Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

56

1. Niinku+että+mitä?+Vastasit+minun+kirjoittamaani+viestiin+ja+väität+sen+olevan+vastaus+ketjun+avaajan+viestiin.+Oletko+päästäsi+sekaisin+vai+mikä+nyt+oikein+iski?
  2. No+moro,+sinä+oikea+Mikkelin+enkeli!Tahdon+toiminnallani+saada+selvyyttä+sen+suhteen,+miten+ateistit+tyypillisesti+suhtautuvat+toisen+nimimerkin+"varastamiseen"+eli+plagioimiseen.+Olen+törmännyt+tähän+samaan+ilmiöön+monta+kertaa+suomi24+foorumilla+ja+olen+huomannut,+että+jokaisen+nikkivarkauden+takana+on+ollut+ateisti.+Vain+muutama+muu+ateisti+on+tuominnut+kyseisen+henkilön+toiminnan+valtaosan+pysyessä+hiljaa+ja+antaessaan+siten+hyväksyntänsä+tälle+teolle+(on+oikein+varastaa+uskovaisen+nikki,+mutta+auta+armias,+jos+varastat+ateistin+nikin).+Jos+olen+aivan+rehellinen,+niin+en+ole+yrittänyt+ottaa+selville+sitä,+miten+ateistit+suhtautuvat+mainittuun+asiaan+(uskovien+nikin+varastamiseen),+koska+tiedän+sen+jo+entuudestaan.+Tahdoin+vain+herättää+yhden+tai+kahden+ateistin+omantunnon,+jotta+he+huomaisivat,+miten+typerää+ja+lapsellista+on+se,+että+hyväksytään+hiljaa+vaikenemalla+moinen+käytös.+Toivon,+että+toimitte+jatkossa+toisin+ja+savustatte+tekoon+syyllistyvät+ateistit+pois+foorumilta.+Ajattelepa+sitä,+jos+uskovaiset+lakkaisivat+kirjoittamasta+sen+vuoksi,+että+heidän+nikkejään+varastetaan+moisella+tavalla?+Eikö+se+olisi+vahinko+palstalle+ja+ateismin+ilosanoman+levittämiselle?+Vaikka+vain+muutama+uskovainen+on+yhtä+tyhmä+tai+hyväuskoinen+kuin+sinä,+niin+että+nikin+plagiointi+onnistuu,+on+se+silti+vahinko+koko+palstaa+ajatelleen,+olettaen+että+kirjoittajalla+on+jotakin+annettavaa+tai+hän+saa+aikaan+todellista+vuorovaikutteista+keskustelua+julistamisen+sijasta.+Lähdetkö+keskustelemaan+kanssani?+Minulle+se+sopii,+sillä+minulla+ei+ole+pian+muuta+tekemistä,+koska+jään+pian+eläkkeelle.+Kirjoitan+jatkossa+eri+nikillä,+jonka+varmasti+tunnistat,+jos+tahdot.+Kirjoitan+tällä+nikillä+niin+kauan+kuin+nimimerkki+poieemikko+jatkaa+sillä+nikillä+kirjoittamista.+Minulla+on+siihen+oikeus,+koska+tämä+nikki+oli+vapaa+enkä+ole+varastanut+kenenkään+nikkiä.
  3. Hallitseeko+ihminen+kaikki+luomansa+it-teknologian+ilmiöt?+Onko+mahdollista,+että+jokin+vika+tai+virus+etenee+tietoverkossa+eikä+ihminen+voi+pysäyttää+sitä?+Voiko+samainen+vika+olla+tulosta+ihmisen+vilpittömästä+ohjelmointivirheestä?+Jos+ainoa+keino+pysäyttää+viruksen+tai+vian+eteneminen+on+ottaa+töpselit+pois+jokaisesta+päätelaitteesta,+niin+miksi+luoja+ei+voisi+tehdä+samaa+omien+villiintyneiden+päätelaitteidensa+kanssa?+Jos+on+olemassa+mahti,+joka+synnyttää+ja+ylläpitää+elämää,+niin+eikö+samalla+mahdilla+ole+valta+sammuttaa+ja+päättää+kaikki+elämä,+jos+hän+niin+tahtoo?+Allahu+akhbar+(Mahdi)?
  4. Uskovaisilla+ateisteilla+ja+amispojilla+on+tapana+esiintyä+älykkäämpinä+kuin+mitä+he+ovat.+He+esittävät+väitteidensä+tueksi+tilastoja+ja+itseään+älykkäämpien+ateistien+esille+nostamia+todisteita+luomista+vastaan+kuten+esimerkiksi+kirahvin+noin+neljä+metriä+pitkä+kurkunpään+hermo,+joka+todistaa+heidän+mielestään+älykästä+suunnitelmaa+ja+sen+toteutusta+vastaan.+Toinen+esimerkki+on+valaan+keuhkot:+miksi+valaalla+on+keuhkot+eikä+kiduksia,+koska+se+elää+vedessä?+Uskovainen+ateisti+unohtaa+evoluution.+Juuri+mikään+ei+toimi+nykyään+alkuperäisen+suunnitelman+ja+tarkoituksen+mukaan,+jos+evoluutiota+on+tapahtunut+evoluutioteorian+mittakaavassa.+Kaikki+on+evoluution+tulosta,+joten+kirahvin+kurkunpään+hermo+tai+valaan+kidukset+eivät+voi+edes+teoriassa+olla+todiste+huonosta+suunnittelusta+ja+älykästä+luojaa+vastaan.+Silti+ateistit+esittävät+aina+näitä+samoja+ja+virheellisiksi+osoitettuja+todisteita+luomista+ja+luojaa+vastaan.+Eikö+teillä+ateisteilla+ole+järkeä+päässä?+Jos+on,+niin+miksi+ette+keksi+uusia+perusteluja+uskonne+tueksi+vaan+käytätte+aina+niitä+samoja?+Ettekö+te+käytä+järkeänne,+kun+huomaatte,+että+perustelunne+ovat+virheelliset,+puutteelliset+ja+siten+kelvottomat+todistamaan+väitteitänne+todeksi?Opetuksesta+osattomilla+amispojilla+on+tapana+tekeytyä+viisaammaksi+kuin+mitä+he+todellisuudessa+ovat.+He+käyttävät+typeriä+ateistien+käyttämiä+argumentteja+kerta+toisensa+jälkeen,+vaikka+ne+kaikki+on+osoitettu+virheellisiksi,+pätemättömiksi+tai+totuutta+vääristeleviksi+monta+kertaa.+Tämä+on+luonnollinen+tapa+toimia+ja+perustella+oma+kantansa,+sillä+ateisti+on+laumaeläin,+joka+seuraa+"johtajaa"+minne+tahansa+hän+hänet+johtaa.