Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Hyvin+sanoi++!!!+synnittömätkö+10.4.2018+12:34Ei+voi+uudestisyntyä+ilman+synnintuntoa+!Siis+ihmisen+pitää+ymmärtää+selvästi+se,+että+hän+on+se+"maailman+suurin+syntinen",+eli+kokea+se+todellinen+synnin+tunto,+ja+se+johtaa+siihen,+että+ihminen+etsii+synneistään+vapautusta.Eli+synnintunto+johtaa+ristille+ja+Herran+luo,+ja+vain+sen+syntiensä+selvän+tiedostamisen+kautta+voidaan+sitten+ottaa+Armo+ja+Ristin+työ+ja+Kristuksen+veri+vastaan.Siis+se+joka+ei+koe+itseään+syntiseksi,+ei+tarvitse+Kristusta+mihinkään+oikeasti.
  2. Lähettiläs+antikristus?+Pitääkö+mun+nyt+opettaa+antikristus+myös+?+En+ymmärrä+sun+logiikka+eikä+sun+nimimerkin+käyttämistä+kun+ei+pitäis+olla+mitään+tekemistä+saatanan+kanssa?+Mutta+kirjoitat+>>>+Kerrotko+nyt+sen,+että+miten+teitä+voi+Pyhä+Henki+opettaa,+jos+teillä+ei+Henkeä+vielä+edes+ole+????????Etkö+ymmärrä+edes+logiikkaa,+etkä+Hengellisiä+asioita+???Siis+Hengen+on+mahdotonta+opettaa,+eli+avata+Sanaa+Eläväksi+teille,+ennen+kuin+teillä+Henki+on+itsessänne+!!!+<<<Matt.+16:17+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Autuas+olet+sinä,+Simon,+Joonaan+poika,+sillä+ei+liha+eikä+veri+ole+sitä+sinulle+ilmoittanut,+vaan+minun+Isäni,+joka+on+taivaissa.Pietaria+?+Isä+vai+Pyhä+Henki+??+Kuka+opettaa+Isävai+Pyhä+Henki++??+Siis+!!+Kun+ihminen+on+tullut+uskoon+niin+Pyhä+Henki+voi+hyvinkin+ilmoitta+ulkolta+niin+kuin+ilmoitti+Bileamin+Aasille+totuus.+No+Vanhan+Liiton+aikana+oli+sellaisia+kuin+Kuningas+Saul+josta+otettiin+pois+Pyhä+Henki+ja+sitten+oli+David+joka+rukoili+älä+Herra+ota+pois+Pyhä+henki+minulta!!+Mutta+jos+nä+olis+ollut+Kastettu+Pyhällä+Hengellä+niin+kuin+alkoi+tapahtua+ihmisille+vasta+Helluntai+jälkeen+Apt+2+.+Niin+ei+Johannes+kastaja+ole+turhaan+kertonut+että+tulee+uuden+kastejärjestely+ja+jeesus+kastaa+Pyhä+Hengellä+ja+tulella+mutta+siihen+asti+Pyhä+Henki+opettaa+niin+kuin+niitä+jotka+eli+Vanhan+Liiton+puolella+kun+olet+tullut+Uuskoon+ja+avaa+sydämiin+kaipaus+tulla+Uudestisyntynyt+mutta+silloin+juokse+antikristuksen+Lähettiläs+hänen+luokse.+Ja+huutaa+älä+usko+valheisiin+.+Kun+tulit+uskoon+uudestisynnyit+ja+niin+on+antikristus+saanut+taas+uuden+opetuslapsen+joka+ei+koskaan+pyydä>>>>+Herra+kasta+minut+Hengellä+ja+Tulella+!!!+Senjälkeen+on+mahdollista+Täyttyä+voimakkaasti+Pyhällä+Hengellä+niin+kuin+sanottiin+Pietarista+Täynnä+Pyhä+Henki+ja+Voima..
  3. Täytyy+valaista+sinut..1)+Ensin+tullaan+VAIN+"uskoon",+mutta+EI+UUDESTISYNNYTÄ+!+<<<+OIKEIN+!!!2)+Siitä+alkaa+Raamatun+lukeminen+ja+ITSE+OPISKELU,+siis+ILMAN+PYHÄÄ+HENKEÄ+!<<<+VÄÄRIN+!!!2)+Kun+Tullaan+Oikeasti+Uskoon+niin+kuin+Pyhä+Henki+opettaa+että+Jeesus+sanoi+opetuslapsille+että+he+saavat+voima+ja+jos+olis+edes+sinappisiemen+verran+uskoa+niin+alkais+siirtä+vuoria.+niin+siinä+sitten+ihminen+Jumalan+Voimasta+alkaa+ymmärtää+Pyhä+raamattu+ja+että+Hän+tulis+tulla+kastettu+Pyhässä+Hengessä+ja+siinä+kaatui+sun+seuraavat+kohdat+3+ja+4+ja+5+!+Mutta+on+jännä+että+sun+mielestä+sä+Pyhität+itseäsi+lukemalla+Pyhä+Raamattu+.+3)+Tuossa+vaiheessa+siis+ihminen+ITSE+PYHITTÄÄ+ITSEÄÄN+Jumalalle+kelpaavaksi,+kun+Henkeä+hänelle+siis+ei+voi+olla,+kun+oppisi+mukaan+hän+EI+OLE+VIELÄ+UUDESTISYNTYNYT+!+<<<VÄÄRIN+MENI+!!4)+Raamatun+ITSE+OPISKELUN+KAUTTA+JA+AVULLA+ihminen+sitten+saavuttaa+sen+kelpoisuuden+Jumalan+edessä,+ja+sitten+ihminen+vapautuu+lihastaan,+ja+hänestä+tulee+"täydellinen",+ja+hän+pystyy+vastustamaan+syntiä+ITSE.<<<+VÄÄRIN+MENI5)+Tuota+tilaa+sinä+sitten+väität+"uudestisyntymiseksi"+tai+"kasteen+haudaksi",+eli+sinä+väität+siis+että+tuossa+vaiheessa+vasta+ihminen+saa+Pyhän+Hengen+!+VÄÄRIN+MENI+6)+ja+sitten+kun+ihminen+saa+ja+tulee+kastettu+niin+kuin+Johannes+opettaa+että+Jeesus+kastaa+Hengellä+ja+tulella+niin+ihminen+Uudestisyntyy+aivan+Kristuksen+kaltaiseksi..+Niin+kuin+Apostolit++kirjoitti+!!++Että+näin+pahasti+ennen+kuin+he+uudestisyntyi+>>+1.Pietarin+kirje:1:14+Niinkuin+kuuliaisten+lasten+tulee,+älkää+mukautuko+niiden+himojen+mukaan,+joissa+te+ennen,+tietämättömyytenne+aikana,+elitte.Tit+++3:3+Olimmehan+mekin+ennen+ymmärtämättömiä,+tottelemattomia,+eksyksissä,+moninaisten+himojen+ja+hekumain+orjia,+elimme+pahuudessa+ja+kateudessa,+olimme+inhottavia+ja+vihasimme+toisiamme.+Kol+3+3:5+Kuolettakaa+siis+maalliset+jäsenenne:+haureus,+saastaisuus,+kiihko,+paha+himo+ja+ahneus,+joka+on+epäjumalanpalvelusta,+>>+Jakeen+lisätiedot3:6+sillä+niiden+tähden+tulee+Jumalan+viha,+3:7+ja+niissä+tekin+ennen+vaelsitte,+kun+niissä+elitte.+3:8+Mutta+nyt+pankaa+tekin+pois+ne+kaikki:+viha,+kiivastus,+pahuus,+herjaus+ja+häpeällinen+Efesolaiskirje:1:4+niinkuin+hän+ennen+maailman+perustamista+oli+hänessä+valinnut+meidät+olemaan+pyhät+ja+nuhteettomat+hänen+edessään,+rakkaudessa,+>>+Jakeen+lisätiedot2:2+joissa+te+ennen+vaelsitte+tämän+maailman+menon+mukaan,+ilmavallan+hallitsijan,+sen+hengen+hallitsijan,+mukaan,+joka+nyt+tekee+työtään+tottelemattomuuden+lapsissa,2:3+joiden+joukossa+mekin+kaikki+ennen+vaelsimme+lihamme+himoissa,+noudattaen+lihan+ja+ajatusten+mielitekoja,+ja+olimme+luonnostamme+vihan+lapsia+niinkuin+muutkin;VOI+VOI+Eksyttäjä+antikristuksen+lähettiläs+?+Miten+olet+tuollaisen+pimeyden+joutunut+ettet+ole+löytynyt+sen+salattu+viisauden+joka+oli+tapahtunut+apostolijoille+ja+muuttanut+heitä+kokonaan+?+Meinatko+yltä+edes+lähellä+apostolien+puhtauutta,,+tuolla+pikku+hiljaa+valmistus+opetuksella+?+Ja+kasvatusohjelmalla+??
