Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.

Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut
    Euroopan unioni
    4
    221
  2. Teitä huijataan kulttuurilla ja kansalla !

Kulttuuri ja kansan huutelijat ovat todellisuudessa valehtelijoita ja EU:n panettelijoita. Mikä on suomalainen kulttuur
    Euroopan unioni
    3
    219
  3. Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !

Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on
    Maailman menoa
    18
    217
  4. Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset

Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä
    Euroopan unioni
    2
    214
  5. METSÄ Nyt Tienataan... " Toimittajat HOI ! "

Suomen Metsäteollisuuteen Helv*** äkkiä lisää investointeja. Suomi Jää suurimmaksi Sellun tuottajaksi jos USA lentää vit
    Euroopan unioni
    5
    211
  6. Huomasin, että eihän Unkari ja Puola voi erota EU:

Puola ja Unkari ei voi edes erota EU:sta ja sehän on kaikki ihan näytelmää. Sillä verrukeella saadaan tukia ja lainaa EU
    Euroopan unioni
    5
    210
  7. Trumpin päivät on ohi.

https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä
    Euroopan unioni
    8
    210
  8. Osa EU-vastaisista kirjoitettu Pietarista.

Huomaan EU:n huippukokouksen aikaan osa kirjoittajista on tullut töihin. Se huomaa siitä, että kirjoituksessa ei ole hen
    Euroopan unioni
    1
    210
  9. USA menettää vallan.. MOGHERINI !

Federica Mogherini kertoi juuri, että he neuvottelevat liittolaisten ja Aasian kanssa pitääkseen yritykset Iranissa ja
    Euroopan unioni
    8
    208
  10. Suomalaiset polveutuvat eurooppalaisesta rodusta.

Suomalaiset ovat aikoinaan lähteneet euroopasta eri euroopan heimoista. He ovat lähteneet hakemaan halvempaa ravintoa ja
    Euroopan unioni
    7
    204
  11. Kirjoittajan sosiaalinen luokka

Olen ratkaissut pitkään mietityttäneen ongelman ihmisten eri asemasta ja sosiaalisesta käyttäytymisestä. Kautta aikain
    Euroopan unioni
    6
    204
  12. Miksi sitten EU on suosittu viisaiden ja koulutett

Miksi EU on sitten suosittu viisaiden ja älymystön ja varakkaiden ja koulutettujen kesuudessa. Tehkää testi-ryhmä vaikk
    Euroopan unioni
    7
    202
  13. EU:n vastaisuus ja kirjoittelu

Kirjoituksia seuranneena huomaan keskusteluiden aiheen supistuneen ja Ei puolen kirjoittajien vähentyneen. Keskusteluita
    Euroopan unioni
    8
    200
  14. Jos minä olisin Euroopan unionin johtaja.

Jos olisin euoopan unionin johtaja, niin tiivistäisin unionia kaupan kautta. Minusta Trump on avannut tien muuttaa WTO:
    Euroopan unioni
    2
    196
  15. Hei yksinkertaiset !

Saksa hintataso | Berliini, Hampuri, Frankfurt, Köln, München, Stuttgart Vuokra-asuminen
    Yhteiskunta
    7
    193
  16. Puuhevonen esimerkki EU:n jäsenyydestä ! ! !

Sinulla on yritys joka valmistaa puuhevosia. Sinulla on siinä käsityöläisiä töissä ja sinä saat viedä niitä puuhevosia m
    Euroopan unioni
    10
    192
  17. Onhan tänään tapahtunut hurjia asioita.

Euroopan unioni on solminut maailman suurimman vapaakauppa-alueen. Japanin ja EU:n välinen kauppa vapautuu täysin. Tark
    Euroopan unioni
    3
    191
  18. Skogsbränder Hjälp ! Puolustusyhteistyö.

Skogsbränder tarkoittaa metsäpaloa ja se nyt on vähintä mitä pitää tietää, ruotsin kielestä ja se on vähintä mitä pitää
    Euroopan unioni
    9
    190
  19. Kertokaappa Maahanmuutto ja Matu ?

Kertokaa minulle minulle, mikä siinä valtiossa oikein kiihottaa ? Olettako Te töissä valtiolla ? Haluatteko Te tehdä pah
    Maahanmuutto
    22
    190
  20. Väyrynen puhe yksinkertaisille.

Kuuntelin aidosti Väyrysen puheita, kun yritän selvittää, miten se voi saada ketään kannattamaan persuja ja väyrystelyjä
    Euroopan unioni
    4
    189