YksK-Nainen
![]()
Aloituksia
39
Kommenttia
468
- 5115
Hyvää yötä
sinulle Juha,,, https://www.youtube.com/watch?v=iaC-hO6jEhw&app=desktop Ikävä yhäkin, sillä olet <3,,,24691No voihan rähmäke :(
Nyt hokasin, tänään on helluntai ja se hellu pitäs olla just tänään, tai sitä ei ole koko vuonna:( Mistäs mä nyt tähän h8462Hip Hei Huraa
Nythän on torstai ja torstaihan on tunnetusti toivoa täynnä ;). Pidetään lippu korkealla ja nautitaan tästäkin päivästä.1194Kohta alkaa yö
se aika kun voi kuunnella hiljaisuutta, haaveilla tai nähdä unia, olla uniensa mukana rakastettu ja kaivattu. https://w3284Muisto menneisyydestä
joka oli toiveeni, se ainoa toive mikä vieläkään ei olisi mahdotonta. Sitä aikaa odotellessani sinulle J-Mies,,, https:0261Huomenta Suomi
ja kaikki kanssaeläjät. Tuliko unta riittävästi, kauniiden unien myötä, vai jäikö unet näkemättä ja yö meni puoleksi val19330Roomeoooooooo ;)
Nyt mua kyllä ketuttaa :((((((. Kuuleppa Roomeo, kun mä heräsin siihen että joku viheltää mun ikkunan alla, mukanasi up8341Nyt se tapahtuuuuuuu
Alkaa nukkumatti kiusata liikaa, ja on aika sanoa HYVÄÄ YÖTÄ TÄMÄN MYÖTÄ. Ja erikoisesti sille yhdelle J:lle, tai oikeas0146Kaikkea hyvää jouluunne
https://www.youtube.com/watch?v=U2xdh-BEQqg Nauttikaa joulusta ja muistakaa, Jokaisena päivänä ihminen on ihmisen arvoi8141Oletko koskaan ajatellut
Mitä on tosiystävyys? Mitä se onkaan? Se on välittämistä, toisesta huolehtimista ja auttamista kaikin keinoin. Tässä se29598Huomenta ja hyvää yötä
Tuossapa se tärkein tulikin. Aamuöisen heräämisen päikkärit alkaa olla paikallaan, muuten menee päivä ketuille kun ei ja1195Herätys kansakunta
Heräsin kun nukkumatti säntäs ovesta ulos. Sano mennessään että nyt tuli kiire, kun joku oli kuulemma heräämässä ja pers2186Vähän kyllä hirvittää
Tiet peilijäässä ja matkan pitää alkaa. Pitää vain toivoa ettei kukaan törttöile ja vouhota kaasujalallaan ja syöksy päi19257Aha, että joku
taikinakoipi ei tykkää kunnon musasta. No, jokainen tyylillään, jopa ikävän torjunnassakin. Mutta en malta olla laittama2140Tuli vaan kertomaan
ja toivottamaan kaikille rakastettavaa olotilaa, elämää rakkauden pyörteissä ja rauhallisia rakkauden täyteisä unia kats3196Ei jaksa runoilla
mutta oikein hyvää perjantaita ja 13 päivää ;). Onko perjantai 13 päivä onnistumisesi vai epäonnistumisesi päivä? Itse e6240Mikä ihme ihmisiä
vaivaa, kun jatkuvasti pitää tarttua toisten kirjoituksiin negatiivisillä sanoilla? Tuoko se negatiivisyys jotenkin fant0145Istun tässä mietteissäni
Miettien aikaa vuosien taakse. Silloin kun luulin että olen se ainoa Hänelle. En ollutkaan, vaan Hän olikin varattu. Ei0174Työntäyteisen viikon
päätteeksi, nakataan viihteelle ;). Mitä suunnitelmia on viikonlopulle? Reippailua, marjastusta vai ystiksien kanssa ba18318