- Höpö höpö, jos ihmiset juhlii vappua mitä siitä niuhottaa. Se jokin ongelma taitaa olla ihan jossain muualla.
- Sitä en tiedä tiedämmekö ilmastonmuutoksesta tarpeeksi, mutta sen tiedän, että viehreät ovat harhaanjohtajia.
Vain kasvava kasvi yhteyttää, eli ottaa tarpeeseensa vettä ja hiilidioksiidia.
Jos kaikki Suomen metsät museoidaan. Juu hiilensidonta nousee, vähänaikaa. Vaan entäs sitten, kun ne kaikki rupeavat lahoamaan, ne muuttuvat päästölähteiksi.
Eikö juuri tulevaisuutta pitäisi ajatella, että meillä olisi sitä hiiltä sitovaa kasvavaa metsää koko ajan.
Kaupukilaisnuoret, jotka vihreitä äänestävät, eivät juurikaan tiedä miten luonto toimii, uskotaan kaikki mitä syötetään ilmastonsuojelun nimissä.
Hoetaan mantraa ´´mitä me jätämme lapsillemme´´ museoimalla maailma emme jätä paljon mitään. - Niitä ´´totuuksia´´ varmaan löytyy joka lähtöön yhdeltä, jos toiselta. Katsellaan vaikka kansanedustajien ja ehdolla olleiden rikosmerkintöjä.
Kenetkä nyt media kulloinkin nostaa tikun nokkaan, että saadaan metakka aikaiseksi.
Kertoisivat nyt joskus oikeistakin asioista, mitä poliittiset toimijat tekevät.
Iltalehdelle pisteet: haastatteili meppejämme, taisi olla viime viikon nettilehdessä, jossa kertoivat mitä ovat tehneet EU:ssa. - Piti oikein kaksi kertaa lukea tuon ensimmäisen anonyymin kommentti.
Minä en kyllä löytänyt siitä ´´kunnon känniä´´, enkä örvellystä. - Hienompia autoja mitä ikinä on tehty.
Aika hieno on myös tuo pojan avoauto Crysler, on vielä talviteloilla. - Poika osti mulle uuden heitto-ongen joululakjaksi, saa koota sen kun tulee.
Katiska pitää tänään käydä laittamassa, nopeasti jäät lähti loppuviikolla.
Kommenttisi toi mieleeni sellaisen tapauksen, kun kerran oli laituri päässyt karkaamaan ja mennyt aika pitkälle.
Tulin yksin mökille, kun sen huomasin läksin sitä etsimään. Sää oli ihan hyvä. Kun löysin sen, laitoin köydellä kiinni veneen verään.
Samalla huomasin, että alkaa ukonilma nousta.
Kuunaan en ole soutanut sellaista vauhtia ja ukonilma senkun läheni. Noh pääsin rantaan ennekuin ukonilma saavutti kotirannan. - Kun tuotakin kohua luin, kävi mielessä, että kun turvapaikkakohu kävi kiihkeimmillään, paljonkohan löytyisi sopimattomia tekstejä vanhoista kirjoituksista. Varmaan aika monia.
Taitaa vaan olla niin, että riippuu toimittajien omista intresseistä, mitä ja mistä niitä esiin kaivetaan.
Kysymys herää varsinkin siksi, kun vuosia vanhoja juttuja vedetään esiin. - Mikä on matsulainen, entä roku?
Olin ujo maalaistyttö. Ensimmäinen poikaystäväni ajeli veljensä Chevrolet BelAir-60. Ei ollut letissä rasvaa. Oli rekkakuski.
Tuon myssymissin olen kuullut, mikä lie sekin. Ei ollut myssyä mulla.
Ensimmäinen mieheni ajeli Chevrolet BelAir-59. Ei ollut rasvaa hälläkään letissä.
Itse myin syksyllä oman Chevrolet Vanini.
En tainnut oikein sopia noihin kategorioihisi. - Ei mene ADHD:n puolelle, kun aikaa on hissukseen touhuilla.
Älytönkännykkäkin meni pimeeksi, ei kukaan häiritse silläkään. Hyvä, kun hajosi, en tykännyt siitä yhtään. Poika tulee tällä viikolla, saa lähteä mun kanssa uutta hankkiin, siihen asti olen ilman.
Aion ostaa niin yksinkertaisen, kun vaan löydän, kun en ole enää leikki-iässä.
Vähän keljutti, kun oli aika Ajovarmaan eilen, piti ajokortin uusinta laittaa vireille, niin oli lappu ovessa, että toimisto suljettu toistaiseksi. Aukikin vaan kahtena päivänä viikossa yleensäkään.
Ei mennyt siltikään adhd:lle. - ´´Tarja Parkatti, tavallinen hoitaja ei antanut periksi.´´
- Jos googlaat Super-lehti, klikkaat uusimman, siitä kun selaa alaspäin, juttu löytyy sieltä.
- Anoreksia ei ole suolistosairausOta nyt ensin itse selvää asiasta.
https://www.tays.fi/fi-FI/Palvelut/Sisataudit/Endokrinologia/Anoreksia - Tässä Sinulle lisää apulantaa. Ole hyvä.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/741157-kohu-laajenee-tradekan-hoivayhtio-lopettaa-yhteistyon-esperi-caren-kanssa-sopimus - Tradekan ja Esperin yhteistyö on jäissä.
Kohun alettua, Tradeka teki ´´paniikkijarrutuksen´´ ja lopetti yhteistyön. - Ei tultu.
Anoreksia on psyykkinen sairaus. Kukaan ei tiedä kaikkea siitäkään.
Jokainen käsittää, mihin se johtaa myös fyysisesti, ellei ihminen normaalia ravintoa saa.
Kyllä kait jokainen johonkin lokeroon kuuluu, moneenkin. - Tuleehan siinä julki, ettei kaupunki ole valvonut, mitä on saanut rahoillaan.
Näyttää yhä useammin siltä, että kunnat hyväksyvät halvemman tarjouksen ja laadun perään ei kysele kukaan.
Ihan ammattilehdestä juttua luin. - Eikös niissä ole kofeiinia? Joillekin kahvinjuojille tulee päänsärky, jos eivät kahvia juo.
- Hoitaja, joka aloitti nämä paljastukset, ei saanut enää työtä kotikaupungistaan, kaupunki piti siitä huolen. On nyt töissä naapuripitäjässä.
- No sanotaan sitten vertailu, ei se asiaa miksikään muuta.
Edellinen kommentoija tuossa tarkensikin, että se koski vain työntekijöiden sosiaaliturvaa.
Tarkoitin juuri sitä, ettei siinä ollut koko sosiaaliturva.
Luin jutun Aamulehdestä. - Kimi ei varmaan kauan aja, on jo ikääkin. Ihme moka se siipikin, minkä takia joutui lähteen varikolta.
Nyt on Valtterin aika.
Itsellä ei ole maksukorttia, mulla oli tuossa tuo Ilta-lehden liveseuranta päällä, sitä aina välillä vilkaisin.
Silloin katson telkasta, jos poika sattuu oleen täällä mökillä kisan aikaan, sillä on se maksukortti.