Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpö+höpö,+jos+ihmiset+juhlii+vappua+mitä+siitä+niuhottaa.+Se+jokin+ongelma+taitaa+olla+ihan+jossain+muualla.
30.04.2019 19:45
Sitä+en+tiedä+tiedämmekö+ilmastonmuutoksesta+tarpeeksi,+mutta+sen+tiedän,+että+viehreät+ovat+harhaanjohtajia.
Vain+kasvava+kasvi+yhteyttää,+eli+ottaa+tarpeeseensa+vettä+ja+hiilidioksiidia.
Jos+kaikki+Suomen+metsät+museoidaan.+Juu+hiilensidonta+nousee,+vähänaikaa.+Vaan+entäs+sitten,+kun+ne+kaikki+rupeavat+lahoamaan,+ne+muuttuvat+päästölähteiksi.
Eikö+juuri+tulevaisuutta+pitäisi+ajatella,+että+meillä+olisi+sitä+hiiltä+sitovaa+kasvavaa+metsää+koko+ajan.
Kaupukilaisnuoret,+jotka+vihreitä+äänestävät,+eivät+juurikaan+tiedä+miten+luonto+toimii,+uskotaan+kaikki+mitä+syötetään+ilmastonsuojelun+nimissä.
Hoetaan+mantraa+´´mitä+me+jätämme+lapsillemme´´+museoimalla+maailma+emme+jätä+paljon+mitään.
30.04.2019 19:16
Niitä+´´totuuksia´´+varmaan+löytyy+joka+lähtöön++yhdeltä,+jos+toiselta.+Katsellaan+vaikka+kansanedustajien+ja+ehdolla+olleiden+rikosmerkintöjä.
Kenetkä+nyt+media+kulloinkin+nostaa+tikun+nokkaan,+että+saadaan+metakka+aikaiseksi.
Kertoisivat+nyt+joskus+oikeistakin+asioista,+mitä+poliittiset+toimijat+tekevät.
Iltalehdelle+pisteet:+haastatteili+meppejämme,+taisi+olla+viime+viikon+nettilehdessä,+jossa+kertoivat+mitä+ovat+tehneet+EU:ssa.
30.04.2019 18:00
Piti+oikein+kaksi+kertaa+lukea+tuon+ensimmäisen+anonyymin+kommentti.
Minä+en+kyllä+löytänyt+siitä++´´kunnon+känniä´´,+enkä+örvellystä.
30.04.2019 17:52
Hienompia+autoja+mitä+ikinä+on+tehty.
Aika+hieno+on+myös+tuo+pojan+avoauto+Crysler,+on+vielä+talviteloilla.
30.04.2019 13:02
Poika+osti+mulle+uuden+heitto-ongen+joululakjaksi,+saa+koota+sen+kun+tulee.
Katiska+pitää+tänään+käydä+laittamassa,+nopeasti+jäät+lähti+loppuviikolla.
Kommenttisi+toi+mieleeni+sellaisen+tapauksen,+kun+kerran+oli+laituri+päässyt+karkaamaan+ja+mennyt+aika+pitkälle.
Tulin+yksin+mökille,+kun+sen+huomasin+läksin+sitä+etsimään.+Sää+oli+ihan+hyvä.+Kun+löysin+sen,+laitoin+köydellä+kiinni+veneen+verään.
Samalla+huomasin,+että+alkaa+ukonilma+nousta.
Kuunaan+en+ole+soutanut+sellaista+vauhtia+ja+ukonilma+senkun+läheni.+Noh+pääsin+rantaan+ennekuin+ukonilma+saavutti+kotirannan.
30.04.2019 12:34
Kun+tuotakin+kohua+luin,+kävi+mielessä,+että+kun+turvapaikkakohu+kävi+kiihkeimmillään,+paljonkohan+löytyisi+sopimattomia+tekstejä+vanhoista+kirjoituksista.+Varmaan+aika+monia.
Taitaa+vaan+olla+niin,+että+riippuu+toimittajien+omista+intresseistä,+mitä+ja+mistä+niitä+esiin+kaivetaan.
Kysymys+herää+varsinkin+siksi,+kun+vuosia+vanhoja+juttuja+vedetään+esiin.
30.04.2019 12:17
Mikä+on+matsulainen,+entä+roku?
Olin+ujo+maalaistyttö.+Ensimmäinen+poikaystäväni+ajeli+veljensä+Chevrolet+BelAir-60.+Ei+ollut+letissä+rasvaa.+Oli+rekkakuski.
Tuon+myssymissin+olen+kuullut,+mikä+lie+sekin.+Ei+ollut+myssyä+mulla.
