Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
syytä+muissa???+ei+fanaatikot+syytä+keneltäkään+tarvitse,+sitä+"tyytyväisempiä"+mitä+enemmän+saavat+omaa+paremmuuttaan+todistella,+olipa+kysymyksessä+ravinto,+liikunta,+raittius,+uskonto+tai+mikä+hyvänsä.+todella+rasittavia+tyyppejä+kuunnella,+kauaa+ei+jaksa,+mutta+vastaan+väittäminen+tai+perusteltu+vastaus+ei+mitään+auta,+omaa+paremmuuttaanhan+nuo+pikkusieluiset+haluavat+vain+todistella.
23.01.2018 20:29
pitkän+linjan+busseista,+elokuvalipuista,+teatterilipuista,+monista+museoista+ja+näyttelyistä,+jotkin+kampaamot/parturit+antaa+myös+eläkeläisalennuksen,+onhan+noita,+kannattaa+kysellä+palvelujen+tarjoajilta,+ja+netistä+löytyy+hyvin+tietoa.
23.01.2018 17:01
Tanhupallo,+ihana+tyyppi.+toivottavasti+tyyli+säilyy,+muuten+menee+pilalle.+ohjelma+ei+oikein+enää+jaksa+kiinnostaa,+mutta+netistä+katsoin+uudet+hahmot.
22.01.2018 19:21
kävin+tänään+kirjastossa+ja+äänestin+samassa+paikassa.+kotoa+lähtiessä+päätin,+että+äänestän+jos+ei+ole+jonoja+ja+kun+ei+ollut+niin+äänestin.+koppiin+mennessä+en+tiennyt+ketä+äänestän,+joten+oli+sellanen+ex-tempore+päätös,+mutta+kun+täytyy+joku+valita.+varsinainen+äänestyspaikka+olisi+huomattavasti+lähempänä,+kadun+toisella+puolella,+joten+vartavasten+en+ennakkoäänestämään+olisi+mennyt,+mutta+nyt+tuli+lyötyä+kaksi+kärpästä+yhdessä+iskulla+kun+oli+kirjoja+palautettavana.
22.01.2018 19:19
olen+tehnyt+monta+ryhmämatkaa+ennalta+tuntemattomien+kanssa+niin+Balttiaan+kuin+Norjaan+ja+Lofooteillekin.+koskaan+ei+ole+ollut+mitään+vaikeuksia+tullut+vaikka+vieraat+ihmiset+ovat+matkaa+porukassa+tehneet,+murjotusreissusta+puhumattakaan.
21.01.2018 10:26
ryhmä+se+on+pienempikin+porukka.........................
20.01.2018 23:34
Jäämeren+rannalla+en+ole+käynyt,+joten+kiinnostaa+kyllä,+vaikka+en+muuten+ole+Lapista+innostunut.
20.01.2018 20:29
toivottavasti+saa+viisumin,+joutaa+jäädä+sinne
20.01.2018 20:23
sinä+saat+toki+antaa+myötätuntoa+rikollisille,+niitähän+riittää,+mutta+minä+en,+oli+kysymyksessä+kuka+tahansa.+jokaisen+on+kannettava+itse+vastuunsa+tekemisistään.
20.01.2018 13:00
valistus+varmaan+olisi+se+avainsana,+mutta+kukapa+siinä+onnistuisi.........................
20.01.2018 00:21
tiedä+tuosta+"tosi+paha+homo",+ei+kai+homoutta+millään+hyvä+-+paha+akselilla+arvostella,+ihminen+on+homo+tai+hetero,+ei+kai+se+sen+kummempaa.
19.01.2018 22:14
kyllä+voisin+ja+olen+äänestänytkin,+minulle+presidentin+persoona+on+tärkeämpi.+presidenttihän+ei+tee+pääasiassa+politiikkaa,+vaan+toimii+maamme+edustajana,+vaikka+kyllä+se+politiikka+tietenkin+presidentin+lausunnoista+läpi+tulee+ja+hän+toimii+poliittisen+kantansa+mukaan+silloin+kun+se+on+mahdollista..
