Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+annoin+aimolle+laatu+aikaa+ja+lähdin+siksi+aikaa+metsään+juomaan+tenttua+ja+bropanoolia.+Kuksa+unohtu,+menin+hakemaan+sitä+niin+jo+oli+aimon+selässä+postin+jakaja,+mainos+lehden+kantaja,+sähkö+mittarin+lukija+ja+sosiaali+toimen+koti+avustajan+isä.+Ulkona+odotti+jonossa+lakasu+koneen+kuljettaja+Timo+Harja+jonka+lempi+nimi+on+jostakin+syystä+"himotarja".+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+luulin+että+kuksa+on+viety,+mutta+onneksi+se+löydyi.
04.08.2022 12:47
Kerran+kun+oli+pallo+laajennuksessa+Jorvissa+niin+lääkärillä+oli+luki+häiriö...+se+oli+lukenut+että+palli+laajennus...+Oli+uros+hevosen+kassit+kun+läksin+siitä+makkaratalolle+kuvaamaan+kukaa...+vaikea+kävellä...+ei+tarvi+erikseen+sanoa+että+meinasin+tulla+hulluksi...?
04.08.2022 12:42
Hyvin+sanottu,+etelän+mies!+Meijänkään+viemärissä+ei+tuule+ja+sato+kausi+alkaa+sondranin+aikoihin.+En+arvosta+betonista+tehtyjä+viihteitä+laisinkaan+ja+minuunhan+ei+peukaloita+työnnellä+takaa+sinne+ja+se+on+aivan+varmaa.+Vanhana+massa+nudistina+minua+hirvestyttää+se+miten+alhaiseksi+se+on+mennyt+täällä+thaimaissa.+Ajoin+Pirkan+baarin+ohi+mopolla+130+kilo+metriä+kahdessa+tunnissa+niin+en+nähnyt+siellä+ketään+kuin+viisi+saksalaista,+kaksi+alanko+laista,+tanskalaisen+kello+sepän,+ränskäläisen+seka+työ+miehen,+kolme+suomen+ruotsalaista+juutalaista,+putki+ja+viemäri+miehiä+ja+Parkanosta+kotoisin+olevan+hanurin+soittajan+jolla+pitkä+hkö+punainen+parta.+
Liha+pullia+söivät+ja+joivat+kaljoittelua.+Tänne+matkustetaan+ja+ollaan+kuin+savossa+savon+tavalla.+Betoniset+liha+pullat+ja+vesi+sukset+on+erittäin+epä+käytännölliset+varsinkin+yhdessä.+Kerran+kun+hiidin+siiamista+maijamiin+betoni+suksilla+niin+meinasin+tulla+hulluksi......
04.08.2022 12:38
Kerran+näin+unta+että+kusta+tuli+aina+vaan+vaikka+kuinka+kusin..+heräsin+siinä+sitten+kesken+ja+toden+totta.+Katetrin+letku+oli+irronnut+kun+pussi+oli+ihan+täynnä+ja+sitä+virdsaa+lensi+edelleen..+sitä+lensi+tyynylle,+seinälle,+omaan+naamaan,+yöpöydällä+olevien+sarjiksien+päälle,+lattian+räsymatolle,+kuksaan,+ikkunalaudan+kukkasille,+muna+pyöri+kuin+eedeni++kastelu+laite,+sitä+tuli+silmiini,+suuhun+ja+varpaille,+huusin+apua,+kurlurlur+apua+kurlurlur,+hoitaja+tuli+huoneeseen+ja+sai+sitä+päälleen+ja+asulleen,+lopulta+hän+sai+taitettua+munan+mutkalle+siten+että+loput+meni+patjalle,+tai+siis+lakanan+ja+muovin+väliin+joka+suojaa+patjaa+silloin+kun+on+tilanne+päällä.
Se+oli+viimeinen+kerta+sitten,+sanoi+hoitaja-hanna,+kun+löysi+kilju+tiinun+vuoteeni+alta+typpösen+täynnä+puolillaan+hiivasta.+
Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+tilanteessa+hulluksi.
21.07.2022 22:17
Kerran+oli+täällä+thaimaassa+niin+tiukat+rajoitukset+että+meinasin+tulla+hulluksi...+
Sanoivat+tiukkaan+sävyyn+että+ei+saa+kakkaa+lasten+altaaseen...+sanoin+että+no+kärrätkää+mut+sitten+sellaseen+paikkaan+missä+saa...
19.07.2022 09:00
Tyhmä+jätkä.+Viisas+jätkä+olis+laittanut+suksi+sauvoihin+dyroksi+laatikot+teibillä.
17.07.2022 09:38
Kerran+odottelin+koko+kesän+Seutulassa+lento+konetta.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi+kun+sitä+ei+tullut....+Kerran+laskeuduttiin+seutulaan+sitten+espanjasta+kun+tultii+passia+leimaamamasta,+niin+vesihi+hiihtelin+cesnan+rappuset+alas+kun+oli+märkä+keli.+Huitaisin+pasinurmisen+ilmaveivin+kiito+radalle.+Siihen+tuli+sitten+kiira+korpi+ja+tove+jansson+auttamaan+mua+pystyyn.+Illalla+laulettiin+yhdessä+hei+muumii,+hei+muumii+laulu.+Huomasin+siinä+että+olivat+vahingossa+leimanneet+mulle+espanjassa+espanjan+leiman,+kun+mun+piti+olla+menossa+thaimaihan+pohjoiseen....
meinasin+tulla+hulluksi....
17.07.2022 08:48
Aina+kun+oon+pattajalla,+piipahdan+kunto+huoneessa+vähän+kääntelemassä+rauta+kiekkoja.+Ei+tässä+iässä+enää+mitään+lihaksistoa+tarvita,+mutta+sen+verran+että+jaksaa+nousta+sairaalan+rappusia+parkki+halliin+hakemaan+harlikan+https://aijaa.com/BNcow3+Kuvassa+aamuvenyttely+menossa......
11.07.2022 08:49
Kerran+pattajalla+kun+olitiin+muistaakseni+pieksämäellä,+niin+rakastuin+silmättömästi+naiseen+joka+lupasi+mulle+discoa+hinnasta+35%.+Varotin+sitä+että+joutuu+kovaan+duuniin+mutta+se+vaan+nauro.
Ensin+haettiin+kone+vuokraamosta+kompressori+ja+tyhjiö+punppu+ja+kaupasta+laatikollinen+gamakraa.+Muna+laitettiin+punppuun+samalla+kun+siitä+imettiin+ilmat+pois.+Siinä+oli+munaa+se+pikkuinen+putki+täynnä+ja+gamakra+alko+toimiin.+Sanoin+naiselle+että+nyt+valmiina+se+seisoo+ihan+hulluna.+Nainen+sammuttin+kompuran+ja+repäisi+putkenpätkän+irti.+Sieltä+valui+veltto+ja+kalpea+muna+ulos+kuin+räkä+pienessä+pakkasessa.+Nainen+nauroi+taas+ja+lienee+turha+sanoa+että+meinasin+tulla+hulluksi...
09.07.2022 18:22
Tytöt+on+yäk..+bimbit+ja+kaikki+putken+pätkät...+ei+tässä+iässä+enää+niitä+tarvi+ku+nurmikon+leikkuuseen+ja+pasi+mysiiniä+jos+laittavat+silloin+tällöin+pyppyyn+niin+näppyset+ei+kutkuta+niin+paljoa...+siinä+saa+samalla+ihokosketusta+päivä+annoksen+josta+voi+pattajan+rakkaat+vain+haaveilla+rahalla...
08.07.2022 09:17
Kerran+kävin+kouluja..+oli+niin+huonot+opettajat+ettei+mitään+rajaa,+eivät+osanneet+opettaa+mitään+kunnolla+enkä+oppinut+mitään.+Puhuivat+aivan+hepreaa+jotakin+alletiiveja+ja+illatiiveja,+alkepraa+ja+outoja+kieliä.+Silloin+lähdin+kotiin+kun+sanoivat+että+olen+apinan+jälkeläinen..+isä+kun+kuuli+niin+isä+poltti+sen+koulun.+Minut+siirrettiin+yli+älykkäiden+lasten+erikois+kouluun+josta+ei+päässyt+edes+kesälomaksi+kotiin..
Yhden+aineen+nimi+oli+kynegeologia+ja+sitten+oli+jotaki+hissaa..+mua+nauratti+jo+se+aineen+nimi+niin+paljon+että+hekottelin+vaan+tunnilla+"hissaa+pissaa+liisa+hississä..."
Opettajat+vihasi+älyäni+ja+siirsivät+käytävään+oma+toimiseen+opiskeluun.+Huomasivat+etten+tarvii+opetusta+koska+näkemykseni+on+paremmat+kuin+heillä.
Lopulta+pääsin+sitten+kaupungin+virkaan+tuki+asujaksi+ja+sain+oman+tuki+henkilön,+aimon.+Alku+oli+hankalaa,+jännitin+pakaroita+liikaa.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi....
