Koraani viikossa miehen tiellä pitää...

Joka perjantaille jännättävää, kunnes Turkki ratifioi Ruotsin Nato-jäsenyyden. Sitten vain odotellaan, onko Rasmus Paludanilla oikeasti "munaa". Tänään on perjantai ja jos ei tänään koraani käryä Kööpenhaminassa, niin olen vähän pettynyt nuoren kiihkoilijan uhoamiseen.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009353899.html

31

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No katos niinpä tekikin. Kiitos tiedosta, en ole ehtinyt kovin laajasti uutisointia vielä tälle päivää selamaan.

        Oli sillä siis kanttia. Sitten pitää varmaan seuraavaksi jännätä kauanko Paludan saa elää...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No katos niinpä tekikin. Kiitos tiedosta, en ole ehtinyt kovin laajasti uutisointia vielä tälle päivää selamaan.

        Oli sillä siis kanttia. Sitten pitää varmaan seuraavaksi jännätä kauanko Paludan saa elää...

        Joo. Ei kannata varmaan ihan hirveästi jatkossa etukäteen huudella missä aikoo seuraavan polttaa ja koska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei kannata varmaan ihan hirveästi jatkossa etukäteen huudella missä aikoo seuraavan polttaa ja koska.

        Siihen malliin siitä ekastakin poltosta tuli murinaa, että en löisi vetoa sen puolesta että Rasmus näkee seuraavan juhannuksen...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siihen malliin siitä ekastakin poltosta tuli murinaa, että en löisi vetoa sen puolesta että Rasmus näkee seuraavan juhannuksen...

        Oli kertonut, että tappouhkauksia tuli joka minuutti tms. aiemman koraanin poltosta, mutta kumma ettei silti estänyt häntä polttamasta toista kirjaa.

        Rautaiset hermot kaverilla tai sitten asiat mitä edustaa mielestään elämäänsä suurempia, jolloin ei kaiketi kokisi mitään pelättävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kertonut, että tappouhkauksia tuli joka minuutti tms. aiemman koraanin poltosta, mutta kumma ettei silti estänyt häntä polttamasta toista kirjaa.

        Rautaiset hermot kaverilla tai sitten asiat mitä edustaa mielestään elämäänsä suurempia, jolloin ei kaiketi kokisi mitään pelättävää.

        Kyllähän sitä jossain määrin nyt julkisuuskin tavallaan suojelee, mutta ison riskin kaveri on ottanut, muslimien muisti tällaisissa asioissa on todella pitkä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllähän sitä jossain määrin nyt julkisuuskin tavallaan suojelee, mutta ison riskin kaveri on ottanut, muslimien muisti tällaisissa asioissa on todella pitkä.

        Kysymys kuuluu monenko koraanin polttamisesta seura fatwa


    • Anonyymi

      Kohta Erdogan räyhää myös Tanskalle? Mieltääkö, et kaikki skandit ovat yhtä pahoja? Ajattelevatko arabit kohta, että maailman pahuus on kotiuttanut itsensä Pohjoismaihin.

      • Anonyymi

        Oliko Venäjällä jo uutinen, että Turkki eroaa NATO sta?


      • Anonyymi

        Kai se sitten seuraavaksi tulee Suomeen ja sitten menee Norjaan polttamaan noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se sitten seuraavaksi tulee Suomeen ja sitten menee Norjaan polttamaan noita.

        Pohsin vaan, että mitä Suomen uskonrauhapykälä mahtaa tuosta toiminnasta sanoa.


      • No Tanskahan sai jo joku vuosi sitten kuraa, Ranska ja Belgia on jo saatanasta, niin mikäs tässä on liittyessä joukkoon iloiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai se sitten seuraavaksi tulee Suomeen ja sitten menee Norjaan polttamaan noita.

        Oisko semmonen Paludanin Nordic Summer Tour?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Oisko semmonen Paludanin Nordic Summer Tour?

        Saattaahan tuo hyvin sellaista suunnitella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaahan tuo hyvin sellaista suunnitella.

        No kesä on festarien aikaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohsin vaan, että mitä Suomen uskonrauhapykälä mahtaa tuosta toiminnasta sanoa.

        Suomen lainsäädäntö ja oikeuslaitos nuolee fundamentalistiuskovaisten perseitä. Käytännön tasolla raamatun saa polttaa, mutta koraania sytytellessä poliisisetätäti tulee ottamaan korvasta kiinni ja sanoo että näillä lakeuksilla ei allahia ja muhamettia pilkata.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Suomen lainsäädäntö ja oikeuslaitos nuolee fundamentalistiuskovaisten perseitä. Käytännön tasolla raamatun saa polttaa, mutta koraania sytytellessä poliisisetätäti tulee ottamaan korvasta kiinni ja sanoo että näillä lakeuksilla ei allahia ja muhamettia pilkata.

