Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumalaa+ei+edelleenkään+ole.+Todista+muuta,+jos+pystyt.
Se+sinun+rumalasi+tarvitsee+sinunlaisesi+surkimuksen+"todistajakseen",+koska+ei+olemattomana+itse+pysty+tekemään+asian+eteen+yhtään+mitään.
Mistähän+johtuu,+että+uskovaisten+rakkaus+on+yhtä+kadoksissa+kuin+heidän+rumalansakin.+Niitä+ei+ole.
Rumala+ei+ole+luonut+paskaakaan.+Rumala+on+syntynyt+jonkun+tyhjäpäämooseksen+tyhjässä+päässä.
Sinä+et+pysty+tuomitsemaan+ketään+yhtään+minnekään,+tollo.+Siksi+et+ole+viisas+vaan+täys+tollo.
28.07.2019 17:33
Se+sinun+rumalasi+tarvitsee+sinunlaisesi+surkimuksen+"todistajakseen",+koska+ei+olemattomana+itse+pysty+tekemään+asian+eteen+yhtään+mitään.
Mistähän+johtuu,+että+uskovaisten+rakkaus+on+yhtä+kadoksissa+kuin+heidän+rumalansakin.+Niitä+ei+ole.
Rumala+ei+ole+luonut+paskaakaan.+Rumala+on+syntynyt+jonkun+tyhjäpäämooseksen+tyhjässä+päässä.
Sinä+et+pysty+tuomitsemaan+ketään+yhtään+minnekään,+tollo.+Siksi+et+ole+viisas+vaan+täys+tollo.
28.07.2019 17:33
Tämä+mies+antaa+Jumalasta+konkreettisen+todisteen:
https://www.youtube.com/watch?v=eb1tDCKjLVo&t=43s
27.07.2019 07:03
Rakastat+siis+herraa+homona.
Ja+palvot+siinä+ohessa+saatanaa.
Varsinainen+valon+todistaja+:D
27.07.2019 06:56
Olematon+ei+pysty+luomaan+edes+paskaa.
Sen+sijaan+hihhulit+luovat+paskaa+omilla+jutuillaan.
27.07.2019 06:44
Se+sinun+rumalasi+tarvitsee+sinunlaisesi+surkimuksen+"todistajakseen",+koska+ei+olemattomana+pysty+tekemään+asian+eteen+yhtään+mitään.
Aidosta+rakkaudesta+et+tiedä+mitään.+Muutoinhan+muijasikin+olisi+rakastanut+sinua.
Edelleenkään+et+tollona+tajua,+että+kuoltuasi+olet+kuollut.
Rumala+ei+ole+luonut+paskaakaan.
Sinä+et+pysty+tuomitsemaan+ketään+yhtään+minnekään,+tollo.+Siksi+et+ole+viisas+vaan+tollo.
26.07.2019 13:46
Se+sinun+rumalasi+tarvitsee+sinunlaisesi+surkimuksen+"todistajakseen",+koska+ei+olemattomana+pysty+tekemään+asian+eteen+yhtään+mitään.
Aidosta+rakkaudesta+et+tiedä+mitään.+Muutoinhan+muijasikin+olisi+rakastanut+sinua.
Edelleenkään+et+tollona+tajua,+että+kuoltuasi+olet+kuollut.
Rumala+ei+ole+luonut+paskaakaan.
Sinä+et+pysty+tuomitsemaan+ketään+yhtään+minnekään,+tollo.+Siksi+et+ole+viisas+vaan+tollo.
26.07.2019 13:46
Potilaana+et+tietenkään+pysty+tajuamaan+asioita.+Se+on+selvä+se,+mutta+potilaana+et+pysty+myöskään+loihtimaan+saduista+todellisia.+Olematon+jumala+ei+luo+paskaakaan.
26.07.2019 08:29
Muuta+sinä+suuntaasi+järkevään+suuntaan.+Ei+kukaan+tervepäinen+usko+satuja+todellisiksi.
25.07.2019 15:25
Muuta+sinä+suuntaasi+järkevään+suuntaan.+Ei+kukaan+tervepäinen+usko+satuja+todellisiksi.
25.07.2019 15:25
Jeesuksella+oli+jo+silloin+sanelunauhuri,+johon+hän+kertoi+huimat+seikkailunsa+ja+jonka+hän+antoi+myöhempien+aikojen+pyhien+ja+arkipäivien+jeesuksen+kristuksen+prrrkeleen+kirjoittajille.
25.07.2019 15:21
"Tylsä+provo.
Valitettavasti+ei+ollut+käytössä+kuin+papyrus+kaistale+paperia,+kirjoitusten+tallentamiseen."
Tylsä+vastaus.
Jumala+olisi+kaikkitietävänä+voinut+loihtia+rotaatiopainotekniikan+jo+kivikaudella,+jotta+raamattuja+olisi+pystytty+tuottamaan+metrin+vahvuudelta+joka+puolelle+maailmaa.+Olisi+siinä+ollut+muslimit+ja+buddhalaiset+ihmeissään.+Valitettavasti+jumala+ei+tähän+kyennyt,+koska+hän+haluaa+vain+leikkiä+piilosta.
25.07.2019 15:19
Olen+aina+ihmetellyt+sitä,+miksi+Jeesus+ei+videoinut+tapahtumia+ja+kertonut+ihan+itse+itsestään.+Hän+olisi+tietänyt+parhaiten+itse+kaiken.+Nyt+on+vain+toisten+kirjoittamia+sepitteitä+luettavissa.+Kaikkivoivana+ja+-tietävänä+Jumala+olisi+helposti+pystynyt+loihtimaan+tallennuslaitteet+Jeesuksen+käytettäväksi,+kenties+jopa+henkilökohtaisen+kameramiehen+ja+äänittäjän.+Mutta+ei.+Kaikenmaailman+satusedät+pantiin+asialle+kertomaan+tarinoita.
25.07.2019 05:32
Olen+aina+ihmetellyt+sitä,+miksi+Jeesus+ei+videoinut+tapahtumia+ja+kertonut+ihan+itse+itsestään.+Hän+olisi+tietänyt+parhaiten+itse+kaiken.+Nyt+on+vain+toisten+kirjoittamia+sepitteitä+luettavissa.+Kaikkivoivana+ja+-tietävänä+Jumala+olisi+helposti+pystynyt+loihtimaan+tallennuslaitteet+Jeesuksen+käytettäväksi,+kenties+jopa+henkilökohtaisen+kameramiehen+ja+äänittäjän.+Mutta+ei.+Kaikenmaailman+satusedät+pantiin+asialle+kertomaan+tarinoita.
25.07.2019 05:32
Jos+ns.+jumala+olisi,+hän+olisi.
25.07.2019 05:19
Satuolennot+eivät+pelasta+ketään+muka+kuolemalla+toisten+puolesta.+Kärsi+ihan+itse+vaan+pahat+tekosi.
24.07.2019 19:41
Matkit+puhuvaa+aasia.+Sinulla+ei+ole+järkeä.
24.07.2019 19:38
"Ensinnäkään,+ei+niillä+ollut+vessoja."
No+ilmankos+raamatussa+ei+puhuta+mitään+paskalaista.+Ei+tarvinnut+tehdä+viemärijärjestelmää,+koska+kusemista+ei+ollut+vielä+silloin+keksitty.
24.07.2019 19:37
Eipä+tuokaan+kommentti+neroutta+vaatinut.
24.07.2019 07:23
"Onneksi+ylläpito+poistaa+kristinuskoa+halventavat+avaukset,+kiitos+Jeesus."
Jumala+ne+poistaa.+Hän+ei+tykkää+siitä,+että+pannaan+halvalla,+vaikka+hän+itse+panikin+halvalla+Joosefin+muijaa.
24.07.2019 07:21
173 / 205