Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "...+ja+pääsee+Paratiisiin+jossa+saa+olla+ikuisesti+onnellisena+sekä+rakastettuna."Miten+sellainen+Jumala+pystyy+rakastamaan+vasta+siellä+taivaassa,+jos+se+nytkin+vihaa+luomuksiaan+niin,+että+maa+järisee?+Onneksi+ei+tarvitse+uskoa+mokomaan+mikkihiireen.
  2. "Ei+sinun+sitä+Jumalaaa+tarvitse+täällä+nähdäkkään,+koska+se+on+salattu."Kyllä+se+tarvitsee+nähdä+ennen+kuin+mokomaan+uskoo.+Salattu+on+todella+lapsellinen+satu-Jumala."Toisekseen+en+minä+ole+teitä+tuominnut+mihinkään"Nimenomaan+vain+sinä+tuomitset,+potilas."tehän+saatte+...+tehdä+itsarin+milloin+vaan"Sinäkin+saat+painua+sinne+taivaaseesi+ihan+milloin+vaan.+Painu+vaikka+heti."synnitöntä+ihmistä+ei+ole"Kaikki+ovat+synnittömiä,+koska+synti+on+hullujen+keksintöä."Sehän+siinä+onkin+helppoa,+että+minun+ei+tarvitse+esitellä+Jumalaa"Sehän+sinulla+juuri+on+vaikeinta,+kun+et+pysty+esittelemään+olematonta+julliasi."kaikilla+on+oma+vapaus+kuitenkin+liikkua+ja+mennä+ja+tehdä+asioita."Ei+sinun+näkemystesi+perusteella."mitä+veikkaamista+minulla+on,+koska+tiedän+mikä+on+asian+laita."Veikkaat+pieleen,+koska+et+tiedä+mistään+mitään."Saathan+sinäkin+sit+joku+päivä+omaa+isääsi+pitää+harhana,+vai+etkö+pidä+omaa+isääsi+edes+isänä,+vai+oletko+raiskauksen+tai+koeputken+tulos."Isäni+kuoli+viime+kesänä.+Jätä+hänet+rauhaan,+sinä+huoran+penikka!!!+Sinä+itse+olet+syntynyt+kamelin+paskasta."Ei+minun+tarvitse+pystyäkkään,+asiaa+todistamaan"Kyllä+pitää,+jos+kerrot+asioita+muka+totuutena.+Muutenhan+olet+vain+hullu+valehtelija."En+miekään+usko+mihinkään+satuihin,+vaan+minulla+on+se+"tieto"+"Sinulla+on+vain+suuret+luulot+ja+pahat+hullun+harhat."Miten+sinä+voit+uskoa+johonkin+tieteeseen"Tieteessä+asiat+todistetaan.+Uskonnossa+asioista+vain+luullaan.+Sinulla+ei+ole+"totuuksistasi"+esittää+ensimmäistäkään+todistetta+toisin+kuin+tieteellä.+Nettiyhteyttäsi+ei+olisi,+jos+olisit+rukoillut+sitä+Jeesukselta.+Se+on+ihan+tieteellinen+fakta,+potilas.
