Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

  1. Ei se ole synti eikä häpeä olla invalidi eikä homoseksuaali. Homostelu on ollut muodissa jo vuosia. Kummallekaan asialle en voi mitään ja siksi tunnet kellohameen kutsun riettaat ajatukset mielessä että mitä siellä hameen alla heiluu.. Itse olen kaapissa vaan vittumaisuuttani... Kyllä temput vielä sujuu vanhalta konstalta... lempi asentoni on dokki stail... viistäköön siipeni maata kun Uffe ja Palle laittaa meikä majurin vartaaseen... me keppi hevoset ollaan älyggäitä ja sensu ellejä verrattuna herodes sukuisiin liha makkaran pureskelijoihin.

    Mensan testissä havaittiin kesken että olen yli älykäs ja minun OÄ mitattiin kuumemittarilla testi paikan aulassa. 39,2 oli tulos. Kuulema tosi paljon verrattuna valta väestöön.
  2. Mä en oikein osaa tähän sanoa muuta kuin että lääkäri määräsi hyvää iltaa herrasväelle, vaikka olin yksin. Kysyi vielä että olikos meillä tässä istonnossa mukana se näppärä nepparinen tyttö Chiang Maista, syntynyt hesassa, joka ajaa Harley Davidsonilla vasta ohjaten taitavammin kuin useimmat miehet?
    Ei ollut, vastasin rehellisesti, mutta kun pääsin parkkipaikalle ja Kovasen inva taksiin, niin suustani alkoi kuulua potato potato potato..... meinasin tulla hulluksi...