- ei ole ollut Barbieta, vasta tyttärelläni oli Barbieita. minun nukellani oli kuttaperkkainen pää ja vartalo äidin ompelema, mutta hyvin sujui leikit silläkin nukella, parempaa en toivonut koskaan.
- siitähän on jo aikaa kun se tuli telkkarista, ihan jees katsottavaa.
- "Tehdään lakialoite, että kansanedustajille tulee palkankorotukset aina samaan aikaan ja saman koikoisina kuin eläkeläisille."
auttaako tuo mielestäsi jotenkin pienituloisia eläkeläisiä tulemaan paremmin toimeen???? - aivan, miksei kansanedustajat saisi saada korotuksia, niitä kun muille ryhmille vuosittain vaaditaan.
- kansanedustajat eivät itse nosta palkkioidensa summaa, sen tekee palkkiotoimikunta, eikä eduskunnan jäsenet siihen voi vaikuttaa.
- ei kai siivous koskaan hukkaan mene......
- olen ollut täällä viime syksystä harvakseltaan..............en sen kauempaa, joten kovin näkyvä en ole ollut enkä aiokaan olla, minulla kun ei ole mitään tarvetta tulla huomatuksi
- ai, onkos täällä jotkin oppaat, neuvojat, paremmat kirjoittajat? en ole ymmärtänytkään ettei tänne kuka tahansa saa omia juttujaan omalla tavallansa kirjoittaa, vaan ne pitää olla jonkinlaisen, aloittajan mainitsemien kirjoittajien, mallin mukaisia. no, olen ollut täällä vain muutamia kuukausia ja hyvin vähän kirjoitellut ja se lienee paras toimintatapa.
- aloituksessa kerroit että puhelu oli vieraaseen liittymään, päätä nyt jo minne se oli, vai oliko???????? olen huomannut että puhelimeni lokitiedoista ei aina löydy kaikkia soittamiani puheluita, vaikka tiedän soittaneeni, en usko että niitä sieltä kukaan poistaa jos en itse sitä tee, joten lokitiedosto ei ole luotettava.
- et kai tosissas kysele? eiköhän jokainen jo nykyään ymmärrä että kysymyksessä on huijausviesti..........
- meillä ainakin terkkarista tulevassa puhelussa näkyy numero, en osaa aavistaa kuka enää tuntemattomasta numerosta soittaa. silti ei kaikkia numeroita Fonectasta löydy vaikka numero näkyy, joten nekin on omalla tavallaan tuntemattomia numeroita.
- mites sen tuntemattoman voi tarkistaa kun numero ei näy?????????????????????????????????
jos numero näkyisi niin ei se olisi tuntematon numero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - emmehän me enää toimi ammatissa jos olemme eläkkeellä, joten olemme eläkeläisiä.
- hellämietonen ja lämmin vesi riittää, ei mitään ihon hankaamista tarvita.
- eihän se välttämättä tuomitsemista ole jos ei hyväksy toisen tekemisiä!!!!! huumehuuruissa ajamisen ja toisille huumeiden tarjoilemisen tuomitsen kyllä, muuten sama mitä kukakin itsellensä tekee, kunhan ei aseta muita teoillaan vaaraan.
- ei missään nimessä kauneusleikkauksia, luonnonkaunis on kauniimpi. telkkarista näkyy ihan riittävästi niitä hirviöitä joita on kiristetty sieltä sun täältä, botoksia tuupattu runsaasti ja silikonia desikaupalla, en haluaisi katsella semmoista otusta kotonani joka päivä (ts. en koskaan).
- enpä ole varautunut mitenkään, katselen vain ikkunasta lumipyryä ja nautin olostani huomennakin.
- tänään minua ihanasti nauratti, kun katselin kahdeksan kuukauden ikäisen pojantyttären mönkimistä lattialla, kuuntelin iloista kurlutusta ja hihkaisuja, ihmettelin yrityksiä päästä pystyyn. pientä lasta seuratessa tulee väkisinkin hyvälle mielelle. ihanaa pääsiäistä ja hyvää mieltä kaikille palstalaisille!
- merkkipäivän juhlinta ei ole pakollista, jokaisella oltava oikeus valita juhliako vai ei. itse en ole koskaan juhlinut ns. merkkipäiviäni, en oikein ymmärrä mikä tekee "merkkipäivän", syntymäpäivä on joka vuosi, ei nykyaikana ole mitenkään suuri saavutus täyttää 50, 60 tai 70. olen luvannut että juhlin jos 100 vuotta sattuu tulemaan täyteen, en aikaisemmin.
- ainakin Helsingistä löytyy kaupungin sivuilta kartta johon on yleiset väestösuojat merkitty, muista kunnista en tiedä.