Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4169

1. Onnittelut tunteesta, Itselle tulee vastaava tunne vaelluksella kun perille pääsy häämöttää. Toisaalta mielihyvän tunne mutta samalla hiukan tyhjä ja haikea olo kun kaikki lopulta konkretisoituu loppupisteeseen.

En nyt kyllä koe elämässäni mitenkään onnistuneeni. Pari liittoa perhe-elämisineen toki mutta olen ne myös jotenkin onnistunut tuhoamaankin eli aika neutraali lopputulos. Lapset olen kuulemma onnistunut hyvin kasvattamaan mutta luulen että se kommentointi tulee siitä kun olen isä. Ottaisin enemmän tosissani jos olisivat myös kehuneet niitä ympärillä olleita äitejä.
    Ammattikoulupohjalta duunariksi ei nyt kyllä anna mitään onnistumisen tunteita, poislukien kyllä melko vahvan ammattiylpeyden ja taloudellista turvaa. Työsuojelupuolella joku sanoisi tuloksia onnistuneeksi mutta itse olen lähinnä ajatellut ne aina minimitasoksi.

Tällä hetkellä en oikein saa mielihyvää mistään. Elämä noin periaatteessa ihan ok mutta kuitenkin elän kuin olisi käsijarru päällä. Käyn töissä koska työvuorolistassa niin lukee, käyn salilla/hiihtämässä/avannossa koska liikuntasuunnitelmassa lukee niin. Kotityöt samoin koska olen niin kirjannut kalenteriin. Olen enemmänkin hengissä/toimintakykyinen kuin että tuntisin eläväni.

Hiukan kyyninen että elämästä enää ihanaa tulisi mutta toisaalta tässä vaiheessa elämää riittää että saisi nostettua tasolle tyydyttävä/välttävä ja ehkä jopa tasolle hyvä. Siihen ei nyt sitten kovin isoja tapahtumia tarvitse osua.
  2. Ainakin realisteja
  3. Vaikka lauletaan että päivääkään en vaihtaisi pois niin kyllä haluaisin uudelleen elää sen illan kun nainen pyysi itsensä sitomaan. Silloin jänistin ja karkasin; nyt olisi käsikirjoitus toinen.

Veijareiden naismausta en tiedä mutta ainakin minusta jäi kuva hyvin määrätietoiseta ja henkisesti vahvasta naisesta joten jos sellaisesta pitävät niin sitten kyllä. Voisin kuvitella että ihminen joka antaa itseään piiskata tai pistää pakettiin on kyllä melko vahvatahtoinen tapaus. Noissa sessioissa se kuitenkin menee niin että rajat ja reunaehdot määrittää "alisteisessa" asemassa oleva.
    Sama koskee sitä verbaalista ruoskintaa. Toisella saattaa olla sanoja joita hän ei hyväksy käytettävän vaikka nuoruuden huonojen kokemusten perusteella.