Eskoa muistellen..tomis.

Puolisen vuotta käyny sivustolla viimeksi. Mitähän pekulle kuuluu, entä sarille? Mitä eenokille, entä ekivaarille? Mitä teille muille, j. finland jne....?

Eskoa muistan hyvällä hänen laulamansa laulun myötä.
https://www.youtube.com/watch?v=lZnsGGOOfC8

17

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkaanhellari

      Olen seuraillut sivua ja aktiivisesti. Uskossa ollaan ja kaikki okei.

      • Uskossa on mukava elellä! Hyvää kevättä!


    • Terveisiä sinne Ounaksen varteen ja vaimollesi myös.

      Minä silloin tällöin vielä vähän keljuilen helluntailaisille pilke silmäkulmassa, eli ei siis mitään pahaa tarkoittaen.
      Enemmän olen kirjoittanut luterilaisuuspalstalla, jossa jotkut edelleenkin luulee minun olevan Salmela Sodankylästä, vaikka ovat nähneet kuolinilmoituksenikin :)
      Esko ja Eroe alkoivat joskus väittämään minun olevan Salmela ja ei heidän oppipoikien mieltä voi kääntää edes kuolinilmoitusta esittämällä.

      Mahdollisesti tuo alla oleva sivusto on Finlandin sivusto, mutta voin erehtyäkin (lisää osoitteen eteen h-kirjain).
      ttp://www.jukkavirtanen.com/425948194

      • Hei Peku! Mukavasti täällä lapinlumoissa mennee, aurinko paistaa juuri teimme vaimon kanssa lumitöitä ihan kuntoilun vuoksi.

        Muuten eroesta, eilen tapasin hänet kaupungissa ajelimme kaupunkia kun jäi aikaa. Varmaan tijät mitä kaupunkia tarkoitan, muut palstalla ei ehkä tiiä. Olen selostanut tuon salmela asian hälle, mut en maininnut että tiijän sinun paikkakuntasi. Eroe on kyllä hieno tyyppi kun olen tuntenut ja jutellut oikeesti hänen kanssaan.

        Kevätterveisin ja vaimo istuu tuossa keinutuolissa käskee terveiset sulle.


      • tomumaja- kirjoitti:

        Hei Peku! Mukavasti täällä lapinlumoissa mennee, aurinko paistaa juuri teimme vaimon kanssa lumitöitä ihan kuntoilun vuoksi.

        Muuten eroesta, eilen tapasin hänet kaupungissa ajelimme kaupunkia kun jäi aikaa. Varmaan tijät mitä kaupunkia tarkoitan, muut palstalla ei ehkä tiiä. Olen selostanut tuon salmela asian hälle, mut en maininnut että tiijän sinun paikkakuntasi. Eroe on kyllä hieno tyyppi kun olen tuntenut ja jutellut oikeesti hänen kanssaan.

        Kevätterveisin ja vaimo istuu tuossa keinutuolissa käskee terveiset sulle.

        Hyvä oli kuulla teidän menemisistä ja hyvinvoinnista.

        todea ei ole näkynyt palstalla vuosiin ja pelkään pahoin potaskavaaran eukon joutuneen karhun suihin sienimetsällään, mutta toinen telepaattisia kykyjä omaava pakis on harvakseltaan käynyt tervehtimässä.


    • Eenokki12

      Kiitos kysymästä. Terveys ok. ja ajatukset pysyvät sanassa ja sakramenteissa. Kirjoittelu jatkuu kiivaana. Laitan ne tikulle vastaisuuden varalle, kaiken mitä silmä näkee ja on hyväksi kuulijoille jos niitä joskus ilmaantuu? Mielen ja kunnon ja myös dementian tähden tähden bodaan ja pidän mieleni suunnilleen tasapainossa. Vaikka pää on pysynyt kunnossa en luota etteikö voisi sairastua. Siksi kuntoilua sen mukaan miten jaksaa. Onnea avioliiton vuoksi ja toivotan sinulle kaikkea hyvää ja myös vaimollesi. ps. Lapsia ei saa kirpputorilta, mutta sieltä voi ostaa kauniin nuken sängyn päälle. Meillä olisi kyllä niitä nukkeja, mutta vaimo hommasi kirpparilta Mona Lisa maalauksen kun sanoin hänelle että jos olisin poikamies, ottaisin puolisokseni "vaimokkeeksi"Mona Lisa maalauksen ja tuossa lähellä seinällä Mona katselee kauniina ja arvoituksellisena. Muistuttaa suuresti puolisoani.

      • Terve Eenokki 12 jo entnen kiistakumppani. Kiitos onnitteluista onneakin tarvitaan elämässä,

        Mulla bodailut jäi pois sunmuut painonnostelu, kun paikat ei enää kestä minkäs mahtaa, enkä viitti ihan keveillä painoilla nostella.

        No jos on Mona Lisaa muistuttava vaimosi niin ole onnellinen.

        Pikkusen voisit kyllä hellemmin kohdella sivuston helareita, noin niinku vaan tuli mieleen ja vaikka rakastaa sitä uskovien upotuskastettakin.


      • Eenokki12

        En minä ole kirjoitellut h-palstalle tosin tikulle olen laittanut hyvin paljon"helluntaikamaa" ja muuta uskoon liittyvää vaan sillä ei ole kysyntää, niin otaksun? Vaimo muistuttaa välillä "hirmuista mantaa", mutta mitä tuosta, kunhan oppisin ja kasvaisin. Paikat eivät kestä, siksi kuntoilen käyttäen käsipainoja. Siihen liittyvät jalkaliikkeet ja hyppely eivät tosin paranna, mutta helpottavat kunhan pysyy kohtuudessa. H-laiset eivät rakasta vauvoja, ehkäisyä kylläkin, vihaavat lapsenkastetta, joten heihin pitäisi kohdistaa ankarat sanat, kuten nasse setäkin tekee.


      • jaikaliii91
        Eenokki12 kirjoitti:

        En minä ole kirjoitellut h-palstalle tosin tikulle olen laittanut hyvin paljon"helluntaikamaa" ja muuta uskoon liittyvää vaan sillä ei ole kysyntää, niin otaksun? Vaimo muistuttaa välillä "hirmuista mantaa", mutta mitä tuosta, kunhan oppisin ja kasvaisin. Paikat eivät kestä, siksi kuntoilen käyttäen käsipainoja. Siihen liittyvät jalkaliikkeet ja hyppely eivät tosin paranna, mutta helpottavat kunhan pysyy kohtuudessa. H-laiset eivät rakasta vauvoja, ehkäisyä kylläkin, vihaavat lapsenkastetta, joten heihin pitäisi kohdistaa ankarat sanat, kuten nasse setäkin tekee.

        Käyttäisit aikasi kirjan kirjoittamiseen.
        Sinulla on mielikuvitusta ja kirjoittamiseen
        lahjat kunhan käytät lahjaasi oikein.


      • Eenokki12
        jaikaliii91 kirjoitti:

        Käyttäisit aikasi kirjan kirjoittamiseen.
        Sinulla on mielikuvitusta ja kirjoittamiseen
        lahjat kunhan käytät lahjaasi oikein.

        Ei kukaan halua lukea saati ostaa uskosta kertovia kirjoja. Ihmiset eivät kuuntele, eivätkä usko lakia saati evankeliumia. Eivät ne välinpitämättömät saarnamiehet eikä uskovatkaan. Mutta jos rukouksellani saisin helluntailaismiehen taskussa hautuvan kondomipakkauksen muuttumaan 50 euron seteleiksi, kyllä sitten kuulijoita riittäisi.


    • Perhe lisääntynyt ja Terveys on aika hyvin ! Vaimo jaksaa hyvin ja tyttö menossa kouluun ! Seurakuntakin oli avajaiset 3.4 . Auto on vaihtumassa Uudempaan . Jumala on siunannut suuresti ja HERÄTYS ON TULOSSA !! Ole siunattu ja voi oikein hyvin !! Jaa ?? Varmaan tiesit että ekivaari siirtyi pois tästä ajasta ??

      • Hei Savis savonarola! En tiennyt ekin poismenosta, rauha hänen sielulleen. Mukava kuulla teista vanhemmista kirjoittaja/konkareista tällä foorumilla.