        Ja tästä on jotakin käytännön esimerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Venäjällä jo uutinen, että Turkki eroaa NATO sta?

        Ryysy-ihminen -käännöksen kautta on varma että ryysy puhuu paskaa.


    • Anonyymi

      Mikäs siinä, jos tykkää poltella vihaamiaan kirjoja lämpimikseen.
      Itse taidan ostaa Koraanin perseen pyyhkimistä varten.

    • Anonyymi

      Miksi kaikki muslimimaat ovat surkeatakin surkeampia? Esimerkiksi Somalia mainostaa väestön olevan 100% muslimeja, voisi sanoa, että maa on 100 % kirottu.

      • Tämä on hyvä kysymys. Jos muslimimailta kysytään, niin eiköhän syy ole heitä riistävissä länsimaissa. Enkä sano että olisivat väärässä, mutta en koe että se mitenkään olisi ainoa syy.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tämä on hyvä kysymys. Jos muslimimailta kysytään, niin eiköhän syy ole heitä riistävissä länsimaissa. Enkä sano että olisivat väärässä, mutta en koe että se mitenkään olisi ainoa syy.

        Kyllä Indonesia ja Malayesia myös muslmimaita


    • Anonyymi

      Ei ainakaan varmaan uskaltaisi polttaa Koraania muslimimaassa, koska siitä olisi kai paljon ankarammat seuraukset jo kyseisen maan lainsäädännönkin kannalta.

      • Jos Paludan menisi polttamaan koraania muslimimaahan, niin herra hakattaisiin hengiltä välittömästi, ei tarttisi mitään laintulkintaa, kansa hoitaisi asian.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos Paludan menisi polttamaan koraania muslimimaahan, niin herra hakattaisiin hengiltä välittömästi, ei tarttisi mitään laintulkintaa, kansa hoitaisi asian.

        Sopii myös kysyä, että minkä takia hän menisi niitä johonkin sinne polttamaan. Mikä muka on se propaganda, jota sillä edes voisi saavuttaa. No tietenkin on kyseenalaista mitä sillä Pohjoismaissakaan voi saavuttaa, mutta täällä poltettuna se viesti on edes jotenkuten ymmärrettävissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii myös kysyä, että minkä takia hän menisi niitä johonkin sinne polttamaan. Mikä muka on se propaganda, jota sillä edes voisi saavuttaa. No tietenkin on kyseenalaista mitä sillä Pohjoismaissakaan voi saavuttaa, mutta täällä poltettuna se viesti on edes jotenkuten ymmärrettävissä.

        En minä tiedä, kysy tuolta aiemmalta kommentoijalta joka tuon hypoteesin esitti.


    • Eiköhän kohta tule sellainen perjantai että Rasmus onkin asemalla selvittämässä mahdollisesti ehkä sattunutta "liikennevahinkoa" ja pääsee vasta lauantaina ulos. Saa nähdä onko hänellä silloin tuuraaja.

    • Anonyymi

      Satukirjojen perusteella eläviä pitääkin potkia hereille dogmeista, kaikki joukolla koraaneja, raamattuja, tooria ym polttamaan!

      • Anonyymi

        Kaikki uskomuksien satukirjat pitäähävittää.


    • Enemmistö turkkilaisista on alaviittimuslimeja, eli varsin maltillisia. Poliittisista syistä Erdogan kehittää mistä vaan asiasta astinlautaa vaatia myönnytyksiä Ruotsilta.

      • Anonyymi

        Erdogan ja tukijansa ovat natseja, tarkistapa Erdoganin viiksimallikin. Se hitlerin opus oli hittimenestys turkinnoksena https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000004296208.html

        Ja erdogan siivosi länsimieliset tuomaritkin suuressa puhdistuksessa:

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/artoartovihavainen/220130-erdogan-ja-turkin-kapinalliset-tuomarit-ja-poliisit/

        https://yle.fi/a/3-8930240

        Nyt se natsi tekee vaalikampanjaansa ja yrittää näyttää vahvalta millä yrittää peitttää Turkin tuhoisan taloudellisen tilanteen.

        https://suomenkuvalehti.fi/ulkomaat/turkin-talous-uhkaa-romahtaa-ja-inflaatio-on-hurja-mutta-erdogan-jatkaa-talouskokeiluaan-minimipalkat-nousevat-50-prosenttia/

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/turkin-taloudellinen-kriisi-voi-synnyttaa-ketjureaktion-eurooppaan-erityisesti-pankkisektori-on-huolestuttava/7028896


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe