- se on varmaan sitä vihapuhetta että toteaa faktan
hattuun ja pukuun pukeutunutta miestä ei varmaan saa sanoa hattuun ja pukuun pukeutuneeksi mieheksi koska se on kai sitten sitä VIHAPUHETTA - En tiedä mutta kannattaisi miettiä mitä Jumala ajattelee bi- ja lesboseksistä. Jumalan Sanan mukaan homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä eli tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi
- eiköhän koko ay-liike ole yksi suuri mafia
- Mene töihin
- no semmoinen jossa halutaan erittäin selkeästi esitellä naisellisia muotoja
- SKE:tä kun äänestää niin lopputulos voisi olla SKE:n vallassa se että Venäjä miehittää Suomen ja SKE:läiset liikenteenohjaajina
- eikö se ole heteroutta jos homostelija haluaa lesbon
tehkää parannus homoilustanne ja lesboilustanne ja uskokaa Jeesuksen veren evankeliumi - Olen Jeesuksen uskossa ja minun tulee olla esivallalle alamainen. Siispä noudatan niitä Suomen lakeja jotka eivät ole Jumalan tahdon vastaisia. Esim. se että joku omistaa metsää tarkoittaa että en saa mennä hänen metsään puita ottamaan.
Sinä olet saivartelija joka yrittää kieltää ilmiselvät faktat kuten Suomen lain. Ei perhettä voi Suomen lain mukaan omistaa joten olipa turha kysymys. - huorahtava pukeutuminen on syntiä tee parannus
- lopeta tuo typeryytesi
- ei ole väärin ilmoittaa mikä on syntiä
älä irroita Raamatunkohtia asiayhteydestään - ääni persuille - ääni huijaukselle
- Persut on huijausta
- säädylliset koulupuvut. En minä ole mitään säädyttömiä koulupukuja vaatinut. Ei hyvää päivää tätä suomi24-keskustelijoiden tasoa. Pitäisi olla omalla nimellä kaikki täällä niin ehkä tulisi jotain järkeä tähän
- EI persut ole äärioikeisto. Ei Suomessa ole äärioikeistoa koska ne äärioikeistopuolueet kiellettiin Pariisin rauhansopimuksessa
- En ole syyllistänyt ketään yhtään mistään.
Huorahtava pukeutuminen on syntiä
ja raiskaaminen on syntiä
ei tuossa ole mitään syyllistämistä vaan ilmoitin mikä on syntiä - En minä omista maata.
Mutta on maan- ja metsänomistajia jotka omistavat maata ja metsää.
https://www.metsakeskus.fi/metsanomistus - tämä kiinnostaa
https://kauppa.intokustannus.fi/kirja/keskustan-valtakunta-kertomus-rahasta-vallasta-ja-korruptiosta/ - Miksi jotkut kirjoittavat plagioivat toisten viestejä.
kysyn vaan - Halla-Aho ei ole suomalaisten asialla koska on antautunut EU-hommiin
Ei EU:ta voi sisäisesti muuttaa. EU on saatanallinen rahankerukoneisto jolla kerätään rahaa suuryrityksille ja ajetaan niitten asiaa.
Brexit on hyvä asia, koko EU ilmeisesti romahdutetaan