Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+nuo+pikkujoulut+kiinnosta+mutta+hirvijuhlissa+tuli+oltua.
Pitopöytä+notkui+jos+jonkin+lajin+ruuista+ja+kaiken+kruunasi+paistinleikkaaja+pöydän+päässä.+5+erilaista+täytekakkua+kavin+kera.
Poolia+ja+sahtia,+elävää+tanssimusiikkia.
Ihanaa+päästä+valmiiseen+pöytään.
Tuli+tavattua+lapsuudenaikaisia+tuttuja,+joita+ei+ole+nähnyt+vuosikaisiin.
N.10+km+matka+taxilla+28+euroa+suuntaansa.+Emme+pitäneet+kalliina.
22.11.2018 13:01
Eikö+se+ole+niinpäin,+että,+kun+lapselle+matkan+varrella+kerätään+suvun+ansiosta+pesämunaa,+ei+sitten+tarvitse+muruja+rikkaiden+pöydiltä+odottaa,+kun+voi+kouluttautua+ja+etsiä+itse+sitä+´´vihreämpää+oksaa.´´
22.11.2018 12:55
Tääläkin+on+tuo+ylijäämäruokajääkaappi+olemassa.
Jouluksihan+kerätään+vähävaraisille+rahaa+ja+jaetaan+sitten+70+euroa+per+perhe.
En+muista+oliko+rahana+vai+lahjakortteina.
22.11.2018 12:51
Eihän+Presidenttimme+mitän+haravoinnista+puhunut,+se+oli+taas+Trumpin+väkikästä+kielenkäyttöä.
Paljonkohan+tuo+Trump+mahtaa+itse+metsänhoidosta+tietää.
22.11.2018 12:33
Nykyään+on+paljon+naisia+metsänomistajina+ja+myös+tekevät+töitä+omassa+metsässään.
Itsekin+olen+puuta+kaatanut,+karsinut,+pätkinyt,+kuljettanut+,+halkonut++ja+metsää+istutttanut.
Ajat+muuttuvat.
22.11.2018 12:31
Kuulemma+metsäkonekauppa+USA:an+sai+vauhtia.
21.11.2018 21:48
Kaikki+tässä+maailmassa+on+jo+moneen+kertaan+sanottu.+Uutta+sanomista+ei+tule,+kuin+uusien+keksintöjen+myötä.
21.11.2018 21:19
Eipä+taitaisi+työttömistä+ja+eläkeläisistä+näita+nykyisiä+´´haravakoneita´´+olla++käyttämään.
21.11.2018 21:17
Tässä+taannoin+luin+sellaista,+että+akkuihin+tarvittavaa+kobolttia+tuotetaan+yli+puolet+Kongon+tasavallassa,+Amnesty+Internationalin+mukaan+siellä+kaivoksissa+käytetään+lapsityövoimaa+ja+voitot+menevät+rosvojen+taskuun.
Tässä+valossa,+ei+se+maailman+pelastaminen+niin+ruusuista+ole,+kun+annetaan+ymmärtää.
Mitä+muuta+on+pimennossa+tässä+ilmaston+muutoksen+hillitsemistoimessa.
21.11.2018 17:12
Ei+ole+kovin+pitkää+aikaa,+kun+Simosta+tuli+dokumentti.
Sain+käsityksen,+että+hän+olisi+aloittanut+tämän+99:n+täällä.+(En+sano+varmaksi.)
Yritin+googlailla+juttua,+mutten+löytänyt+muuta+tuosta,+että+mistä+se+alkoi,+kuin+jotain+mainintoja,+että+niitä+oli+jo+jossain+Slovakiassa+ja+sillä+suunnalla+muuallakin+ollut+kauan+sitten.
Minä+olen+opetellut+pyöristämään+päässäni+hinnan+etukäteen+ja+ajattelen+hintaa+sillä+tavalla.
21.11.2018 16:16
Ennen+oli+normaalia+se,+että+mies+hoitaa+raha-asiat.+Siksi+moni+jäi+sormi+suuhun,+yksin+jäädessään,+varsinkin,+jos+lapsia+ei+ollut+tai+asuivat+kaukana.
Itse+olen+koko+ikäni+hoitanut+itse+omat+asiasiani,+vähän+toisiakin+jeesaillen.
Kun+hommasin+tämän+läppärin,+halusin+heti+opetella+pankin+käytön.
Sen+opetti+minulle+miniäni.
Tämän+tietotekniikan+kanssa+olen+vähän+toope,+pojanpoika+tarkistaa+kerran+vuodessa+ja+tekee+minkä+tarvitaan.
Arjen+asioissa+pärjään+vielä+hyvin.+(ainakin+toistaiseksi)
21.11.2018 16:10
Miten+minulle+nyt+yht´äkkiä+tuli+sellainen+ajatus,+että+kovin+on+tarkoitushakuinen+lista.
16.11.2018 22:28
Puu+se+onkin+huumorista+hyötyyn+ollut+aina+Suomen+kantava+voima.
Puita+sitä+poltettiin,+että+junat+kulki,+ja+puukaasulla+autoja+liikuteltiin,+nyt+siitä+tehdään+melkein+mitä+vaan.
Maistuuko+puu+puulta,+jos+sitä+pölkkypää+syö?
16.11.2018 16:48
On,+on,+se+vaan+on+kummallista,+että+toisten+populismi+huomataan+heti+ja+toisten+populistista+ei+huuda+kukaan.
V.Niinistökin+oli+puheenjohtaja+aikoinaan+melkoinen+populisti,+muttei+toimittajatkaan+sille+populismia+hokeneet+niinkuin+TS:lle.
16.11.2018 16:42
Taitaapa+Rinteen+puheet+olla+ny+populistisuuteen+kallellaan.
Kannatus+kovaa+tällä+hetkellä+sos.demeille.+Takovat,+kun+rauta+on+kuumaa.
Vaalien+jälkeen+se+totuus+taas+valkenee.
Mitä+huoltosuhteeseen+tulee,+kohtahan+me+tästä+rupeamme+oikein+joukolla+kuolemaan,+jotta+ei+niin+kovaa+huolta+siitäkään.
Tosin+tämänhetkistä+tilannetta+tietysti+käyttävät+hyväkseen+ne,+jotka+siitä+hyötyä+kuvittelevat+itselleen+saavan.
Kohta+taas+koittaa+aika,+että+meitä+eläkeläisiäkin+muistetaan.
16.11.2018 16:10
Sisua+riitti,+kun+suomalaisella+konsanaan.
Ihmettelin+vaan+sitä,+kun+tekstissä+sanottiin,+että+Alaskassa,+luulisi+siellä+jäänhallinnan+keinot+olevan+hanskassa.
16.11.2018 15:59
Todella+hieno,+piti+ihan+lukea+kolmeen+kertaan.
16.11.2018 13:33
Juu-u++ei+tälläkään+palstalla+aina+nähdä+metsää+puilta.
16.11.2018 13:31
Minäkin+toisinaan+katson+iltapäivälehtiä+netistä,+näin+talvisin+useastikin.
Valikoin+mitä+klikkaan,+useimmiten+asiajuttuja,+joskus+hömppääkin.
Ja+monia+muitakin+lehtiä.++(esim.+Aamulehteä+ja+Maaseudun+tulevaisuutta+toisinaan)+Niinkuin+varmaan+useimmat+meistä.
Ei+siitä+varmaan+kenenkään+ajatusmaailmaa+voi+päätellä.
16.11.2018 13:23
No+iliman+muuta!
16.11.2018 13:00
53 / 191