- taitaa olla luulotautia..............minulla asui kerran yläkerrassa mummo joka kertoi että hänellä käy varkaita, tiesi keitä ne on, mutta ei ollut itseteosta koskaan saanut kiinni. yöllä kävivät ja keksitkin kaapista ottivat, hohhoijaa............tollasen sairauden kanssa on aika vaikea elää
- en ota kun ei ole älypuhelinta.
- olisikohan jo aika kaikkien sietää kaikkia ja kohdella jokaista kauniisti. tällä ikää pitäisi ymmärtää, että vikamme on jokaisella ja kaikista ei tarvitse tykätä, mutta on hyvä tulla jokaisen kanssa toimeen.
- en taatusti!
- mitä jutellaan ihmiselle jolla on jalka paketissa? eikös jokaiselle ihmiselle voi jutella ihan tavallisia jokapäiviäisiä asioita, ei masentunut kokemukseni mukaan mitään erilaista jutunaihetta tarvitse. masentuneeseen tulee suhtautua kuten kehen tahansa lähimmäiseen.
- voihan sitä tietenkin olla vahingoniloinen..........tyhjästä, vaan ei kuulu tapoihini........mieluummin jätän tyypin omaan olemattomaan arvoonsa.
- en oikein ymmärrä miksi joillekin nimimerkeille annetaan näin paljon huomiota ja tilaa. ehkäpä he ymmärtäisivät paremmin olla "ihmisiksi" kun ei toiset provosoituisi heidän jutuistaan. kyllähän tänne tekstiä mahtuu, mutta ymmärtääkseni kaikkea ei ole pakko lukea...........ei minun ainakaan.
- kyllä kulta hieno homma on, mutta valitettavasti tuon vuoksi naisten 4 voitettua pronssia painuu heti unholaan. suomalaisilla on muutenkin sellainen asenne, että miesten mitalit ovat jotenkin arvokkaampia kuin naisten, kaukana on tasa-arvo.
- ihan sama, homoja tai heteroja, ohjelma ei kiinnosta pätkän vertaa on siellä ketä tahansa. tuo homofobia tuntuu olevan tällä palstalla kumma sairaus kun sitä niin moni sairastaa, mahtaakohan se jotenkin tarttua palstan kautta. onneksi minä en ole sitä vielä saanut, sietämätön tauti.............taitaa olla yhtä paha kuin aids.
- yllätyin Lenitan isänmaallisuudesta ja tunteellisuudesta. en ole kovin paljoa hänen elämää seurannut, mutta olen pitänyt häntä hiukan kylmänä ja pintapuolisena, joskin kovana liikenaisena. näin hänestä sellaisen puolen jota en tiennyt olemassa olevankaan, hatunnosto hänelle avoimuudestaan. Riitta Väisänen vaikutti lähinnä typerältä, muut noviiseja Lenitan rinnalla. saa nähdä jatkuuko kiinnostavana, aion katsoa kyllä jatkossakin. tallennan ohjelman ja katson sitten kun tulee mieleen, ei tarvitse ohjelman alkamisaikaa kellosta kytätä (tai päivääkään).
- mainosten esto minullakin päällä. s-postiin saattaa joskus tulla joku vastaava, mutta nehän on helppo deletoida katsomatta.
- vieraille tulee leivottua kakkua, torttua, piirakkaa, mitä milloinkin. ystävillä ja sukulaisilla keliakiaa, joten olen "joutunut" opettelemaan gluteenittomat leivonnaiset. toki kaupastakin saa, mutta ovat turhan kalliita ja itse on kiva tehdä.
- kivaa, nyt alkaa taas Putous. saapa nähdä mitä Tanhupallo on tällä kertaa keksinyt!
- "isossa kuvassa", en ole kuullutkaan en siis taida asua Suomessa.........
- et sitten tiedä ettei testamenttia vielä tuossa tilanteessa avata?????? ei naurata tippaakaan tietämättömän "huumori"
- tuskinpa vainaja jäi sitä paitaa kaipaamaan.............
- oma sänky paras sänky, vaikka matkoillakin on (joskus) todella mukavia. on ihanaa tulla kotiin uusia asioita nähneenä ja kokeneena, niistä riittää iloa kotona pitkäksi aikaa.
- jokainen tekee työssään virheitä, myös postinjakaja. minulle on tullut postia jossa osoite minun osoite, mutta nimi toisen henkilön, varsinkin joulunaikaan kun henkilöt lähettävät joulukortteja muistamatta oikeaa ovinumeroa.
- ei posti nimen mukaan postia jaa, vaan postinumeron, kadun nimen, talon numeron, portaan kirjaimen ja oven numeron. nimi voi olla ovessa ihan mikä tahansa, tai ei nimeä ollenkaan, mutta jos osoite on oikein niin perille tulee.
- minusta on säästämistä kun kuluttaa vähemmän kuin tienaa, se nyt lienee sama millä termillä sitä nimitetään, mutta säästöä siinä kertyy.