  4. Tämmöisen+aloitus+mitä+aloituksen+tekijä+on+tehnyt+saa+minua+aina+iloitsemaan+!+Ja+ylistämään+Jumala.+Koska+hänen+tekstistä+näen+mitä+Jumala+on+tehnyt+minussa+ja+miten+Jumala+Voimallisesti+pitää+minut+pystyssä+etten+minä+tarvitsee+tehdä+syntiä.+Hänen+Voimassa+on+kaikki+mahdollista+ja+niin+tulee+kaikki+Hänestä+Uudestisyntyminen+mitä+ja+mihin+me+pääseemme+ja+myös+sen+miten+Hän+karsi+pois+ulkoiset+synnit+ensin+ja+sitten+Hän+antaa+kuoleman+isku+minulle+ja+tuo+vanha+aatu+tai+liha++tuo+kaiken+keskipiste+mun+elämässä+joka+luule+olevansa+jumala+joskus+saa+kuolemanisku.+Elikkä+tuo+heikko+ja+surkea+lihallinen+minä+josta+aloittaja+puhuu+niin+paljon+ja+pitää+niin+vahvana+että+on+jotenkin+niin+kuin+hän+ihailisi+tuo+liha+ja+vanha+Aatami.+Mutta+niin+yleensä+on,+kun+on+ihmisriippuvainen+ja+riippuvainen+toisista+imisistä+ja+heidän+opetuksista+ja+oma+elämä+ja+toisten+ihmisten+elämä+on+fokuksessa+ja+keskipisteessä++johon+hän+on+pohjan+rakentanut+ja+saanut+tuollainen+pikku+hiljaa+tee+se+itse+uskonnollinen+elämän+pyrkimys+ja+kasvu+/+opetus+ohjelmassa+missä+on.+Mutta+meillä+on+Jumalan+Ohjelma+missä+meitä+on+poistettu+kokonaan+kun+ei+ole+mitään+kelvollista+minkä+päälle+rakentaa+eikä+ole+mitään+joka+oppisi+mitään+eikä+ymmärtäisi+mitään.+Täysin+ulkona+kaikesta+ja+jos+on+jotain+hyvä+joka+tapahtuu+niin+,+se+johtuu+vain+sentakia+että+Armosta+on+Jumala+olemassa+ja+Hän+on+niin+Suuri+että+Hän+tietää+ja+ymmärtää+miten+Hän+vie+meitä+ja+lapsi+saa+laittaa+silmät+kiinni+ja+ikään+kuin+nukahtaa+kun+Hän+vie+meitä+taivaaseen+senkautta+mitä+Jeesus+sanoi+ja+vastasi+opetuslapsille+nyt+ette+ymmärtää+mutta+jälkeenpäin+kun+olette+juoneet+maljan+niin+ymmärrätte.+10:38+Mutta+Jeesus+sanoi+heille:+"Te+ette+tiedä,+mitä+anotte.+Voitteko+juoda+sen+maljan,+jonka+minä+juon,+tahi+tulla+kastetuiksi+sillä+kasteella,+jolla+minut+kastetaan?"10:39+He+sanoivat+hänelle:+"Voimme."+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Sen+maljan,+jonka+minä+juon,+te+tosin+juotte,+ja+sillä+kasteella,+jolla+minut+kastetaan,+kastetaan+teidätkin;+Ja+silloin+ihmetellään.+Oliko+se+näin+helppoa+Uudestisyntyä+kuolla+Jeesuksen+kanssa+Ristillä+Kristuksessa+ja+nyt+saa+elää+Hänen+elämä+Hänessä+Kristuksessa+ja+ihmeen+kautta+aivan+yliluonnollisesti+hetkessä,,+muuttua+aivan+ihanaksi+uskovaiseksi,,+joka+kaikki+ihailee+ja+ihmettele+eikö+tuo+ollut+tuo+tuttu+se+ja+se+?+Mutta+mistä+toi+on+tullut?+kaksois+veli+tai+sisko+?+Häh+en+tajua..+Toivottavasti+aloittaja+nyt+tajua+että+se+mitä+hän+puhuu+vääristyneesti+että+me+itse+teemme+on+Jumala+tehnyt+ja+pitäisi+tehdä+koska+me+emme+puhu+koskaan+itsestä.+Niin+kuin+meillä+olisi+jotain+mahdollisuuksia+.+Koska+olemme+kokonaan+kirottuja+ja+vain+armosta+Uudestisynnymme+kun+Jumala+päättää+että+nyt+se+hetki+on+tullut+mihin+Hän+pakottaa+meitä+kohtamaan+koska+Hän+Rakastaa+meitä+niin+paljon+niin+kuin+Hän+pakotti+Pietari+monen+kerta.+Toivottavasti+kaikki+on+huomannut+jo+tässä+vaiheessa+ettei+uskovaiset+voi+olla+Uudestisyntyneitä+kun+he+ovat+tulleet+uskoon.+Vaan+tä+tapahtuu+Jumalan+aikataululla+miten+Hän+saa+ihminen+antautumaan+että+Hän+voi+alkaa+ottaa+pois+ulkoiset+synnit.+Mutta+olkaa+Rohkeita+luottamaan+Jumalaan+joka+Todella+VOI+!!
  5. Niin+silloin+tippuu+katolta+ateistit+ja+kristityt+rinnakkain+ja+toinen+menee+helvettiin+ja+toinen+Taivaaseen+.+Huh+!!