Suomalaisen Miehen paras kumppani on

YouWillThankMeIn10Years

Etelä-Amerikkalainen, Aasialainen tai Afrikkalainen (ehkä myös Slaavilainen)

He ovat naisellisia, mukavia ja herttaisia eivätkä pingota miehestä liikaa!

15

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuosiSuomalaista

Juu kyllä varmasti, jos ei muuta (suomalaista) saa.

• ffg

Entä jos Suomessa on tarjolla vain yli-ikäistä tanttaa ( 30). Nuorta sen olla pitää.

• NAISENAIVOJAQAIVOIKULLI

Ai ETTEI SAA SUOMALAISTA YLIPAINOTANTTAA JOKA ON RUMA SUUSTAAN JA AIVOJA QAIVANUT KULLINKIILTO JA HYPERGAMIA 13 VUOTIAASTA ASTI...... JUU KYLLLÄ.....

• epäusko
        NAISENAIVOJAQAIVOIKULLI kirjoitti:

Ai ETTEI SAA SUOMALAISTA YLIPAINOTANTTAA JOKA ON RUMA SUUSTAAN JA AIVOJA QAIVANUT KULLINKIILTO JA HYPERGAMIA 13 VUOTIAASTA ASTI...... JUU KYLLLÄ.....

No eikun hommaamaan se ulkomaalainen sitten. Mutta ettehän te pääse puheesta pidemmälle.

• enole.botti

Ei meitä yksinkään oo elämään luotu. Ja kun ei suomalaista saa, niin suosikaa ulkomaista.

• hienoahienoa

Paras nainen suomalaiselle miehelle on itä-eurooppalainen, venäläinen, etelä-amerikkalainen ja japanilainen. Muihin ei kannata koskea.

• trollikka

Niin, eivätkä ole vielä hinnalla pilattuja. Hotelleiden omat vakituiset, ovatkin jo tiskin alta myytäviä ja hinnoittelu huomattavasti korkeampi. Siis mitä olen äijien keskenäisistä puheista ymmärtänyt. (asiat; joka ei ole mun korvilleni olleet edes tarkoitettu)

• todellavaikeeta

Oletko törmännyt suomessa moneen etelä-amerikkalaiseen?

• Sinkkunainen

Olen samaa mieltä.

• Kaisanoasaa

En ole koskaan jutellut suomalaiselle naiselle. Aasialaisen naisen kanssa olen jutellut ja oli kyllä tosi mukava.

• Kysyy

Minkämaalainen äitisi on? Millä kielellä keskustelette?

• Kaisanoasaa
        Kysyy kirjoitti:

Minkämaalainen äitisi on? Millä kielellä keskustelette?

äitiä ei lasketa

• ÅtmiToteaa

Juu, kyllä åtmille kelpais, mut eivät taida åtmiä huolia nämäkään ulkomaalaiset naiset.

• 7kyjetykwykwykwky

On se kyllä koomista miten palstan ätminkäiset tekevät netissä runkkaamisen perusteella päätelmiään, eivät kuitenkaan missään oikeasti ole käyneet.

• Itse meinasin tulla ja tulinkin kirjoittamaan että Pohjois-Pohjanmaalainen. Aika vähän tuntuu enää olevan vapaana eli ovat jo suhteessa tai sitten ovat ilman ennemmin kuin suhteessa.

Kaverit kyllä kovin vannovat tuonne Varsinais-Suomen suuntaan. Kauneudessa kuulemma ylivertaisia mutta vaikeasti lähestyttäviä. Tosin jos pääsee sinuiksi niin ihan valloittavia. Kavereille olen yrittänyt sanoa että kauneus on katsojan silmälaseissa mutta ihan toivotonta niille on mitään puhua kun aina vetävät Lola Odusoga kortin ja jos ei riitä niin Jenni Dahlman.

Keski-Suomalaisten ja pääkaupunkiseutulaisten kanssa lähestyisin hitaasti kiiruhtaen. Sinne on niin paljon muualta muuttaneita että siellä naiset ovat sekä mahdollisuus että uhka. Se että nainen tuntee olevansa identiteetiltään Hesalainen asuttuaan neljä kuukautta viiden kilometrin päässä Kallion kaupunginosasta pitäisi pistää miettimään. Toisaalta jos siellä sekoittuu kaikki naiseuden hyvät puolet niin onhan se sellainen rakkauden aarreaitta että löytyy kyllä Vallilaa ja mankeloitua pyykkiä.

Lappi ja Kainuu on vähän sellaista arvoituksellista naiseuden erämaata. Vaikea sanoa mitään jos ahmoja ja susia on enemmän kuin naisia niin voipi olla että enemmän haluavat olla rauhoitettuja kuin liikkeessä. Ei oikein ole kokemusta eikä kaveritkaan ole saunailloissa nuorena kertoilleet.

Mitä itse olen retkeillyt niin tuo Pohjois-Karjala/Karjalan seutu on kyllä sellaista naiseuden sulosointua että sitä kuuntelee ihan mielellään. Helposti lähestyttäviä ja lähestyvät helposti; itselle toivoo vaan sitä nuottikorvaa erottaa seireenit pahoista haltijoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56