LuterilaisuusVastattu 9 v

persta2012 sanoo

PERSTA luulee kaikenlaista. Mm. niin, että ei voi olla uskova, jos hyväksyy homot ja lesbot eikä pidä homoilua ja lesboilua syntinä. Tämähän ei ole Raamatussa uskovan merkki, vaikka pertsa sanoo perustavansa sanomisensa…
LuterilaisuusEi vastauksia

Tee se toiselle

USKO,VAINEN. Et ihan usko, että joku tekisi sinulle sitä mitä joku haluaisi saada itselle. No. Jeesus puhui Raamatun mukaan pöhköjä. Et sinäkään varmaan tekisi minulle sitä mitä haluat sinulle tehtävän. Olenko väärässä?…

usko.vainen epäili

"Keitä ne jätesäkissä olevat sitten ovat?" Saudi-Arabia antoi vuonna 2015 naisille äänioikeuden. "Jätesäkissä" ovat äidit, heidän tyttärensä ovat usein seksikkäissä kuteissa, ja perheenisä rakastaa molempia. Islam muutt…

YKSI.USKIS esiintyy

Hän vakuuttaa ottavansa "drinksuja". Ja esittää järjettömiä. Hän: "Sanojen merkitys on juuri tämä; "homous on synti". -Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, se on kahisuttava teko. Jaa. Tuo on asia, j…

Ev.lut esiintyy

Ev.lut sanoo kristinuskon Jumalaa kehuen. Hänen näkemyksensä mukaan on vain kristinuskon Jumala. Eikö ollut mitään jumalaa ennen kristinuskoa? Ja ettei ole muita Jumalia kuin epäjumalia. Kristinuskon pääteoksessa Israel…

pertsa2012 sanoo

Eli: "Koko homoelämäsi on haureuden harjoittamista". Enpä ole moista kuullutkaan! Kun nukun, kun teen ruokaa, kun syön, kun suutelen, kun teen mieheni kanssa polkupyöräretkiä, kun hyväilemme toisimme, kun suutelemme, ku…

persta2012 sanoo

Hän sanoo: "Jos kerta kuuntelet (Jumalaa) niin lopeta homoilut". Kuuntelen Jumalaa siten, että luen Raamatusta hänen sanomisiaan. Siellä ei ole mitään, mikä velvottaisi Jumalan mukaan lopettamaan homoilut. Jumalahan ei …

Kristitty.net vauhdissa

Voiko rikkoa käskyjä ja kuinka ne ovat tulkittavissa. Jeesus keräsi tähkiä sapattina; kirjanoppineet Mooseksen lain asiantutijat pitivät tekoa syntinä. Jeesus itse ei. Sapattinahan ei saanut tehdä mitään askaretta, Puid…

Kristitty.net esittää

Raamatun mukaan pari syntiä ovat varsin selviä. Kristitty.net ei pidä syntinä, jos "ohimennen" katkoo tähkäpäitä sapattina. Miksi siis ohimennen sapattina puita katkoneen miehen lain laatinut Jumala määrää miehen surmat…

usko.vainen kertoi

Siis ei ole uskossa, jos ei ole uudestisyntynyt, vaan kuvittelee olevansa. En osaa ajatella noin hankalasti. Miten voi kuvitella olevansa uskossa, jos uskoo Jumalaan ja Jeesukseen? Ja eikö ole uskossa, jos uskoo Jumalaa…
LuterilaisuusVastattu 5 kk

usko.vainen taas

Kysyit olenko miettinyt mikä minussa tai rukouksissani mättää, kun en saa tuntumaa Jeesukseen. Mutta tätä sinun pitää kysyä Jeesukselta, jos sinulla ei ole mättänyt ja sinulla on häneen tuntuma. Minä en tiedä miksi Jees…

usko.vainen

Väität kivenkovaan, että Jeesus ei ole puhunut yhtään mitään lasten "tappamisesta". Oletko sattumoisin Jousimies? Kumppanisi on oltava väkisinkin samanlainen idiootti kuin sinäkin, koska olette onnellisia yhdessä. Jeesu…
LuterilaisuusEi vastauksia

usko.vaiselle

Mulla ei tosiaan onnistu vastata mihinkään viestiin, joissa on yli 100 vastausta. Mutta se, että kuolemantuomio olisi este tehdä rikoksia ja "inhottavia epäjumalanpalveluksia". Tosiasiassa ihmiset tekevät rikoksia ja Ju…

Aggressivisyyttä

Oletetaan, että homoja kohdellaan huonosti. Joskus näin todella on. Mutta kestovalehtelija valehteli taas. Väitti että täällä avoimia homoja kohtaan on raakaa aggressiivisyyttä liberaalien taholta. Minua kohtaan ei ole …

VasatustaOdotteleva ja Toiviainen

On kysytty ja tässä vastaan Windows 10- järjestelmän surkeuden takia. Kysyjällä on kylläkin aivan ankea asenne ihmisiin ja äärimmäisyyteen menevä syyttely. Mutta tapoihini kuuluu, että vastaan sellaisillekin. Kysymys: "…

Rakkausaihetta ja vähän muutakin

Usko.vainen kertoo Raamatusta. Vastaan tässä. Siis että oli veljellistä rakkautta, joka oli Daavidin ja Joonatanin välillä. Mikä rakkaus oli naisella. johon Daavid vertasi ihanampaa veljellistä rakkautta? Joonatanin isä…

Heh. Voi sentään.

Pertsa sanoo: Torre ei ole missään asiassa oikeassa. En ole naurettavampaa ikinä kuunna kuullut. Olen muutaman kerran erehtynyt joissain ajankohdissa. Mutta tämä pertsa on syytänyt katteettomia profetioita vuosi toisens…

Raamattu ja väärinkäsitykset

Täällä on esiintynyt ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Eniten päänvaivaa on aiheuttanut 3. Moos. 18 ja 20. Sanottiin mm. että Jumala on säätänyt homoille kuolemantuomion. Vaikka 3. Moos. 18 on lista 18:ta kiellet…

ARTOTTT:LLE

Pidit pahana avustushommaani tällä tavalla. Entisen vaimoni kanssa avustimme aikoinaan perhettä Nigeriassa, olen ollut kummina lapsille, olen antanut rahaa avustusjärjestöille. Nyt olen päätynyt auttamaan yhtä perhettä …