Ei kannata ihastua

aisurien_maa

Tapaat jonkun kivan naisen ja ihastut. Ei kannata. Katkera totuus paljastuu kuitenkin myöhemmin: naisen päällä on ähkinyt joku paska - tai useampia!

89

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä-on

Koskee myös miehiä. Tapaa jonkun kivan miehen ja paljastuu että on ähkinyt monen naisen päällä.
      Yksikin ihan tavismies oli kuuden lapsen yh. Muuten kivan tuntuinen mutta en halua ruveta elättämään ja hoitamaan vieraan naisen lapsia. (äpäriä)

• Kuulosti ihanalta mieheltä

• epäusko

Ja yleensä kaikkea muutakin epämiellyttävää paljastuu.

• lehmänkello

Eikä kokemattomiin miehiin koska olet kuulemma hyväksikäyttäjä.

• tämänopin

Koska mukamas nainen on kiinnostunut silloin vain elättäjän löytämisestä eikä mistään muusta. Eli pysykää loitolla kokemattomista miehistä, koska ne pitävät hyväksikäyttäjänä kiinnostunutta naista.

• JunaMeniJo
        tämänopin kirjoitti:

Koska mukamas nainen on kiinnostunut silloin vain elättäjän löytämisestä eikä mistään muusta. Eli pysykää loitolla kokemattomista miehistä, koska ne pitävät hyväksikäyttäjänä kiinnostunutta naista.

Voi olla vaikeuksia hyväksyä, että nainen on kiinnostunut hänestä ihmisenä, haluaa kumppanin itselleen. Mutta toinen ei sitä usko, koska "ei kukaan muukaan". Vaikka ei tarvittaisi kuin se yksi.

• Joo ei kannata

• Ei kannata ees naista nähdä

• valtakunta kirjoitti:

Ei kannata ees naista nähdä

Ei kannata tutustua kun kuitenkin ei edes huoli.

• valtakunta kirjoitti:

Ei kannata tutustua naisee aina joku jännämies on myrkyttänytmielen.

• Ei kannata tutustua aloittajaa jonka mielen on jännä mies myrkyttänyt

• Ei kannata tutustua mieheen kun se voi olla jännämies

• Ei kannata liikkua voit olla jännämiehen kohde

• Ei kannata vuokrata asuntua voi olla jännämies joka rikkoo ja kaikki paikat

• valtakunta kirjoitti:

Ei kannata vuokrata asuntua voi olla jännämies joka rikkoo ja kaikki paikat

Ei kannata tehdä työtä joku jännämies lusmuilee sun rahoilla

• Ei kannata opiskella siellä kuitenkin jännämies katsoo sun perää himoiten tai vie mukana

• En tajua näitä jännämies pelkoja kun syyttelette jo toisianne

• Minkäs jännämies leikin keksin

Kukas pelkää jännämiestä?

• alparossi
        valtakunta kirjoitti:

Minkäs jännämies leikin keksin

No mitäs mä shit teen ku ihastuin karvahirvö Roseen?

• keksiskelijä
        valtakunta kirjoitti:

Minkäs jännämies leikin keksin

Tai "kuka pelkää mustaa jännämiestä"

• alparossi kirjoitti:

olen kuullut monen ihastuvan eikun pitää alkaa kopioimaan itseään.😁

• alparossi kirjoitti:

Sekin on kuulemma mahdollista.

• alparossi kirjoitti:

Ja kun on armeria eipä ole pulaa karvahirviöistä. Kyllä tahtoisin tietää, mitä sit tapahtuisi

• alparossi kirjoitti:

Timantteja putkahtelisi laporatoriosta

• fantasiarossi
        valtakunta kirjoitti:

Timantteja putkahtelisi laporatoriosta

Mää en saanu unta yällä, kku Rose dildoili ja fantasisoi minusta:(

• karvarossi

• fantasiarossi kirjoitti:

Yöllä kyllä olin suihkussa taas pitkään
        💕🌸💕🌸💕🌸 taisi merenpinta taas laskea.
        Sinäänsä hassua oli se että kun katsoin aikuisviihdettä mietin jos tuo onkin rossi.

• fantasiarossi kirjoitti:

Eikä minulla dildoa ole.😁

• valtakunta kirjoitti:

Ei kannata ees naista nähdä

Hyvä valtakunta!

Olen samaa mieltä.

Ei kannata.

• valtakunta kirjoitti:

Ei kannata ihastua,
        ei kannata pitää kädestä,

ei kannata soitella eikä silitellä
        ei kannata katsoa eikä mennä viittä metriä lähemmäs.

Ei kannata.
        Ei kannata ajatellakaan.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Hyvä valtakunta!

Olen samaa mieltä.

Ei kannata.

Kyllä tää menee jo niin vaikeaksi kuunnella tätä itkumerta täällä, kyllä tosi asia on että pelko pysäyttää.

Ei kannata ihastua,

Ei kannata.
        Ei kannata ajatellakaan.

Voi ei, ja minä halusin kävellä kanssasi käsi kädessä, varrella virran

Ei kannata ihastua,

Ei kannata.
        Ei kannata ajatellakaan.

Jos hirveästi pelottaa ajautuu samaan tilaan kuin minä🤕
        Jatkuva ihmisten pelko että en ole tarpeeksi hyvä kun ei tunnu siltä.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä tää menee jo niin vaikeaksi kuunnella tätä itkumerta täällä, kyllä tosi asia on että pelko pysäyttää.

Kyllä näin on. Olit ottanut asian hyvään käsittelyyn.
        Olen kuullut sanonnan, että naisen pelko on viisauden alku.
        Tai jotain.

Viisas mies ei tee elettäkään naisen suuntaan.

• pujotteIija kirjoitti:

Voi ei, ja minä halusin kävellä kanssasi käsi kädessä, varrella virran

Ei, älä luule, minä olen nainen.
        Ja mies ei sellaista halua.

Tänään on käsittelyssä sellainen aihe.

Ei, älä luule, minä olen nainen.
        Ja mies ei sellaista halua.

Tänään on käsittelyssä sellainen aihe.

No mie lähenkii sitten maastoon vähän lenkkeilemään, hyvin ehtii ennen jalkapallon alkua

• pujotteIija kirjoitti:

No mie lähenkii sitten maastoon vähän lenkkeilemään, hyvin ehtii ennen jalkapallon alkua

Ajattelitko vältellä maastossa miinoja? Ja maastotuneita kotirouvia?

• pujotteIija kirjoitti:

Mjaa...
        mene nyt.

Ettet näe turhaa kiukkua...
        Sulla on hyvä päivä, minä en halua sitä pilata.

• hyväslavarossi
        valtakunta kirjoitti:

Yöllä kyllä olin suihkussa taas pitkään
        💕🌸💕🌸💕🌸 taisi merenpinta taas laskea.
        Sinäänsä hassua oli se että kun katsoin aikuisviihdettä mietin jos tuo onkin rossi.

Täh härski-Rose raiskasi minut telekineettisesti
        nyt pippeli punoittaa,
        kuin hillonuija käääääääääääk

• Rosen.woodcock
        valtakunta kirjoitti:

Eikä minulla dildoa ole.😁

Jossei ei vieläkään ole dildoa , Ukko veistää semmosen klapista
        hio ja lakkaa, ettei tule tikkuja sinne mustaan aukkoon

jotkut ovat taiouvaisia kaximielisyyxiin woodcock ei ole puukulli
        vaan upea lintulaji :metsäkurppa

https://www.google.fi/search?q=metsäkurppa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiKgdjI_f3bAhVjCpoKHTghCFsQsAQILA&biw=1920&bih=947

• Rosen.woodcock kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=metsäkurppa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiKgdjI_f3bAhVjCpoKHTghCFsQsAQILA&biw=1920&bih=947

Ei ne ole kivoja kun ne on kovia

• chocha.woodcock
        Rosen.woodcock kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-6798080

maistuis Rosellekin metsäkurpan muna summuun
        niiet rasva roiskuu suupielistä

woodcock 0 espanjax chocha

• 69chocha
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei kannata ihastua,

Ei kannata.
        Ei kannata ajatellakaan.

Mut
        punaisen tukan saa sekottaa
        ja pimsan karvoista tukistaa

kalsareihin kurkistaa
        ku flikka sitä tarjoaa

• 69chocha kirjoitti:

Mut
        punaisen tukan saa sekottaa
        ja pimsan karvoista tukistaa

kalsareihin kurkistaa
        ku flikka sitä tarjoaa

Älä yhtään yritä.
        Sinäkään et pidä naisista.

Et halua yhtään mitään kivaa naiselle.
        Et varmasti silittäisi etkä sekottaisi etkä tukistaisi.

