Suomalaisen Miehen paras kumppani on

YouWillThankMeIn10Years

Etelä-Amerikkalainen, Aasialainen tai Afrikkalainen (ehkä myös Slaavilainen)

He ovat naisellisia, mukavia ja herttaisia eivätkä pingota miehestä liikaa!

15

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuosiSuomalaista

Juu kyllä varmasti, jos ei muuta (suomalaista) saa.

• ffg

Entä jos Suomessa on tarjolla vain yli-ikäistä tanttaa ( 30). Nuorta sen olla pitää.

• NAISENAIVOJAQAIVOIKULLI

Ai ETTEI SAA SUOMALAISTA YLIPAINOTANTTAA JOKA ON RUMA SUUSTAAN JA AIVOJA QAIVANUT KULLINKIILTO JA HYPERGAMIA 13 VUOTIAASTA ASTI...... JUU KYLLLÄ.....

• epäusko
        NAISENAIVOJAQAIVOIKULLI kirjoitti:

Ai ETTEI SAA SUOMALAISTA YLIPAINOTANTTAA JOKA ON RUMA SUUSTAAN JA AIVOJA QAIVANUT KULLINKIILTO JA HYPERGAMIA 13 VUOTIAASTA ASTI...... JUU KYLLLÄ.....

No eikun hommaamaan se ulkomaalainen sitten. Mutta ettehän te pääse puheesta pidemmälle.

• enole.botti

Ei meitä yksinkään oo elämään luotu. Ja kun ei suomalaista saa, niin suosikaa ulkomaista.

• hienoahienoa

Paras nainen suomalaiselle miehelle on itä-eurooppalainen, venäläinen, etelä-amerikkalainen ja japanilainen. Muihin ei kannata koskea.

• trollikka

Niin, eivätkä ole vielä hinnalla pilattuja. Hotelleiden omat vakituiset, ovatkin jo tiskin alta myytäviä ja hinnoittelu huomattavasti korkeampi. Siis mitä olen äijien keskenäisistä puheista ymmärtänyt. (asiat; joka ei ole mun korvilleni olleet edes tarkoitettu)

• Oletko törmännyt suomessa moneen etelä-amerikkalaiseen?

• Sinkkunainen

Olen samaa mieltä.

• Kaisanoasaa

En ole koskaan jutellut suomalaiselle naiselle. Aasialaisen naisen kanssa olen jutellut ja oli kyllä tosi mukava.

• Kysyy

Minkämaalainen äitisi on? Millä kielellä keskustelette?

• Kaisanoasaa
        Kysyy kirjoitti:

Minkämaalainen äitisi on? Millä kielellä keskustelette?

äitiä ei lasketa

• ÅtmiToteaa

Juu, kyllä åtmille kelpais, mut eivät taida åtmiä huolia nämäkään ulkomaalaiset naiset.

• 7kyjetykwykwykwky

On se kyllä koomista miten palstan ätminkäiset tekevät netissä runkkaamisen perusteella päätelmiään, eivät kuitenkaan missään oikeasti ole käyneet.

• Itse meinasin tulla ja tulinkin kirjoittamaan että Pohjois-Pohjanmaalainen. Aika vähän tuntuu enää olevan vapaana eli ovat jo suhteessa tai sitten ovat ilman ennemmin kuin suhteessa.

Kaverit kyllä kovin vannovat tuonne Varsinais-Suomen suuntaan. Kauneudessa kuulemma ylivertaisia mutta vaikeasti lähestyttäviä. Tosin jos pääsee sinuiksi niin ihan valloittavia. Kavereille olen yrittänyt sanoa että kauneus on katsojan silmälaseissa mutta ihan toivotonta niille on mitään puhua kun aina vetävät Lola Odusoga kortin ja jos ei riitä niin Jenni Dahlman.

Keski-Suomalaisten ja pääkaupunkiseutulaisten kanssa lähestyisin hitaasti kiiruhtaen. Sinne on niin paljon muualta muuttaneita että siellä naiset ovat sekä mahdollisuus että uhka. Se että nainen tuntee olevansa identiteetiltään Hesalainen asuttuaan neljä kuukautta viiden kilometrin päässä Kallion kaupunginosasta pitäisi pistää miettimään. Toisaalta jos siellä sekoittuu kaikki naiseuden hyvät puolet niin onhan se sellainen rakkauden aarreaitta että löytyy kyllä Vallilaa ja mankeloitua pyykkiä.

Lappi ja Kainuu on vähän sellaista arvoituksellista naiseuden erämaata. Vaikea sanoa mitään jos ahmoja ja susia on enemmän kuin naisia niin voipi olla että enemmän haluavat olla rauhoitettuja kuin liikkeessä. Ei oikein ole kokemusta eikä kaveritkaan ole saunailloissa nuorena kertoilleet.

Mitä itse olen retkeillyt niin tuo Pohjois-Karjala/Karjalan seutu on kyllä sellaista naiseuden sulosointua että sitä kuuntelee ihan mielellään. Helposti lähestyttäviä ja lähestyvät helposti; itselle toivoo vaan sitä nuottikorvaa erottaa seireenit pahoista haltijoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3764
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3139
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2355
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2139
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1976
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1611
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe