Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3968

1. Se+on+jo+hyvin+että+harrastaa+liikuntaa;+tulokset+on+sivuseikka+jos+et+kilpaurheile.
  2. "Sä+vaan+itse+takerrut+aivan+liikaa+tähän+yhteen+yksityiskohtaan."+Tämän+kommentin+voin+ostaa+mutta+ihan+täyttä+hintaa+en+suostu+maksamaan.Minulla+ei+nyt+juurikaan+naisille+ole+vaatimuksia+mutta+parisuhteessa+tuo+luottamus+on+kaiken+perusta.+Jos+tuollainen+valhe+pistetään+tulemaan+niin+minulle+on+sama+onko+kyseessä+ammattivalehtelija+vai+käyttääkö+vain+viihteellä.+On+totta+että+en+varmuudella+tiedä+oliko+valhe+mutta+se+että+asia+ilmoitettiin+ilman+selitystä+antoi+siihen+viitteitä.+Jos+hän+olisi+käyttänyt+aikaa+minuun+vaikka+puoli+minuuttia+ja+kertonut+että+kyseessä+on+vaikka+karvaton+kissa+niin+hommahan+olisi+ollut+ihan+ok+ja+mietitty+uutta+ajankohtaa.+Lisäksi+pidin+hieman+outona+että+hän+ei+tästä+etukäteen+ilmoittanut.+Voihan+se+tietysti+olla+että+kyseessä+oli+testikin+mutta+ei+minua+kiinnosta+myöskään+yhteiselo+naisen+kanssa+jonka+kanssa+pitää+elää+kuin+rotta+testilabrassa.+Toki+olisinhan+minä+voinut+kysyä+uutta+mahdollisuutta+mutta+ajattelin+että+jos+hänelle+on+este+tullut+niin+ehkä+hän+myös+silloin+ehdottaa.+Ei+nämä+aina+ole+miesten+hommia.+Eikä+tosiaan+sen+jälkeen+yhteyksissä+olla+oltukaan.Enkä+minä+siis+aina+takerru+yksityiskohtiin.+Olen+ollut+treffeillä+liikunnallisten+naisten+kanssa+ja+näiden+joukossa+on+ollut+paljon+"koiraa+ulkoilutan+postilaatikolla"+ja+"+pitäisi+ostaa+sukset/salikortti+jne.."+naisia.+Eli+tekemistä+vaille+liikunnallisia.+Ei+se+minua+ole+haitannut+jos+profiilissa+hieman+on+kaunisteltu.+Pääasia+että+rehellisesti+on+asiat+tuotu+keskustelussa+julki.Mutta+hyviä+kommentteja+noista+suojauksista+ja+positiivisuudesta.+Siinä+on+kyllä+itsetutkiskelun+paikka.+Sitä+kun+on+jo+niin+varma+pakeista+että+suunnittelee+etukäteen+loppupäivän+ohjelmankin+sen+varaan.+Käyn+yleensä+treffeillä+isommassa+kaupungissa+joten+suunnitelma+menee+yleensä+jotenkin+näin.+"Treffit+klo+13,+rautakauppaan+13.30+josta+kavereille+ehdin+kahville+klo+14+jne..."+eli+ei+mitenkään+hedelmällinen+lähtökohta.+Täytyy+vähän+miettiä+päivittäisikö+kaulus+t-paidat,+farkut+ja+lyhyet+hiukset+vaseliinilla+jalkaan+vedettäviin+nahkahousuihin+ja+bändipaitoihin+sekä+kruunaisi+kaiken+ananas-hiusmallilla.++Eipä+sekään+taas+vastaa+siihen+toiveeseen+että+pitää+olla+oma+itsensä.+Jos+olemus+on+kuin+Lapinlahden+linnut+niin+ei+siinä+Sabatoniksi+muututa.+Varmaa+vain+on+että+itse+pitää+muuttua+sillä+niin+erilaisilta+naisilta+on+pakkeja+tullut.+Viimeisetkin+parin+minuutin+treffit+joissa+on+sanottu+heti+että+"meillä+ei+ole+kemiaa"-kommentit+niin+näillä+naisilla+on+ollut+yhteistä+vain+se+että+kannattivat+samaa+jääkiekkojoukkuetta.
