Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan+Uskossa-bebis,+ei+ole+sinulla+eikä+yhdelläkään+muulla+ihmisellä+valtaa+tuomita+ketään+kadotukseen.+Sellaisia+yrittävällä+tekopyhällä+on+paljon+suurempi+mahdollisuus+päätyä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+kuin+rehellisellä+ateistilla.
05.11.2016 17:12
Kuulehan+Mark-bebis,+montako+kertaa+minun+on+muistutettava+sinulle,+että+minulla+on+valta+paitsi+elämän+antamiseen,+myös+sen+ottamiseen?+Sinun+elämäsi+on+enää+niin+ohuen+silkkirihman+varassa,+että+rihma+saattaa+katketa+vaikka+jo+huomenna,+ellet+lakkaa+halventamasta+Jumalaasi+ja+nostamasta+itseäsi+Jumalasi+yläpuolelle.+Kadotuksen+ja+ikuisen+tulihelvetin+olet+jo+kauan+sitten+tilannut,+käyttääkseni+sinun+suosimaasi+muotisanontaa,+ja+totisesti+saat+pian+huomata+olevasi+siellä.
02.11.2016 21:49
Kuulehan+Fiksu-bebis,+onko+minun+taaskin+muistutettava+sinulle,+että+esittelemällä+yhtä+surkuhupaisia+kuin+suuruudenhulluja+väitteitäsi+häväiset+sekä+itsesi+että+uskontosi?+Kehoitan+sinua+muistamaan,+että+minulla+on+valta+paitsi+elämän+antamiseen+myös+sen+ottamiseen,+ja+sinulla+on+jo+nyt+hyvin+suuri+vaara+päätyä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+jo+ennen+aikojasi.
18.10.2016 19:50
Kuulehan+Mark-bebis,+montako+kertaa+on+minun+muistutettava+sinulle,+että+minulla+on+paitsi+elämän+antamisen+myös+sen+ottamisen+valta?+Totisesti+sanon+sinulle,+että+ellet+lopeta+tuota+yhtä+naurettavaa+kuin+tekopyhääkin+itsesi+mainostamista,+otan+sinulta+elämän+ennemmin+kuin+saatat+kuvitellakaan+ja+tuomitsen+sinut+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Siellä+on+sinulla+hyvää+aikaa+pohtia+saastaisen+ihmisvihasi+vaikuttimia+ja+toden+totta+saatat+joutua+sinne+hyvinkin+pian.
18.10.2016 19:46
Kuulehan+Mark-bebis,+ateisteilla+ja+ns.+evolutionisteilla+on+huomattavasti+oikeampi+elämänkatsomus+kuin+sinulla.+Monennenko+kerran+sinua+onkaan+ojennettava+siitä,+että+olet+tehnyt+peilikuvastasi+itsellesi+Jumalan+ja+vääristyneistä+tulkinnoistasi+itsellesi+Raamatun?+Totisesti+sanon+sinulle,+että+sinä+olet+hyvin+pian+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuva.
11.10.2016 23:40
Kuulehan+veilin-bebis,+on+tuleva+aika+jolloin+julkisen+vallan+käyttäjinä+Suomessa+on+suuri+joukko+homoja,+ja+katso!+he+toimivat+myös+sinun+hyväksesi.
30.09.2016 23:29
Kuulehan+Bibli-bebis,+olen+odotellut,+milloin+tajuat+itse+että+kirjoittamisesi+on+täysin+turhaa.+Muistat+varmaan,+että+jokaisen+ihmisen+kohtalo+on+ennalta+määrätty,+kuten+Sanassa+sanotaan,+ja+sinun+kohdallasi+ei+tuomiosta+kedotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+ole+enää+minkäänlaista+epäilystä+eikä+pakomahdollisuutta.+Siellä+on+sinun+hyvä+miettiä+kaikkea+epätieteellistä,+blasfemistista,+nihilististä+ja+kaikin+tavoin+ylenkatseellista+roskaa,+jota+olet+suoltanut+vaikk'et+edes+osaa+pitää+koettaa-+ja+koittaa-sanoja+erillään.
Hyvä+bg-ope,+Bibliaaaaa+ei+ole+uskovainen,+eiole+koskaan+ollut+eikä+tule+koskaan+olemaan,+vaan+pelkkä+teeskentelevä+ja+huvikseen+valheita+jankuttava+typerys.