28.06.2022 11:22
Olin+Moscovan+älympiäläisissä+katsomoilijan+roolissa.+Appi+ukko+osti+uuden+ladan+vaimolle+niin+sain+matka+liput+itelle.+Eihän+siinä+muuta+kuin+voi+leipää+reppuun+ja+rippi+koulu+puku+päälle.+Junan+makuu+vaunussa+joku+iso+karju+nusasi+mun+nahka+lippiksen+ja+minua.+Uhkasi+ruosteisella+puukolla+niin+pelkäsin+jäykkä+kouristusta+niin+etten+uskaltanut+antaa+hälle+elämäm+selkäsaunaa+karatella.+Kisoissa+näin+kuinka+ne+siellä+joiksi+ja+heitteli+esineitä,+en+vaan+tajua+miksi.+
Ostin+appi+ukolle+hänen+pyytämät+aidot+Vladidas+lenkittely+tossut,+joissa+oli+haisuahmijat+sisäs.+Ne+oli+kolme+numeroa+pienemmät+ku+mitä+niissä+luki+ja+appiukko+ehti+kävellä+niillä+keittiöön+ni+ensi+hajos+toinen+ja+sitte+toisesta+irtos+pohja.
En+enää+ikinä+ostanut+sen+jälkeen+aitoja+merkki+vaatteita.+Myös+ostamani+aidot+Sniken+verryttely+kokonaisuus+ratkesi+takaa+niin+että+hikiset+vitja+pallini+muljahti+esiin+Sofien+Valinnan+kassa+jonossa+Parkanossa.
26.06.2022 19:53
Resu+kerran+oli+sellaiset+nahka+kassit+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Aimo+toi+meille+paraisten+pirttiin+veneen+alta+Nahkahuilu-Keijon,+kavereiden+kesken+Kepa+vaan.+Kepa+vaan+vietiin+saunaan+niin+me+nähtiin+mistä+se+oli+saanut+nahkahuilu+nimen.+Sen+alla+riippui+kasseissa+sellaiset+kivekset+että+luultiin+olevamme+elokuvassa+kuuma+ilma+pallolla+maailman+ymbäri.+Kepalle+kävi+hullusti+kun+aimo+laski+kiehuvaa+vettä+pesusoikkoon+ala+lauteille.+Ennenku+se+ehti+laittaa+kylmää+vettä+sekaan,+Kepan+kassit+muljahti+sinne+kiehuvaan+veteen+kun+se+yskäisi+otettuaan+huikan+koti+polttoista.+Kepan+kassit+oli+niin+suuret,+että+sen+kehosta+paloi+70%.+Kassit+jouduttiin+amputoimaan+ja+nykyään+Kepalla+on+lähestymis+kielto+meille.+Välillä+se+väijyy+K-marketin+pihassa+ja+hymyilee+valmetin+piippua+pitkin+aimolle+uhkaavasti.
22.06.2022 19:14
Ihan+ekaksi+meille+tulee+juzzina+kansain+välisiä+arvo+valtaisia+laadukkaita+vieraita+tasokkaasta+maasta,+jotka+edustavat+kasti+luokkaa+josta+boissit+voi+vaan+unemloida.
Yhden+perheen+lähetän+laatu+pyörillä+vuorille,+toisen+etelään+ja+kolmannen+itään.
Yks+minisderi+pariskunta+pelaa+padlea+ja+loput+voi+lähteä+jahdilla+liplattelemaan+täällä+Chiang+Maissa+ympäriinsä.+Poliisi+bäällikkö+vierailee+polttamassa+makkaraa+jossakin+välissä+ja+kertoo+pattajan+tilanteesta.+Luvassa+kusisia+paikkoja+pojille.+Numban+vaimon+veljet+on+vihaisia+ja+hakkaa+kaikki+jotka+jakaa+tätä+kuvaa+vielä+edes+kerran+https://ibb.co/5R70SHy
21.06.2022 10:08
Olin+silloin+kuuskymppinen+pojan+viikari,+kun+tapasin+aimon.+Mulla+oli+vaan+yksi+kives+joka+riippui+orpona+yksin.+Alku+aikoina+tuli+riitaa+aimon+kanssa+musta+sukkaisuudesta.+Se+ryökäle+kun+oli+laittanut+mun+mustat+frodee+sukat+jalkaansa+muina+aimoina.
Yritin+hyppy+potkua,+mutta+aimo+oli+nopeampi+ja+pukkasi+polvella+ala+vatsaan.
Kustessani+verta+huomasin+että+mulla+on+kaksi+kives+pussia,+jotka+roikkui+lähekkäin+läheis+riippuvaisina.
Riidan+päätteksi+koitin+hirttäytyä.+Mua+luultiinkin+siinä+kuolleeksi+kun+äitini+kertoi+naapurille+että+Jorkki+oli+nuorena+äitin+tissistä+riippuvainen,+sitten+se+oli+tutista+riippuvainen,+kunnes+siitä+tuli+tupakasta+riippuvainen,+jonka+jälkeen+se+oli+viinasta+riippuvainen.+Sitten+siitä+tuli+seka+käyttäjä+ja+lääkkeistä+riippuvainen+ja+nyt+lopuksi+se+oli+narusta+riippuvainen.+Aivoni+olivat+onneksi+ilman+happea+vain+28+tuntia+ja+virkosin+muovisäkissä+hienon+farmari-volvon+kyydissä+ja+kysyin+kuskilta+missä+kuksa.
