Liittovaltio
![]()
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.
Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut4221Teitä huijataan kulttuurilla ja kansalla !
Kulttuuri ja kansan huutelijat ovat todellisuudessa valehtelijoita ja EU:n panettelijoita. Mikä on suomalainen kulttuur3219Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !
Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on18217Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset
Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä2214METSÄ Nyt Tienataan... " Toimittajat HOI ! "
Suomen Metsäteollisuuteen Helv*** äkkiä lisää investointeja. Suomi Jää suurimmaksi Sellun tuottajaksi jos USA lentää vit5211Huomasin, että eihän Unkari ja Puola voi erota EU:
Puola ja Unkari ei voi edes erota EU:sta ja sehän on kaikki ihan näytelmää. Sillä verrukeella saadaan tukia ja lainaa EU5210Trumpin päivät on ohi.
https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä8210Osa EU-vastaisista kirjoitettu Pietarista.
Huomaan EU:n huippukokouksen aikaan osa kirjoittajista on tullut töihin. Se huomaa siitä, että kirjoituksessa ei ole hen1210USA menettää vallan.. MOGHERINI !
Federica Mogherini kertoi juuri, että he neuvottelevat liittolaisten ja Aasian kanssa pitääkseen yritykset Iranissa ja8208Suomalaiset polveutuvat eurooppalaisesta rodusta.
Suomalaiset ovat aikoinaan lähteneet euroopasta eri euroopan heimoista. He ovat lähteneet hakemaan halvempaa ravintoa ja7204Kirjoittajan sosiaalinen luokka
Olen ratkaissut pitkään mietityttäneen ongelman ihmisten eri asemasta ja sosiaalisesta käyttäytymisestä. Kautta aikain6204Miksi sitten EU on suosittu viisaiden ja koulutett
Miksi EU on sitten suosittu viisaiden ja älymystön ja varakkaiden ja koulutettujen kesuudessa. Tehkää testi-ryhmä vaikk7202EU:n vastaisuus ja kirjoittelu
Kirjoituksia seuranneena huomaan keskusteluiden aiheen supistuneen ja Ei puolen kirjoittajien vähentyneen. Keskusteluita8200Jos minä olisin Euroopan unionin johtaja.
Jos olisin euoopan unionin johtaja, niin tiivistäisin unionia kaupan kautta. Minusta Trump on avannut tien muuttaa WTO:2196Hei yksinkertaiset !
Saksa hintataso | Berliini, Hampuri, Frankfurt, Köln, München, Stuttgart Vuokra-asuminen7193Puuhevonen esimerkki EU:n jäsenyydestä ! ! !
Sinulla on yritys joka valmistaa puuhevosia. Sinulla on siinä käsityöläisiä töissä ja sinä saat viedä niitä puuhevosia m10192Onhan tänään tapahtunut hurjia asioita.
Euroopan unioni on solminut maailman suurimman vapaakauppa-alueen. Japanin ja EU:n välinen kauppa vapautuu täysin. Tark3191Skogsbränder Hjälp ! Puolustusyhteistyö.
Skogsbränder tarkoittaa metsäpaloa ja se nyt on vähintä mitä pitää tietää, ruotsin kielestä ja se on vähintä mitä pitää9190Kertokaappa Maahanmuutto ja Matu ?
Kertokaa minulle minulle, mikä siinä valtiossa oikein kiihottaa ? Olettako Te töissä valtiolla ? Haluatteko Te tehdä pah22190Väyrynen puhe yksinkertaisille.
Kuuntelin aidosti Väyrysen puheita, kun yritän selvittää, miten se voi saada ketään kannattamaan persuja ja väyrystelyjä4189