Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Suomi on Persee**** EU:n tilastoissa.

Kirjoitin tuossa aiemmin jo tästä Sijoitus varallisuudesta ja vertasin Nokian osakkeen Hintakehitystä Ericssoniin. Ei no
    Euroopan unioni
    5
    120
  2. Poijat mä joudun pettämään Teidät.

Mä olen kuitenkin oluen ja hyvän menon ja lämpimän ilmaston ihmisiä. Minusta tuntuu, että Tää suomi juttu ei ole ihan mi
    Euroopan unioni
    1
    119
  3. Aamiainen Euroopassa

Olin juuri aamiaisella täällä euroopassa ja katsoin, että ei perk**** Huhtasaari tulee aamiaiselle. Mutta sitten se ryht
    Euroopan unioni
    5
    116
  4. Olen miettinyt miksi ei ymmärretä Eurooppaa.

Lähtökohtaisesti Teidän pitäisi pyrkiä ajattelemaan omilla aivoilla ja omaa elämää. Miksi Te vänkäätte tänne jotain suom
    Euroopan unioni
    5
    115
  5. Kumpaa Maahanmuutto pelkää ?

Pelkääkö maahanmuutto kirjoittajat NSA:n vakoilua vai Suomen kyttien ja valtion tiedonhankintaa teidän yksityisasioista
    Maahanmuutto
    6
    115
  6. Sokli ja Sakatti Lapin kaivokset ?

Luin, eilen mielenkiintoisen geologisen tutkimuksen tästä " vihreänkiven vyöhykkeestä ". Se tarkoittaa, että koko keski-
    Euroopan unioni
    0
    115
  7. Hyvä saada yleiseurooppalainen puolue VOLT

Joko näin sitten, niin mutta yleiseurooppalaisia vaaleja ei voi välttää. VOLT ja Ääni euroopalla on ääni yksilölle ja oi
    Euroopan unioni
    0
    114
  8. Biotehdas ja Puun hinta ?

Jos Te laskisitte Puun hinnan alemmas, kuin muu suomi ? Ruotsissa ovat myös laskeneet puun hintaa ? http://www.maaseudu
    Kemijärvi
    3
    113
  9. Suomi Ensin ?

Paavalin kirjeellä: Kuinka Te voitte pakottaa muita elämään kristityn tavoin jos Te ette itsekään näin tee ? Kun katsoo
    Maahanmuutto
    5
    113
  10. Vastauksia EU:n vastustajille

Syökö pakolaiset Teidän sosiaali minimiturvan ? Euroopan unioni on määritellyt euroopan ihmisten minimi sosiaaliturvan.
    Euroopan unioni
    2
    113
  11. Huhtasaari suomen presidenttinä

Tajuatteko mitä oikeasti tapahtuisi ? Kaikissa tilaisuuksissa mihin vain se menisi olisi kaikkea jäynää häntä kohtaan. H
    Euroopan unioni
    7
    113
  12. Minnes poijat ja tytöt meinaa eläkepäivillä ?

Norwegia ja Ryanair ja muutama muu lennättellee tulevaisuudessa vielä halvemmalla ja kohta mennään jollakin Loopilla myö
    Euroopan unioni
    3
    112
  13. Persut on Ääri-kommunisteja !

YLE:n gallup ja tilasto toi selvästi esille, että Persujen äänestäjät ovat entisiä vasemmistolaisia. Tuleeko kommunisti
    Euroopan unioni
    8
    112
  14. Federica Mogherini korvaa pian Junckerin ?

Junckerin terveys alkaa olemaan aika heikko ja miehellä alkaa olemaan jo ikää myös. Federica Mogherini on varmaan häne
    Euroopan unioni
    5
    112
  15. Onnistuin peukuttamaan kahdesti Ilta sanomissa.

Onnistuin Peukuttamaan kahdesti Ilta sanomissa, kun tyhjentää cookiet ! Poista Cookiet ja peukuta niin monta kertaa, kui
    Maailman menoa
    7
    111
  16. Tuosta onnellisuudesta minun piti vielä kirjoittaa

Olen tehnyt senkin havainnon suomenkielisten suhteen, että mikä on suomen onnellisin paikka ? Tämä on tosi havainto ja m
    Euroopan unioni
    2
    109
  17. Missä on se Persupomo tai Väyrynen ?

Tässä palstalla oli Persupomon kirjoitus ja tiedättehän sen aiheen... Siinä oli markka takaisin ja sitten oli näitä valt
    Aasia
    3
    109
  18. Annamulle......... Narahti Taas ! !

"Annamulleheti" narahti taas: "1. Kotimaiset markkinat ei pärjää kilpailussa kv-markkinoiden kanssa = konkurssit, tyött
    Euroopan unioni
    4
    108
  19. Laitan kyselyn tästä, tuumitaan yhdessä ?

Missä vaiheessa se järki ja äly niin kuin karkaa ? Mikä siinä on se tavoite irti EU:sta ja miksi siitä niin kuin pitää
    Euroopan unioni
    7
    108
  20. Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis

Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta ! Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ke
    Euroopan unioni
    4
    106