Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3968
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+mitään+ihmeempiä.+Katolta+kävin+pudottamassa+lumet.+Autotallia+vähän+siivosin+ja+ensi+viikolla+lähtee+sitten+elektroniikkaromua+kierrätykseen.+
Illalla+pesin+saunan+ja+silitin+lakanoita.+Aika+sellainen+perus+sunnuntai+tekemistä.
01.04.2018 22:53
Se+on+jo+hyvin+että+harrastaa+liikuntaa;+tulokset+on+sivuseikka+jos+et+kilpaurheile.
01.04.2018 22:38
"Sä+vaan+itse+takerrut+aivan+liikaa+tähän+yhteen+yksityiskohtaan."+Tämän+kommentin+voin+ostaa+mutta+ihan+täyttä+hintaa+en+suostu+maksamaan.
Minulla+ei+nyt+juurikaan+naisille+ole+vaatimuksia+mutta+parisuhteessa+tuo+luottamus+on+kaiken+perusta.+Jos+tuollainen+valhe+pistetään+tulemaan+niin+minulle+on+sama+onko+kyseessä+ammattivalehtelija+vai+käyttääkö+vain+viihteellä.+On+totta+että+en+varmuudella+tiedä+oliko+valhe+mutta+se+että+asia+ilmoitettiin+ilman+selitystä+antoi+siihen+viitteitä.+Jos+hän+olisi+käyttänyt+aikaa+minuun+vaikka+puoli+minuuttia+ja+kertonut+että+kyseessä+on+vaikka+karvaton+kissa+niin+hommahan+olisi+ollut+ihan+ok+ja+mietitty+uutta+ajankohtaa.+Lisäksi+pidin+hieman+outona+että+hän+ei+tästä+etukäteen+ilmoittanut.+
Voihan+se+tietysti+olla+että+kyseessä+oli+testikin+mutta+ei+minua+kiinnosta+myöskään+yhteiselo+naisen+kanssa+jonka+kanssa+pitää+elää+kuin+rotta+testilabrassa.+
Toki+olisinhan+minä+voinut+kysyä+uutta+mahdollisuutta+mutta+ajattelin+että+jos+hänelle+on+este+tullut+niin+ehkä+hän+myös+silloin+ehdottaa.+Ei+nämä+aina+ole+miesten+hommia.+
Eikä+tosiaan+sen+jälkeen+yhteyksissä+olla+oltukaan.
Enkä+minä+siis+aina+takerru+yksityiskohtiin.+Olen+ollut+treffeillä+liikunnallisten+naisten+kanssa+ja+näiden+joukossa+on+ollut+paljon+"koiraa+ulkoilutan+postilaatikolla"+ja+"+pitäisi+ostaa+sukset/salikortti+jne.."+naisia.+Eli+tekemistä+vaille+liikunnallisia.+Ei+se+minua+ole+haitannut+jos+profiilissa+hieman+on+kaunisteltu.+Pääasia+että+rehellisesti+on+asiat+tuotu+keskustelussa+julki.
Mutta+hyviä+kommentteja+noista+suojauksista+ja+positiivisuudesta.+Siinä+on+kyllä+itsetutkiskelun+paikka.+Sitä+kun+on+jo+niin+varma+pakeista+että+suunnittelee+etukäteen+loppupäivän+ohjelmankin+sen+varaan.+Käyn+yleensä+treffeillä+isommassa+kaupungissa+joten+suunnitelma+menee+yleensä+jotenkin+näin.+"Treffit+klo+13,+rautakauppaan+13.30+josta+kavereille+ehdin+kahville+klo+14+jne..."+eli+ei+mitenkään+hedelmällinen+lähtökohta.+
Täytyy+vähän+miettiä+päivittäisikö+kaulus+t-paidat,+farkut+ja+lyhyet+hiukset+vaseliinilla+jalkaan+vedettäviin+nahkahousuihin+ja+bändipaitoihin+sekä+kruunaisi+kaiken+ananas-hiusmallilla.++Eipä+sekään+taas+vastaa+siihen+toiveeseen+että+pitää+olla+oma+itsensä.+Jos+olemus+on+kuin+Lapinlahden+linnut+niin+ei+siinä+Sabatoniksi+muututa.+
Varmaa+vain+on+että+itse+pitää+muuttua+sillä+niin+erilaisilta+naisilta+on+pakkeja+tullut.+Viimeisetkin+parin+minuutin+treffit+joissa+on+sanottu+heti+että+"meillä+ei+ole+kemiaa"-kommentit+niin+näillä+naisilla+on+ollut+yhteistä+vain+se+että+kannattivat+samaa+jääkiekkojoukkuetta.