      • mielenkiintoistaa
        tomumaja- kirjoitti:

        Hei Savis savonarola! En tiennyt ekin poismenosta, rauha hänen sielulleen. Mukava kuulla teista vanhemmista kirjoittaja/konkareista tällä foorumilla.

        Onkos tämä nimimerkki Savis entinen savonarola, siis muuttanut nimimerkkiä ?


      • jaikalii91
        tomumaja- kirjoitti:

        Hei Savis savonarola! En tiennyt ekin poismenosta, rauha hänen sielulleen. Mukava kuulla teista vanhemmista kirjoittaja/konkareista tällä foorumilla.

        Olen kaivannut sinua ja muistanut sinua. Olen odottanut koska sinusta kuuluu. Kiva, että kirjoitat ja että saamme sinusta kuulla.

        Nyt on Tomis niin, että jaikali on saanut kuoliniskun ja kuolee pois tämän kuukauden aikana. Sen on korkein taho päättänyt ja minä itse suren jo jaikaliparkaa. Minä kun ehdin jo kiintyä jaikaliin ja uskoin sen olevan hyvä nimi. Mutta nyt se nimmari loppuu tämän kuukauden aikana. Olen jo päättänyt aloittaa uuden sivuston nimellä "Jumalan-kanssa" ellen löydä parempaa nimeä uudelle sivustolleni. Tarkoitus on panna sinne kaikki nykyisen sivustoni kirjoitukset ja lopettaa jaikal.se sivusto. Näin saan mahdollisuuden muuttaa Suomeen. Uusi sivustoni tulee näet olemaan "fi" sivusto.

        Niin, ihminen jaikal ei ole kuollut, ei ainakaan vielä, mutta nimimerkki jaikal on kuolemaan tuomittu. Se lakkaa tämän kuukauden aikana. Mutta minä, joka sillä nimellä olen kirjoittanut, porskutelen vielä vähän aikaa, Herra yksin tietää kuinka kauan.


      • jaikalii91 kirjoitti:

        Olen kaivannut sinua ja muistanut sinua. Olen odottanut koska sinusta kuuluu. Kiva, että kirjoitat ja että saamme sinusta kuulla.

        Nyt on Tomis niin, että jaikali on saanut kuoliniskun ja kuolee pois tämän kuukauden aikana. Sen on korkein taho päättänyt ja minä itse suren jo jaikaliparkaa. Minä kun ehdin jo kiintyä jaikaliin ja uskoin sen olevan hyvä nimi. Mutta nyt se nimmari loppuu tämän kuukauden aikana. Olen jo päättänyt aloittaa uuden sivuston nimellä "Jumalan-kanssa" ellen löydä parempaa nimeä uudelle sivustolleni. Tarkoitus on panna sinne kaikki nykyisen sivustoni kirjoitukset ja lopettaa jaikal.se sivusto. Näin saan mahdollisuuden muuttaa Suomeen. Uusi sivustoni tulee näet olemaan "fi" sivusto.

        Niin, ihminen jaikal ei ole kuollut, ei ainakaan vielä, mutta nimimerkki jaikal on kuolemaan tuomittu. Se lakkaa tämän kuukauden aikana. Mutta minä, joka sillä nimellä olen kirjoittanut, porskutelen vielä vähän aikaa, Herra yksin tietää kuinka kauan.

        Hei jaikali. Tulen sitten vierailemaan sivustollasi varmaankin. J. finlandillakin on näköjään sivustonsa.

        Hyvää kevättä sulle ja mieli pidetään korkealla taivaallissa.


    • eipäollakaivattu

      Niin se aika ajaa näistä entisistä sivuston "vakikirjoittajista" uudet tulleet tilalle ja hyvä niin. Eipä teitä olla osattu edes kaivata. ..::) Korvaamattomia ihmisiä ovat näes hautuumaat täynnä!

      Mielipiteineen kuolette tekin yksi toisenne perästä, ja kylläpä elämänne on tyhjää hehkutuksesta huolimatta, jos vuositolkulla on pitänyt tätäkin palstaa vahdata ja päteä!!!

      • vähän.kaipaillut

        Ekivaaria on kaivattu, empä ole tiennyt hänen poismenostaan aikaisemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe