Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"...+ja+pääsee+Paratiisiin+jossa+saa+olla+ikuisesti+onnellisena+sekä+rakastettuna."
Miten+sellainen+Jumala+pystyy+rakastamaan+vasta+siellä+taivaassa,+jos+se+nytkin+vihaa+luomuksiaan+niin,+että+maa+järisee?+Onneksi+ei+tarvitse+uskoa+mokomaan+mikkihiireen.
22.06.2019 07:13
"Ateisti+ei+ilman+mielen+muutosta+pääse+osalliseksi+tuosta+Jeesuksen+uhrikuolemasta+hänen+sijaisenaan,+vaan+häntä+odottaa+tyly+tuomio+ja+saa+olla+ikuisesti+ulkona+Paratiisista."
Toisin+kuin+luulet,+kuoltuasi+olet+täysin+kuollut.
vaikka+olet+mielikuvitusjessesi+persettä+nuollut.
22.06.2019 04:14
"Ei+sinun+sitä+Jumalaaa+tarvitse+täällä+nähdäkkään,+koska+se+on+salattu."
Kyllä+se+tarvitsee+nähdä+ennen+kuin+mokomaan+uskoo.+Salattu+on+todella+lapsellinen+satu-Jumala.
"Toisekseen+en+minä+ole+teitä+tuominnut+mihinkään"
Nimenomaan+vain+sinä+tuomitset,+potilas.
"tehän+saatte+...+tehdä+itsarin+milloin+vaan"
Sinäkin+saat+painua+sinne+taivaaseesi+ihan+milloin+vaan.+Painu+vaikka+heti.
"synnitöntä+ihmistä+ei+ole"
Kaikki+ovat+synnittömiä,+koska+synti+on+hullujen+keksintöä.
"Sehän+siinä+onkin+helppoa,+että+minun+ei+tarvitse+esitellä+Jumalaa"
Sehän+sinulla+juuri+on+vaikeinta,+kun+et+pysty+esittelemään+olematonta+julliasi.
"kaikilla+on+oma+vapaus+kuitenkin+liikkua+ja+mennä+ja+tehdä+asioita."
Ei+sinun+näkemystesi+perusteella.
"mitä+veikkaamista+minulla+on,+koska+tiedän+mikä+on+asian+laita."
Veikkaat+pieleen,+koska+et+tiedä+mistään+mitään.
"Saathan+sinäkin+sit+joku+päivä+omaa+isääsi+pitää+harhana,+vai+etkö+pidä+omaa+isääsi+edes+isänä,+vai+oletko+raiskauksen+tai+koeputken+tulos."
Isäni+kuoli+viime+kesänä.+Jätä+hänet+rauhaan,+sinä+huoran+penikka!!!+Sinä+itse+olet+syntynyt+kamelin+paskasta.
"Ei+minun+tarvitse+pystyäkkään,+asiaa+todistamaan"
Kyllä+pitää,+jos+kerrot+asioita+muka+totuutena.+Muutenhan+olet+vain+hullu+valehtelija.
"En+miekään+usko+mihinkään+satuihin,+vaan+minulla+on+se+"tieto"+"
Sinulla+on+vain+suuret+luulot+ja+pahat+hullun+harhat.
"Miten+sinä+voit+uskoa+johonkin+tieteeseen"
Tieteessä+asiat+todistetaan.+Uskonnossa+asioista+vain+luullaan.+Sinulla+ei+ole+"totuuksistasi"+esittää+ensimmäistäkään+todistetta+toisin+kuin+tieteellä.+Nettiyhteyttäsi+ei+olisi,+jos+olisit+rukoillut+sitä+Jeesukselta.+Se+on+ihan+tieteellinen+fakta,+potilas.
21.06.2019 19:38
Kiitos+osanotosta.+Isäni+kuolema+oli+lopulta+helppo+hänen+vaikeassa+tilanteessaan.
"Olemme+kaikki+syntisiä+ja+uskomme+Raamatun+ilmoituksesta,+että+kaikki+tarvitsemme+Jeesuksen+Kristuksen+sovintoveren+ja+siihen+vetoamisen+pelastuaksemme."