01.04.2018 22:22
Sinulta+taisi+mennä+nyt+asian+ydin+hiukan+ohi.+
Eli+kuten+avauksessa+kirjoitin+niin+nainen+oli+ilmoittanut+että+hän+ei+pysty+olemaan+eläinten+kanssa+tekemisissä+koska+hänellä+on+allergia.
Nyt+kuitenkin+kaveri+toi+hänelle+kissan+hoitoon.+Eli+totta+kai+jos+hän+ei+olisi+aiemmin+ilmoittanut+tuota+allergiaa+niin+olisinhan+kysynyt+uutta+mahdollisuutta.+
En+sitten+tiedä+oliko+tahallinen+vinkki+siitä+että+tämä+oli+tässä+vai+paniikki+ratkaisu,+mutta+koska+tuolla+tavalla+valehteli+niin+kiinnostus+kyllä+lopahti.
31.03.2018 12:35
Onhan+se+ollut+ladattuna+jo+pidemmän+aikaa.+Viikottain+joku+match+on+osunut+kohdalleen+mutta+usein+avaukseen+ei+tule+vastausta+tai+keskustelu+kuolee+muutaman+viestin+jälkeen.+Parit+treffit+on+sieltä+kautta+tullut+mutta+niistäkään+ei+tullut+kahvitteluja+kummempaa.+Molemmat+naiset+kyllä+sanoivat+olevansa+pidempiaikaista+parisuhdetta+vailla+kuten+minäkin.
Tuo+nyt+vähän+riippuu+minkä+ikäinen+olet+ja+mistä+päin.+Tänne+pohjoisemmas+tultaessa+alkaa+olla+tilanne+että+yhtä+naista+kohden+taitaa+olla+satakunta+miestä+joten+siinä+mielessä+ei+olla+ihan+tasapainoisessa+tilassa.
31.03.2018 00:10
Siis+minulle+itselleni+on+se+ja+sama+millä+keinoin+minusta+irti+haluaa;+treffeille+olen+lähtenyt+suojaukset+ylhäällä+koska+siten+pääsee+vähemmillä+osumilla.
Lähinnä+jäin+sitä+harmittelemaan+etten+ottanut+asiaa+siinä+puheeksi.+Maininta+tyyliin+että+"on+ihan+ok+jos+et+näe+meillä+yhteistä+tulevaisuutta+mutta+kannattaa+olla+noissa+perusteissa+rehellinen+ja+avoin.+Itse+ja+ainakin+suurin+osa+miehistä+osaavat+sitä+arvostaa."+Sitten+lähteä+omille+teilleen.+Nyt+kun+jätin+sanomatta+niin+hänelle+ehkä+jäi+kuva+että+tämä+on+sopiva+ja+toimiva+tapa+jota+voi+käyttää+jatkossa.+Tavallaan+minä+siis+hiljaisesti+hyväksyin+tuon+käytöksen.+Olisi+ollut+hyvä+olla+enemmän+selkärankaa+ja+katkaista+tuollainen+kierre+siihen+paikkaan.
Vaikka+tätä+nyt+ei+mihinkään+metoo:hon+voi+verrata+koska+puhutaan+ihan+eri+luokan+asioista+niin+siinäkin+keskustelussa+on+noussut+usein+esille+että+tällainen+hiljainen+hyväksyntä+on+mahdollistanut+eri+toimintakulttuurin+jatkumisen.+Tarpeeksi+kun+meitä+hiljaisia+tulee+naisille+vastaan+niin+ollaan+luomassa+kuvaa+että+naiset+voivat+sanoa+miehille+ihan+mitä+tahansa.