  3. No+tuo+vässykkämies-termi+sopii+minuun+kyllä+mainiosti;+jopa+niin+hyvin+että+voisin+antaa+sille+termille+kasvot.Mutta+kun+nyt+esimerkkejä+haluttiin+niin+parin+vuoden+takainen+"treffikokemus"+tuli+mieleen.+Silloin+minulla+oli+täällä+treffi-ilmoitus+ja+aloitettiin+naisen+kanssa+sellainen+vajaa+viikon+kestävä+päivittäinen+kirjeenvaihto+joka+sisälsi+myös+kuvien+vaihdon.+Siinä+jossakin+vaiheessa+nainen+kysyi+että+onko+minulla+lemmikkejä+koska+hänellä+on+allergia+eikä+voisi+olla+talossa+jossa+on+lemmikkejä.+Vastasin+että+koska+koirakin+on+kuollut+niin+lemmikkejä+ei+ole+ja+kirjoittelu+jatkui.No+sovitussa+paikassa+sitten+odottelin+ja+naisen+saapuessa+paikalle+oli+pikku+yllätys+kun+hän+kertoi+että+saapui+kyllä+paikalle+koska+oli+sovittu+,+mutta+ei+voinut+jäädä+koska+kaveri+on+lähdössä+matkalle+ja+tuo+kissansa+hänelle+hoitoon.Ensin+mieleen+hiipi+kysymys+että+pitääkö+hän+juuri+minua+idioottina+vai+koko+edustaamaani+sukupuolta+täysin+jälkeenjääneeksi.+Olin+jo+kysymässä+että+onko+tämä+ilkeys+ihan+luonnonlahjakkutta+vai+pitikö+hommata+sitä+varten+korkeakoulututkinto?+No+ennenkuin+tämä+kysymys+purkautui+äänitorvien+läpi+niin+vässykkämies+oli+kiilannut+edelle+ja+todennut+tyyliin+"+No+ei+se+mitään;+pitäähän+kaveria+auttaa+ja+kissa+hoitaa."+Kiitin+kuitenkin+että+ehti+käymään+jonka+jälkeen+käännyin,+pistin+leuan+rintaan+ja+palailin+autolle.Eli+kysymys+nyt+kuuluu+että+mitenkä+tuosta+olisi+päässyt+paremmin+irti+siten+että+vässykkämieskin+olisi+säilyttänyt+kasvonsa?+Toisaalta+ei+nyt+naisista+aina+sitä+pahinta+haluaisi+uskoa+joten+olen+uskotellut+itselleni+että+tämä+oli+sellainen+selkeä+vihje+että+jos+ei+vajaa+viisikymppinen+näytä+kolmekymppiseltä+niin+ei+ole+häneen+mahdollisuuksia.
  4. Ei+jäänyt+aloitus+huomaamatta.++Meni+vain+töissä+pidempään+kun+piti+tehdä+osia+jotta+tuotteet+saadaan+huomenna+pakattua+ja+mailmalle.+Saadaan+sitten+vähän+tuloja+tänne+kotimaahan+päin.Jos+noihn+aloituksen+kysymyksiin+vastaisin+niin+voisin+ehkä+panostaa+asuntoon.+Jos+pystyisin+ostamaan+tai+peruskorjaamaan+tämän+talon+sellaiseksi+että+voisin+elää+täällä+kotona+vaikka+80-vuotiaaksi+niin+olisi+se+mukavampi+vaihtoehto+kuin+elää+vaikka+84-vuotiaaksi+joista+viimeiset+10-vuotta+letkuissa.+Minulla+lapset+ovat+jo+siirtyneet+tai+siirtymässä+peruskoulun+jälkeiseen+aikaan+ja+on+todettava+että+olen+hieman+tinkinyt+omista+menoista+jotta+saan+rahaa+säästöön+heitä+varten.+Ei+lukio+tai+sen+jälkeinen+kooulutus+mitään+halpaa+lystiä+ole.En+tiedä+mitä+perintörahoilla+tekisin,+mutta+jos+ne+jo+olisivat+tililleni+kilahtaneet+niin+eivät+vanhempani+enää+mieti+hyvää+vanhuutta;+ovat+siirtyneet+jo+ajasta+ikuisuuteen.+Varmaan+tallettaisin+ne+tytöille+jotta+pääsisivät+vaikka+ulkomaille+opiskelemaan+jos+haluaisivat.+Tämä+varmaan+olisi+myös+vanhempieni+tahto.Itse+olisin+aika+varovainen+noiden+ulkoilutusten+kanssa.+Varoittavia+esimerkkejä+on+sähkön+runkoverkko+ja+destia.+Jos+nyt+ajatellaan+että+yksityistetään+koulutus,+terveydenhuolto+jne+niin+en+ole+ensinkään+varma+että+kokonaiskustannus+laskee.+Jos+ennen+koulussa+oli+10+opettajaa+niin+yksityinen+suurentaa+luokkakokoja+ja+palkaa+vain+kuusi.++Ehkä+näillä+kuudella+palkka+nousee+mutta+vientiteollisuuden+maksettavaksi+tuli+neljä+työtöntä+opettajaa.+Enkä+siitä+palkannoususta+ole+ihan+varmakaan+kun+nämä+10+opettajaa+on+haastattelussa+niin+saattavat+alkaa+polkemaan+palkkojaan+työpaikan+toivossa.Kannattaa+vielä+se+huomioida+ketkä+eniten+käyttävät+näitä+palveluja.+He+ovat+näitä+heikompiosaisia+jotka+sitten+käytännössä+jäisivät+palvelujen+ulkopuolelle.+Samoin+niiden+lapset+sitten+käyvät+koulua+kenellä+on+varaa+maksaa.