Vapaa kuvaus

Aloituksia

65

Kommenttia

227

1. Rasismikeskustelu on ajankohtainen

Poliisin tietoon tuli viime viikolla Pohjois-Karjalassa kaksi tapausta, jossa eri verukkeilla asuntoon tulleet henkilöt
    Kokkola
    4
    305
  2. Kodinkoneet lukkojen taka

Mikäli tilanne Venäjän ja Suomen välillä eskaloituu kannatta kodinkoneet kiinnittää ketjuilla niin venäläiset sotilaat e
    Kokkola
    9
    301
  3. Mein Kampf Kokkola

Täällä sivulla on esitetty väitteitä etten ole saanut elämässäni mitään näkyvää tai huomiota ansainnutta aikaiseksi. Pit
    Kokkola
    16
    288
  4. Naisten jalkapallon MM-kisoissa miehiä

Kirjoitin tästäkin jo viime kisoissa ja sama jatkuu näissäkin otteluissa. Mies on mies vaikka pippeli olisi pienehkö eik
    Kokkola
    9
    276
  5. Jälleen yksi viisauteni on todistettu (radiouutiset)

Myös miesten rintojen imeminen pienentää syöpäriskiä huomattavasti myös heteromiehillä. Kerroin tästä uimahallin saunass
    Kokkola
    7
    261
  6. Uusi voittaja jääkiekon MM-kisoihin

Nyt rävähtää Unkarista tulee joukkue joka pelaa ilman yksilöitä joukkueena. Kaikki pelaajat ovat rightin pelaajia eli pe
    Kokkola
    14
    238
  7. Olen ajanut 3,5 miljoonaa kilometriä

Ajoin edestakaisin työmatkan Vaasa-Kokkola kahdeksan vuotta eli 50 000 kilometriä vuosi joka tekee 400 000 kilometriä ka
    Kokkola
    21
    234
  8. Minne on kadonnut ja miksi nuoruuteni

Nuoruuteni ja poikuuteni perään kyselen. Omatoimiset virpomiseni sekä armeija aikaiset miestenkeskiset seikkailuni ja li
    Kokkola
    10
    232
  9. Venäjän vastatoimet alkoivat heti. Nato Reijo oli oikeassa

Iskä oli taas oikeassa ja maamme liittyminen Natoon oli järkevä päätös. Nyt vain raja kiinni ja lisää kalustoa (panssare
    Kokkola
    4
    211
  10. Polttoainetta Venäjältä

Olen menossa ensiviikolla hakemaan halpaa polttoainetta Venäjältä. Hinta vain 0,82 litra. Laskin säästäväni pösön tankka
    Kokkola
    21
    173
  11. Sähköpotkulauta on Scooter

Kaupallisella alalla opiskellut merkantti poikani joka oli Nokian talousasiantuntijana kävi viikonloppuna luonani Kokkol
    Kokkola
    16
    167
  12. Hyvää Runebergin päivää ihailijoilleni

Johan Ludvig Runeberg (1804-1877) oli kirjailija, toimittaja ja lisäksi häntä pidetään Suomen kansallisrunoilijana. Rune
    Kokkola
    3
    155
  13. Aselupien peruminen

Kyllä aluksi hävetti mutta on näin käynyt toisille. Tehokkaita metsästys jousia saa ilman lupaa ja ne ovat äänettömiä ja
    Kokkola
    10
    144
  14. Ukraina saa F-16-hävittäjät vuoden loppuun mennessä

Ennustin tämänkin tapahtuman ja nyt voidaan maamme vanhentuneet Hornetit lähettää myös Ukrainan avuksi. Natolta saamme m
    Kokkola
    2
    143
  15. Ressu ja lapsivaltuusto

Kokkolan lapsivaltuusto ideoi mitä me aikuiset emme välttämättä edes huomaa. Henkilökohtaisesti olen tehnyt lukemattomia
    Kokkola
    11
    109
  16. No niin, mitä minä sanoin

Mika jatkaa ministerinä ja on samassa virassa tulevassakin hallituksessa yhdessä meidän Perussuomalaisten kanssa. Tohola
    Kokkola
    20
    105
  17. Me Persusuomalaiset kannatamme Venäjää

Erikoisoperaatio Ukrainassa on puolueemme mielestä täysin oikeutettu ja siviilien tappaminen on vain pieni osa kokonaisu
    Kokkola
    13
    99
  18. 50 kouluttajaa Ukrainaan Suomesta

Olen kiinnostunut ja ilmoittaudun vapaaehtoisena tähän vaaralliseen tehtävään. Ilmatorjunnan erikoismiehenä neuvoni ja o
    Kokkola
    13
    98
  19. Kaustisella ravataan taas tiistaina

Divisioonakarsinta Nikulan kohokohta Seppo Luokkala KAUSTINEN Kaustisen ravien vuoden toiseksi viimeinen ajopäivä on h
    Kokkola
    6
    98
  20. Kehittämäni puu/alumiini/lasi materiaali

Nyt se mainittiin jo uutisissa. Kiinalaiset tekevät kännyköitä materiialista. Tein Halsualle appiukolle ulkovessan puu/a
    Kokkola
    6
    95