Liittovaltio
![]()
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Terveiset täältä keski-euroopan sykkivästä maailma
Taas on ilta painumassa ja värivalot ja haitari musiikki ja erilaiset iloäänet alkavat voittaa kaupunkia. Olemme nyt Eu5560Mikä on tämä EU vastainen räkätys ?
Mikä on sen jatkuvan ruikuttamisen idea ja mihin sillä pyritään ? Minkä vuoksi nälvitään yksittäisiä asioita jostain kok33502Trump ja Putin sopuun ja etupiirit
Se on sitten siinä ja tämä Trumpin ja Putinin tapaaminen tarkoittaa sitten sitä, mikäli USA:n demokraatit ei saa vaalivi40486Ennuste ja Tietoisku " EU ja Pakolaiset "
Huomasin artikkelin, että Savonlinnassa puretaan kerrostaloja ? Sitten täällä on syytetty, että pakolaiset vie asunnot ?0478Nyt minä ymmärrän persuja ... Ne on kommunisteja !
Siksi meillä on koko ajan, kuin puheet niiden kanssa ristiriitaisia ! Kommunismisssa ajatellaan kulttijohtajan päätöksiä23472Kertokaa mikä suomessa on hyvää ?
Siis mikä suomessa on hyvää ja Euroopassa huonoa ? Nyt saatte päästää valtion sieltä päästä ulos ja mikä on suomalainen39437Olen tietoinen mistä EU-viha johtuu...
Tiedän aika tarkkaan, keitä EU-vihaajat ovat ja Tiedän aika tarkkaan mistä EU-viha johtuu. Sitä on myös miettinyt moni,22410Miksi Persu-kommunsti ei kuuntele vanhoja suomalai
Miksi Persu-kommunsti ei kuuntele vanhoja suomalaisia kappaeleita, kuten Sellainen oli Viipuri ja Hei Karjalasta mä hei4410Miksi juntti vihaa pakolaisia ?
Miksi Te vihaatte pakolaisia ? Viekö ne Teidän rahat ? Viekö ne Teidän naiset ? Viekö ne Teiltä asunnot ? Onko Nämä EU:30401Huomaan, että kaikki EU vastustajat on kommunistej
Olen huomannut, että jokainen EU:ta vastustava henkilö kirjoittaa kommunismista ja valtiosta . . . Haloo ! Kommunismiss23386Valtio myi nestettä . . .
Junttille sanotaan, että valtio myy Neste Oy osakkeita ja Juntti sanoo palstalla, että pitää elättää pakolaisia. No Tu0385Kankaanniemen kirjoitus PAKKO PUUTTUA !
Hän kirjoitti:' Menossa on jo 20. EU-jäsenyys- ja 13. eurojäsenyysvuotemme. Nyt näemme, että lupaukset ovat olleet katt18379Lähetäänkö Poijat huomenna katsomaan Eurooppaa ?
Miten olisi poijat jos lähdetään huomenna katsomaan mitä se olut maksaa tuolla Euroopassa ? Parissa pääkaupungissa käyn1361Köyhyyteen tottuu ja alkaa ajattelemaan, että
Köyhyyteen tottuu ja ihminen alkaa tottumaan omaan olotilaansa. Moni asuu aivan hirveissä oloissa ja hänellä voi olla mo17359EU on Kirpputori !
Helpoin tapa kertoa mikä Euroopan unioni on näin muodollisesti: Tämä kirjoitus on tarkoitettu Vähän jälkeen jääneille ja2355Pakko laittaa uusi aloitus !
Ymmärtääkö Persu-kommunisti edes näin vaikean sanan ? " EU alistaa kansallisvaltiot liittovaltioksi " Ymmärtääkö Persu-9347Ajatelkaapa Ryssän ja suomen trollit !
Jos Te samalla aktiivisuudella hakisitte ongelmia ja epäkohtia suomen hallinnosta. Minkälaiseen lopputulokseen pääsisitt18344APLOODIT APLOODIT WAU Älyäläjätä
TÄMÄ ON SIIS HUHTASAAREN KANNATTAJA ? ? ? Tässä on äly älä mätä kirjoitti EU:n jäsenmaksuista ja yritysten kautta tulev22340Taitaa tulla Lähtö Briteille EU:sta katselemaan ni
Britit pääsee katselemaan niitä parempia vesiä Ha HA Hi hi ho hhoooo ! Mitäs läks, Mitäs Läks... Kovasti oli Hajottamass15339Ei köyhiä ihmisiä voi auttaa kuin EU.
Huomasin juuri, että jos kerran hammaslääkärin hinnat ja asuntojen hinnat ovat noin korkeat ja niitä makselee Teidän KEL30337