Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4682

1. Kaikkihan+on+siitä+kiinni+mitä+lomaltaan/vapaa-ajaltaan+haluaa.Itse+toimin+yrittäjänä+(toi+oikeammin+yrityksemme+yhtenä+osakkaana)+ja+elämäni+on+hyvin+töiden+ehdoilla+elämistä.++Tykkään+työstäni+ja+en+siitä+halua+jäädä+pois,+mutta+tiedän+itseni+niin+hyvin+että+minun+"pitää+saada"muutama+pieni+7-14päivää+oleva+jakso+jolloin+vaihdan+maisemaa+ja+pääsen+isolta+osin+irti+omista+arki/työrutiineistani+(lomallakin+tietokone+mukana+ja+teen+sillä+töitä+1-2h/päivä+myös+lomallani).Koska+osa+vuodesta+menee+työskentelyssä+yhdessä+suomen+johtavista+hihto/matkailukeskuksista+pohjois-suomessa,+niin+itselleni+se+"irtautumine"+tarkoittaa+sitten+lämpöä,+aurinkoa,+hiekkarantoja+yms.Eli+ainakaan+itse+en+saa+sitä+kotimaan+lomailusta+mitä+lähden+ulkomailta+etsimään+(esim.+juurikin+Thaimaasta).+Se+paljonko+matkailuun+sitten+käyttää+rahaa,+on+jokaisen+oma+asia+ja+siinbä+varmasti+oma+tulotaso+näyttelee+isoa+osaa.+Itse+ainakin+koitan+kuitenkin+nuo+ulkomaanmatkani+toteuttamaan+hyvin+kohtuullisella+budjetilla.+PS.AY151+tänäin+klo+19:25->+Helsinki+-+Phuket,+kyydissa+ainakin+minä+ja+naisystäväni.
  2. Kerrotko+missä+kaikissa+Thaimaan+kohteissa+olet+käynyt?Itselläni+alkaa+olemaan+takana+kohta+varmaan+tuollainen+20+Thaimaan+reissua+(en+ole+pysynyt+enään+laskuissa+mukana)+ja+vaikka+itselläni+on+runsaasti+vielä+paikkoja+käymättä,+niin+silti+olen+ehtinyt+reissuillani+löytämään+hyvinkin+monen+oloista+ja+näköistä+Thaimaata.Bangkok+on+aivan+erilainen+kohde+kuin+vaikkapa+Pohjois+Thaimaan+vuoristoseutu.+Myös+ns."turistikohteet"+poikkeavat+toisistaan+runsaasti.+Pattaya+on+aivan+erilainen+kuin+vaikkapa+Koh+Changin+viidakkosaari+taikka+vaikkapa+Krabin+kalliosaaret.Muutamaa+tiettyä+kohdetta+lukuunottamatta+Prostituutiota+ei+ole+havaittavissa+(ellei+sitä+suoranaisesti+etsi),+tai+siitä+ei+ole+ainakaan+mitään+haittaa.Ja+tuota+"iso+vessa"+asiaakaan+en+suoranaisesti+allekirjoita.