InhottavaRealisti
![]()
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Mitä merkitystä Ahvion jutuilla?
Olen itsekin sortunut yliarvioimaan Ahvion juttujen merkitystä. Totuushan on se, että vain hyvin pieni joukko ihmisiä hä6047Niin miten asia on???
Tämäkö ei saa täällä olla? Koetin kysyä palstamme pää-ääniltä seuraavaa: ONKO homoseksuaalisuus tosiaankin tärkein asia5847Kommentoinpa minäkin Räsästä...
Näyttää keskustelu vellovan vilkkaana ja Suomi24:lle tyypilliseen tapaan myön ÄÄRIMMÄISEN tasokkaana. Siksipä minäkin he4247Miten asia siis olisi??
Kovasti tuntuu jotakuta kismittävän, jos tätä kysyy: olisiko Suomi parempi maa, jos konservatiivit ja tiukan linjan usko1747Kansanäänestys aborttilaeista?
Minulle se sopisi oikein hyvin. Jos joku aloittaa nimienkeräämisen aiheesta, saattaisin jopa allekirjoittaakin sen ja ih1246Kiitosta vain taas kerran!
Liikaa näemmä taas on jollekin ollut se, kun kysyin luyotettavista medioista. Kiitokset ylläpidolle jämäkästä toiminnast546Iloisia uutisia palstakeisarille!
Olen ollut riittävän kauan poissa täältä. Eiköhän realismia tarvita täällä. Nimimerkkinikin rekkasin sekaannusten välttä045Kirkon asema...
Miten kirkon mahtaisi käydä, jos jäljellä siellä oikeasti olisivat vain konsevatiivit? Kestäisikö rahoituspohja? Olisiko945Kuulkaas Persut!
Jos nyt ajaudutaan vaaleihin ja Persut JOUTUVAT hallitukseen... MILLÄ käytännön toimilla lähdette Suomea nostamaan?1845Jos luterilainen korkko menettää merkityksensä?
Mitä arvelisit siitä seuraavan? Olisiko se laajasti ajatellen hyvä asia vaikkapa kristinuskon kannalta? Onko parempi se845Taas oli "valittu" asialla...
"Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump hykersi tyytyväisyyttään maanantaina, kun hän kertoi Ranskasta ja Kiinasta saapu045Kysymyksiä uskoville
Onko usko tuonut elämääsi iloa ja onnea? Jos on, miten ne elämässäsi näkyvät? Tekeekö usko Sinusta paremman ihmisen?1344Pohdintaanpas taas...
Kun nainen on raskaana, onko hänen VELVOLLISUUTENSA saattaa raskaus loppuun? Onko lisäksi niin, että jos hän itse ei sit444Mitä sitten, jos...?
Kovasti toivovat jotkut Suomessa, että kirkko ei suostuisi vihkimään homoseksuaaleja avioliittoon. Mitä sitten, vaikka1844"Isänmaallisuuden" taustat??
"...Venäjällä 2012 perustettu nationalistinen asiantuntijaelin Izborskin klubi esitti EU:n uhkana Venäjän olemassaololle244Leikitäänpä ajatuksella...
Oletetaan, että Suomeen tulisi voimaan kireät aborttilait. 1. Miten estäisitte aborttimatkailun esimerkiksi Ruotsiin ja642Pohdittavaksi
En ole juuri jaksanut vaivautua kirjoittamaan tänne ja se on ainakin minusta tuntunut ihan hyvältä. Elämässä on muutakin4142Uskonnot tiukempaan kontrolliin?
Täällä vaaditaan tiukkoja rajoituksia maahanmuuttoon ja ilmeisesti siinä sivussa kaikin tavoin tiukempaa kontrollia isla2441Pakko todeta...
Aika näyttää, mihin Sanna Marinista on. Se on kuitenkin todettava, että kyllä hän ulosanniltaan ja edustavuudeltaan on e3641Kummallista keskustelua???
Mikä ihme vaivaa ihmistä, joka ei osaa tehdä muuta kuin syöttää tänne pelkkää kenkkuilua?? "Kuuluu sulle? "Mitä se sua1041