30.03.2018 23:44
No+tuo+vässykkämies-termi+sopii+minuun+kyllä+mainiosti;+jopa+niin+hyvin+että+voisin+antaa+sille+termille+kasvot.
Mutta+kun+nyt+esimerkkejä+haluttiin+niin+parin+vuoden+takainen+"treffikokemus"+tuli+mieleen.+Silloin+minulla+oli+täällä+treffi-ilmoitus+ja+aloitettiin+naisen+kanssa+sellainen+vajaa+viikon+kestävä+päivittäinen+kirjeenvaihto+joka+sisälsi+myös+kuvien+vaihdon.+Siinä+jossakin+vaiheessa+nainen+kysyi+että+onko+minulla+lemmikkejä+koska+hänellä+on+allergia+eikä+voisi+olla+talossa+jossa+on+lemmikkejä.+Vastasin+että+koska+koirakin+on+kuollut+niin+lemmikkejä+ei+ole+ja+kirjoittelu+jatkui.
No+sovitussa+paikassa+sitten+odottelin+ja+naisen+saapuessa+paikalle+oli+pikku+yllätys+kun+hän+kertoi+että+saapui+kyllä+paikalle+koska+oli+sovittu+,+mutta+ei+voinut+jäädä+koska+kaveri+on+lähdössä+matkalle+ja+tuo+kissansa+hänelle+hoitoon.
Ensin+mieleen+hiipi+kysymys+että+pitääkö+hän+juuri+minua+idioottina+vai+koko+edustaamaani+sukupuolta+täysin+jälkeenjääneeksi.+Olin+jo+kysymässä+että+onko+tämä+ilkeys+ihan+luonnonlahjakkutta+vai+pitikö+hommata+sitä+varten+korkeakoulututkinto?+No+ennenkuin+tämä+kysymys+purkautui+äänitorvien+läpi+niin+vässykkämies+oli+kiilannut+edelle+ja+todennut+tyyliin+"+No+ei+se+mitään;+pitäähän+kaveria+auttaa+ja+kissa+hoitaa."+Kiitin+kuitenkin+että+ehti+käymään+jonka+jälkeen+käännyin,+pistin+leuan+rintaan+ja+palailin+autolle.
Eli+kysymys+nyt+kuuluu+että+mitenkä+tuosta+olisi+päässyt+paremmin+irti+siten+että+vässykkämieskin+olisi+säilyttänyt+kasvonsa?+Toisaalta+ei+nyt+naisista+aina+sitä+pahinta+haluaisi+uskoa+joten+olen+uskotellut+itselleni+että+tämä+oli+sellainen+selkeä+vihje+että+jos+ei+vajaa+viisikymppinen+näytä+kolmekymppiseltä+niin+ei+ole+häneen+mahdollisuuksia.
30.03.2018 17:32
Ei+nyt+vielä+kun+en+ole+tänä+vuonna+alkoholia+ostanut.+Kesällä+saattaa+vaikuttaa+jos+urheilutapahtumissa+saa+jatkossa+tarjoilla+erillisillä+alueella.+Siellä+voisi+tauolla+tuopin+kiskaista+janoon.
30.03.2018 16:37
Tuossa+vaan+ei+riitä+se+että+itse+heittäytyy.+Eikä+minua+perisuhderintamalla+oikeastaan+pelota+se+heittäytyminen+vaan+se+alastulo.+Naisten+kanssa+kun+se+laskeutumispaikka+saattaa+olla+melko+louhikkoinen.
