OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Anna Petteri Suomelle
Shokkihoitoa. Mellakoijat kyllä pystytään pitämään järjestyksessä. Voi kun meillä olisi Kansalliskaarti voimankäyttöoike30228Kympillä saa kaupasta
Ison kasan juureksia ja perunaa mistä voi keitelllä maittavan keiton. Jos pistää vielä vitosen lisää niin sillä saa jonk33227Puskaruikkuus Kepulainen tapa
Pitäisi uskaltaa sanoa rekisteröidyllä nikillä ns. henkilökohtaisuudet.32227Varmat lähteeni kertovat
Vaalien jälkeen mennään Marin kakkosella. Mukaan tulee ainakin Harkimon puolue, RKP, Vihreät ja KD. Persut ehkä harjaami19226Vapise Maalaidliitto
Huhtasaari on tänään väläytellyt hallitusyhteistyötä.SDP:n kanssa. Tosin Maalaisliitto joka tapauksessa tulevissa vaalei1224Parhaat pääministerimme vuodesta 1987 alkaen.
Tämä vuosi siksi että tuolloin ei ensimmäsitä kertaa sodan jälkeeen ollut yleisiä syitä estämässä jonkin puolueen hallit15224Hei Nimeni on Keskusta
Minulla on Identiteettikriisi. Nimitän itseäni edelleen Keskustaksi vaikka olen Suomen Oikeistolaisin Puolue. Lisäksi mi26224Mahtaa Maalaisliittoa vituttaa
Kun hallitusneuvottelut soljuvat sujuvasti eteenpäin. Näin Saarikko ei saa esittää "Suomen Pelastajaa" Vittu hei nyt lop17223Jos mennään henkilökohtaisuuksiin
Olisi jotenkin suoraselkäisempää tehdä se rekisteröidyn nikin takaa. Itse en näitä koskaan aloita mutta annan kyllä taka17222Yksi asia mikä minua rassaa
Tässä maahanmuuttokeskustelussa on se että tietyt tahot omivat "isänmaallisuuden" itselleen. Toinen asia mikä rassaa on28221Päätellen siitä
Miten raivokkaasti NATO:a vastustetaan ja "Hyvinvointivaltiota" puolustetaan niin Suomessa on todella paljon Kommunistej27221- 3221
Noitavainon piirteitä
Nyt punavihreät kaivaneet Elinan vanhoja sanomisia esiin. Ovat Putinin asialla.15220- 36218
- 29217
Kepulandia on kuin Putkinotko
Sysiruma. Täynnä pystyyn lahonneita rotiskoja tai törkeitä tasakattoisia elementtitaloja. Pihapiirit täynnä autonromuja26217Kekkonen valittiin
Kommunistien tuella presidentiksi 1956. Jostain syystä maalaisliittolaiset unohtavat aina tämän tosiasian.23217Lasse Lehtinen esitti
Mainion jaottelun SDP:stä ja Keskustasta. SDP on läntinen ja Keskusta itäinen puolue. Jokainen saa ihan vapaasti miettiä13217Läntisistä ja Itäisistä puolueista
SDP ja Kokoomus ovat läntisiä Maalaisliitto-Keskusta itäinen puolue.25216Taidan tarkistaa mielipiteitäni Trumpista.
Kun on ottanut tiukan linjan Pohjois-Korean uhitteluun. Juuri näin pitää maailman johtavan valtion toimia.19216