Haluat vaan Meksikonlahdelle.

• valtakunta kirjoitti:

Ajattelitko vältellä maastossa miinoja? Ja maastotuneita kotirouvia?

Ei näkynyt miinoja eikä rouvia

Mjaa...
        mene nyt.

Ettet näe turhaa kiukkua...
        Sulla on hyvä päivä, minä en halua sitä pilata.

1 puu oli tämän päivän tuulissa kallistunut
        https://aijaa.com/uymbNV

• pujotteIija kirjoitti:

Mikähän tuon on halkaissut?
        https://aijaa.com/gyhLUA

Uusi takamuskuva vielä ois, eilen saunan jälkeen nappasin

• Nnainennn
        pujotteIija kirjoitti:

Uusi takamuskuva vielä ois, eilen saunan jälkeen nappasin

Sun on pakko laittaa kuva näytille, kun kerran siitä mainitsit.

• pujotteIija kirjoitti:

Mikähän tuon on halkaissut?
        https://aijaa.com/gyhLUA

Halki, poikki ja pinoon. Hop.

Joku martta siihen on nojannut.

• Nnainennn kirjoitti:

Sun on pakko laittaa kuva näytille, kun kerran siitä mainitsit.

Siinä kun on paljasta pintaa, niin ei voi tänne laittaa. Sähköpostiin voin ehkä laittaa, kun kerran siitä mainitsin

Halki, poikki ja pinoon. Hop.

Joku martta siihen on nojannut.

Vai oisko jääkausi halkaissut?

• pujotteIija kirjoitti:

Vai oisko jääkausi halkaissut?

(naurua)

Mie kommentoin väärää kuvaa. Onhan tuonkin voinut martta aiheuttaa, mutta enemmän se marttaa muistutti:D Hah, marjametsässä.

Täälläkin on tuommonen.
        Korostan, metsässä. Toiselle puolelle voi laittaa risuja palamaan, ja toisesta puolesta savuaa.
        Semmonen luonnonihme :D

(naurua)

Mie kommentoin väärää kuvaa. Onhan tuonkin voinut martta aiheuttaa, mutta enemmän se marttaa muistutti:D Hah, marjametsässä.

Täälläkin on tuommonen.
        Korostan, metsässä. Toiselle puolelle voi laittaa risuja palamaan, ja toisesta puolesta savuaa.
        Semmonen luonnonihme :D

Minä taas ekaksi luulin että haluaisit kommentoida takamuskuvaa, kun siinähän on ja halkio

• bbbccc

Ja missään tapauksessa ei kannata ihastua nettinaiseen tai mieheen, jos ei ole nähnyt kuvaa. Pettymyksiä vaan seurauksena, kokemuksia on.

• Kannattaa ulkonäkö keskeisenä hankkia luonnosta eikun lasso mukaan

• Kannattaa tavata ja ihastua. Se tunne kun nainen katsoo sinua pitkään ja ihaillen huomatessaan että kaikkien niiden paskojen jälkeen hän on saanut käsiinsä timantin. Silloin tiedät että olet kerrankin ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan oikealle ihmiselle.

• Juuri noin. Elä itsevarmana sinä ”siunattu hedelmä”

• Pah, timantti pääsee p...an jälkiliukkaille, ei paljon houkuta varsinkin kun ottaa huomioon tautvaarat ja muut mitä p..ka on naiseen tartuttanut. Sitäpaitsi, kun p..ka vapautuu vankilasta se tuolee noutamaan naisensa joka oitis lähtee sen matkaan, kaikki mitä sinä ehdit siinä välissä rakentaa murskaantuu seksunnissa. Sinä et ole riittävän jännä, kapinallinen ja kaikkea mitä nainen kaipaa kun olet liian tavallinen ja yllätyksetön, sinussa ei ole äkkipikaisuuden p..kageeniä jolla nainen pidetään varpaillaan ihastuksesta.

• Harmaaritari kirjoitti:

Pah, timantti pääsee p...an jälkiliukkaille, ei paljon houkuta varsinkin kun ottaa huomioon tautvaarat ja muut mitä p..ka on naiseen tartuttanut. Sitäpaitsi, kun p..ka vapautuu vankilasta se tuolee noutamaan naisensa joka oitis lähtee sen matkaan, kaikki mitä sinä ehdit siinä välissä rakentaa murskaantuu seksunnissa. Sinä et ole riittävän jännä, kapinallinen ja kaikkea mitä nainen kaipaa kun olet liian tavallinen ja yllätyksetön, sinussa ei ole äkkipikaisuuden p..kageeniä jolla nainen pidetään varpaillaan ihastuksesta.