28.03.2018 21:41
3/4+flegmaattinen,+1/4+melankolinen
28.03.2018 21:36
En+ole+koskaan+ollut+mikään+heittäytyjä+vaan+enemmän+on+menty+analyyttisesti+ja+suunnitellen.+Varsinkin+kun+vielä+itsensä+lisäksi+kasvatti+lapset+niin+varman+kautta+on+menty.+
Muutama+vuosi+sitten+aloin+jo+miettimään+että+tätäkö+tämä+minun+elämäni+tulee+olemaan+kun+lapset+kirmaavat+oman+elämänsä+perään.+Sen+jälkeen+olen+tehnyt+sellaisia+jos+ei+heittäytymisiä+niin+pienimuotoisia+sponttaaneja+liikkeitä.+Hankin+koulupaikan+ja+aloin+opiskella+jonka+lisäksi+olen+kokeillut+erilaisia+liikuntalajeja.+Eli+tällaista+pientä+hienosäätöä+elämään+mutta+ei+mitään+spektaakkelimaisia+siirtoja.
Tuskin+tulevaisuudessakaan+mitenkään+lähden+kimpoilemaan+mahdollisuuksien+edessä+vaan+pyrin+siihen+että+pienillä+liikkeillä+saisin+arjen+maistumaan+juhlalta.
27.03.2018 21:47
Kyllähän+tuo+kamppanja+on+vahva+ase;+ei+siitä+mihinkään+pääse.+Siihen+kun+pääsee+vielä+melko+helposti+käsiksi+niin+jälki+on+helposti+aika+rumaa.+Tästä+nyt++esimerkkinä+Tukholman+kaupungin+teatterijohtajan+itsemurha.+Viimeisin+syytöshän+tuli+guess-vaatefirman+johtajaa+vastaan.+Itse+en+tiedä+onko+totta+vai+tarua+mutta+todennäköisesti+jonkunlaisia+negatiivisia+vaikutuksia+yritykselle+on+tulossa.+
Se+mistä+olen+tässä+kamppanjassa+ollut+iloinen+on+sen+sivuosumat+jotka+kohdistuivat+huonoon+ja+epäasialliseen+kohtelluun+ja+johtamiseen.+Viimeisimpänä+esimerkkinä+kansallisbaletin+johtaja+sekä+AL.+Toivottavasti+tällaisesta+johtamiskulttuurista+päästään+yli.
Itse+olen+jo+mielessäni+verrannut+tätä+kamppanjaa+Suomen+sisällissotaan+jossa+naiset+ovat+valkoisia+jotka+paremman+taktisen+osaamisen+kautta+pääsivät+voitolle+ja+nyt+sitten+enää+mietitään+miten+näitä+punavankeja+kohdellaan.+Joku+sivusta+saattaa+kyseenalaistaa+mutta+suurimmalla+osalla+on+jo+varmistimet+poistettu.+Ihan+sama+miten+tämä+kahakka+sitten+päättyykään+niin+ainakin+varmaa+taas+on+että+se+kirjoitetaan+historiaan+voittajan+musteella.
26.03.2018 21:44
Henkilökohtaisesti+ehkä+jopa+hieman+lohduttavaa+tekstiä.+Olen+meinaan+viime+aikoina+miettinyt+kovasti+miksi+saamistani+pakeista+aika+moni+on+ollut+melko+tyly.+Vaikka+ajankohtaiset+kuvat+on+vaihdettu+ja+rehellisesti+olen+kertonut+että+liikunnalla+pidän+itseni+fyysisessä+kunnossa+niin+ehkä+se+sitten+antaa+väärän+kuvan+siitä+että+minua+voisi+esitellä+kavereille+30v-miesystävänä.+Ei+se+vaan+niin+mene,+fyysinen+vuorotyö+ja+kilometrit+vaan+tahtovat+näkyä+vaikka+kuinka+yrittäisi+valehdella+itselleen.
On+tavallaan+helpotus+nyt+tietää+että+itsessä+ei+tavallaan+ollutkaan+muuta+vikaa+kuin+että+ei+näytä+20-vuotta+nuoremmalta;+tuon+tiedon+kanssa+pystyy+kyllä+helposti+elämään.+Lisäksi+jotenkin+nyt+helpommin+ymmärrän+tuon+naisten+ajatusmailman.+Jos+samaan++aikaan+pitää+seksisuhdetta+nuoreen+mieheen+ja+samalla+hakee+ikäistensä+kanssa+suhdetta+niin+kyllähän+aika+supermies+täytyy+olla+joka+pystyy+naisen+odotukset+täyttämään.+
Koska+samanikäiset+eivät+ole+kiinnostuneet+niin+sitten+pitäisi+katseet+kääntää+reilusti+nuorempiin+tai+reilusti+vanhempiin.+Koska+itse+haluan+kumppanin+jonka+elämäntilanne+on+samantyyppinen+kuin+minulla+niin+eipä+kannata+paljon+panoksia+siihen+suuntaan+laittaa.
