Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

371

  1. Työttömän tuttavamme kierre. Kesä mökillä. Kyl mää nautin. Olutta ja rillimakkaraa. Heikentynyt liikkuminen aiheutti kierteen. Henkilö pysyy sisällä ilman harrastuksia jos syömistä ei lasketa sellaiseksi. Sosiaaliset velvollisuudet vaativat useita kertoja viikossa raahautumaan läheiseen pubiin.
    Odottaa pääsyä polvileikkaukseen.

    Lienen itse ollut hölmö? Kuntoilun esiin härnäämä, olkapään vanha urheiluvamma keljuili. Urheilulääkäri ( yksityinen ) > ortopedi ( yksityinen, kuvaukset ) > leikkaus ( yksityinen ). Positiivisena puolena on mainittava, että aikataulun pikaisuus miellytti minua.
  2. Olen kuvitellut sota-ajan jälkeisen niukkuuden vaikuttavan päin vastoin. Niukkuuteen ja puutteeseen tottuneina tarpeemme ovat vähäiset ja 40 / 50 lukujen vaihteessa olivat tuloerot itsestään selvät. Kk:n opettaja, nimismies, kunnanlääkäri ja apteekkari olivat huipulla. Muut olivat tasaköyhiä eikä ollut rahaa "tiskin alta" ostamiseenkaan.

    Olemme vaimoni kanssa köyhien työläiskotien kasvatteja ja siten elämän perusasioihin samansuuntaisesti asennoituvia.