Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maanmittari.Koo
profiilit
maanmittari.Koo
maanmittari.Koo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hiukan+särähtää+minun+korvaani+vieläkin,+kun+radion+junttikanavan+toimittajat+käyttävät+sitä+jo+ihan+vakioilmaisuna.
Toisaalta+vielä+joskus+60-luvun+loppupuolella+sanonta+"mennä+pieleen"+oli+hieman+huolimatonta+teinislangia.
Ja+noin+vuonna+1960+jKr.+jos+koululainen+sanoi+toiselle:+"Älä+soita+poskee!"+niin+opettaja+huomautti+sitruunan+näköisenä:+"Onko+hänellä+vain+yksi+poski?"
08.11.2017 21:33
Multinikki+Manasse+Jäppinen+otti+taas+itkupotkuraivarin.+Miksi+teiniressukka+ei+mene+päälääkäriin,+kun+on+noin+paha+pipi+päässä?
03.11.2017 22:41
Muistaakseni+ne+olivat+punaisia.
31.10.2017 23:25
Höpö+höpö!+Tieteen+ja+scifin+suhde+on+aina+ollut+hyvin+löysä.+Tuhansissa+löperöissä+scifi-romaaneissa+matkustetaan+valoa+nopeammin,+liikutaan+ilman+avaruuspukua+maankaltaisilla+planeetoilla,+jopa+tehdään+lapsia+valkoisten+jenkkien+näköisten+alkuasukkaiden+kanssa.+Joskus+koulupoikana+tuli+luettua+muutama+Edgar+Rice+Burroughsin+Mars-romaani,+mutta+ei+ne+oikein+todellisilta+vaikuttaneet+siinäkään+iässä.
30.10.2017 22:31
Ja+kaikille+tiedoksi,+minä+kirjoitin+tuon+ylläolevan+tällä+nimimerkilläni,+mutta+tämä+paska+palvelin+ei+sitä+tunnistanut,+taas+piti+läpytellä+liikennemerkkejä.
29.10.2017 22:05
Mistä+näitä+Manasse+Jäppisiä+aina+riittää+tälle+palstalle?+Vai+onko+kyseessä+yksi+ja+sama+asenteellinen+vajukki,+joka+vaihtelee+nimimerkkiä?++"En+sano+iitä!+En+opettele+lukemaan!"
27.10.2017 23:25
Missä+tilanteessa+nyt+oltaisiin,+jos+1917+olisi+vain+hattu+kourassa+pyydelty+Kerenskiltä+tai+Leniniltä+lupaa+erota+Venäjästä?
27.10.2017 22:51
En+tunne+miestä,+sano+Ketola+Jeesusta.+Minulla++sama+juttu++Slendermanin+kanssa.
Itse+metsässä+kulkiessani+kunnioitan+Karhua.+Hän+on+sentään+todellinen+olento.
26.10.2017 20:25
Huono+hygienia+jota+yritetään+peittää+hajuvesillä.+Ja+sitten+se+mahorkka.+Se+tulee+vastaan+melkein+kaikissa+sotajutuissa.+Tuntemattomassa+Sotilaassakin+Lehto+haistaa+sen,+mutta+ei+älyä+heti+lyödä+maihin.
25.10.2017 01:15
Jospa+ihan+ensiksi+opettelisit+kirjoittamaan+suomen+kieltä+oikein.
25.10.2017 00:00
Pardon!
Nyt+vasta+tajusin,+että+olen+kirjoitellut+lesbojen+palstalle.+Ihmettelin+joidenkin+kommenttien+tyyliä...
"Meidän+jengissä"+saunotaan+siististi+ja+säällisesti+tytöt+ja+pojat+samoissa+löylyissä,+mutta+n+yt+oli+vähän+kuin+olisin+eksynyt+naisten+vessaan...
20.10.2017 21:55
P.S.+Eikä+sitä+heidän+lesbosuhdettaan+mitenkään+voinut+heti+havaita.+Oli+vain++tupaten+täysi+kapakka,+bestikset+pikkupöydässä+yhteisen+viinipullon+kanssa+ja+viimeinen+tyhjä+tuoli+jolle+sain+luvan+istua.+Se+tavallinen+tarina.
