Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstavaari
profiilit
Palstavaari
Palstavaari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
IPad+korjaa+tekstiä+miten+sattuu.+Anteeksi!
09.01.2019 04:36
Ylläpidon+osaamattomuus+on+suurta.++Palstoilla+on+tietämäni+mukaan+monta+moderaattorit,+mutta+nämä+eivät+teemitään.+
Sheriffien+palauttaminen+palstalle+olisi+paikallaan.
Nimimerkki+Kokemusta+on
09.01.2019 04:33
Anteeksi+tuo+tautofonia+eli+saman+toistaminen.
01.01.2019 02:18
Nahkapaskaksi+sanottu+suutarin+työkalu,+jolla+tehtiin+nahkaan+reikiä.+
Yleensä+nuo+sanat+ovat+lähtöisin+toisesta+kotimaisesta+Ruotsista,+kuten+ranstakka,+brandstaka.+Holotna+eli+holodna+tulee+venäjän+sanasta+holodna,+kylmä.
Ikkuna+tullee+alkujaan+venäjän+sanasta+aakna.
27.12.2018 02:48
On+surkea+tää+läppäri+pahainen.+Kaikki+sanat+pyrkii+korjaten.+Loppuvat+kuin+sanat+elämästä,+totuuden+rippeetkinpäivistä
26.12.2018 23:36
On+muillakin+kauniita+sanoja,
joita+joskus+kirjoittelen.
Muodossa+pienten+runouten
teillekin+kertoelen.
Vauhti+on+vaan+vähän+hidasta,
runonkin+pienen+tiellä.
Yritä,ystävä+tuo+nielaista,
oomme+vanhain+elämääin++iällä.
26.12.2018 23:32
Näin+me+tutut+ja+vähän+muutkin+olemme+yhdessä+toivottamassa+joulua.+Makriinan+jouluun+tuli+valitettava+ja+yllättävä+sivuvaikutus,+josta+hän+järkevänä+ihmisenä+varmaan+selviää+nytkin.
Hyvää+joulua+niin+tutuille+kuin+palstavierailijoillekin.
24.12.2018 05:22
On+se+merkillistä,+ettei+vastausta+ei+saa+haluamaansa+kohtaan.+Loreenalle+tässä++vastaan+kaikkien+muiden+jälkeen.+Nyyh!
Loreena+ei+pitänyt+väkivaltaisista++uuutisiesteistä+vaan+kaipasi+”parempia”.+
Turha+toivomeille+kaikille.+Muistan+aina+tuon+alkuperäisväestön+ihan+englannin+kielellä.+Good+News+are+no+news,+eli+hyvät+uutiset+eivät+ole+uutisia+lainkaan.
Mukavaa+huomata,+että+taas+kirjoitamme+tutut+yhdessä.+Minä+tosin+Palstaaarina+kun+Ruuneperi+tuhottiin.
23.12.2018 02:22
Kyllä+minä+jo+kelvottomuuteni+tiedän.+Odotan+vain,+että+ne+hyvät+keskustelut+täällä+palstalla+tulevat+sellaisiksi+hyviksi+ja+ainutkertaiseksi,+joita+niin+kaipaatte.
21.12.2018 02:25
Olen+muistavinani,+että+olet+Turun-+tai+muun+eudulta,+joissa+löytyy+oikea+S-pankki+ja+runsaat+ja+helpot+palvelut.+
Hyvää+joulua!
t.+Kai
20.12.2018 12:05
Puutun+minäkin+vielä.
Voisit+ottaa+s-pankin+myös+käyttöösi.+Asiakkaaksi+pääsy+on+helppoa+kuin+heinänteko+ja+jos+hyväksyt+S-marketit+ostopaikoiksesi+saat+bonusta+yllättävän+paljon+pienistä+arjen+ostoksistasi.
Kaikkia+S-marketteja+voi+käyttää+kuin+pankkia+konsanaan,+pieniin+nostoihin+ja+talletuksiin.
Hyvää+joulua!
20.12.2018 05:22
Ehkäpä+nuo+ruusut+on+hankittu+kaukaa+ja++halvalla.+Tarkoitus+lienee+antaa+helppo+mahdollisuus+ilahduttamiseen+.
Olen+kuulunut,+että+Afrikasta+lähetetään+ruusuja+lentokoneella+Suomeen.+Saunavastan+suuruinen+ruusukimppu+joutuu++(on+joutunut+ennenkin)+pian+ilahduttamistehtävään.
15.12.2018 19:36
Kiitos+kiinnostuksesta.+Myönteisestä+huomiosta+ja+kritiikistäkin.+Jos+kauniit+ruusut+ovat+kauniita,+se+ei+haitanne.+Ele+ja+syy+ojentaa+ruusuja,+on+aina+ystävällinen+ja+kaunis.
15.12.2018 19:26
Varmin+on+tietysti+tuo+joulu.+Sinnikäs+Theresa+May+pysyy++vielä+virassaan.+Ranskan+armeija+suojelee+Ranskaa+yhdeltä+mieheltä+ja+huonosti+sujuu.
Eivät+kiireen+tullen+ehdi+ampumaan+terroristia,+tuota+juoksevaa+miestä,+käsiase+olisi+nopeampi+käytössä.
13.12.2018 05:17
Miten+voitte+testata+”erilaisia+rekisteröintitapoja”+kun+rekisteröintitapoja+on+vain+yksi,+olla+oma+itsensä+ja+tunnettu.+
Voitteko+erottaa+rekisteröinnissä+homot+ja+lesbot?
Rekisteröimättömyys+on+osoitus+oikeustajun+puutteesta,+ei+mistään+muusta!
08.12.2018 05:56
Tuskin+pieni+muistivirhe+on+noin+tuomittava.
Se+oikeistolaisuus,+joka+vaikkapa+Ruotsissa+esiintyy+on+pelkkää+oikeistolaisuutta.+Mikään+puolue+ei+esim.+Ruotsissa+hyväksy+++noita++mahdolliseen+hallituskoalitioon.
Pelkkä+muukalaisviha+ei+riitä+Perussuomalaillekaan,+natsitervehdykset+ovat+liikaa+harrastettuja.+Natsimielisyyden+kieltäminen+puolueelta+ontuu,+onhan+se+muuta+kuin+muutaman+harrastama.+Usea+ei+ole+muutama.
07.12.2018 04:44
Viestissäni+kuvasin+ajatuskulkuani,+omien+puutteellisten+tietojeni+puitteissa.+Adolf+Hitler+kavahti+juutalaisten+etevyyttä+,+joka+ilmiselvästi+oli+uhka+natseille.
Kun+Israel+perustettiin+1949,+juutalaisten+”omaan+maahan”,+joka+heille+oli+luvattu,+sujui+yhteiselo+arabien+kanssa+aluksi+hyvin,+mutta+pan+arabit+suuttuivat+juutalaisten+menettelyyn.
Arabit+yhdessä+saivat+natsikoulutusta+ja+nämä+yhdessä+hyökkäsivät+Israelin+kimppuun+surkein+tuloksin.+
Merkillistä+ettei+historian+hyvin+osaavat+eivät+osallistu+kirjoittamaan.
05.12.2018 16:08
Jos+Suomesta+puuuttuu+tailvi+on+se+huomattavan+suuri+ongelma.+Kylmän+puuttuminen+johtuu+lämmön+lisääntymisestä,+jonkaihminen+on+omilla+toimillaan+aiheuttanut.
Vähitellen+ollaan+tarttumassa+saaste+ym.+Ongelmiin,+mutta+kuin+liian+myöhään.
Koko+ihmiskunta+pitäisi+saada+tähän+taisteluun+mukaan.
Kauhistua+pitää+kun+esim.+USA+näyttää+viis+veisaavan+muutoksesta.
02.12.2018 03:10
Äänellään+selaulaa+lintukin.+Viestit+täällä+ovat+”meidän+laulujamme”.+Petrauksia+voi+itse+kukin+yrittää.
Minä+yritän+tavallani+taaskin.
Lumipyry
Lumipyry+hentoine+hiutalineen+
loi+valkeutta+hiukan.
Tuo+pyry+hetken+kestäneen
toi+valkokatteen+niukan.
Nyt+tori+edessä+ikkunan
onvalmis+vaikka+jouluun
ja+itse+minä+mietteineni
vaikka+runokouluun.
27.11.2018 06:16
Hei+vaan+tytöt!
Yksi+koiraspuolinenkin+viesti+sallittaneen.+Loreenaan+tutustuin+ollessani+Teneriffallakauan+sitten.+”Kuuden+kupin+kumarasta”+tuli+yhteinen+tunnuksemme+vaikka+etäällä+toisistamme+olimmekin.
Sini-s+tuli+tutuksi+kamppailustaan+palstalla.+
sinnikäs+olit+ja+voittajaksi+päädyit,+ihan+suosikiksi+asti.
Makriinalle+pitää+antaa+ihan+mahtitunnustus.+Olen+hänen+helmoissaan+pyörinyt+jaihmetellyt.+Että+osaakin+ihminen+niin+paljon+ja+hyvin.+Tulee+ihan+Koiviston+muistomerkki+mieleen,+8+tonnia+mustaa+kiveä+”kullituksineen”+sopii+muistelun+jatkeeksi.
Kyllä+tämä+palsta+erilaisine+ihmisineen+on+antanut+paljon+ja+kauan.+Olen+yrittänyt+antaakin+jotain,+mutta+enemmän+olen+saanut.+Kiitos+kaikille.+Tuon+saamisen+voi+käsittää+monella+tavalla,+niin+myös+antamisen.
23.11.2018 03:56
2 / 3