02.09.2016 19:02
Kuulehan+Meri-bebis,+armo+on+yksin+minun+päätösvallassani,+ei+sinun+eikä+kenenkään+muun+ihmisen.+Ainoa+mahdollisuus,+jolla+ihminen+voi+kieltää+itseltään+armon,+on+itsensä+tkorottaminen+jumalaksi+niin+pitkälle+viedyin+tavoin,+kuin+uskonveljesi+Mark5+ja+Bibliaaaa+ovat+tehneet.
13.08.2016 15:00
Kuulehan+Bibli-bebis,+olen+seurannut+kirjoituksiasi+sangen+kiinnostuneena.+Kuka+tahansa+näkee,+että+sinussa+tekee+työtään+itse+Saatana+ja+sinä+vain+kuvittelet+uskovasi+minuun.+Ikävä+velvollisuuteni+on+kertoa+sinulle,+että+jos+et+luovu+kiukuttelustasi+ja+kaikkien+paitsi+itsesi+halveksumisesta,+olet+totisesti+päätyvä+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Häpeämään+ei+sinua+kannata+käskeä,+koska+tuhansien+vuosien+kokemus+on+osoittanut,+että+te+omahyväiset+nihilistit+ette+kykene+tuntemaan+häpeää+-+totisesti+joukossanne+on+sinun+SamiA:n+kaltaisia+itsensä+kovettaneita,+jotka+kykenevät+tuntemaan+vain+vihaa+ja+katkeruutta,+ja+jopa+Mark5:n+kaltaisia+tekopyhiä,+joilta+puuttuvat+kaikki+tunteet.
Luovu+kiukuttelusta,+tutki+itseäsi+ja+muista+kristillinen+nöyryys+ja+lähimmäisenrakkaus,+niin+saatan+vielä+kyetä+pelastamaan+sinut.+Olet+vaarallisen+pitkällä+sillä+tiellä,+jolla+pisimmälle+ehtineitä+en+kykene+pelastamaan+edes+minä+kaikkivaltias,+koska+he+ovat+itse+oman+jumalansa+itsestään+tehneet.+Rehellinen+ateistikin+on+viimeisellä+tuomiolla+paljon+paremmassa+asemassa+kuin+sinun+kaltaisesi+uskovan+irvikuvat.
13.08.2016 14:48
Kuulehan+sitäpä-bebis,+älä+jakele+tuomioita,+joihin+sinulla+ei+ole+valtuuksia.
26.07.2016 19:41
Kuulehan+JC-bebis,+en+ole+antanut+sinulle+enkä+kenellekään+kuolevaiselle+valtuuksia+luvata+pelastusta+tai+tuomita+kadotukseen.+Olen+seurannut+sinunkin+kirjoituksiasi+jo+hyvän+aikaa,+ja+totisesti+sanon,+että+ennemmin+olet+sinä+itse+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuva+kuin+yksikään+rehellinen+ateisti,+moloch_horriduksen+kaltaisesta+rehellisestä+uskovasta+puhumattakaan.+Sinä+olet+kaikin+unohtanut+kristillisen+nöyryytesi+ja+syyllistynyt+ylpeyden+ja+valehtelun+syntiin.
26.07.2016 19:07
Kuulehan+logiikan-bebis,+olen+seurannut+sinun+ja+kymmenien+sivupersooniesi+kommentointia+jo+hyvän+aikaa+ja+totisesti+sanon,+että+sinussa+ei+ole+häivääkään+kristillistä+nöyryyttä.+Haukut+ja+ivaat+kuvittelemiasi+evolutionisti-ateisti-nihilistejä,+vaikka+jok'ainoa+heistä+on+tuhannen+kertaa+rehellisempi+kuin+sinä.+Olet+vaarallisen+likellä+sitä+tietä,+joka+johtaa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin,+ja+jos+jatkat+sillä+tiellä,+voi+olla+etten+minäkään+pysty+sinua+pelastamaan.+Ota+siis+opetuksestani+vaarin+ja+tutkaile+itseäsi,+mieti+onko+pilkka+ja+katkeruus+oikein+kanssaihmisiäsi+kohtaan,+pohdi+kristillistä+nöyryyttä+ja+muista,+että+viime+kädessä+minulla+on+valta+niin+elämän+aloittamiseen+kuin+sen+lopettamiseen.
