Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Niinistö Voittaa vaalit EU kannallaan !
Niinistön kannatus menee yli puoluerajojen, että pölisee samoin kakkosena oleva Pekka Haavisto on EU myönteinen ! Mit2104Tuosta onnellisuudesta minun piti vielä kirjoittaa
Olen tehnyt senkin havainnon suomenkielisten suhteen, että mikä on suomen onnellisin paikka ? Tämä on tosi havainto ja m2104Onnistuin peukuttamaan kahdesti Ilta sanomissa.
Onnistuin Peukuttamaan kahdesti Ilta sanomissa, kun tyhjentää cookiet ! Poista Cookiet ja peukuta niin monta kertaa, kui7103Federica Mogherini korvaa pian Junckerin ?
Junckerin terveys alkaa olemaan aika heikko ja miehellä alkaa olemaan jo ikää myös. Federica Mogherini on varmaan häne5102Missä on se Persupomo tai Väyrynen ?
Tässä palstalla oli Persupomon kirjoitus ja tiedättehän sen aiheen... Siinä oli markka takaisin ja sitten oli näitä valt3102Annamulle......... Narahti Taas ! !
"Annamulleheti" narahti taas: "1. Kotimaiset markkinat ei pärjää kilpailussa kv-markkinoiden kanssa = konkurssit, tyött4101Poijat mä joudun pettämään Teidät.
Mä olen kuitenkin oluen ja hyvän menon ja lämpimän ilmaston ihmisiä. Minusta tuntuu, että Tää suomi juttu ei ole ihan mi1101Hyvä saada yleiseurooppalainen puolue VOLT
Joko näin sitten, niin mutta yleiseurooppalaisia vaaleja ei voi välttää. VOLT ja Ääni euroopalla on ääni yksilölle ja oi0100Kumpaa Maahanmuutto pelkää ?
Pelkääkö maahanmuutto kirjoittajat NSA:n vakoilua vai Suomen kyttien ja valtion tiedonhankintaa teidän yksityisasioista699Laitan kyselyn tästä, tuumitaan yhdessä ?
Missä vaiheessa se järki ja äly niin kuin karkaa ? Mikä siinä on se tavoite irti EU:sta ja miksi siitä niin kuin pitää799Olen miettinyt miksi ei ymmärretä Eurooppaa.
Lähtökohtaisesti Teidän pitäisi pyrkiä ajattelemaan omilla aivoilla ja omaa elämää. Miksi Te vänkäätte tänne jotain suom598Suomi Ensin ?
Paavalin kirjeellä: Kuinka Te voitte pakottaa muita elämään kristityn tavoin jos Te ette itsekään näin tee ? Kun katsoo597Eurooppa tutuksi, Euro baarit ja Euro love.
Euroopan unioni tukee monia euroopan kehitysohjelmia ja yksi voisi olla matkustus ja leikkimielinen eurooppatiedotus ja597Osa EU-vastaisista kirjoitettu Pietarista.
Huomaan EU:n huippukokouksen aikaan osa kirjoittajista on tullut töihin. Se huomaa siitä, että kirjoituksessa ei ole hen196Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis
Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta ! Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ke494Tarpeen on näemmä kertoa Euroopan unionista
Katson tarpeelliseksi kertoa Teille jokaiselle nämä tosiasiat. Kyllä minulla on oma lehmä ojassa myös ja taitaa aika mon294Vaarallinen kirjoitus
Vaarallinen kirjoitus. Nyt jokainen jolla on haaveita ja elää utopiassa tai pilvessä on syytä olla lukematta lisää ! Jok1094Persut on Ääri-kommunisteja !
YLE:n gallup ja tilasto toi selvästi esille, että Persujen äänestäjät ovat entisiä vasemmistolaisia. Tuleeko kommunisti893Kalevala Maalaukset . . . Neidon pyyntö ?
Ihmettelen sangen kovasti, näitä kommentteja ja vaatimuksia poistaa jopa taulu Ateneumista. Hei eikö ihmisillä ole enää693EuroFighters " Euro Zone "
Olisiko paikalla yhtään taiteilijaa joka osaisi tehdä EuroFighters " Euro Zone " Merkin ja laittaa siihen suomen lipun193