinne+hyvinkin+pian.
18.10.2016 19:46
Kuulehan+Mark-bebis,+ateisteilla+ja+ns.+evolutionisteilla+on+huomattavasti+oikeampi+elämänkatsomus+kuin+sinulla.+Monennenko+kerran+sinua+onkaan+ojennettava+siitä,+että+olet+tehnyt+peilikuvastasi+itsellesi+Jumalan+ja+vääristyneistä+tulkinnoistasi+itsellesi+Raamatun?+Totisesti+sanon+sinulle,+että+sinä+olet+hyvin+pian+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuva.
11.10.2016 23:40
Kuulehan+veilin-bebis,+on+tuleva+aika+jolloin+julkisen+vallan+käyttäjinä+Suomessa+on+suuri+joukko+homoja,+ja+katso!+he+toimivat+myös+sinun+hyväksesi.
30.09.2016 23:29
Kuulehan+Bibli-bebis,+olen+odotellut,+milloin+tajuat+itse+että+kirjoittamisesi+on+täysin+turhaa.+Muistat+varmaan,+että+jokaisen+ihmisen+kohtalo+on+ennalta+määrätty,+kuten+Sanassa+sanotaan,+ja+sinun+kohdallasi+ei+tuomiosta+kedotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+ole+enää+minkäänlaista+epäilystä+eikä+pakomahdollisuutta.+Siellä+on+sinun+hyvä+miettiä+kaikkea+epätieteellistä,+blasfemistista,+nihilististä+ja+kaikin+tavoin+ylenkatseellista+roskaa,+jota+olet+suoltanut+vaikk'et+edes+osaa+pitää+koettaa-+ja+koittaa-sanoja+erillään.
Hyvä+bg-ope,+Bibliaaaaa+ei+ole+uskovainen,+eiole+koskaan+ollut+eikä+tule+koskaan+olemaan,+vaan+pelkkä+teeskentelevä+ja+huvikseen+valheita+jankuttava+typerys.
02.09.2016 19:02
Kuulehan+Meri-bebis,+armo+on+yksin+minun+päätösvallassani,+ei+sinun+eikä+kenenkään+muun+ihmisen.+Ainoa+mahdollisuus,+jolla+ihminen+voi+kieltää+itseltään+armon,+on+itsensä+tkorottaminen+jumalaksi+niin+pitkälle+viedyin+tavoin,+kuin+uskonveljesi+Mark5+ja+Bibliaaaa+ovat+tehneet.
13.08.2016 15:00
Kuulehan+Bibli-bebis,+olen+seurannut+kirjoituksiasi+sangen+kiinnostuneena.+Kuka+tahansa+näkee,+että+sinussa+tekee+työtään+itse+Saatana+ja+sinä+vain+kuvittelet+uskovasi+minuun.+Ikävä+velvollisuuteni+on+kertoa+sinulle,+että+jos+et+luovu+kiukuttelustasi+ja+kaikkien+paitsi+itsesi+halveksumisesta,+olet+totisesti+päätyvä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Häpeämään+ei+sinua+kannata+käskeä,+koska+tuhansien+vuosien+kokemus+on+osoittanut,+että+te+omahyväiset+nihilistit+ette+kykene+tuntemaan+häpeää+-+totisesti+joukossanne+on+sinun+SamiA:n+kaltaisia+itsensä+kovettaneita,+jotka+kykenevät+tuntemaan+vain+vihaa+ja+katkeruutta,+ja+jopa+Mark5:n+kaltaisia+tekopyhiä,+joilta+puuttuvat+kaikki+tunteet.
Luovu+kiukuttelusta,+tutki+itseäsi+ja+muista+kristillinen+nöyryys+ja+lähimmäisenrakkaus,+niin+saatan+vielä+kyetä+pelastamaan+sinut.+Olet+vaarallisen+pitkällä+sillä+tiellä,+jolla+pisimmälle+ehtineitä+en+kykene+pelastamaan+edes+minä+kaikkivaltias,+koska+he+ovat+itse+oman+jumalansa+itsestään+tehneet.+Rehellinen+ateistikin+on+viimeisellä+tuomiolla+paljon+paremmassa+asemassa+kuin+sinun+kaltaisesi+uskovan+irvikuvat.
13.08.2016 14:48
Kuulehan+sitäpä-bebis,+älä+jakele+tuomioita,+joihin+sinulla+ei+ole+valtuuksia.
26.07.2016 19:41
Kuulehan+JC-bebis,+en+ole+antanut+sinulle+enkä+kenellekään+kuolevaiselle+valtuuksia+luvata+pelastusta+tai+tuomita+kadotukseen.+Olen+seurannut+sinunkin+kirjoituksiasi+jo+hyvän+aikaa,+ja+totisesti+sanon,+että+ennemmin+olet+sinä+itse+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuva+kuin+yksikään+rehellinen+ateisti,+moloch_horriduksen+kaltaisesta+rehellisestä+uskovasta+puhumattakaan.+Sinä+olet+kaikin+unohtanut+kristillisen+nöyryytesi+ja+syyllistynyt+ylpeyden+ja+valehtelun+syntiin.
26.07.2016 19:07
Kuulehan+logiikan-bebis,+olen+seurannut+sinun+ja+kymmenien+sivupersooniesi+kommentointia+jo+hyvän+aikaa+ja+totisesti+sanon,+että+sinussa+ei+ole+häivääkään+kristillistä+nöyryyttä.+Haukut+ja+ivaat+kuvittelemiasi+evolutionisti-ateisti-nihilistejä,+vaikka+jok'ainoa+heistä+on+tuhannen+kertaa+rehellisempi+kuin+sinä.+Olet+vaarallisen+likellä+sitä+tietä,+joka+johtaa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin,+ja+jos+jatkat+sillä+tiellä,+voi+olla+etten+minäkään+pysty+sinua+pelastamaan.+Ota+siis+opetuksestani+vaarin+ja+tutkaile+itseäsi,+mieti+onko+pilkka+ja+katkeruus+oikein+kanssaihmisiäsi+kohtaan,+pohdi+kristillistä+nöyryyttä+ja+muista,+että+viime+kädessä+minulla+on+valta+niin+elämän+aloittamiseen+kuin+sen+lopettamiseen.
25.07.2016 13:18
Kuulehan+seeiole-bebis,+sinulla+ei+ole+minkäänlaista+valtaa+päättää+tai+edes+väittää,+kuka+joutuu+helvettiin.+Totisesti+sanon+sinulle,+että+ellet+lopeta+idioottimaisia+ja+sairaita+kirjoituksiasi,+olet+itse+menossa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Usko+ateistisia+veljiäsi+ja+hellitä+tahtia,+tahi+olet+pian+niin+vaarallisella+tiellä,+etten+edes+minä+kykene+sinua+enää+pelastamaan.
12.07.2016 20:50
Ja+kuka+sinä+olet+kysymään+kuka+mitäkin+on?+Missä+on+kristillinen+nöyryytesi,+sinä+harhaoppinen+kristityn+irvikuva?
28.06.2016 17:06
Kuulehanse-bebis,+huomaan+surukseni+että+yrität+ottaa+itsellesi+JumaIasi+valtuuksia.+Sellainen+on+äärimmäisen+vaarallista,+sillä+se+johtaa+ihmisen+hyvin+pian+sille+tielle,+jonka+päässä+odottaa+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti.+Muista+siis+kristillinen+nöyryytesi+ja+kuuntele+mitä+ateistiveljesi+ovat+sinulle+sanoneet+ja+lähde+julistamaan+Sanaa+jonnekin+muualle.+Jos+vielä+jatkat+täällä+saarnaamista,+saat+kuoltuasi+tuta+kadotuksen+ja+ikuisen+tulihelvetin.
28.06.2016 17:02
Kuulehan+Mark-bebis,+jälleen+kerran+on+minun+siitä+sinua+muistutettava,+että+sinä+et+voi+määritellä+mitä+kristinusko+on,+sillä+olet+epäjumalanpalvoja.+Tämän+voi+kuka+tahansa+nähdä+kirjoituksistasi,+joissa+ei+totisesti+ole+häivääkään+kristityn+nöyryydestä+ja+lähimmäisenrakkaudesta.+Rehellinen+ateisti+on+totisesti+viimeisellä+tuomiolla+parempi+kuin+sinunlaisesi+tekopyhä+ja+valehteleva+kristityn+irvikuva.
13.06.2016 11:16
Hyvä+Logiikan,+kirjoituksesi+saisivat+enemmän+painoarvoa+jos+rekisteröisit+nimimerkkisi.+Ei+kannata+olettaa,+että+kaikki+tunnistavat+tyylisi+nimimerkistä+riippumatta,+vaikka+se+sangen+vauhdikasta+ja+korkealentoista+onkin.
11.06.2016 13:04
Kuulehan+Mark-bebis,+kuka+sinä+olet+määräämään+miten+Raamattua+on+luettava?+Kuka+sinä+olet+puhumaan+ateistien+moraalista,+kun+et+tiedä+ateismista+tuon+taivaallista+eikä+oma+moraalisi+näy+estävän+valehtelua+ja+tekopyhyyttä?+Totisesti+olet+sinä+kuoltuasi+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuva!
Hyvä+Kanta,+Mark5+on+todellakin+käyttänyt+aikaisemmin+nimimerkkejä+Obadja+ja+Jaakob.+Olen+seurannut+hänen+puheitaan+aina+siitä+saakka+kun+hän+oppi+puhumaan+ja+surullista+on+seurata,+mihin+hänen+raamatuntulkintansa+on+hänet+vienyt.
11.06.2016 12:40
Kuulehan Haluatteko-bebis, arvostan rehellistä ateistia paljon enemmän kuin vilpillistä kristittyä.
26.05.2016 20:24
Kuulehan Sami-bebis, tuosta saa samanlaisen vaikutelman kuin saisi iltapäivälehden otsikosta "Kristitty haluaa ateistien tappavan toisiaan". Sinun olisi aika lopettaa tutkainta vastaan potkiminen ja selvittää itsellesi mitä käsitteet abortti ja eutanasia lakitieteen kielessä ja yleiskielessä merkitsevät, ettet joudu nolaamaan itseäsi vielä tähänastistakin pahemmin.
21.05.2016 14:50
7 / 11