Ensimmäinen+mieheni+ajeli+Chevrolet+BelAir-59.+Ei+ollut+rasvaa+hälläkään+letissä.
Itse+myin+syksyllä+oman+Chevrolet+Vanini.
En+tainnut+oikein+sopia+noihin+kategorioihisi.
30.04.2019 12:08
Ei+mene+ADHD:n+puolelle,+kun+aikaa+on+hissukseen+touhuilla.
Älytönkännykkäkin+meni+pimeeksi,+ei+kukaan+häiritse+silläkään.+Hyvä,+kun+hajosi,+en+tykännyt+siitä+yhtään.+Poika+tulee+tällä+viikolla,+saa+lähteä+mun+kanssa+uutta+hankkiin,+siihen+asti+olen+ilman.
Aion+ostaa+niin+yksinkertaisen,+kun+vaan+löydän,+kun+en+ole+enää+leikki-iässä.
Vähän+keljutti,+kun+oli+aika+Ajovarmaan+eilen,+piti+ajokortin+uusinta+laittaa+vireille,+niin+oli+lappu+ovessa,+että+toimisto+suljettu+toistaiseksi.+Aukikin+vaan+kahtena+päivänä+viikossa+yleensäkään.
Ei+mennyt+siltikään+adhd:lle.
30.04.2019 11:53
´´Tarja+Parkatti,+tavallinen+hoitaja+ei+antanut+periksi.´´
28.04.2019 21:06
Jos+googlaat+Super-lehti,+klikkaat+uusimman,+siitä+kun+selaa+alaspäin,+juttu+löytyy+sieltä.
28.04.2019 20:27
Anoreksia+ei+ole+suolistosairausOta+nyt+ensin+itse+selvää+asiasta.
https://www.tays.fi/fi-FI/Palvelut/Sisataudit/Endokrinologia/Anoreksia
28.04.2019 20:23
Tässä+Sinulle+lisää+apulantaa.+Ole+hyvä.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/741157-kohu-laajenee-tradekan-hoivayhtio-lopettaa-yhteistyon-esperi-caren-kanssa-sopimus
28.04.2019 19:41
Tradekan+ja+Esperin+yhteistyö+on+jäissä.
Kohun+alettua,+Tradeka+teki+´´paniikkijarrutuksen´´++ja+lopetti+yhteistyön.
28.04.2019 19:13
Ei+tultu.
Anoreksia+on+psyykkinen+sairaus.+Kukaan+ei+tiedä+kaikkea+siitäkään.
Jokainen+käsittää,+mihin+se+johtaa+myös+fyysisesti,+ellei+ihminen+normaalia+ravintoa+saa.
Kyllä+kait+jokainen+johonkin+lokeroon+kuuluu,+moneenkin.
28.04.2019 19:06
Tuleehan+siinä+julki,+ettei+kaupunki+ole+valvonut,+mitä+on+saanut+rahoillaan.
Näyttää+yhä+useammin+siltä,+että+kunnat+hyväksyvät+halvemman+tarjouksen+ja+laadun+perään+ei+kysele+kukaan.
Ihan+ammattilehdestä+juttua+luin.
28.04.2019 18:54
Eikös+niissä+ole+kofeiinia?+Joillekin+kahvinjuojille+tulee+päänsärky,+jos+eivät+kahvia+juo.
28.04.2019 18:08
Hoitaja,+joka+aloitti+nämä+paljastukset,+ei+saanut+enää+työtä+kotikaupungistaan,+kaupunki+piti+siitä+huolen.+On+nyt+töissä+naapuripitäjässä.
28.04.2019 18:05
No+sanotaan+sitten+vertailu,+ei+se+asiaa+miksikään+muuta.
Edellinen+kommentoija+tuossa+tarkensikin,+että+se+koski+vain+työntekijöiden+sosiaaliturvaa.
Tarkoitin+juuri+sitä,+ettei+siinä+ollut+koko+sosiaaliturva.
Luin+jutun+Aamulehdestä.
28.04.2019 17:55
Kimi+ei+varmaan+kauan+aja,+on+jo+ikääkin.+Ihme+moka+se+siipikin,+minkä+takia+joutui+lähteen+varikolta.
Nyt+on+Valtterin+aika.
Itsellä+ei+ole+maksukorttia,+mulla+oli+tuossa+tuo+Ilta-lehden+liveseuranta+päällä,+sitä+aina+välillä+vilkaisin.
Silloin+katson+telkasta,+jos+poika+sattuu+oleen+täällä+mökillä+kisan+aikaan,+sillä+on+se+maksukortti.
28.04.2019 17:35
7 / 191