Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Niinistö Voittaa vaalit EU kannallaan !

Niinistön kannatus menee yli puoluerajojen, että pölisee samoin kakkosena oleva Pekka Haavisto on EU myönteinen ! Mit
    Euroopan unioni
    2
    104
  2. Tuosta onnellisuudesta minun piti vielä kirjoittaa

Olen tehnyt senkin havainnon suomenkielisten suhteen, että mikä on suomen onnellisin paikka ? Tämä on tosi havainto ja m
    Euroopan unioni
    2
    104
  3. Onnistuin peukuttamaan kahdesti Ilta sanomissa.

Onnistuin Peukuttamaan kahdesti Ilta sanomissa, kun tyhjentää cookiet ! Poista Cookiet ja peukuta niin monta kertaa, kui
    Maailman menoa
    7
    103
  4. Federica Mogherini korvaa pian Junckerin ?

Junckerin terveys alkaa olemaan aika heikko ja miehellä alkaa olemaan jo ikää myös. Federica Mogherini on varmaan häne
    Euroopan unioni
    5
    102
  5. Missä on se Persupomo tai Väyrynen ?

Tässä palstalla oli Persupomon kirjoitus ja tiedättehän sen aiheen... Siinä oli markka takaisin ja sitten oli näitä valt
    Aasia
    3
    102
  6. Annamulle......... Narahti Taas ! !

"Annamulleheti" narahti taas: "1. Kotimaiset markkinat ei pärjää kilpailussa kv-markkinoiden kanssa = konkurssit, tyött
    Euroopan unioni
    4
    101
  7. Poijat mä joudun pettämään Teidät.

Mä olen kuitenkin oluen ja hyvän menon ja lämpimän ilmaston ihmisiä. Minusta tuntuu, että Tää suomi juttu ei ole ihan mi
    Euroopan unioni
    1
    101
  8. Hyvä saada yleiseurooppalainen puolue VOLT

Joko näin sitten, niin mutta yleiseurooppalaisia vaaleja ei voi välttää. VOLT ja Ääni euroopalla on ääni yksilölle ja oi
    Euroopan unioni
    0
    100
  9. Kumpaa Maahanmuutto pelkää ?

Pelkääkö maahanmuutto kirjoittajat NSA:n vakoilua vai Suomen kyttien ja valtion tiedonhankintaa teidän yksityisasioista
    Maahanmuutto
    6
    99
  10. Laitan kyselyn tästä, tuumitaan yhdessä ?

Missä vaiheessa se järki ja äly niin kuin karkaa ? Mikä siinä on se tavoite irti EU:sta ja miksi siitä niin kuin pitää
    Euroopan unioni
    7
    99
  11. Olen miettinyt miksi ei ymmärretä Eurooppaa.

Lähtökohtaisesti Teidän pitäisi pyrkiä ajattelemaan omilla aivoilla ja omaa elämää. Miksi Te vänkäätte tänne jotain suom
    Euroopan unioni
    5
    98
  12. Suomi Ensin ?

Paavalin kirjeellä: Kuinka Te voitte pakottaa muita elämään kristityn tavoin jos Te ette itsekään näin tee ? Kun katsoo
    Maahanmuutto
    5
    97
  13. Eurooppa tutuksi, Euro baarit ja Euro love.

Euroopan unioni tukee monia euroopan kehitysohjelmia ja yksi voisi olla matkustus ja leikkimielinen eurooppatiedotus ja
    Euroopan unioni
    5
    97
  14. Osa EU-vastaisista kirjoitettu Pietarista.

Huomaan EU:n huippukokouksen aikaan osa kirjoittajista on tullut töihin. Se huomaa siitä, että kirjoituksessa ei ole hen
    Euroopan unioni
    1
    96
  15. Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis

Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta ! Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ke
    Euroopan unioni
    4
    94
  16. Tarpeen on näemmä kertoa Euroopan unionista

Katson tarpeelliseksi kertoa Teille jokaiselle nämä tosiasiat. Kyllä minulla on oma lehmä ojassa myös ja taitaa aika mon
    Euroopan unioni
    2
    94
  17. Vaarallinen kirjoitus

Vaarallinen kirjoitus. Nyt jokainen jolla on haaveita ja elää utopiassa tai pilvessä on syytä olla lukematta lisää ! Jok
    Euroopan unioni
    10
    94
  18. Persut on Ääri-kommunisteja !

YLE:n gallup ja tilasto toi selvästi esille, että Persujen äänestäjät ovat entisiä vasemmistolaisia. Tuleeko kommunisti
    Euroopan unioni
    8
    93
  19. Kalevala Maalaukset . . . Neidon pyyntö ?

Ihmettelen sangen kovasti, näitä kommentteja ja vaatimuksia poistaa jopa taulu Ateneumista. Hei eikö ihmisillä ole enää
    Maailman menoa
    6
    93
  20. EuroFighters " Euro Zone "

Olisiko paikalla yhtään taiteilijaa joka osaisi tehdä EuroFighters " Euro Zone " Merkin ja laittaa siihen suomen lipun
    Euroopan unioni
    1
    93