Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Heh+heh...,+näinhän+se+maailma+pyörii+ja+tasan+myös+toisinkin+päin.Salaliittoteoriat+ovat+hauskinta+mitä+tiedän+ja+niistä+keskusteleminen+on+oikein+hauskaa+varsinkin+kun+huomaa+päässeensä+ärsyttämään+jotain+tosikkoa+oikein+kunnolla.Muistan+toki+aikoja+jolloin+ainoat+totuudet+oli+luettavissa+Hesarista+ja+Tieteen+Kuvalehdestä.Töllöstä+tuli+totuuden+uutisia.Nyt+ovat+toiset+ajat.Tiedon+tarjonta+on+monituhatkertaistunut+ja+siinä+riittää+seulottavaa+vaikka+ei+olisi+valinnut+omiksi+aihealueikseen+kuin+muutamia.Tämähän+se+nyt+valtamedioitamme+suuresti+vituttaa.
  2. Arvostan+golfin+pelaajia+hyvin+korkealle.+Se+vaatii+hyvää+kuntoa+ja+vartalon+hallintaa+sekä+myös+henkistä+kestävyyttä.Itsellä+on+pääharrasteenani+shakin+peluu;+se+on+monien+yllätykseksi+luokiteltu+urheiluksi.+Useat+nauravat+moiselle+luokitukselle+mutta+pitkät+turnaukset+huipputasoilla+vaativat+edellä+mainittuja+ominaisuuksia+lukuun+ottamatta+vartalon+hallintaa.+Itse+pelaan+chess.comin+sivustoilla+nettishakkia.+Jäseniä+on+ympäri+maailman+nyt+n.+rapiat+38+miljoonaa.+Oma+rankkini+on+pyörinyt+tuolla+4-+5+%n+tuntumassa+kärjestä+laskien.+Olen+pelitaidostani+hyvin+ylpeä+eikä+minua+kadunmies+tässä+voita.+Tähän+olen+päässyt+vuosikymmenien+työllä.Tähän+en+ole+päässyt+ilman+tappioita+vaan+niitä+on+kertynyt+kymmeniä+tuhansia.