Minä+en+usko+muinaisiin+synteihin+ja+siihen,+että+jonkun+muun+pitäisi+kärsiä+ne+minun+puolestani.+Niin+kuin+muka+jonkun+esi-isän+tekoset+painaisivat+minuakin.+Ja+sitten+jonkun+ventovieraan+murhaamalla+ja+hänen+verellään+mässäillen+saisin+ne+vasta+anteeksi.+Sehän+on+aivan+naurettavaa.++Kärsiköön+kukin+omat+pahat+tekonsa+ihan+itse+vaan.
21.06.2019 19:13
Se+on+kyllä+Semos,+jolle+elämä+pitää+pyhittää.+Muutoin+menee+metsään+ja+pahasti.
Myös+Joulupukki+on+parempi+vaihtoehto+kuin+täysin+keksitty+Jumala.
21.06.2019 19:01
"Jeesus+kärsi+meidän+tähtemme"
Naurettavaa,+että+joku+muu+laitetaan+kärsimään+siksi,+että+jotkut+muut+saisivat+"syntinsä"+anteeksi.+Ja+mistä+ne+"synnit"+tulivatkaan?+Siitä,+että+jotkut+esi-isät+kävivät+omenavarkaissa+:D+Voi+kun+naurattaa+:D+Kuka+muu+kuin+sadisti+paskiainen+laittaisi+jälkeläisetkin+kärsimään+jonkun+toisen+tekosista,+joiden+sovittamiseen+tarvitaan+joku+sijaiskärsijä.+Kristinuskon+perusta+on+tosiaan+perin+huvittavalla+pohjalla.
"Ei+uskovat+toivo+toisille+kärsimystä+kuten+eivät+itselleenkään."
Se+on+vale.+Eivät+he+muuten+niin+ponnekkaasti+vastustaisi+eutanasiaa.+Ja+jos+ihan+tarkkoja+ollaan,+onneksi+eutanasia+toteutuu+melko+pitkälle+jo+nykyisessä+saattohoidossa.+Vaikka+eutanasia+olisikin+sallittu+vaihtoehto,+sitä+ei+moni+pyytäisi+vuoden+mittaan.+Alle+kymmenen+korkeintaan.+Mutta+heille+se+olisi+heidän+tahtonsa.+Tätä+eivät+uskovaiset+sallisi.
Oma+isäni+kuoli+viime+kesänä+juuri+syöpään.+Hän+kielsi+elämää+ylläpitävät+toimenpiteet.+Olin+hänen+kuolinvuoteensa+äärellä+hänen+vimeisinä+hetkinään.+Onneksi+hän+sai+kuolla+toivomallaan+tavalla+nukkuessaan+rauhallisesti+ilman+tuskia+ja+kipuja.
21.06.2019 05:13
"Ei+minun+tarvitse+tuomita+ketään+mihinkään,+vaan+Jumala+tuomitsee,+mikäli+tuomitsee."
Ei+Jumala+ketään+tuomitse+vaan+sinä.+En+ole+nähnyt+yhtäkään+tuomitsevaa+kommenttia+Jumalalta+täällä,+mutta+sinä+vaahtoat+kuin+vesikauhuinen+ja+manaat+kaikki+helvettiin.+Häpeä!
"Enkä+pidä+Jumalan+luomistyötä+huonona,+vaan+ihminen+itse+aiheuuttaa+kaiken+pahan,+teoillansa+ja+tottelemattomuudella."
Toisin+sanoen+taaskin+haukut+Jumalan+luomistyötä.+Ihmiset+eivät+voi+olla+sen+parempia+kuin+miksikä+heidät+on+luotu.
"Jumala+pitää+omistansa+huolen,+maailma+omistansa."
Niin+jos+sinulla+vain+olisi+se+Jumala+esitellä,+mutta+kun+ei+ole.+Onneksi+sentään+maailma+on+pitämässä+huolen.
"Todisteet+tulevat+sitten+kun+Jumala+suo+ne,+koska+Jumala+on+salattu."
Ei+tule.+On+se+niin+prrrkeleen+salattu.
"Sinä+et+tunne+minua+yhtään,+rakkaus+on+myöskin+määrätyllä+tavalla+sitova."
Tunnen+sinut.+Olet+itserakas.+Muuta+rakkautta+sinussa+ei+ole.
"veikkaisin+että+kirjoittelusi+tyyli+muuttuisi+aika+paljon."
Harrastat+siis+veikkausta.+Oikeinko+järjestelmällä+pelaat?+En+voi+sille+mitään,+että+olet+pehmopää.+Se+nyt+vaan+on+totuus.
"Tottakai+minä+oman+isäni+tunnen."
Totta+kai+sinä+harhasi+pidät+totena,+koska+harhat+ovat+hullulle+faktoja.
"Jumala+on+edelleen+salattu."
Hyvin+on+salattu+tosiaan.+Sinäkään+et+pysty+todistamaan.
"Saathan+sinä+siihen+mustanaamioon+uskoa"
En+usko+satuihin+kuten+sinä.+Mustanaamio+on+samanlaista+sepitettyä+fiktiota+kuin+se+sinun+hyvin,+hyvin+salainen+Jumalasi.
20.06.2019 15:51
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+valitettavasti+tulet+petymään+pahemman+kerran."
Se+oli+jälleen+fakta,+ei+mielipide.+Paha+pettyjä+olet+ihan+sinä+itse+vaan.
"Ei+minulta+ole+tullut+teille+mitään+tuomiota,+vaan+se+tulee+siltä+keneltä+se+kuuluu+teille+tulla,+eli+Jumalalta,+mikäli+sellainen+tulee."
Kaiken+aikaahan+sinä+paheksut+ja+tuomitset+muita+kuin+itseäsi.+Oletko+niin+tollo,+ettet+huomaa+sitä+ollenkaan?+Sinä+pidät+Jumalasi+luomuksia+pahoina+ja+surkeina!!!+Toisin+sanoen+väität+hyväksi+kehutun+Jumalan+luomistyön+ala-arvoiseksi.+Nyt+Jumala+suuttuu+sinulle+ja+joudut+helvettiin!!!
"En+ole+jumalaton,+vaan+olen+valon+todistaja"
Taas+tuota+narsistista+itsekehua!+Olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+Jumalaa+esitellä.+Lisäksi+todistat+vain+pääsi+pimeyttä.
"Ei+pidä+paikkaansa,+eikä+tule+menemään+läpi,+koska+tuomihtiminen+kuuluu+Jumalalle,+ei+minulle.+Etkä+sinä+minua+tunne."
Kommentiesi+perusteella+tunnen+sinut+oikein+hyvin.+Olet+narsisti,+joka+tuomitsee+muut.
"Sinä+et+tiedä,+totuudesta+yhtään+mitään."
Tiedän,+tiedän.+Totuus+on,+että+olet+pehmopäinen+potilas.
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+harhat+eivät+ensinnäkään+muuta+ihmisen+elämää"
Se+ei+ollut+mielipide+vaan+fakta.+Harhat+ovat+muuttaneet+sinut+hulluksi.+Muutoin+olisit+terve.
"Siksi+sitä+ei+voi,+jumalaton+estää."
Mutta+juuri+sinähän+olet+se+jumalaton,+koska+et+pysty+esittelemään+sitä+Jumalaasi.+No+kuolemaasi+et+pysty+estämään,+vaikka+uskoisit+Mustanaamioon,+mieheen+joka+ei+koskaan+kuole.
20.06.2019 05:41
Päivi+ajattelee+ahtaasti,+mutta+aukoo+suutaan+vapaasti.
19.06.2019 17:55
"Minulla+on+henkilökohtaiset+todisteet+asiasta."
Sinulla+on+henkilökohtaiset+harhasi,+potilas.
"Ei+minulla+ole+mitään+syytä+tuomita+ketään"
Ja+tuomitset+kuitenkin.+Olet+sinä+tollo.+
"tiedän+sen,+että+jumalaton+tulee+saamaan+rangaistuksensa"
Sinä+olet+jumalaton+valehtelija.+Saat+siis+rangaistuksen.