Ehkä+tämä+ajatusmailma+joka+ikäisilläni+naisilla+on+meitä+miehiä+kohtaan+oli+lievä+yllätys+"...+pitkääkö+minun+tyytyä+jämämiehiin,+jotka+jäävät+muilta+naisilta+yli."
25.03.2018 00:02
Varmaan+kävisin+välillä+vilkaisemassa+vähän+samoin+kuin+nyt+ihannemies,+ihannenainen+jne.
Se+tulisiko+siellä+kommentoitua+varmaan+riippuisi+millaiseksi+se+muodostuisi.
24.03.2018 16:05
Mun+mielestä+tuo+teoria+ei+tarvi+omaa+palstaa.+Se+on+vain+ajatussuunta+ja+sitä+nyt+jotkut+yrittävät+soveltaa+erilaisiin+elämäntilanteisiin.+Minun+mielestä+jopa+ihan+mukavaa+seurattavaa+miten+näitä+teorioita+yritetään+taivuttaaa+asiaan+kuuluvaksi.+Minun+mielestä+enemmänkin+rikastuttava+asia.
Vähän+sama+kuin+eduskunnassa+on+monenlaista+ajatussuuntaa+ja+niitä+näkemyksiä+sitten+yritetään+saada+eri+laeissa+huomioiduiksi.
24.03.2018 11:16
Onnistuisi+kyllä;+tosin+epäilen+että+ay-liike+eikä+toiset+hoiturit+sitä+hyvällä+katsoisi+jos+siellä+ammattitaidottomat+huseeraisi.
24.03.2018 11:07
En+usko,+ikää+jo+sen+verran+että+nämä+siviilipuolen+tukitoimet+riittävät
23.03.2018 21:23
Olet+kyllä+oikeassa.+Minulla+on+tässä+suhteessa+onnea.+On+vakituinen+työpaikka+jossa+on+laajennettu+työterveyshuolto+ja+sen+lisäksi+vielä+sairauskassa+joka+korvaa+esim+silmälasit+ja+hammashoidon+jotka+puuttuvat+tuosta+työterveyshuollosta.+Toki+ei+ne+ihan+ilmaisia+ole+sillä+aina+tilistä+pieni+summa+menee.
Itse+kyllä+toisaalta+tuen+julkisia+palveluita+käymällä+vapaaehtoisissa+kertausharjoituksissa+sekä+olemalla+porukassa+mikäli+viranomaiset+tarvivat+lisävoimia+esimerkiksi+eksyneiden+etsintään+tai+öljyntorjuntaan.+En+minä+niitä+tunteja+ole+hinnoitellut.
23.03.2018 17:37
Ei+jäänyt+aloitus+huomaamatta.++Meni+vain+töissä+pidempään+kun+piti+tehdä+osia+jotta+tuotteet+saadaan+huomenna+pakattua+ja+mailmalle.+Saadaan+sitten+vähän+tuloja+tänne+kotimaahan+päin.
Jos+noihn+aloituksen+kysymyksiin+vastaisin+niin+voisin+ehkä+panostaa+asuntoon.+Jos+pystyisin+ostamaan+tai+peruskorjaamaan+tämän+talon+sellaiseksi+että+voisin+elää+täällä+kotona+vaikka+80-vuotiaaksi+niin+olisi+se+mukavampi+vaihtoehto+kuin+elää+vaikka+84-vuotiaaksi+joista+viimeiset+10-vuotta+letkuissa.+
Minulla+lapset+ovat+jo+siirtyneet+tai+siirtymässä+peruskoulun+jälkeiseen+aikaan+ja+on+todettava+että+olen+hieman+tinkinyt+omista+menoista+jotta+saan+rahaa+säästöön+heitä+varten.+Ei+lukio+tai+sen+jälkeinen+kooulutus+mitään+halpaa+lystiä+ole.
