Vapaa kuvaus

Aloituksia

1930

Kommenttia

24816

1. Anna Petteri Suomelle

Shokkihoitoa. Mellakoijat kyllä pystytään pitämään järjestyksessä. Voi kun meillä olisi Kansalliskaarti voimankäyttöoike
    Suomen Keskusta
    30
    228
  2. Kympillä saa kaupasta

Ison kasan juureksia ja perunaa mistä voi keitelllä maittavan keiton. Jos pistää vielä vitosen lisää niin sillä saa jonk
    Suomen Keskusta
    33
    227
  3. Puskaruikkuus Kepulainen tapa

Pitäisi uskaltaa sanoa rekisteröidyllä nikillä ns. henkilökohtaisuudet.
    Suomen Keskusta
    32
    227
  4. Varmat lähteeni kertovat

Vaalien jälkeen mennään Marin kakkosella. Mukaan tulee ainakin Harkimon puolue, RKP, Vihreät ja KD. Persut ehkä harjaami
    Suomen Keskusta
    19
    226
  5. Vapise Maalaidliitto

Huhtasaari on tänään väläytellyt hallitusyhteistyötä.SDP:n kanssa. Tosin Maalaisliitto joka tapauksessa tulevissa vaalei
    Suomen Keskusta
    1
    224
  6. Parhaat pääministerimme vuodesta 1987 alkaen.

Tämä vuosi siksi että tuolloin ei ensimmäsitä kertaa sodan jälkeeen ollut yleisiä syitä estämässä jonkin puolueen hallit
    Puolueet
    15
    224
  7. Hei Nimeni on Keskusta

Minulla on Identiteettikriisi. Nimitän itseäni edelleen Keskustaksi vaikka olen Suomen Oikeistolaisin Puolue. Lisäksi mi
    Suomen Keskusta
    26
    224
  8. Mahtaa Maalaisliittoa vituttaa

Kun hallitusneuvottelut soljuvat sujuvasti eteenpäin. Näin Saarikko ei saa esittää "Suomen Pelastajaa" Vittu hei nyt lop
    Suomen Keskusta
    17
    223
  9. Jos mennään henkilökohtaisuuksiin

Olisi jotenkin suoraselkäisempää tehdä se rekisteröidyn nikin takaa. Itse en näitä koskaan aloita mutta annan kyllä taka
    Suomen Keskusta
    17
    222
  10. Yksi asia mikä minua rassaa

Tässä maahanmuuttokeskustelussa on se että tietyt tahot omivat "isänmaallisuuden" itselleen. Toinen asia mikä rassaa on
    Suomen Keskusta
    28
    221
  11. Päätellen siitä

Miten raivokkaasti NATO:a vastustetaan ja "Hyvinvointivaltiota" puolustetaan niin Suomessa on todella paljon Kommunistej
    Suomen Keskusta
    27
    221
  12. Ja kun Oikeistodemari avasi suunsa

Alkoi heikkolahjaisten kokoontumisajot.
    Suomen Keskusta
    3
    221
  13. Noitavainon piirteitä

Nyt punavihreät kaivaneet Elinan vanhoja sanomisia esiin. Ovat Putinin asialla.
    Suomen Keskusta
    15
    220
  14. Kuten olen sanonut

NATO on parasta!
    Suomen Keskusta
    36
    218
  15. Olen Anti-Keskustalainen

Ja Ylpeä Siitä!
    Suomen Keskusta
    29
    217
  16. Kepulandia on kuin Putkinotko

Sysiruma. Täynnä pystyyn lahonneita rotiskoja tai törkeitä tasakattoisia elementtitaloja. Pihapiirit täynnä autonromuja
    Suomen Keskusta
    26
    217
  17. Kekkonen valittiin

Kommunistien tuella presidentiksi 1956. Jostain syystä maalaisliittolaiset unohtavat aina tämän tosiasian.
    Puolueet
    23
    217
  18. Lasse Lehtinen esitti

Mainion jaottelun SDP:stä ja Keskustasta. SDP on läntinen ja Keskusta itäinen puolue. Jokainen saa ihan vapaasti miettiä
    Suomen Keskusta
    13
    217
  19. Läntisistä ja Itäisistä puolueista

SDP ja Kokoomus ovat läntisiä Maalaisliitto-Keskusta itäinen puolue.
    Suomen Keskusta
    25
    216
  20. Taidan tarkistaa mielipiteitäni Trumpista.

Kun on ottanut tiukan linjan Pohjois-Korean uhitteluun. Juuri näin pitää maailman johtavan valtion toimia.
    Suomen Keskusta
    19
    216