Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Tyttöystävä loman ajaksi paikan päältä.

Olen käynyt kerran Alanyassa viikon matkalla tyttöystäväni kanssa. Oli uusi tuttavuus ja aika kului hänen kaariensa ihai
    Alanya
    20
    277
  2. Tyttöystävä loman ajaksi paikan päältä.

Olen käynyt kerran Alanyassa viikon matkalla tyttöystäväni kanssa. Oli uusi tuttavuus ja aika kului hänen kaariensa ihai
    Alanya
    20
    277
  3. Erdogan poltti pakolaisleirin!

Erikoisjoukkonsa poltti Kreikan rajalla suuren leirin jossa oli arviolta n. 2000 rääsyläistä: https://www.hs.fi/ulkomaa
    Turkki
    7
    270
  4. Erdogan poltti pakolaisleirin!

Erikoisjoukkonsa poltti Kreikan rajalla suuren leirin jossa oli arviolta n. 2000 rääsyläistä: https://www.hs.fi/ulkomaa
    Turkki
    7
    270
  5. Erdogan poltti pakolaisleirin!

Turkki
    7
    270
  6. Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !

Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019. Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta.
    Ydinvoima
    3
    269
  7. Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !

Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019. Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta.
    Ydinvoima
    3
    269
  8. Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !

Ydinvoima
    3
    269
  9. Muslimiveljeskunta ja Erdogan.

Useimmilla palstalaisilla ei ole mitään hajua mikä on Muslimiveljeskunta. Sitä pidetään Egyptin sisäisenä asiana mitä se
    Alanya
    36
    266
  10. Muslimiveljeskunta ja Erdogan.

Useimmilla palstalaisilla ei ole mitään hajua mikä on Muslimiveljeskunta. Sitä pidetään Egyptin sisäisenä asiana mitä se
    Alanya
    36
    266
  11. Muslimiveljeskunta ja Erdogan.

Alanya
    36
    266
  12. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että
    Pattaya
    15
    263
  13. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että
    Pattaya
    15
    263
  14. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

Pattaya
    15
    263
  15. Atomin Paluu- elokuva.

Se on Arto Laurin mukaan maailmalla laajimmin levinnyt suomalainen elokuva. Oli tai ei niin se pitää nähdä oli sitten yd
    Ydinvoima
    3
    261
  16. Atomin Paluu- elokuva.

Se on Arto Laurin mukaan maailmalla laajimmin levinnyt suomalainen elokuva. Oli tai ei niin se pitää nähdä oli sitten yd
    Ydinvoima
    3
    261
  17. Atomin Paluu- elokuva.

Ydinvoima
    3
    261
  18. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo
    Pattaya
    17
    259
  19. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo
    Pattaya
    17
    259
  20. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Pattaya
    17
    259