"Mikäli+ihminen+ei+osaa+rakastaa+itseänsä,+ei+se+osaa+sillo+rakastaa+lähimmäisiäkään+ja+pitää+niistä+huolta."
Mutta+kun+sinä+rakastat+pelkästään+itseäsi.+Muut+sinä+tuomitset.
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+mutta+ikävä+kyllä+totuus+on+aivan+toinen."
Se+on+sinun+mielipiteesi,+mutta+ikävä+kyllä+totuus+on+aivan+toinen.
"Se+voi+olla+joku+rakas+ihminen,+joka+on+elänyt+aikaisemmin+maailmassa,+mikäli+hän+olisi+henkisesti+kuollut,+ei+hän+silloin+olisi+ilmoittanut+myöskään+itsestänsä+minulle+mitään."
Voi+poika+parka,+kun+häet+harhoja+ja+luulet+niitä+hulluna+todeksi.
19.06.2019 12:25
Hieno+haastattelu.+Totuuden+sanoja+Hietamäki+päästeli.
19.06.2019 06:48
Koska+uskovaiset+ovat+itserakkaista+narsisteja,+he+ovat+pihejä,+eivätkä+halua+antaa+rovon+ropoa+kenellekään.+He+mieluummin+kurvailevat+kalliilla+autoilla+seurakuntakeskuksen+tai+kirkon+parkkipaikalle+kuin+jollain+halvalla+Ladalla.+Se+maksaa.+Ei+silloin+ole+varaa+avustaa+köyhiä.++Ja+Herra+rakastaa+eniten+sellaista,+jolla+näyttää+menevän+loistokkaasti.++Silloin+ei+passaa+jakaa+mammonaansa+kenellekään.+Rukoilkoot+Pyhältä+Lehmältään+almunsa+mokomat!!!
19.06.2019 06:09
"Jumala+on+olemassa"
Et+ole+esittänyt+todisteita,+eikä+niitä+näköjään+tule.
"Ne+todisteet+tulevat+sitten+kun+Jumala+ne+sinulle+suo"
Jos+sinulla+olisi+todisteet,+pystyisit+esittämään+ne+nyt.
"En+minä+tuomitse+ketään,+mutta+totuuden+saa+sanoa"
Totuus+on+se,+että+sinä+tuomitset+muut+ja+kehut+vain+itseäsi.+Ainoa+mitä+todistat,+on+pääsi+pimeys.+Hassua,+mutta+se+sinun+Jumalasi+ei+tuomitse+ketään.+Sen+tekevät+vain+kaltaisesi+tollot.
"Yksikään+Jumalasta+syntynyt+ei+tee+syntiä"
Jumalasta+ei+synny+mitään.+Sinäkin+olet+tullut+mistä+lie+hevonvitusta.
"käy+ilmi,+ketkä+ovat+Jumalan,+ketkä+paholaisen+lapsia:+se,+joka+ei+tee+Jumalan+tahtoa,+ei+ole+Jumalasta,+ei+myöskään+se,+joka+ei+rakasta+veljeään."
Katsos+kun+minä+en+ole+saatananpalvoja+kuten+sinä,+niin+minä+en+usko+lapsellisiin+paholaisjuttuihisi.+Ja+sinähän+rakastat+homona+Herraa,+vaikka+paheksut+homona+homoja.+Aidosti+rakastat+vain+itseäsi.
"Se+on+sinun+mielipiteesi"
Se+oli+fakta.+Siitä+on+tosiaan+turha+väitellä.+Kommenttisi+ovat+lapsellisen+turhaa+hourimista.+Ei+mitään+muuta.
+"Sen+kuitenkin+tiedän,+että+elämä+jatkuu+maanpäällisen+elämän+jälkeen"
Ok.+Olet+siis+jo+kuollut+ja+kirjoittelet+täällä+kuolleista+heränneenä.+Ilmankos+juttusi+ovatkin+niin+pehmoisia.
19.06.2019 05:48
Jumala+ei+selvästikään+tykännyt+huoneestaan,+koska+pani+sen+palamaan.