17.10.2017 23:16
En+minä+siinä+kokenut+joutuneeni+miteenkään+pahasti+hyväksikäytetyksi.+Se+lyyli+kyllä+oli+jotenkin+näreissään+viimeisen+kerran+jälkeen,+kun+sammui+kesken+naimisen+eikä+muistanut+mitään,+vaikka+oli+itse+alkuvaiheessa+varsin+aktiivinen.+Se+oli+sitä+hurjaa+nuoruutta,+heko+heko+:D
16.10.2017 20:53
Joskus+opiskeluaikoina+70-luvulla+törmäsin+lähiökapakassa+tyttöpariin,+joista+toisen+kanssa+kolmen+tunnin+ja+viiden+tuopin+päästä+kaaduttiin+samaan+sänkyyn.+Varsinainen+underground-juttu,+joita+ei+tässä+kannata+kertoa+juurtajaksain;)++Ihan++ilmeisesti+heillä+oli+aika+kiihkeä+eroottinen+suhde,+ja+jos+olisin+ollut+hiukan+rohkeampi+ja+röyhkeämpi,+olisin+varmaan+saanut+molemmilta.+Olin+silloin+vähän+kokematon+poika+enkä+osannut+hyödyntää+tilaisuutta+täysillä.+Homma+meni+vielä+sikäli+vähän+väärin+päin,+että+se+eka+iltana+toiseksi+jäänyt+likka+(oli+kai+vessassa+silloin+kun+se+aloitteelisempi++ehdotti+minulle+jatkoille+lähtemistä)+oli+sentään+vähän+tervejärkisempi+ja+paremman+näköinenkin.+Olisihan+se+ollut+jotenkin+kiehtovaa+muhinoida+patjoilla+kolmistaan...+Mutta+sitten+parin+viikon+päästä+sillä+paremman+näköisellä+oli+jo+uusi+kavaljeeri+kainalossa.
Eihän+siinä+mistään+suuresta+rakkaudesta+ollut+puhettakaan,+mitä+nyt+yksi+kevättalvi+paremman+puutteessa+kiehnättiin.+Sitäpaitsi+ne+oli+kommareita,+ja+sellaisista+tahtoo+jäädä+vähän+niinkuin+huonon+pontikan+maku...
13.10.2017 23:06
JA+TAAS+KERRAN,+YLLÄPITO+HALLOO+!+MIKSI+MINUA+EPÄILLÄÄN+ROBOTIKSI,+KUN+VIESTIN+KIRJOITTAMINEN+KESTÄÄ+YLI+5+MINUUTTIA,+ENKÄ+KUVATESTIN+LÄPIKÄÄN+PÄÄSE+OIKEALLA+NIMIMERKILLÄNI?+PITÄÄKÖ+VALITTAA+MINISTERILLE?!
26.09.2017 00:20
Nimenomaan+bakteereissahan+niitä+syntyy,+kun+sukupolven+mitta+voi+olla+alle+vuorokauden.+Ja+varsinkin+viruksissa+.+Ei+uusia+influenssarokotteita+muuten+tarvitsisi+kehittää+joka+vuosi.+Opettele+lukemaan!
22.09.2017 15:38
Hubblen+pääpeilin+hiontavirhe+aiheutui+siitä,+että+testauksessa+käytetty+apupeili+oli+runsaan+millin+verran+väärällä+etäisyydellä,+en+enää+muista+kummin+päin.+Pieni+viba,+kallis+lasku.
Minulla+on+jossain+vintillä+kaikki+sen+aikaiset+Sky+&+Telescopet,+mutta+tämän+takia+en+viitsi+lähteä+niitä+penkomaan.
22.09.2017 15:21
Entäs+ABC-Kiria+ja+Se+Wsi+Testamenti?
18.09.2017 23:08
Paimion+Kunnallislehdessä+oli+joskus+kauan+sitten+pikku+pakinoita+vanhalla+Karunan+murteella,+jossa+ei+ole+ollenkaan+äätä.+"Se"+voi+asiayhteydestä+riippuen+tarkoittaa+joko+"se"+tai+"sinä".+Se+on+(tai+oli)+kuulemma+Suomen+lyhytsanaisin+ja+ruotsinsekaisin+murre.+En+tiedä,+puhuuko+sitä+enää+kukaan.
18.09.2017 23:00
Ympäristörikos!+Mihin+pitää+tehdä+ilmoitus?
14.09.2017 20:38
8 / 11