Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

5624

1. Olenkohan minä ainoa (aika-ajoin) palstalle kirjoittavista joka uskaltaa suoraan sanoa että minulla on asioiden hinnalla selkeästi väliä ja teen ostopäätöksiä yhdelta osaltaan hinnan perustella.
    Ei niinkään että kaiken pitää olla "halvinta mahdollista" vaan niin että koen saavani kyseiselle rahamäärälle hyvää vastinetta. Eli olisiko se sitten hyvä "hinta/laatu-suhde" mitä itse tavoittelen. On kyse sitten lomamatkoista, hotelleista, ravintoloista taikka jostain muista ostoksisita.
  2. Niin, kuka arvoittaa asioita mitenkin on jokaisen oma asia.
    Mutta (talvi) pyöräilyvaatteita hankkiessa kannattaa kuitenkin pitää mielessä että vaatetuksen tulisi olla kokonaisuudessaan pyöräilyyn soveltuvaa, eikä "vain lämmintä", esimerksi pitkät, selvästi pakaran alapuolelle ulottuvat takit kannattaisi suosiolla unohtaa polkupyöräkäyttöä ajateltaessa.
    Samoin käsineitä valitessa kannattaa valita sellaiset joilla pystyy suhteellisen vaivattomasti käyttämään myös pyörän hallintalaitteita (jarrut, vaihteet yms.).

Monista ulkoiluun yleisesti tarkoitetuista vaatemallistoista löytyy ihan hyviä vaatteita myös talvipyöräilyä ajatellen.