- syytä muissa??? ei fanaatikot syytä keneltäkään tarvitse, sitä "tyytyväisempiä" mitä enemmän saavat omaa paremmuuttaan todistella, olipa kysymyksessä ravinto, liikunta, raittius, uskonto tai mikä hyvänsä. todella rasittavia tyyppejä kuunnella, kauaa ei jaksa, mutta vastaan väittäminen tai perusteltu vastaus ei mitään auta, omaa paremmuuttaanhan nuo pikkusieluiset haluavat vain todistella.
- pitkän linjan busseista, elokuvalipuista, teatterilipuista, monista museoista ja näyttelyistä, jotkin kampaamot/parturit antaa myös eläkeläisalennuksen, onhan noita, kannattaa kysellä palvelujen tarjoajilta, ja netistä löytyy hyvin tietoa.
- Tanhupallo, ihana tyyppi. toivottavasti tyyli säilyy, muuten menee pilalle. ohjelma ei oikein enää jaksa kiinnostaa, mutta netistä katsoin uudet hahmot.
- kävin tänään kirjastossa ja äänestin samassa paikassa. kotoa lähtiessä päätin, että äänestän jos ei ole jonoja ja kun ei ollut niin äänestin. koppiin mennessä en tiennyt ketä äänestän, joten oli sellanen ex-tempore päätös, mutta kun täytyy joku valita. varsinainen äänestyspaikka olisi huomattavasti lähempänä, kadun toisella puolella, joten vartavasten en ennakkoäänestämään olisi mennyt, mutta nyt tuli lyötyä kaksi kärpästä yhdessä iskulla kun oli kirjoja palautettavana.
- olen tehnyt monta ryhmämatkaa ennalta tuntemattomien kanssa niin Balttiaan kuin Norjaan ja Lofooteillekin. koskaan ei ole ollut mitään vaikeuksia tullut vaikka vieraat ihmiset ovat matkaa porukassa tehneet, murjotusreissusta puhumattakaan.
- ryhmä se on pienempikin porukka.........................
- Jäämeren rannalla en ole käynyt, joten kiinnostaa kyllä, vaikka en muuten ole Lapista innostunut.
- toivottavasti saa viisumin, joutaa jäädä sinne
- sinä saat toki antaa myötätuntoa rikollisille, niitähän riittää, mutta minä en, oli kysymyksessä kuka tahansa. jokaisen on kannettava itse vastuunsa tekemisistään.
- valistus varmaan olisi se avainsana, mutta kukapa siinä onnistuisi.........................
- tiedä tuosta "tosi paha homo", ei kai homoutta millään hyvä - paha akselilla arvostella, ihminen on homo tai hetero, ei kai se sen kummempaa.
- kyllä voisin ja olen äänestänytkin, minulle presidentin persoona on tärkeämpi. presidenttihän ei tee pääasiassa politiikkaa, vaan toimii maamme edustajana, vaikka kyllä se politiikka tietenkin presidentin lausunnoista läpi tulee ja hän toimii poliittisen kantansa mukaan silloin kun se on mahdollista..
- mistähän syystä Sillanpää saa myötätuntoa osakseen? narkkari mikä narkkari eikä narkkarit mitään myötätuntoa ansaitse, itse aiheutettu tilanne Sillanpäälläkin.
- sotia osaavat ja siihen heillä on varaa, mutta ruokaa eivät osaa itselleen kasvattaa, vaikka tuskin ilman sisällissotia olisi nälänhätääkään. kyllä noidenkin maiden pitäisi jo pikkuhiljaa tajuta millä eväillä valtio kasvaa ja kehittyy. länsimaiden ei olisi pitänyt millään tavalla lähteä mukaan noiden maiden "leikkiin" esim. antamalla aseapua, se on vain kurjistanut tilannetta. tuskin me EU:hun liittyessämme sentään kuvittelimme että EU meidät elättää kuten ns. pakolaiset edellyttävät että heillä on samat edut täällä tarjolla kuin meillä edut kustantavilla. suuresta osasta pakolaisia ei ole minkäänlaisia edellytyksiä elättää itseään, puhumattakaan perhettään, ikinä.
- "Kukaan ei ole itse saanut valita sitä minne syntyy ja voiko ketään pakottaa pysymään alkuperäisessä asetelmassa etenkin jos olosuhteet ovat huonot ja muualla näyttäisi olevan parempaa ?"
Miksi ihmeessä ihmiset eivät jää rakentamaan ja parantamaan syntymämaansa olosuhteita, vaan lähtevät ahneuksissaan muiden valmiiksi rakentamaa hyvinvointia hamuamaan? Tuolla menettelyllä ko. maat eivät koskaan saavuta länsimaiden tasoa hyvinvoinnissa. Ei länsimaatkaan aikojen alusta saakka ole rikkaita olleet, vaan hyvinvointi on pitkän kehityksen ja ahkeruuden tulosta. - kerro minullekin, en katsonut gaalaa
- rahaa pitäisi kerätä kehitysmaiden aikuisille ehkäisyvälineitä varten, ei syntyisi niin paljoa niitä nälkään kuolemassa olevia lapsiakaan, olisi sielläkin ruokaa kun syöjiä olisi vähemmän. olen päättänyt etten ikinä mihinkään nälkäpäiväkeräykseen tai vastaavaan rahojani anna. jos ei siellä ole aikuisilla järkeä olla tekemättä liikaa lapsia, niin se ei ole minun ongelmani, eikä ongelma ruokaa viemällä vähene.
- jos+veroprosentti+ei+nouse,+ei+myöskään+käteenjäävä+osuus+vähene!+eri+asia+on+tietenkin+mitä+tapahtuu+sitten+lopullisessa+verotuksessa,+mutta+on+ihan+faktajuttu+ettei+netto+pienene+jos+ei+veroprosentti+nouse.+jos+olet+toista+mieltä,+voisitko+esittää+laskelman+miten+esimerkiksi+1000+euron+eläke+15+%:n+verolla+johtaa+erilaiseen+tulokseen+vuonna+2018+kuin+viime+vuonna?
- aloituksessa on kysymys eläkkeen käteenjäävästä osuudesta, ei elinkustannuksista, ne on kaksi ihan eri asiaa..............
- ei kai ne voi työttömyyskorvausta saada kun saavat eläkettä.