21.06.2022 09:46
resupetturit..+näillä+hetkillä+saatte+peräänne+vihaiset+vaimon+veljet+ja+niiden+siskojen+miehet+vaimoineen+ja+ne+kaikki+on+vihasia..+dopparit+opetin+murisemaan+kun+ne+näkee+pattaya+boissien+kuvan..+jos+mummon+kanssa+päikseen+vaihdetun+kolmannen+kerroksen+ikkunasta+näkyy+kookos+puistossa+yksikin+boissin+varjo..+päästän+irti+dopparit+ja+vaimon+veljen+siskot..+ne+on+hyvin+hyvin+vihaisia..+tai+siis+numbaII+päästää,+minä+tulen+moparilla+pihaan+ja+siitä+on+leikkikaukana..+leveä+kiparats+asento+ja+lukuisia+teräviä+happy+potkuja..+khiai+on+viimeinen+ääni+jonka+korva+käytävä+aisdii+ennen+kuin+kuuluu+naks+ja+sitten+vaan+pelkkää+viivaa..
Tässä+muutama+kotivideo+ajalta+kun+minä+ja+Majuri+vielä+asuttiin+Jyväskylässä+molemmat+https://www.youtube.com/watch?v=GI7RA7iSDqM
18.06.2022 21:23
Kerran+näin+kilju+kohmelossa+sellaista+unta+että+olin+kuusamossa+rötös+poliisina+ja+tutkin+tapausta+jossa+Tolos+Jorkin+Ladasta+oli+viety+böly+kapselit.+Jäljet+johtivat+syltty+tehtaalle+mutta+hukkasin+ne+sen+jälkeen+kun+olin+syönyt+toisa+kymmentä+kiloa+raakaa+sylttyä.+Kauhea+olo+ajattelin+että+se+laukeaa+särpimällä+koti+polttoista+se+olo.
Nukahdin+siinä+unessa+sitten+uneen+jossa+luulin+olevani+pieni+veikä+orava,+tsik+tsik.
Yhtäkkiä+sen+oravan+perseessä+oli+valtava+kipu+ja+tuska.+Ravistelin+itseni+väkisin+hereille,+vaikka+juuri+olin+löytänyt+mehukkaan+kävyn.+
Siellä+oli+takana+aimo.+Kaiken+takana+on+aimo,+joka+ilmaiseksi+rakastaa,+jota+minä+en+voi+vastustaa..+Sanoin+aimolle+että+sattuu+ihan+kamalasti+ku+kuivana..+Aimo+siihen+että+Love+Hurts.+Minä+sanoin+uu+uuu...+ja+aimo+sanoi+love+hurts.+
https://www.youtube.com/watch?v=IJ7Myy7Hpxw
On+varmaan+kaikille+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi....
14.06.2022 18:49
On+sitä+täälläkin+touhuttu+kaikenlaista.+Ensin+heräsin+kauheeseen+kusi+hätään+mutta+liian+myöhään.+Katsoin+onko+matkailu+palstalla+ketä+ja+tekee+mitä.+Ei+ollu+ku+yksi+pattajan+rakas+satuilemassa+kuopiossa.+Odottelin+sitten+ja+sitten+pattajan+rakas+jo+kirjoittelikin.+Kävin+kakaskamassa+ja+melkein+ehtisisin.+Helmi+putsasi+pakarat+ja+laittoi+talkkia.+Paras+hoistu+ikinä,+tuli+taas+iho+kosketusta+niin+että+tuntu.+Sitten+katoin+onko+matkailu+palstalla+mikä+meiningi.+Huutelin+väliin+että+et+oo+ja+niin+sä+toivot.+Kyselin+muutamia+todisteita.+Nauratti+ihan+törkeästi+hymyilyttäen+kun+sain+todisteita..+ne+tottelee+mua+kun+oon+aivo+pessyt+ne+mun+villa+lankaan.+Sitten+olin+ihan+vaan+rennosti+matkailu+palstalla+loppu+päivän+ja+oon+vieläkin,+koska+mua+naurattaa+näiden+illuusio+matkailut+ja+imuroinnit.
11.06.2022 20:16
Se+ei+ole+tavallinen+kamina+vaan+kohtuu+miljoona+kamina.
09.06.2022 19:18
Meillä+Hua+Hinissa+pikkujouluissa+Danin+baarissa+joulupuheen+pitää+aina+se,+jolla+on+pisimmät+nenäkarvat.+Hän+saa+myös+leikata+ekana+kinkkua+ja+mennä+rosolliastialle.
07.06.2022 20:07
12 / 67