25.07.2016 13:18
Kuulehan+seeiole-bebis,+sinulla+ei+ole+minkäänlaista+valtaa+päättää+tai+edes+väittää,+kuka+joutuu+helvettiin.+Totisesti+sanon+sinulle,+että+ellet+lopeta+idioottimaisia+ja+sairaita+kirjoituksiasi,+olet+itse+menossa+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Usko+ateistisia+veljiäsi+ja+hellitä+tahtia,+tahi+olet+pian+niin+vaarallisella+tiellä,+etten+edes+minä+kykene+sinua+enää+pelastamaan.
12.07.2016 20:50
Ja+kuka+sinä+olet+kysymään+kuka+mitäkin+on?+Missä+on+kristillinen+nöyryytesi,+sinä+harhaoppinen+kristityn+irvikuva?
28.06.2016 17:06
Kuulehanse-bebis,+huomaan+surukseni+että+yrität+ottaa+itsellesi+JumaIasi+valtuuksia.+Sellainen+on+äärimmäisen+vaarallista,+sillä+se+johtaa+ihmisen+hyvin+pian+sille+tielle,+jonka+päässä+odottaa+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti.+Muista+siis+kristillinen+nöyryytesi+ja+kuuntele+mitä+ateistiveljesi+ovat+sinulle+sanoneet+ja+lähde+julistamaan+Sanaa+jonnekin+muualle.+Jos+vielä+jatkat+täällä+saarnaamista,+saat+kuoltuasi+tuta+kadotuksen+ja+ikuisen+tulihelvetin.
28.06.2016 17:02
Kuulehan+Mark-bebis,+jälleen+kerran+on+minun+siitä+sinua+muistutettava,+että+sinä+et+voi+määritellä+mitä+kristinusko+on,+sillä+olet+epäjumalanpalvoja.+Tämän+voi+kuka+tahansa+nähdä+kirjoituksistasi,+joissa+ei+totisesti+ole+häivääkään+kristityn+nöyryydestä+ja+lähimmäisenrakkaudesta.+Rehellinen+ateisti+on+totisesti+viimeisellä+tuomiolla+parempi+kuin+sinunlaisesi+tekopyhä+ja+valehteleva+kristityn+irvikuva.
13.06.2016 11:16
Hyvä+Logiikan,+kirjoituksesi+saisivat+enemmän+painoarvoa+jos+rekisteröisit+nimimerkkisi.+Ei+kannata+olettaa,+että+kaikki+tunnistavat+tyylisi+nimimerkistä+riippumatta,+vaikka+se+sangen+vauhdikasta+ja+korkealentoista+onkin.
11.06.2016 13:04
Kuulehan+Mark-bebis,+kuka+sinä+olet+määräämään+miten+Raamattua+on+luettava?+Kuka+sinä+olet+puhumaan+ateistien+moraalista,+kun+et+tiedä+ateismista+tuon+taivaallista+eikä+oma+moraalisi+näy+estävän+valehtelua+ja+tekopyhyyttä?+Totisesti+olet+sinä+kuoltuasi+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+joutuva!
Hyvä+Kanta,+Mark5+on+todellakin+käyttänyt+aikaisemmin+nimimerkkejä+Obadja+ja+Jaakob.+Olen+seurannut+hänen+puheitaan+aina+siitä+saakka+kun+hän+oppi+puhumaan+ja+surullista+on+seurata,+mihin+hänen+raamatuntulkintansa+on+hänet+vienyt.
11.06.2016 12:40
Kuulehan Haluatteko-bebis, arvostan rehellistä ateistia paljon enemmän kuin vilpillistä kristittyä.
26.05.2016 20:24
Kuulehan Sami-bebis, tuosta saa samanlaisen vaikutelman kuin saisi iltapäivälehden otsikosta "Kristitty haluaa ateistien tappavan toisiaan". Sinun olisi aika lopettaa tutkainta vastaan potkiminen ja selvittää itsellesi mitä käsitteet abortti ja eutanasia lakitieteen kielessä ja yleiskielessä merkitsevät, ettet joudu nolaamaan itseäsi vielä tähänastistakin pahemmin.
21.05.2016 14:50
7 / 11