  3. "Ei+minun+tarvitse+tuomita+ketään+mihinkään,+vaan+Jumala+tuomitsee,+mikäli+tuomitsee."Ei+Jumala+ketään+tuomitse+vaan+sinä.+En+ole+nähnyt+yhtäkään+tuomitsevaa+kommenttia+Jumalalta+täällä,+mutta+sinä+vaahtoat+kuin+vesikauhuinen+ja+manaat+kaikki+helvettiin.+Häpeä!"Enkä+pidä+Jumalan+luomistyötä+huonona,+vaan+ihminen+itse+aiheuuttaa+kaiken+pahan,+teoillansa+ja+tottelemattomuudella."Toisin+sanoen+taaskin+haukut+Jumalan+luomistyötä.+Ihmiset+eivät+voi+olla+sen+parempia+kuin+miksikä+heidät+on+luotu."Jumala+pitää+omistansa+huolen,+maailma+omistansa."Niin+jos+sinulla+vain+olisi+se+Jumala+esitellä,+mutta+kun+ei+ole.+Onneksi+sentään+maailma+on+pitämässä+huolen."Todisteet+tulevat+sitten+kun+Jumala+suo+ne,+koska+Jumala+on+salattu."Ei+tule.+On+se+niin+prrrkeleen+salattu."Sinä+et+tunne+minua+yhtään,+rakkaus+on+myöskin+määrätyllä+tavalla+sitova."Tunnen+sinut.+Olet+itserakas.+Muuta+rakkautta+sinussa+ei+ole."veikkaisin+että+kirjoittelusi+tyyli+muuttuisi+aika+paljon."Harrastat+siis+veikkausta.+Oikeinko+järjestelmällä+pelaat?+En+voi+sille+mitään,+että+olet+pehmopää.+Se+nyt+vaan+on+totuus."Tottakai+minä+oman+isäni+tunnen."Totta+kai+sinä+harhasi+pidät+totena,+koska+harhat+ovat+hullulle+faktoja."Jumala+on+edelleen+salattu."Hyvin+on+salattu+tosiaan.+Sinäkään+et+pysty+todistamaan."Saathan+sinä+siihen+mustanaamioon+uskoa"En+usko+satuihin+kuten+sinä.+Mustanaamio+on+samanlaista+sepitettyä+fiktiota+kuin+se+sinun+hyvin,+hyvin+salainen+Jumalasi.
  4. "Se+on+sinun+mielipiteesi,+valitettavasti+tulet+petymään+pahemman+kerran."Se+oli+jälleen+fakta,+ei+mielipide.+Paha+pettyjä+olet+ihan+sinä+itse+vaan."Ei+minulta+ole+tullut+teille+mitään+tuomiota,+vaan+se+tulee+siltä+keneltä+se+kuuluu+teille+tulla,+eli+Jumalalta,+mikäli+sellainen+tulee."Kaiken+aikaahan+sinä+paheksut+ja+tuomitset+muita+kuin+itseäsi.+Oletko+niin+tollo,+ettet+huomaa+sitä+ollenkaan?+Sinä+pidät+Jumalasi+luomuksia+pahoina+ja+surkeina!!!+Toisin+sanoen+väität+hyväksi+kehutun+Jumalan+luomistyön+ala-arvoiseksi.+Nyt+Jumala+suuttuu+sinulle+ja+joudut+helvettiin!!!"En+ole+jumalaton,+vaan+olen+valon+todistaja"Taas+tuota+narsistista+itsekehua!+Olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+Jumalaa+esitellä.+Lisäksi+todistat+vain+pääsi+pimeyttä."Ei+pidä+paikkaansa,+eikä+tule+menemään+läpi,+koska+tuomihtiminen+kuuluu+Jumalalle,+ei+minulle.+Etkä+sinä+minua+tunne."Kommentiesi+perusteella+tunnen+sinut+oikein+hyvin.+Olet+narsisti,+joka+tuomitsee+muut."Sinä+et+tiedä,+totuudesta+yhtään+mitään."Tiedän,+tiedän.+Totuus+on,+että+olet+pehmopäinen+potilas."Se+on+sinun+mielipiteesi,+harhat+eivät+ensinnäkään+muuta+ihmisen+elämää"Se+ei+ollut+mielipide+vaan+fakta.+Harhat+ovat+muuttaneet+sinut+hulluksi.+Muutoin+olisit+terve."Siksi+sitä+ei+voi,+jumalaton+estää."Mutta+juuri+sinähän+olet+se+jumalaton,+koska+et+pysty+esittelemään+sitä+Jumalaasi.+No+kuolemaasi+et+pysty+estämään,+vaikka+uskoisit+Mustanaamioon,+mieheen+joka+ei+koskaan+kuole.
  5. Jumala+ei+selvästikään+tykännyt+huoneestaan,+koska+pani+sen+palamaan.