Sinä uhmaat tutustuessa tietää.

Pah, timantti pääsee p...an jälkiliukkaille, ei paljon houkuta varsinkin kun ottaa huomioon tautvaarat ja muut mitä p..ka on naiseen tartuttanut. Sitäpaitsi, kun p..ka vapautuu vankilasta se tuolee noutamaan naisensa joka oitis lähtee sen matkaan, kaikki mitä sinä ehdit siinä välissä rakentaa murskaantuu seksunnissa. Sinä et ole riittävän jännä, kapinallinen ja kaikkea mitä nainen kaipaa kun olet liian tavallinen ja yllätyksetön, sinussa ei ole äkkipikaisuuden p..kageeniä jolla nainen pidetään varpaillaan ihastuksesta.

Kun lähetät paketin rouvalle kyllä on jännä elämä

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201806280081925/

• valtakunta kirjoitti:

Kun lähetät paketin rouvalle kyllä on jännä elämä

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201806280081925/

Heh, aika hauska :D Mutta tuokin erehdys varmaan johtui siitä että Kyleighillä oli joku jännämies historiassa niin osasi epäillä heti pahinta. Elämä jännän jälkeenkin on jännää :D

Heh, aika hauska :D Mutta tuokin erehdys varmaan johtui siitä että Kyleighillä oli joku jännämies historiassa niin osasi epäillä heti pahinta. Elämä jännän jälkeenkin on jännää :D

Täällä peloitellaan jännämiehillä ilman tutustumistaki eikö pelkojen luoma kuva jo luo jännän elämän.

Ei minua tuo liukkaus häiritse vaan se pelko että joutuu hankaamaan patonkia hiekkapaperiin. Jos joutuu keinotekoisia väliaineita käyttämään niin ottaa miehiselle itsetunnolle kun joutuu miettimään mitä teen väärin.
        Mitä tautivaaraan tulee niin sitä yllättävän äkkiä kalenterista kääntyy sivut aikaan jolloin aamulla kolotus ei ole merkki vaivasta vaan siitä että on elossa. Jos naisen dosetti ei nyt montaa neliötä lattiasta peitä eikä ihan hirveästi penisilliinipohjaisia lääkkeitä ole niin enpä niin huolissani ole. Ja jos minusta haaveilee niin eiköhän ole niin rehellinen että on lekurikierrokset tullut tehtyä.

No jos se jännä vankilasta vapautuu niin se tulee sitten vonkaamaan entistä takaisin tai sitten ei. Jos jännillä on varaa valita niin sitten se hakee uuden tai sitten tämä nainen on ollut tosi ainutkertainen. Toki jos on ollut ainutkertainen niin miksi otti riskin ja joutui vankilaan kun olisi voinut olla naisensa kanssa.
        Jos nyt kuitenkin tulee kyynelsilmin vielä yrittämään sillä on tehnyt parannuksen niin se on sitten naisen päätös kumman kanssa hän uskoo olevansa onnellisempi. Kolmas mahdollisuus on tietysti se että oven jännälle avaankin minä ja totean että tulit vuoden liian myöhään. Nainen löysi nuoremman, komeemman, huumorintajuisemman, rikkaamman jne ja lähti sen matkaan. Käsken sitten sitten sisälle kahville ja siinä pitkoa syödessä haukutaan miehekkäästi tämä nainen jonka jälkeen sitten kaikki naiset vaikka sisimmässään tiedetään että edessä oleva yksinäisyys on vielä tuskaisampaa ja kunhan on saatu taas palaset kohdalleen yritetään vielä etsiä tulevista ex-naisystävistä sitä viimeistä pysyväää rakkautta.
        Lähtiessä sitten kätellään silmiin katsoen ja toivotetaan hyvät jatkot. Keittiöön palatessa pysähdyn ikkunan suuntaan jo totean että jännä saattaa kyllä oikeassa. Vaaleat aurajokisarjan verhot toisivat näin keväällä raikkautta ja valoa keittiöön.

