Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Mikä on tämä EU vastainen räkätys ?
Mikä on sen jatkuvan ruikuttamisen idea ja mihin sillä pyritään ? Minkä vuoksi nälvitään yksittäisiä asioita jostain kok33438Eurofighter Typhoon on suomen Eurohävittäjä !
Miksi täällä yleensä muusta keskustellaan ? Meinaatko, että suomesta annetaan rahaa USA:n teollisuudelle ? ? Stubb on k15436Peruskoulussakin se jo opetetaan ! Huhtasaari
Peruskoulussa on alettu myös jo opettamaan ja tiedottmaan lapsia vakavasta sivistymättömyydestä ja tyhmyydestä. Kommunis25430Nyt minä ymmärrän persuja ... Ne on kommunisteja !
Siksi meillä on koko ajan, kuin puheet niiden kanssa ristiriitaisia ! Kommunismisssa ajatellaan kulttijohtajan päätöksiä23427Kertokaa mikä suomessa on hyvää ?
Siis mikä suomessa on hyvää ja Euroopassa huonoa ? Nyt saatte päästää valtion sieltä päästä ulos ja mikä on suomalainen39385Olen tietoinen mistä EU-viha johtuu...
Tiedän aika tarkkaan, keitä EU-vihaajat ovat ja Tiedän aika tarkkaan mistä EU-viha johtuu. Sitä on myös miettinyt moni,22379Miksi juntti vihaa pakolaisia ?
Miksi Te vihaatte pakolaisia ? Viekö ne Teidän rahat ? Viekö ne Teidän naiset ? Viekö ne Teiltä asunnot ? Onko Nämä EU:30369Valtio myi nestettä . . .
Junttille sanotaan, että valtio myy Neste Oy osakkeita ja Juntti sanoo palstalla, että pitää elättää pakolaisia. No Tu0364Huomaan, että kaikki EU vastustajat on kommunistej
Olen huomannut, että jokainen EU:ta vastustava henkilö kirjoittaa kommunismista ja valtiosta . . . Haloo ! Kommunismiss23348Kankaanniemen kirjoitus PAKKO PUUTTUA !
Hän kirjoitti:' Menossa on jo 20. EU-jäsenyys- ja 13. eurojäsenyysvuotemme. Nyt näemme, että lupaukset ovat olleet katt18337Lähetäänkö Poijat huomenna katsomaan Eurooppaa ?
Miten olisi poijat jos lähdetään huomenna katsomaan mitä se olut maksaa tuolla Euroopassa ? Parissa pääkaupungissa käyn1332Köyhyyteen tottuu ja alkaa ajattelemaan, että
Köyhyyteen tottuu ja ihminen alkaa tottumaan omaan olotilaansa. Moni asuu aivan hirveissä oloissa ja hänellä voi olla mo17329Ennuste ja Tietoisku " EU ja Pakolaiset "
Huomasin artikkelin, että Savonlinnassa puretaan kerrostaloja ? Sitten täällä on syytetty, että pakolaiset vie asunnot ?0309APLOODIT APLOODIT WAU Älyäläjätä
TÄMÄ ON SIIS HUHTASAAREN KANNATTAJA ? ? ? Tässä on äly älä mätä kirjoitti EU:n jäsenmaksuista ja yritysten kautta tulev22308Ei köyhiä ihmisiä voi auttaa kuin EU.
Huomasin juuri, että jos kerran hammaslääkärin hinnat ja asuntojen hinnat ovat noin korkeat ja niitä makselee Teidän KEL30294Ajatelkaapa Ryssän ja suomen trollit !
Jos Te samalla aktiivisuudella hakisitte ongelmia ja epäkohtia suomen hallinnosta. Minkälaiseen lopputulokseen pääsisitt18293Mikä on se todellinen asia miksi vihata EU:ta ?
Tämä on se todellinen kysymys ja kuten kaikki näki Pressan vaaleissa, niin 90 % ihmisistä kannatti EU:ta ja siinä meni16293Tänään sain valon ja ymmärryksen.
Tänään ymmärsin selkeästi sen ketä vastaan ja millaisia ihmisiä on EU vihaajat ja niiden kirjoittajat. Ne on ihmisten11280EU-vihaajilla ei ole Tulevaisuuden visioita !
Minä olen yrittänyt hakea heidän visioitaan uskonnosta ja taloudesta ja ihan kaikesta ja minä en kertakaikkiaan ole löyt21277EU-ero ja suomalainen ja suomi Poika 1918 kumpi pu
Minä Tiedän, että nämä EU-ero poijat ja rajat kiinni poijat kantelee lippuja ja siellä varmasti katsellaan jokainen tun5274