Aimo syntyi 25.11. 1960 Kotkan Possolassa keskosena. Kätilö nosti lapsen äidin syliin ja sanoi: "Onneksi olkoon, saitte viisikiloisen hilloposson"
Vuonna 1972 hän lopetti kehityksensä, kun hän oli vasta 138 kiloinen pojannulikka.
Kaksitoistavuotiaan tasolle hän myös jäi ja maitohampaat lähti suusta vasta viiskymppisenä, eikä uusia tullut tilalle. Karvoitus alakertaan tuli vasta kuuskymppisenä ja sitä hän tykkäsi esitellä kaikille, joka johti ongelmiin ja erakoitumiseen. Meille tuli tekniikan maailma vielä 28 vuotta sitten ja niistä kyllä näkee mikä kehittyy ja mikä ei. Meidän suhde on kehittynyt juna-asteelle. Minä olen veturi ja Aimo on hiilivaunu.
Mä en oikein osaa tähän sanoa muuta kuin että lääkäri määräsi hyvää iltaa herrasväelle, vaikka olin yksin. Kysyi vielä että olikos meillä tässä istonnossa mukana se näppärä nepparinen tyttö Chiang Maista, syntynyt hesassa, joka ajaa Harley Davidsonilla vasta ohjaten taitavammin kuin useimmat miehet?
Ei ollut, vastasin rehellisesti, mutta kun pääsin parkkipaikalle ja Kovasen inva taksiin, niin suustani alkoi kuulua potato potato potato..... meinasin tulla hulluksi...