En+tiedä+mitä+perintörahoilla+tekisin,+mutta+jos+ne+jo+olisivat+tililleni+kilahtaneet+niin+eivät+vanhempani+enää+mieti+hyvää+vanhuutta;+ovat+siirtyneet+jo+ajasta+ikuisuuteen.+Varmaan+tallettaisin+ne+tytöille+jotta+pääsisivät+vaikka+ulkomaille+opiskelemaan+jos+haluaisivat.+Tämä+varmaan+olisi+myös+vanhempieni+tahto.
Itse+olisin+aika+varovainen+noiden+ulkoilutusten+kanssa.+Varoittavia+esimerkkejä+on+sähkön+runkoverkko+ja+destia.+
Jos+nyt+ajatellaan+että+yksityistetään+koulutus,+terveydenhuolto+jne+niin+en+ole+ensinkään+varma+että+kokonaiskustannus+laskee.+Jos+ennen+koulussa+oli+10+opettajaa+niin+yksityinen+suurentaa+luokkakokoja+ja+palkaa+vain+kuusi.++Ehkä+näillä+kuudella+palkka+nousee+mutta+vientiteollisuuden+maksettavaksi+tuli+neljä+työtöntä+opettajaa.+Enkä+siitä+palkannoususta+ole+ihan+varmakaan+kun+nämä+10+opettajaa+on+haastattelussa+niin+saattavat+alkaa+polkemaan+palkkojaan+työpaikan+toivossa.
Kannattaa+vielä+se+huomioida+ketkä+eniten+käyttävät+näitä+palveluja.+He+ovat+näitä+heikompiosaisia+jotka+sitten+käytännössä+jäisivät+palvelujen+ulkopuolelle.+Samoin+niiden+lapset+sitten+käyvät+koulua+kenellä+on+varaa+maksaa.
22.03.2018 20:38
Arvelisin+että+se+on+yksilöllistä+kumpi+tulee+ensin+mutta+sitten+se+kietoutuu+toisiinsa+kuten+jing+ja+jang.
Itselläni+kaikki+alkoi+siitä+että+tajusin+ennakkoon+että+minua+tulee+odottamaan+tulevaisuudessa+yksinäisyys+kunhan+lapset+lähtevät.+Onneksi+tajusin+sen+jo+ennakkoon+ja+olen+panostanut+liikuntaan+ja+opiskeluun+jotka+pitävät+kehon+ja+mielen+virkeänä.+Lisäksi+sitä+kautta+on+tullut+lisää+tuttuja+ja+jopa+ystäviä+joten+tulevaisuus+ja+hetkelliset+yksinäisyyden+tunteet+eivät+tunnu+pelottavilta+sillä+ne+voi+helposti+selättää.
Mikäli+tätä+yksinäisyden+hallintaa+ei+olisi+niin+todennäköisesti+naisvihan+pyörteisiin+olisi+helppo+joutua.+Tuolla+kun+on+välillä+treffeillä+käynyt+ja+ihan+suoraan+ja+kiertelemättä+naiset+ovat+ilmaisseet+minun+ulkonäöllisen+paikkani+parisuhdemarkkinoilla+niin+helposti+sitä+katkeroituisi+ja+antaisi+tulla+takaisin.+Nyt+kun+ei+yksinäisyyden+pelkoa+ei+ole+taustalla+ei+tarvitse+muuta+kuin+pitää+suojaus+ylhäällä+ja+ottaa+vastaan+mitä+sieltä+nyt+tuleekaan.+Lähtiessä+vain+toteaa+itsekseen+että+halusi+vissiin+kohdella+kuin+miestä+eikä+ihmistä.+
Lopuksi+pitää+todeta+että+en+erikseen+tuomitse+nais-+tai+miesvihaa+vaan+tuomitsen+molempien+sukupuolten+toisilleen+pitämän+vihanpidon.
20.03.2018 22:28
188 / 199