- Amerikassa olisi valtavasti katsottavaa, mutta on lähempänäkin, joten ei tarvitse sinne saakka matkustaa. mielenkiintoa olisi kyllä, mutta vaikea sanoa mihin noin isossa maassa ehdottomasti haluaisi mennä, kaikki Havaijilta Alaskaan kiinnostaisi.
- minulla on 4-kymppisiä lapsia ja kyllä käytäntö oli jo silloin kertomani, en saanut lapsille mitään valiaikaista henkilötunnusta.
- kyllä se henkilötunnus jonka lapsi saa Väestörekisterikeskuksesta kohta syntymänsä jälkeen, on se yksi ja ainoa joka seuraa mukana koko elämänkaaren, ei vaihdu koskaan uuteen. tai tietenkin jos ihminen vaihtaa sukupuoltaan myös henkilötunnus vaihtuu, mutta ei muuten.
- ei lapsi syntyessään automaattisesti kuulu mihinkään kirkkoon, vanhemmat liittävät yleensä lapsen siihen kirkkoon tai uskontokuntaan mihin itse uskovat, tai sitten eivät liitä mihinkään elleivät itse usko.
- piti vielä sanoa, että yhtiöjärjestystähän voi muuttaa vain laillinen yhtiökokous, yksittäinen osakas ei voi määrätä menettelytapoja vastoin yhtiöjärjestyksessä sovittua.
- eiköhän yhtiöjärjestyksessä ole asia sanottu, vilkaisepa sieltä, meillä ainakin on.
- eiköhän vanhemmalla iälläkin osata rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan, tuskin se on iästä kiinni. tuntematon ihminen on tuntematon vain hetken, kohta jo tutumpi jonka voi päästää lähelleen, emmehän muuten tutustuisi kehenkään. aika onnettomia on aloittajan ajatukset, en voi olla samaa mieltä..............
- kotona sohvalla maaten................
- ei tietenkään voi, avopuoliso kustantaa tietenkin vain omat hankintansa. kuljetuksesta voi tietenkin korvata bensarahat, ei muuta tarvitse.
- no menipäs taas kummaksi nuo jutut täällä, mutta vastaan että olen käynyt Sillanpään keikoilla silloin alkuaikoina kun hänestä tangokuningas tuli, en enää pitkään aikaan. hyvä esiintyjä ja laulaja oli silloin, sittemmin mennyt jotenkin pilalle.......................sääli sinänsä, vaikkakin ihan oma syynsä eikä mitään sääliä tarvitse.
- laskepa tiilenpäitä, jos vaikka auttas unettomuutees.......................
- ei kenelläkään ole mitään syytä kadehtia minua tavallista kaduntallaajaa, en minäkään kadehdi ketään. kadehtimisen sijasta joskus ottaa aivoon epäoikeudenmukaisuus, mutta ei onneksi siitäkään vaivaksi asti ole.
- Kiitos Miljoona ja Bengalitikku! Onneksi ei ole pakko tehdä mitään, levolla tämä hoituu ja sopivalla lääkityksellä. Pysytelkäähän terveinä!
- minä katselin jakson jo YLE Areenasta, illalla voi katsoa sitten jotain muuta.
- makoilen sängyssä tai sohvalla flunssan kourissa ja katson telkkaria, nettailen tai nukun, ihan sama on päivä kaunis tai ei kun on tällanen olo.
- Nestori on miehen nimi, tuskin sitä naisesta käytetään.
- joo tottakai voi, onhan ollutkin, mutta en ole koskaan kuullut naisesta käytettävän sanontaa ikäpresidentti, joten olen yhä sitä mieltä että tenamen sopii ikäpresidentille.
- aloituksessa sanotaan ikäpresidentti, joten tulkitsen henkilön mieheksi, voin toki tulkita väärinkin. tenamen aina sopiva lahja ikääntyvälle miehelle.
- liikkeissä on yleensä suuntaa-antavat kokotaulukot eri ikäisille lapsille. arvelisin että sopiva sukankoko saattaisi olla 30. kannattaa ehkäpä googlaamalla hakea kun kerran osaat tietsikkaa ja nettiä käyttää.
- sehän on aika pitkälti kai luonnekysymys onko lasi puoliksi tyhjä vai täynnä, siinä lienee se optimistin ja pessimistin ero, mutta ainahan voi ajattelutapaansa kouluttaa. minäkin kuljen mieluummin valoisaa puolta, pessimistit ahdistaa.