19.01.2018 18:59
mistähän+syystä+Sillanpää+saa+myötätuntoa+osakseen?+narkkari+mikä+narkkari+eikä+narkkarit+mitään+myötätuntoa+ansaitse,+itse+aiheutettu+tilanne+Sillanpäälläkin.
19.01.2018 18:14
sotia+osaavat+ja+siihen+heillä+on+varaa,+mutta+ruokaa+eivät+osaa+itselleen+kasvattaa,+vaikka+tuskin+ilman+sisällissotia+olisi+nälänhätääkään.+kyllä+noidenkin+maiden+pitäisi+jo+pikkuhiljaa+tajuta+millä+eväillä+valtio+kasvaa+ja+kehittyy.+länsimaiden+ei+olisi+pitänyt+millään+tavalla+lähteä+mukaan+noiden+maiden+"leikkiin"+esim.+antamalla+aseapua,+se+on+vain+kurjistanut+tilannetta.+tuskin+me+EU:hun+liittyessämme+sentään+kuvittelimme+että+EU+meidät+elättää+kuten+ns.+pakolaiset+edellyttävät+että+heillä+on+samat+edut+täällä+tarjolla+kuin+meillä+edut+kustantavilla.+suuresta+osasta+pakolaisia+ei+ole+minkäänlaisia+edellytyksiä+elättää+itseään,+puhumattakaan+perhettään,+ikinä.
19.01.2018 16:03
"Kukaan+ei+ole+itse+saanut+valita+sitä+minne+syntyy+ja+voiko+ketään+pakottaa+pysymään+alkuperäisessä+asetelmassa+etenkin+jos+olosuhteet+ovat+huonot+ja+muualla+näyttäisi+olevan+parempaa+?"+
Miksi+ihmeessä+ihmiset+eivät+jää+rakentamaan+ja+parantamaan+syntymämaansa+olosuhteita,+vaan+lähtevät+ahneuksissaan+muiden+valmiiksi+rakentamaa+hyvinvointia+hamuamaan?++Tuolla+menettelyllä+ko.+maat+eivät+koskaan+saavuta+länsimaiden+tasoa+hyvinvoinnissa.+Ei+länsimaatkaan+aikojen+alusta+saakka+ole+rikkaita+olleet,+vaan++hyvinvointi+on+pitkän+kehityksen+ja+ahkeruuden+tulosta.
19.01.2018 10:14
kerro+minullekin,+en+katsonut+gaalaa
18.01.2018 21:37
rahaa+pitäisi+kerätä+kehitysmaiden+aikuisille+ehkäisyvälineitä+varten,+ei+syntyisi+niin+paljoa+niitä+nälkään+kuolemassa+olevia+lapsiakaan,+olisi+sielläkin+ruokaa+kun+syöjiä+olisi+vähemmän.+olen+päättänyt+etten+ikinä+mihinkään+nälkäpäiväkeräykseen+tai+vastaavaan+rahojani+anna.+jos+ei+siellä+ole+aikuisilla+järkeä+olla+tekemättä+liikaa+lapsia,+niin+se+ei+ole+minun+ongelmani,+eikä+ongelma+ruokaa+viemällä+vähene.
18.01.2018 17:00
jos+veroprosentti+ei+nouse,+ei+myöskään+käteenjäävä+osuus+vähene!+eri+asia+on+tietenkin+mitä+tapahtuu+sitten+lopullisessa+verotuksessa,+mutta+on+ihan+faktajuttu+ettei+netto+pienene+jos+ei+veroprosentti+nouse.+jos+olet+toista+mieltä,+voisitko+esittää+laskelman+miten+esimerkiksi+1000+euron+eläke+15+%:n+verolla+johtaa+erilaiseen+tulokseen+vuonna+2018+kuin+viime+vuonna?
16.01.2018 16:31
aloituksessa+on+kysymys+eläkkeen+käteenjäävästä+osuudesta,+ei+elinkustannuksista,+ne+on+kaksi+ihan+eri+asiaa..............
16.01.2018 16:16
ei+kai+ne+voi+työttömyyskorvausta+saada+kun+saavat+eläkettä.
15.01.2018 22:36
22 / 32