Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3552

1. No+toisaalta,+mun+tytär+täytttää+juuri+20+ja+asuu+varmaan+vielä+jonkin+aikaa+kotona.+Maksaa+minulle+kuitenkin+vuokraa+.+Ei+ole+onnistunut+vielä+saamaan+kohtuuhintaista+vuokra-asuntoa.
  2. Vastaan+nyt+tähän+kaikille+kommentoijille+kerrallaa:"Nainen+ei+ole+parisuhteessa+vain+sen+vuoksi,+että+tyydyttäisi+miehensä.+Miten+vastaisit+samassa+tilanteessa+olevalle+miehelle?+Tunnettu+tosiasia+on+että+miehetkin+sairastavat,+ovat+vaimojensa+elätettävänä+eivätkä+ole+kiinnostuneita+vaimon+seksitarpeista."""Onko+sinulla+kokovartalokipsi,+niin+ettet+pysty+miestäsi+mitenkään+tyydyttämään?"+Tuo+oli+kovin+ilkeä+kommentti,+Yogamies."Ei+nainen+tietenkään+ole+parisuhteessa+sitä+varten,+mutta+seksi+on+osa+parisuhdetta.+Kyllähän+tyydyttämiseen+voi+käyttää+muutakin+kuin+pilluaan.+Monet+miehet+pitävät+kovastikin+suuseksistä+tai+anaaliseksistä+tai+rintojen+väliin+panosa+tai+jopa+runkkauksesta,+kun+nainen+sen+tekee.Niille+miehille,+jotka+ovat+huolissaan+siitä,+etteivät+pysty+tyydyttämään+kumppaniaan,+koska+kalu+on+toivottoman+pieni,+kerrotaan+aina,+että+naisen+voi+tyydyttää+monin+eri+tavoin.+Miksi+nainen+ei+voisi+tehdä+samoin+jos+ei+normaalilla+tavalla+pysty?Tietysti+jos+asenne+on,+että+kun+en+itse+halua,+niin+ei+toinenkaan+saa.+Miettii+sitä+vaikkapa+sitten+kävelylle+lähtemiseen.+Voitko+lähteä+kävellylle+vaikka+itseä+ei+niin+huvittaisi."Kuule+sinäkin.+Erityisesti+nykyisin+on+paljon+miehiä,+jotka+elävät+vaimonsa+lompsalla,+ehkä+koko+vaimon+suvun+lompsalla.+Eivätkä+ole+kiinnostuneita+mistään+muusta+tekemisestä+vaimon+kanssa.+Mutta+he+eivät+valita+täällä+vaimonsa+huonosta+kohtelusta,+koska+naiset+kohtelevat+heitä+hyvin+ja+ymmärtävät,+kärsivät."Käänsitpä+asian+päälaelleen.+Se+etteivät+miehet+täällä+valita+johtuu+parista+syystä.1)+Naisen+rahoilla+eläviä+miehiä+on+huomattavasti+vähemmän+kuin+miehen+rahoilla+eläviä+naisia.+Tämä+johtuu+siitä,+että+naiset+pyrkivät+aina+naimaan+ylöspäin2)+Miehet+vaan+eivät+valita.+Miehen+kasvatus+on+sellainen,+että+asioista+ei+valiteta.+Toisekseen,+miehet+ovat+tottuneet,+että+miehillä+on+vähemmän+valinnanvaraa+naisten+suhteen,+joten+on+mentävä+niillä+korteilla+jotka+on+jaettu