• M184 kirjoitti:

Ei minua tuo liukkaus häiritse vaan se pelko että joutuu hankaamaan patonkia hiekkapaperiin. Jos joutuu keinotekoisia väliaineita käyttämään niin ottaa miehiselle itsetunnolle kun joutuu miettimään mitä teen väärin.
        Mitä tautivaaraan tulee niin sitä yllättävän äkkiä kalenterista kääntyy sivut aikaan jolloin aamulla kolotus ei ole merkki vaivasta vaan siitä että on elossa. Jos naisen dosetti ei nyt montaa neliötä lattiasta peitä eikä ihan hirveästi penisilliinipohjaisia lääkkeitä ole niin enpä niin huolissani ole. Ja jos minusta haaveilee niin eiköhän ole niin rehellinen että on lekurikierrokset tullut tehtyä.

No jos se jännä vankilasta vapautuu niin se tulee sitten vonkaamaan entistä takaisin tai sitten ei. Jos jännillä on varaa valita niin sitten se hakee uuden tai sitten tämä nainen on ollut tosi ainutkertainen. Toki jos on ollut ainutkertainen niin miksi otti riskin ja joutui vankilaan kun olisi voinut olla naisensa kanssa.
        Jos nyt kuitenkin tulee kyynelsilmin vielä yrittämään sillä on tehnyt parannuksen niin se on sitten naisen päätös kumman kanssa hän uskoo olevansa onnellisempi. Kolmas mahdollisuus on tietysti se että oven jännälle avaankin minä ja totean että tulit vuoden liian myöhään. Nainen löysi nuoremman, komeemman, huumorintajuisemman, rikkaamman jne ja lähti sen matkaan. Käsken sitten sitten sisälle kahville ja siinä pitkoa syödessä haukutaan miehekkäästi tämä nainen jonka jälkeen sitten kaikki naiset vaikka sisimmässään tiedetään että edessä oleva yksinäisyys on vielä tuskaisampaa ja kunhan on saatu taas palaset kohdalleen yritetään vielä etsiä tulevista ex-naisystävistä sitä viimeistä pysyväää rakkautta.
        Lähtiessä sitten kätellään silmiin katsoen ja toivotetaan hyvät jatkot. Keittiöön palatessa pysähdyn ikkunan suuntaan jo totean että jännä saattaa kyllä oikeassa. Vaaleat aurajokisarjan verhot toisivat näin keväällä raikkautta ja valoa keittiöön.

Miten ihanalta kuulostat toisin kyllä teille myös kylmäkalleja ja itketään yhdessä julmia ihmisiä ja tekisin sit korvapuusti leivokset sen osaan ja hyviä.

• valtakunta kirjoitti:

Miten ihanalta kuulostat toisin kyllä teille myös kylmäkalleja ja itketään yhdessä julmia ihmisiä ja tekisin sit korvapuusti leivokset sen osaan ja hyviä.

Oman elämäni jollakin tasolla tuntien ja talon historian tietäen voin sanoa että tässä talossa on varmasti itketty niin onnesta kuin ilosta sekä pettymyksen ja surun hetkinä, Ei varmasti ketään haittaa jos siihen samaan vapautuvien tunteiden kuohuvaan koskeen tulee muutama desi vielä lisää avattujen kyynelkanavien tuotoksia.

Pidetään mielessä sillä hyvä pulla parempi mieli.

• Kaisanoasaa

Kyllä kelpaa käytetty nainen mutta naiset haluaa olla vain jännämiesten käyttämiä.

• Kyllä jännänaiset varmaa haluaa jännämiehiä.
        Väitätkö ettei ole naisi jotka on ei jänniä. Kyllähän minäkin olen tylsyyden huippu.

• Miehetkäyttää

Mies se on jännämieskin ja onkin tyypillinen mies.

• Joo joo, mäkin oikein tarkistan siitä miehen paidan pesuohjelappusesta, että siinä lukee "jännämies". ja 60 astetta 1400:n linkouksella.

• Ei tule kuin sutta ja sekundaa. Se on ihan oikein niin.
      Eikä tule lasta eikä p*skaa hommasta.

Kaikki naiset ovat jännäjennoja.
      Miehen elämä se on äkkiä pilalla.

Pysykää loitolla. Naisen kanssa käy huonosti.

• Nyt jos vielä joku naiseen sotkeutuu kun teitä on jo varoitettu,
        niin sitten se on kyllä oma vika.

Nyt jos vielä joku naiseen sotkeutuu kun teitä on jo varoitettu,
        niin sitten se on kyllä oma vika.

