Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Luin, lentoliikenteen verottamisesta ja sitten kom
Luin lentoliikenteen verottamisesta ja siinä oli sitten kommentteja ! ! Mm. yksi henkilö kommentoi, että ei ole tähän p040Oliko EU - vihaajat noin helppo poistaa palstalta?
Kyllä on hepposin eväin Persuja äänestetty ja oliko ne kaikista tyhmimmät ? Jos näin oli, niin on kyllä syytä katsoa pei039Hakiko Laura rahaa työttömille Sveitsistä
Laura on köyhän kaveri, haki rahaa Sveitsistä suomalaisille köyhille ? Osaako se laskea suksilla, Sveitsissä on isoja m439Junteille nyt yksinkertaisesti !
Miksi Britannia ei painu Hevon vitt*** EU:sta, kun se kerran on Netto maksaja ? TÄH TÄH VASTAA PERSU MULK** ? Mitä Helve039Suomen Tulli löysi huumeita Haaparannan Tullissa !
Mies yritti tuoda huumeita ruotsista suomeen. Lohenkalastuksen aikaan Torniojoella on ehkä enemmän vartijoita, kuin ka238Katsokaa oikeasti mitä ne EU:n vastaiset on ! !
Katsokaa mitä Te näette oikeasti ja Menkää ja matkustakaa ja nyt pääsee Halvalla Euroopan eri kaupunkeihin ja Tajutkaa m338On ihan oikein, että ihmiset valitsevat oman tien
Luin lehdestä, että kaveri työskentelee Varsovassa IT alalla ja tienaa mukavasti ja elää leveästi. Toki monet eläkeläis037Miksi tämä Aurinkomatkojen synnyttämä puolue hillu
Eikö tämä Perussuomalaisten puolue ole pääsääntöisesti rannalle jääneiden puolue ? Minä ainakin muistan, kun juntit vih236Tässä on mietittävää !
Sain juuri kaverilta kuulla, että tuonti vaimo tienaa noin 4 - 5000 euroa kuukaudessa. Kyllä suomessa on hyviä ammattej236Geopoliittinen talouspolitiikka Rovaniemi
Olen ajatellut, että suomeen voidaan muodostaa geopoliittinen keskus ja tämä tukisi väestön rakenteiden ja väestön muut335EU:sta ei oikeastaan voi edes erota.
Pienemmät EU maat eivät oikeastaan edes voi erota EU:sta. Ne maat, jotka elää viennistä ja tuonnista ja ovat sidoksissa133Tuntemattomaan sotilaan jatko-osa
Eikö ole hieno, kun olemme palauttaneet perussuomalaiset tavalliseksi Aurinkomatka poijiksi ja Nahka pää läski poijiksi032Niinistö Haluaa kuulla EU armeija !
Niinistö ilmoitti asian selvästi ja tästä tiedämme, että integraatio syvenee. On hyvä jos Niinistö voittaa saamme EU arm032Missä EU arvostelijat on ?
Poijat missä Te olette ? DTM:n vaalijuhlissa vai ? Nyt päästään puhumaan EU:sta, kun meillä oli selvät vaalit ? EU ei o032Kirjoitin EU:n palstalle myös tästä työttömän korv
Kirjoitin, että EU on antanut nootin suomelle siis suomen hallinto järjestelmälle ei Teille ihmisille. Että suomen halli031Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista
Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarko031Kuka tällä palstalla on viettänyt parhaat hetket u
Kuka tällä palstalla on viettänyt parhaat hetket ulkomailla ? Minulla on ainakin mahtavia kokemuksia ulkomailla ja pidän430Ruotsin kanta EU:sta oli lehdessä.
Tässä lainaus: EU on Ruotsin tärkein areena turvallisuuspolitiikassa. - Jos Eurooppaa heikennetään, myös Ruotsi heikk130Persujen lyöminen sillä on ollut vaikutusta
Oli muuten hieno vaikutus, kun pommitettiin Huhtasaari ja kaljut hevonkuuseen. Näytettiin, että kuinka yksinkertaisia ja030Eurooppa Tietoisuus ?
Mistä saa tietoa Euroopan unionista ja unionin kansalaisten oikeuksista ? Mitä saa ohjeita Asumiseen liittyvissä asioist229