Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Mikä on tämä EU vastainen räkätys ?

Mikä on sen jatkuvan ruikuttamisen idea ja mihin sillä pyritään ? Minkä vuoksi nälvitään yksittäisiä asioita jostain kok
    Euroopan unioni
    33
    438
  2. Eurofighter Typhoon on suomen Eurohävittäjä !

Miksi täällä yleensä muusta keskustellaan ? Meinaatko, että suomesta annetaan rahaa USA:n teollisuudelle ? ? Stubb on k
    Euroopan unioni
    15
    436
  3. Peruskoulussakin se jo opetetaan ! Huhtasaari

Peruskoulussa on alettu myös jo opettamaan ja tiedottmaan lapsia vakavasta sivistymättömyydestä ja tyhmyydestä. Kommunis
    Euroopan unioni
    25
    430
  4. Nyt minä ymmärrän persuja ... Ne on kommunisteja !

Siksi meillä on koko ajan, kuin puheet niiden kanssa ristiriitaisia ! Kommunismisssa ajatellaan kulttijohtajan päätöksiä
    Euroopan unioni
    23
    427
  5. Kertokaa mikä suomessa on hyvää ?

Siis mikä suomessa on hyvää ja Euroopassa huonoa ? Nyt saatte päästää valtion sieltä päästä ulos ja mikä on suomalainen
    Euroopan unioni
    39
    385
  6. Olen tietoinen mistä EU-viha johtuu...

Tiedän aika tarkkaan, keitä EU-vihaajat ovat ja Tiedän aika tarkkaan mistä EU-viha johtuu. Sitä on myös miettinyt moni,
    Euroopan unioni
    22
    379
  7. Miksi juntti vihaa pakolaisia ?

Miksi Te vihaatte pakolaisia ? Viekö ne Teidän rahat ? Viekö ne Teidän naiset ? Viekö ne Teiltä asunnot ? Onko Nämä EU:
    Euroopan unioni
    30
    369
  8. Valtio myi nestettä . . .

Junttille sanotaan, että valtio myy Neste Oy osakkeita ja Juntti sanoo palstalla, että pitää elättää pakolaisia. No Tu
    Euroopan unioni
    0
    364
  9. Huomaan, että kaikki EU vastustajat on kommunistej

Olen huomannut, että jokainen EU:ta vastustava henkilö kirjoittaa kommunismista ja valtiosta . . . Haloo ! Kommunismiss
    Euroopan unioni
    23
    348
  10. Kankaanniemen kirjoitus PAKKO PUUTTUA !

Hän kirjoitti:' Menossa on jo 20. EU-jäsenyys- ja 13. eurojäsenyysvuotemme. Nyt näemme, että lupaukset ovat olleet katt
    Euroopan unioni
    18
    337
  11. Lähetäänkö Poijat huomenna katsomaan Eurooppaa ?

Miten olisi poijat jos lähdetään huomenna katsomaan mitä se olut maksaa tuolla Euroopassa ? Parissa pääkaupungissa käyn
    Euroopan unioni
    1
    332
  12. Köyhyyteen tottuu ja alkaa ajattelemaan, että

Köyhyyteen tottuu ja ihminen alkaa tottumaan omaan olotilaansa. Moni asuu aivan hirveissä oloissa ja hänellä voi olla mo
    Maailman menoa
    17
    329
  13. Ennuste ja Tietoisku " EU ja Pakolaiset "

Huomasin artikkelin, että Savonlinnassa puretaan kerrostaloja ? Sitten täällä on syytetty, että pakolaiset vie asunnot ?
    Euroopan unioni
    0
    309
  14. APLOODIT APLOODIT WAU Älyäläjätä

TÄMÄ ON SIIS HUHTASAAREN KANNATTAJA ? ? ? Tässä on äly älä mätä kirjoitti EU:n jäsenmaksuista ja yritysten kautta tulev
    Euroopan unioni
    22
    308
  15. Ei köyhiä ihmisiä voi auttaa kuin EU.

Huomasin juuri, että jos kerran hammaslääkärin hinnat ja asuntojen hinnat ovat noin korkeat ja niitä makselee Teidän KEL
    Euroopan unioni
    30
    294
  16. Ajatelkaapa Ryssän ja suomen trollit !

Jos Te samalla aktiivisuudella hakisitte ongelmia ja epäkohtia suomen hallinnosta. Minkälaiseen lopputulokseen pääsisitt
    Euroopan unioni
    18
    293
  17. Mikä on se todellinen asia miksi vihata EU:ta ?

Tämä on se todellinen kysymys ja kuten kaikki näki Pressan vaaleissa, niin 90 % ihmisistä kannatti EU:ta ja siinä meni
    Euroopan unioni
    16
    293
  18. Tänään sain valon ja ymmärryksen.

Tänään ymmärsin selkeästi sen ketä vastaan ja millaisia ihmisiä on EU vihaajat ja niiden kirjoittajat. Ne on ihmisten
    Euroopan unioni
    11
    280
  19. EU-vihaajilla ei ole Tulevaisuuden visioita !

Minä olen yrittänyt hakea heidän visioitaan uskonnosta ja taloudesta ja ihan kaikesta ja minä en kertakaikkiaan ole löyt
    Euroopan unioni
    21
    277
  20. EU-ero ja suomalainen ja suomi Poika 1918 kumpi pu

Minä Tiedän, että nämä EU-ero poijat ja rajat kiinni poijat kantelee lippuja ja siellä varmasti katsellaan jokainen tun
    Euroopan unioni
    5
    274