18.06.2019 06:58
Raamatussa+eläimet+ja+palavat+pensaat+puhuvat+kuin+Aku+Ankassa+konsanaan.+Jos+se+on+totta,+niin+Aku+Ankka+on+dokumenttilehti.+Raamatussa+seikkailee+myös+lohikäärmeitä+ja+Joona+matkustaa+deluxe-hytissä+valaan+vatsassa.+WAU!+Tuon+täytyy+olla+totta+:D
18.06.2019 06:46
Kunnon+muslimia+Jumalakin+rakastaa.+Miksi+niitä+muutoin+olisi+siunaantunut+niin+pirusti?
18.06.2019 06:34
Kunnon+muslimia+Jumalakin+rakastaa.+Miksi+niitä+muutoin+olisi+siunaantunut+niin+pirusti?
18.06.2019 06:34
"Minulla+on+todisteet"
Et+ole+esittänyt+todisteita,+eikä+niitä+näköjään+tule.
"Jumala+on+olemassa"
Missä?
"Kyllä+olen+valon+todistaja+ja+Jumala+on+olemassa,+mutta+miksi+minun+pitäisi+tuomita+teidät"
Nonni,+taaaskin+se+nähdään.+Kehut+vain+itseäsi.+Tuomitseminen+ei+tosiaankaan+kuulu+sinulle.+Miksi+sitten+teet+niin?+Vähälahjaisena+et+tajua,+mitä+teet.+
"lapset+...sisäisesti+ja+henkisesti+puhtaita."
Kaikki+syntyvät+lapset+ovat+ateisteja.+
"Teillä+on+myöskin+ihmeellinen+käsitys+valittamisesta."
Sinulla+ei+ole+mitään+käsitystä+mitä+teet.
"Ole+lukematta+mikäli+kirjoittelen+paskaa"
Ota+järki+mukaan+kirjoitteluusi,+tollo.
"Mistäs+sinä+tiedät,+et+sinä+voi+tietää+mitään,+mitä+minä+tiedän."
Näen+sen+dorkakommenteistasi,+ettet+tiedä+mistään+mitään.+Todellisuutesi+on+hämärtynyt.
18.06.2019 06:14
Notre+Dameen+ei+kannata+sijoittaa+euroakaan,+koska+uskovaiset+ovat+hokeneet+pian+2000+vuotta,+että+Jeesus+tulee+pian.+Sen+jälkeen+kirkoilla+ei+ole+mitään+virkaa.
17.06.2019 06:34
"Mikäli+olisin+jumalaton+silloinhan+minun+pitäisi+olla+kaltaisenne"
Olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+todisteen+todistetta+eikä+niitä+tule.
"koska+levitätte+väärää+tietoa+Jumalan+olemassa+olosta."
Kerromme+totuuden+Jumalan+olemattomuudesta.+Mene+valehtelemaan+muualle.
"Edelleenkään+minun+ei+tarvitse+kehua+itseäni,+eikä+tarvitse+haukkua+toisia."
Kehut+itseäsi+milloin+miksikin+valon+todistajaksi+ym.+paskaa.+Muut+ovat+tuomittavia.+Olet+vain+niin+saatanan+tyhmä,+ettet+tajua+mitä+teet.
"Lapset+ovat+syntyessään+puhtaita"
Olen+ollut+mukana+parissa+synnytyksessä+ja+täytyy+sanoa,+että+pestä+heidät+piti.+Synti+on+uskovaisten+hokemaa+huuhaata.+Kuten+heidän+levittämänsä+huuhaaoppikin.
"Ei+minulla+ole+mitään+valittamista"
Ja+siltikin+valitat.+Olet+vain+niin+tollo,+ettet+tajua,+mitä+teet.
"kerron+teille+sen+totuuden"
Kertoisitkin,+mutta+kuule+sinä+kirjoittelet+paskaa.
"Sitä+et+tiedä+sinä,+etkä+minä."
Varsinkaan+sinä+et+tiedä+mistään+mitään.
17.06.2019 06:17
183 / 205