Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Kerran olin Bandkokin Nesteellä tankkaamassa Wavea kun siihen viereen tuli tumma daami tuli terällä lada nivalla, jossa oli kromia ja hienot vanteet niin että meinasin tulla hulluksi.
    Siinä ihaillessa sitä autoa en huomannut että waven 2 litran tankki oli täynnä ja olin laskenut maahan ja reisille 3,7 litraa korkea oktaanista. Sanoin sille naiselle siinä kohteliaisuuksia "hau mii juu pei duu bensa okei enivei". Nainen hymyili minulle ja silloin huomasin että hänellä seisoo. Multa putosi rööki huulesta siihen bensa lammikkoon ja hirvee tuli pallo levisi niin että nahka lippiksenikin oli tulessa. Siellä oli onneks vikkelä poika joka vaahdotti mut halonilla sammuksiin. Nahka päähineestä ei jäänyt ku kumirengas pään ympärille.
    Savun hälvettyä huomasin että nainen kerkes jo lähteä. Kysyin huoltsikan pojalta että "var hur daamerna ja ladorna? Ju titta rekkari?"
    Ei se ymmärtänyt se huonosti koulutettu maalais poika. Meinasin tulla hulluksi kun työnsin Bandkokista mopon chiang maihin, se lienee sanomattakin selvää.
  2. Tämä gibale kertoo siitä kun löysin sensein sisältäni ja hän löysi minut, Hurtti-Arskan Hua Hinista.

Kun mä minut kohtasin, oli ilta ihanin
    tuijotin peukalon kynsivallia kun loisti taivaan kuu.
    Minä sanoin menkämme parille kiljukuksalle
    Mietin nyt juttu tä onnistuu

Perille kun saavuttiin parit sätkät käärittiin
    mahat sekaisin röökille paskahuusiin
    Kohta rantaan ryynättiin, aluhousut huuhdottiin
    Oli lemu vaan niin huumaavaa

Oi, jos sulle voisin antaa vatsan hoikemman
    Kuin tämän turvonneen pallon valtavan
    Mutta enhän sitä tee, en vatsaleikkaukseen mee
    Kun mahan vierelläni näin olla saan

Ravintolaan lähdettiin, spagettia naamariin
    Ketsuppia pullollinen vaan nyt annoksiin
    Kanan palankin mä sain, jonkun lautaselta kai
    Siihen myös ketsuppia ruiskuttain

Oi, jos mulle voisin antaa maksan paremman
    Kuin tämän rasvamaksan turvonneen valtavan
    Tropit taas nyt riittänee, lääketehdas kiittänee
    Korvauskaton kelan saavuttaa mä saan

Ilmaiseksi napin huuleen mä paan
    Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan

Ilmaiseksi napin huuleen mä paan
    Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan
    Pohjoisen mies jo alkaa mua komppaamaan
    Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan!
  3. Kerran kun ajoin Paraisilla ala mäkeä Laatokalla huippu nopeutta tuulen suhistessa korvissa viistosti takaa päin niin yhtä äkkiä Laatokka alkoi kaartaa vasemmalle vaikka vasta ohjasin oikealle. Tein korjaus liikkeen oikealle ja se alkoikin kaartaa oikealle niin että taka oven kahva oli pidemmällä kuin etu oven kahva. Karvalakki humpsahti silmilleni enkä nähnyt mitään. Kouristuksen omaisesti tartuin rattiin kaksin käsin ja se irtosi. Heitin sen taka penkille ja tarrasin käsi jarruun. Sen kahva irtosi ja heitin sen taka penkille. Poljin kaksin jaloin jarru poljinta, se meni pohjaan ja naks katkesi ja irtosi. Heitin sen taka penkille.
    Kumartuessani lattialle karvahattuni juuttui Ladan virtalukon virta piireihin ja syttyi tuleen. Leuka remmin vuoksi en saanut sitä paniikissa pois päästä. Kuului hirveä ryske ja rytinä Laatoka syöksyessä läpi paraisten kalatorin. Haistoin palaneen kalan hajua ja sitten palaneiden korvien hajua. Luulin olevani Niki Lauda ja meinasin tulla hulluksi. Laatokka kääntyi katolleen syvään ojaan ja ikkunasta tulviva kuravesi sammutti karva hatun krouvin aikaan.

Huidoin jaloilla apua ikkunasta ja vettä oli jo nenään myöten ja suuta myöten.
    Huusin krrlblrrbubgulp brllrllklupglup brlll ja imaisin kolme litraa vodaa keuhkoon.
    Hamusin käsilläni kaikkialle ja sormeni meni tupakan sytyttimeen ja sain hirvittävän sähkö tällin. Pääsi kammottava kaali pieru ja oli hetken aikaa siinä kuplassa ja sitten sumeni silmissä. Kolme palo miestä otti loppu tilin mutta neljäs veti minut ulos autosta.

Kun Heräsin paraisten jorvissa niin aimo katsoi minua silmiin hellästi ja kysyi pankki korttini pin koodia että olis hakenut itselleen kahvin ja viinerin kanttiinista.
    Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi.