Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Olen miettinyt miksi ei ymmärretä Eurooppaa.

Lähtökohtaisesti Teidän pitäisi pyrkiä ajattelemaan omilla aivoilla ja omaa elämää. Miksi Te vänkäätte tänne jotain suom
    Euroopan unioni
    5
    146
  2. Poijat mä joudun pettämään Teidät.

Mä olen kuitenkin oluen ja hyvän menon ja lämpimän ilmaston ihmisiä. Minusta tuntuu, että Tää suomi juttu ei ole ihan mi
    Euroopan unioni
    1
    144
  3. Kela maksaa usein koko vuokran Ja NYT ON EU

Kela maksaa usein koko vuokran ja NYT ON EU HALOO HALOO HALOO !!!!!' Kuinka moni Helsinkiläinen haluaisi asua KELA:n ra
    Euroopan unioni
    4
    143
  4. Biotehdas ja Puun hinta ?

Jos Te laskisitte Puun hinnan alemmas, kuin muu suomi ? Ruotsissa ovat myös laskeneet puun hintaa ? http://www.maaseudu
    Kemijärvi
    3
    139
  5. Keskiviikkona 9.5.2018 Eurooppa päivä !

Miten EU-vihaajat viettää Eurooppa päivää ? Ottaako poijat Persuissa Konjakki jos saisivat ilmaiseksi ? Tämä on Meidän
    Euroopan unioni
    7
    138
  6. Hyvä saada yleiseurooppalainen puolue VOLT

Joko näin sitten, niin mutta yleiseurooppalaisia vaaleja ei voi välttää. VOLT ja Ääni euroopalla on ääni yksilölle ja oi
    Euroopan unioni
    0
    136
  7. Persut on Ääri-kommunisteja !

YLE:n gallup ja tilasto toi selvästi esille, että Persujen äänestäjät ovat entisiä vasemmistolaisia. Tuleeko kommunisti
    Euroopan unioni
    8
    136
  8. Suomi on Persee**** EU:n tilastoissa.

Kirjoitin tuossa aiemmin jo tästä Sijoitus varallisuudesta ja vertasin Nokian osakkeen Hintakehitystä Ericssoniin. Ei no
    Euroopan unioni
    5
    135
  9. Persut on Ääri-kommunisteja !

Katsokaa YLE:n Gallup ja tilastot ! Kommunistit äänestää Huhtasaarta. Persujen teemat, kuin suoraan Pol Potilta. Cambod
    Maailman menoa
    6
    135
  10. Minnes poijat ja tytöt meinaa eläkepäivillä ?

Norwegia ja Ryanair ja muutama muu lennättellee tulevaisuudessa vielä halvemmalla ja kohta mennään jollakin Loopilla myö
    Euroopan unioni
    3
    134
  11. Kumpaa Maahanmuutto pelkää ?

Pelkääkö maahanmuutto kirjoittajat NSA:n vakoilua vai Suomen kyttien ja valtion tiedonhankintaa teidän yksityisasioista
    Maahanmuutto
    6
    130
  12. Aamiainen Euroopassa

Olin juuri aamiaisella täällä euroopassa ja katsoin, että ei perk**** Huhtasaari tulee aamiaiselle. Mutta sitten se ryht
    Euroopan unioni
    5
    130
  13. Huhtasaari suomen presidenttinä

Tajuatteko mitä oikeasti tapahtuisi ? Kaikissa tilaisuuksissa mihin vain se menisi olisi kaikkea jäynää häntä kohtaan. H
    Euroopan unioni
    7
    128
  14. Federica Mogherini korvaa pian Junckerin ?

Junckerin terveys alkaa olemaan aika heikko ja miehellä alkaa olemaan jo ikää myös. Federica Mogherini on varmaan häne
    Euroopan unioni
    5
    128
  15. Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista

Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarko
    Euroopan unioni
    0
    127
  16. Tuosta onnellisuudesta minun piti vielä kirjoittaa

Olen tehnyt senkin havainnon suomenkielisten suhteen, että mikä on suomen onnellisin paikka ? Tämä on tosi havainto ja m
    Euroopan unioni
    2
    127
  17. Suomi Ensin ?

Paavalin kirjeellä: Kuinka Te voitte pakottaa muita elämään kristityn tavoin jos Te ette itsekään näin tee ? Kun katsoo
    Maahanmuutto
    5
    126
  18. Vastauksia EU:n vastustajille

Syökö pakolaiset Teidän sosiaali minimiturvan ? Euroopan unioni on määritellyt euroopan ihmisten minimi sosiaaliturvan.
    Euroopan unioni
    2
    125
  19. Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis

Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta ! Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ke
    Euroopan unioni
    4
    125
  20. Euroopan unionin Tyyli ja ravintolat ja majoitus

Aprillipäivän Eurooppa. Huomasin juuri herätessäni, että perskele. Sain sellaisen valaistuksen, että lopetamalla viinan
    Euroopan unioni
    1
    122