Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TosirealistiKokkolan
profiilit
TosirealistiKokkolan
TosirealistiKokkolan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
65
Kommenttia
227
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ehdi kun pitää kirjoitella myös Kajaanin suomi24 sivustolle, hah hah haaa!!!...
Totta. Kokkolan SDP häpeää Marinia. Urpilaisen Kari ja veljeni eivät kehtaa naamaansa näyttää kaupungilla. Ja onko tuo yksi SDP:n naisedustaja tosiaan tyttäremme ikäinen. Kuvassakin näyttää kuin olisi ollut jo kaksi kautta eduskunnassa. Miksi hän ei esiinny "kokovartalokuvassa"...
30.03.2023 18:35
Tämän kirjoitin Kajaanin suomi24palstalle mutta samalla muistin ettei oma kuvani ollut esillä aluevaaleissa, hah hah haaa!!!...
Totta. Kokkolan SDP häpeää Marinia. Urpilaisen Kari ja veljeni eivät kehtaa naamaansa näyttää kaupungilla. Ja onko tuo yksi SDP:n naisedustaja tosiaan tyttäremme ikäinen. Kuvassakin näyttää kuin olisi ollut jo kaksi kautta eduskunnassa. Miksi hän ei esiinny "kokovartalokuvassa"...
30.03.2023 18:34
Unohdin avauksessa mainita Tilda mummolle tuleen Päivämies lehden. Siinä olleet tarinat saivat monet perholaiset muuttamaan suhtautumistaan raamattuun ja kääntymään rauhanyhdistyksen toimintaan. Itse en huomannut mitään eroa Keskipohjanmaan tai Päivämies lehden välillä sillä vessapaperiin tutustuin myöhemmin Vetelin lukiossa kuten moneen muuhunkin sen aikaiseen keksintöön, hah hah haaa!!!...
30.03.2023 11:40
Meitä narsisteja tarvitaan aina. Raamatussakin kerrotaan kuinka veden voi muuttaa viiniksi ja olen tehnyt sen itsekin hiivalla, pakastemarjoilla ja sokerilla, hah hah haaa!!!...
30.03.2023 11:07
Tuotoksiani voi lukea myös Ylivieskan ja Kajaanin suomi24 sivustoilta. Haaveenani on Natoon liittymisen jälkeen kirjoittaa kaikkien maamme kaupunkien sivustoille ja kertoa miten viisas olen, hah hah haaa!!!...
30.03.2023 11:02
Tämä Kokkolan Kingsi nimimerkki joka täälläkin sivustolla esiintyy on 69 vuotias entinen kapiainen joka oli aluevaaleissa persujen ehdokkaana ja sai viisi ääntä eikä kehdannut edes kuvaansa näyttää julkisesti. Kirjoittelee Kokkolan suomi24 palstalla päivittäin puuta heinää ja on tyypillinen narsisti.
30.03.2023 10:13
Äidilleni maksettiin 50 markkaa Keskipohjanmaassa julkaistuista runoista. Nyt olen lähettänyt nuo samat runot lehteen mutta yhtään ei ole julkaistu ei muka mahdu eikä minulle ole maksettu pyytämääni 1000 euroa 20 lähettämästäni runosta. Nimeäni ei myöskään mainittu keskuskentälle ideoimani keskiolut kioskin alullepanijana. Kerroin ääneen ideani uimahallin saunassa ja joku nappasi aloitteeni toteuttaen kaljan myynnin pelien yhteyteen, hah hah haaa!!!...
29.03.2023 12:26
Heti aluksi pyydän anteeksi aamullisia kirjoituksiani. Jotenkin vain öisin nuo takapuoliasiat tulevat uniin ja heti aamusta niistä on mukava kirjoitella kuten taas tänään. Hiukan taas liioittelin sillä enhän kolmeakymmentä vuotta ole tälle palstalle kirjoittanut vaan vasta vajaa kymmenen vuotta ja aluksi viisi vuotta tekojärvestä. Sitten huomasin että oli vastannut itselleni eri nimimerkeillä usein viisisataa kertaa ja muutin tyyliäni. Nyt kirjoittelen täyttä passskaa ja saan jonkun muunkin kuin itseni vastaamaan mikä lämmittää narsistista mieltäni, hah hah haaa!!!...
29.03.2023 09:48
Olen vain katkera maamme puolustusvoimille. Oma urani tuhottiin vähäpätöisillä ja mitättömillä viroilla esimerkkinä Vaasan esikunnassa sekä kutsuntojen järjestämis vastuu läänin alueella. Nuo tehtävät olisi voinut hoitaa vaikka reipas merkonomi. Samalla ylenemis mahdollisuuteni menivät ja jouduin lähtemään ennenaikaiselle eläkkeelle ja nyt ei naurata.
20.03.2023 10:53
Olen katkera joukkueurheilu lajeja kohtaan. Kouluaikana minut valittiin aina viimeisenä joukkueeseen eikä taitoni riittäneet vanhempanakaan. Puolustusvoimissa pääsin kaukalopallojoukkueeseen upseeriarvoni perusteella mutta sielläkin minut sysättiin syrjään eli tuomari tehtäviin. Halkokarin asukasyhdistyksestä minut "poistettiin" painostamalla vuosia sitten ja tuo kokon poltto risoo minua vieläkin.
Kokkolan Halkokarilla perinteinen pääsiäiskokko ehdittiin rakentaa Kahakkarantaan, kuten monessa muussakin paikassa. Polttamatta se kuitenkin jää, kertoo Halkokarin Pienkiinteistö- ja asukasyhdistys ry.
– Noudatamme valtiovallan ohjeistusta yli kymmenen hengen kokoontumiskiellosta. Kokkoa ei lauantaina polteta, ikävä kyllä, toteaa yhdistyksen puheenjohtaja Pekka Leppälä.
Kokkotapahtuman peruuntuminen on takaisku kyläyhdistykselle, koska kokkoillan makkara- ja arpamyynti on sen ainoa tulonlähde. Kerätyistä varoista jaetaan stipendejä alueen lapsiperheille.
Tuloja onkin kerääntynyt vuosittain mukavasti sillä kokolla on vieraillut yleensä noin tuhat kävijää.
– Toivottavasti olisi vaihtoehtona polttaa kokko venetsialaisten aikaan, Leppälä toivoo.
Hän tuumii, että näyttävä kokko sopisi syksyllä hyvin juhlistamaan Kokkolan 400-vuotisjuhlavuotta, jonka lähes kaikki tapahtumat on jouduttu perumaan kevään aikana.
HalkokarinPienkiinteistö- ja asukasyhdistys ry vietti viime joulukuussa 40-vuotisjuhliaan. Leppälä kertoo, että 40 vuoden aikana pääsiäiskokko on jäänyt polttamatta vain kerran. Nyt on edessä toinen kerta.
– Toissa vuonna oli tiukka tilanne, kun polttolupa saatiin vasta puolen päivän aikaan. Muutama vuosi sitten tuli pääsi leviämään vähän maastoon, ja pelastuslaitos jouduttiin kutsumaan paikalle. Muuten on mennyt aina hyvin
20.03.2023 10:03
Vaimoni kävi usein keskussairaalan hoitajien juhlissa ja sain häneltä tuliaisena satiaiset kaksi kertaa. Näiltä OnlyFans ystäviltä ei taudit ole ainakaan vielä tarttuneet, hah hah haaa!!!...
12.03.2023 19:48
Tätä samaa itsekin ihmettelen ja useat ihmiset ovat ottaneet yhteyttä ja käskeneet lopettamaan aloitteiden ja keksintöjen tekeminen, hah hah haaa!!!...
12.03.2023 19:43
Voi pojat ja tytöt jos tietäisitte miltä tumman ja tulisen nuoren tytön lähettämät käytössä nuhraantuneet pikkarit aiheuttavat vanhalle miehelle. Pitääkö vääntää rautalangasta ja kaikki tämä reilulla tuhannella eurolla kuukaudessa, hah hah haaa!!!...
12.03.2023 19:27
Narsistina nautin näitä kirjoittaessani ja te paska perseet otatte ne todesta, hah hah haaa!!!...
11.03.2023 20:31
Tästä hulluudesta ei selvitä keskustelemalla. Tehty mikä tehty. Suomi on jo nyt "kylmässä sodassa" Venäjän kanssa. Ja te saatanat kehtaatte vielä minulle vittuilla. Sota olisi syttynyt jo 1995, ellen olisi ollut Suomen johtava ilmatorjuntapäällikkö "Pohjoisella pallonpuoliskolla". Muistakaa taas minun sanoneen. Tästä ei hyvää seuraa...
Joten nyt on pakko nauraa teille hyväuskoisille, ja narratuille paskahousuille. En laita "tikkua ristiin" teidän ja Suomen pelastamiseksi, koska ette uskoneet viisauksiani ennustuksineen, hah hah haaa!!!...
Ennustin Erkki Liikasen voittavan Syksyn Sävel kilpailun kappaleella Evakkoreki vuonna 1975. Kadettikoulunjohtaja onnitteli henkilökohtaisesti tästä urotyöstä ja sain lempinimen Kingsi tästä ennustamisesta.
09.03.2023 19:24
Taas hyvä avaus Ressulta ja hyvin vastattu itselle.
08.03.2023 19:12
Neristanin talot ovat suojeltuja ja kulttuurikohteita. Tämä koskee ilmeisesti meitä muita vanhojen omakotitalojen omistajia. Teen huomenna ilmoituksen oikeuskanslerille ja Jutta Urpilaiselle Brysseliin sillä en osallistu näihin talkoisiin viimeisinä elinvuosinani, hah hah haaa!!!...
08.03.2023 18:59
Koska kukaan ei vastaa vastaan taas itselleni. Opetin tuhansille alokkaille päiväpeitteen viikkaamista ja sängyn petausta. Tämän lisäksi olin aseen purkamisen ja kasaamisen mestari tosin pioneeri pataljoonassa missä ei kovin montaa penaalin terävintä kynää ollut. Kaiken tämän lisäksi olin Suomenmestari jalkarättien asettelussa kumiteräsaappaisiin. Naisalokkaiden lisääntyessä 1990-luvulla minut siirrettiin Vaasaan esikuntaan "pois jaloista" ja sitä myöden ennenaikaiselle eläkkeelle ja nyt ei naurata.
08.03.2023 18:54
Ketä se Mäkynen pani siellä Vaasassakun vaimo oli reissussa?
07.03.2023 10:51
Kauhea ajojahti Mikaa kohtaan. Tiedän tunteen sillä viinan takia jouduin itsekin varhaiseläkkeelle ajettuani pikku pieruissa Vaasaan edestakaisin kahdeksan vuotta tosin tulomatka yleensä selvänä, hah hah haaa!!!...
07.03.2023 10:50
5 / 12