Ollaanko siellä vähän kireänä? Nämä tämäntyyppiset avaukset vähän kuin kuuluu palstaan, ei niitä voi välttää ja teidän naisten(kin) tulisi ottaa ne vähän niin huumorina, teistä ehkä huonoa huumoria mutta joitakin meistä jaksaa vähän huvittaa aina vaan, Näistä saa sinkkumies voimaa, jossain on joku jolla voi mennä vielä huonommin :)

Ollaanko siellä vähän kireänä? Nämä tämäntyyppiset avaukset vähän kuin kuuluu palstaan, ei niitä voi välttää ja teidän naisten(kin) tulisi ottaa ne vähän niin huumorina, teistä ehkä huonoa huumoria mutta joitakin meistä jaksaa vähän huvittaa aina vaan, Näistä saa sinkkumies voimaa, jossain on joku jolla voi mennä vielä huonommin :)

En ole yhtään kireänä, paitsi että hajotan kohta tämän talon!
        Kirveellä.

Tänään minä en pysty ottamaan huumorilla mitään.

V*ttu että v*tuttaa..

Mitä v*tt ne siinä teki?
        Ukko räksytti eukolle, syytti ties mistä! Ei saanu p..?
        Niinpä tietysti..

Ei helv..

Sanoiko se, että "anna pusu" englanniksi?? :0

Ei oo totta, että papukaijoissakin on tuommosia prkl pelimiehiä.

Ja mikä video se on tämmönen, että väkisin pitäs nauraa (ja joutuu) :'D
        kun meinasin ettei tänään naureta.

(tuhinaa)

Ei helv..

Sanoiko se, että "anna pusu" englanniksi?? :0

Ei oo totta, että papukaijoissakin on tuommosia prkl pelimiehiä.

Ja mikä video se on tämmönen, että väkisin pitäs nauraa (ja joutuu) :'D
        kun meinasin ettei tänään naureta.

(tuhinaa)

No niin se veijari siinä sanoo :) Varmaan sen omistaja on joku peliäijä niin siltä oppinu, mutta mukavahan toi ainaki kaijan sanomana on, aikaa myöten saattas ottaa korvaan.

Jaa, vähä piristyit, kiva, olikin vähän tarkotus :)

• Ihanaa! Ihan oikein! Ihana aloitus! Tätä lisää!

• Naisia ei saa mitenkään, vaikka olis millanen, pitää olla omaisuutta tilillä tonneja 10 tonnin audi ja hyvin fiksu jännämies ja komea

• Mullekiitos

No saahan naisen kun on ne Audit ja tonnit. Pitää olla sellainen.

• Luottokortti ja makselet sit lainaa naisen takia pois kun tavis töissä käyvä ei riitä, et nainen saa koruja ja sen kultakellon😂😂

• jokainenomillaan

Ei naiset käytä kultakelloja. Taitaa olla enemmän miesten mieleen.

Että miehet osaa olla tyhmiä. Jätin kerran miehen kun rupesi maksattamaan mulla juttujaan. Niin miehen tarpeessa en ole että elättäisi miehen.

• Kaunis-nainen

Miehet ne vasta nirsoja on. Ihastun jokaiseen mieheen mutta pakkeja tulee. Miehet pelkää kaunista näyttävää naista. Piiritin puoli vuotta yhtä työtöntä miestä mutta sain pakit.

• trollikka

No ei ainakaan näihin tämän palstan "ns. naisiin". Siis oikeesti, eikö sinkkupalstan äijät tunnista Miesten - Palstan vanhanAnzzyn "tyttösiä" ? ... Ihan on oma asianne!

Mie olin tantzulois
      Pönttö.putkasta
      2.7.2018 8:48

kolme miest tulj hakemaa......................portsari ja kax polilisii..........
      ........................................................................................................................................................................................................
      misspönttöuuni
      https://www.suomi24.fi/profiili/misspönttöuuni
      Kyllä mie olen ymmärtänyt, et hää o iha ripsakka ukkeli..
      Tsilleen vilakkaliikkeinen..

(kikatusta)
      ........................................................................................................................................................................................................Ihan oikeesti, kyllä minuakin naurattaa!
      Muistaakseni joku entinen sinkkupalstalainen varoitti aikoja sitten... joku bootsi tai jotain... no ihan sama.... viihtykää keskenänne äijäporukassa, joku muukin "puska" oli keksinyt saman asian.
      Mä myös epäilin... enpä epäile enää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe