Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
taitaa+olla+luulotautia..............minulla+asui+kerran+yläkerrassa+mummo+joka+kertoi+että+hänellä+käy+varkaita,+tiesi+keitä+ne+on,+mutta+ei+ollut+itseteosta+koskaan+saanut+kiinni.+yöllä+kävivät+ja+keksitkin+kaapista+ottivat,+hohhoijaa............tollasen+sairauden+kanssa+on+aika+vaikea+elää
01.03.2018 14:24
en+ota+kun+ei+ole+älypuhelinta.
28.02.2018 20:46
olisikohan+jo+aika+kaikkien+sietää+kaikkia+ja+kohdella+jokaista+kauniisti.+tällä+ikää+pitäisi+ymmärtää,+että+vikamme+on+jokaisella+ja+kaikista+ei+tarvitse+tykätä,+mutta+on+hyvä+tulla+jokaisen+kanssa+toimeen.
28.02.2018 20:46
en+taatusti!
28.02.2018 20:42
mitä+jutellaan+ihmiselle+jolla+on+jalka+paketissa?+eikös+jokaiselle+ihmiselle+voi+jutella+ihan+tavallisia+jokapäiviäisiä+asioita,+ei+masentunut+kokemukseni+mukaan+mitään+erilaista+jutunaihetta+tarvitse.+masentuneeseen+tulee+suhtautua+kuten+kehen+tahansa+lähimmäiseen.
27.02.2018 13:27
voihan+sitä+tietenkin+olla+vahingoniloinen..........tyhjästä,+vaan+ei+kuulu+tapoihini........mieluummin+jätän+tyypin+omaan+olemattomaan+arvoonsa.
24.02.2018 17:16
en+oikein+ymmärrä+miksi+joillekin+nimimerkeille+annetaan+näin+paljon+huomiota+ja+tilaa.+ehkäpä+he+ymmärtäisivät+paremmin+olla+"ihmisiksi"+kun+ei+toiset+provosoituisi+heidän+jutuistaan.+kyllähän+tänne+tekstiä+mahtuu,+mutta+ymmärtääkseni+kaikkea+ei+ole+pakko+lukea...........ei+minun+ainakaan.
24.02.2018 17:06
kyllä+kulta+hieno+homma+on,+mutta+valitettavasti+tuon+vuoksi+naisten+4+voitettua+pronssia+painuu+heti+unholaan.+suomalaisilla+on+muutenkin+sellainen+asenne,+että+miesten+mitalit+ovat+jotenkin+arvokkaampia+kuin+naisten,+kaukana+on+tasa-arvo.
24.02.2018 14:31
ihan+sama,+homoja+tai+heteroja,+ohjelma+ei+kiinnosta+pätkän+vertaa+on+siellä+ketä+tahansa.+tuo+homofobia+tuntuu+olevan+tällä+palstalla+kumma+sairaus+kun+sitä+niin+moni+sairastaa,+mahtaakohan+se+jotenkin+tarttua+palstan+kautta.+onneksi+minä+en+ole+sitä+vielä+saanut,+sietämätön+tauti.............taitaa+olla+yhtä+paha+kuin+aids.
23.02.2018 23:39
yllätyin+Lenitan+isänmaallisuudesta+ja+tunteellisuudesta.+en+ole+kovin+paljoa+hänen+elämää+seurannut,+mutta+olen+pitänyt+häntä+hiukan+kylmänä+ja+pintapuolisena,+joskin+kovana+liikenaisena.+näin+hänestä+sellaisen+puolen+jota+en+tiennyt+olemassa+olevankaan,+hatunnosto+hänelle+avoimuudestaan.+Riitta+Väisänen+vaikutti+lähinnä+typerältä,+muut+noviiseja+Lenitan+rinnalla.+saa+nähdä+jatkuuko+kiinnostavana,+aion+katsoa+kyllä+jatkossakin.+tallennan+ohjelman+ja+katson+sitten+kun+tulee+mieleen,+ei+tarvitse+ohjelman+alkamisaikaa+kellosta+kytätä+(tai+päivääkään).
22.02.2018 08:53
mainosten+esto+minullakin+päällä.+s-postiin+saattaa+joskus+tulla+joku+vastaava,+mutta+nehän+on+helppo+deletoida+katsomatta.
21.02.2018 10:03
vieraille+tulee+leivottua+kakkua,+torttua,+piirakkaa,+mitä+milloinkin.+ystävillä+ja+sukulaisilla+keliakiaa,+joten+olen+"joutunut"+opettelemaan+gluteenittomat+leivonnaiset.+toki+kaupastakin+saa,+mutta+ovat+turhan+kalliita+ja+itse+on+kiva+tehdä.
19.02.2018 20:18
kivaa,+nyt+alkaa+taas+Putous.+saapa+nähdä+mitä+Tanhupallo+on+tällä+kertaa+keksinyt!
17.02.2018 19:31
"isossa+kuvassa",+en+ole+kuullutkaan+en+siis+taida+asua+Suomessa.........
17.02.2018 10:59
et+sitten+tiedä+ettei+testamenttia+vielä+tuossa+tilanteessa+avata??????+ei+naurata+tippaakaan+tietämättömän+"huumori"
16.02.2018 16:47
tuskinpa+vainaja+jäi+sitä+paitaa+kaipaamaan.............
16.02.2018 16:43
oma+sänky+paras+sänky,+vaikka+matkoillakin+on+(joskus)+todella+mukavia.+on+ihanaa+tulla+kotiin+uusia+asioita+nähneenä+ja+kokeneena,+niistä+riittää+iloa+kotona+pitkäksi+aikaa.
16.02.2018 10:03
jokainen+tekee+työssään+virheitä,+myös+postinjakaja.+minulle+on+tullut+postia+jossa+osoite+minun+osoite,+mutta+nimi+toisen+henkilön,+varsinkin+joulunaikaan+kun+henkilöt+lähettävät+joulukortteja+muistamatta+oikeaa+ovinumeroa.
15.02.2018 17:20
ei+posti+nimen+mukaan+postia+jaa,+vaan+postinumeron,+kadun+nimen,+talon+numeron,+portaan+kirjaimen+ja+oven+numeron.+nimi+voi+olla+ovessa+ihan+mikä+tahansa,+tai+ei+nimeä+ollenkaan,+mutta+jos+osoite+on+oikein+niin+perille+tulee.
15.02.2018 15:24
minusta+on+säästämistä+kun+kuluttaa+vähemmän+kuin+tienaa,+se+nyt+lienee+sama+millä+termillä+sitä+nimitetään,+mutta+säästöä+siinä+kertyy.
14.02.2018 17:39
18 / 32