Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Mitä+ajattelette,+kun+tuttunne+laittaa+pussauskuvan+someen:"
Nuo+linkin+kuvassa+olevat+ihmiset+eivät+ole+minun+tuttujani,+joten+heidän+pussauskuvansa++eivät+hetkauta+minua+suuntaan+eikä+toiseen.+Eikä+kuva+edes+ollut+varsinainen+pussauskuva.
Jos+taas+tuttuni+laittaisi+pussauskuvan+nettiin,+sekään+ei+saisi+aikaan+sen+kummenpiä+värinöitä.+Hellyys+kuuluu+parisuhteisiin,+eikä+toisten+hellyydenosoitukset+ahdista+minua.+Ei+varsinkaan+noin+"miedot"+kuin+tuossa+kuvassa.
26.09.2019 21:56
"Kaskenpolttaja,+kerroit+taannoin+viimeisestä+seksuaalisesta+kontaktista+olevan+yli+8000+päivää.+Kysyn,+vieläkö+tekee+mieli+ja+pystyisitkö+vielä+moiseen+juttuun?+Kuitenkin+yli+20-vuotta,+sehän+on+jos+jonkinlainen+"tupakkalakko"+jota+ei+kannattaisi+enää+rikkoa.+Riippuvuutta+kun+molemmat+aiheuttavat."
Kun+noin+tarkkaan+kommenttejani+seuraat+ja+ne+näyttävän+mielessä+pysyvän+niin,+että+ihan+pistät+laskien+kauanko+saamattomuuttani+on+kestänyt,+olet+varmasti+huomannut+myös+,+että+olen+sanonut,+ettei+halun+puute+ole+selitys+.
Tupakkalakkoa+en+aio+rikkoa,+sitä+on+kestänyt+vielä+kauemmin,+mutta+"seksilakon"+lopetan+kyllä+heti,+kun+se+on+mahdollista.+Sitä+en+tiedä+pystynkö,+jos+fysiikkaan+ajattelee,+se+jää+nähtäväksi.+Onneksi+siinä+silloin+on+myös+se+toinen,+jospa+me+sitten+keksimme+keinot.
Miten+sinun+seksielämäsi+voi?+Riittääkö+sinulla+haluja+ja+mahdollisuuksia?
26.09.2019 21:51
Olen+nainen+ja+yritän+tässä+tarjota++jotain+mihin+tarttua+lässyttämisen+sijaan...miten+hyvin+onnistun?
26.09.2019 21:41
Missä+ne+naiset+valittavat?+Miehethän+taitavat+valittaa+täällä+sinkkupalstalla.
26.09.2019 21:37
Mahtaakohan+se+kuitenkin+olla+niin,+että+jokainen+täällä+kirjoittava+ajaa+sitä+omaa+agendaansa+kuka+milläkin+tavalla.
26.09.2019 19:08
"Missään+vaiheessa+en+rukoillut.+Rukoillessani+auto+olisi+mennyt+rekkaa+päin+totaalisesti+ja+olisin+kenties+kuollut+tai+vammautunut."
Miksi+rukoillessa+auto+olisi+mennyt+rekkaa+päin+totaalisesti+ja+olisit+kuollut+tai+vammautunut?
26.09.2019 19:04
Itse+käytin+samaa+ilmausta+tai+sinne+päin+olevaa+ilmausta+kuin+Halla-aho.
26.09.2019 18:37
Suomalaiset+marjat+ovatkin+hyviä+ja+terveellisiä+.
26.09.2019 11:05
On+vaikea+palauttaa+ihmistä+kotimaahansa,+jos+kotimaa+ei+ota+häntä+vastaan.
26.09.2019 11:01
Vaikka+ne+mukulat+kotoa+lähtevät,+näyttää+äiskälle+olevan+kovasti+tarvetta+siitä+huolimatta+:)
Minun+jääkaapistani+ei+löydy+paljon+mitään+kun+valokin+sammui+:D
On+minulla+onneksi+Lidlin+perunamuussijauhetta+ja+tippa+maitoa,+siinä+taitaa+siis+olla+lounaani+tänään.++:D
26.09.2019 10:59
On+tietysti+hyvä+asia,+että+nostetaan+keskusteluun++ulkomaalaisten+rikollisten+poistaminen+maasta+.+Toisaalta+voisi+olla+hyvä+keskustella+ylipäätään+siitä+millaisia+tuomioita+rikolliset+siellä+hotelliolosuhteissa+"kärsivät".+
Ulkomaiset+rikoksen+tekijät+lakkaavat+kuorittamasta+yhteiskuntaamme+sillä+hetkellä+kun+he+poistuvat+maasta,+kotimaiset+rikolliset+jäävät+edelleen+sinne+hotellinomaisiin+olosuhteisiin+kuormittamaan+veronmaksajia+ja++keräämään+voimia+vapautta+varten.+Mikäli+tuomio+siis+on+niin+pitkä,+että+siinä+kerkiää+levätä.
26.09.2019 10:51
Esitit+hyvän+kysymyksen.+Mikähän+siihen+mahtaa+olla+vastaus?+Minne+voi+palauttaa+ihmisen,+jota+oma+maa+ei+ota+vastaan?+Onko+olemassa+jokin+ei-kenenkään-maa+,+jonne+heitä+voisi+kuljettaa?
26.09.2019 10:45
Kuoleman+syy....poikuus!
Hiukan+erikoisesti+muotoiltu+tuo+aloitus.
26.09.2019 10:29
Nooo+jos+nyt+yksi+sana+tippuu+haittaks'+se+:)
Kyllä+se+näemmä+niin+on,+että+iän+myötä+se+yksin+olemisen+tarve+lisääntyy.+Ja+onneksi+myös+rohkeus+jättää+maailma+pyörimään+ja+vetäytyä+omaan+rauhaan+ilman+pelkoa,+että+jotain+kamalaa+tapahtuu,+jos+ei+ole+"johtamassa"+asioita++:D
Tässä+juuri+pohdin+menenkö+syömään+tuonne+ihmisten+pariin,+vai+kömminkö+peiton+alle+vielä+tunniksi+tai+pariksi+ennen+kuin+pitää+mennä+pariksi+tunniksi+olemaan+sosiaalinen.+Taitaa+peiton+alle+kömpiminen+voittaa+vaikka+nälkäkin+olisi.+Elämä+on+vaikeita+valintoja+täynnä+:)
26.09.2019 10:26
Miten+Terhi+mahtaisi+luonnehtia+"syvällistä"+keskusteluanne?
On+monia+mukavia+uskovia+ja+ei+niin+uskovia+minunkin+tietteni+osunut+ja+paljon+olen+käynyt+syvällisiä+keskusteluja+ja+"syvällisiä"+keskusteluja.+Keskustelut+avartavat+omaa+käsitystä+elämästä+ja+meistä+ihmisistä.++Siksi+ei+oikeastaan+ole+merkitystä+sillä+onko+keskustelu+syvällistä+vai+"syvällistä".+Kun+haluaa+nähdä+ja+kuulla,+aina+näkee+ja+kuulee.
Käytänkin+tilaisuutta+hyväkseni+ja+kiitän+kaikkia+niitä+vastaani+tulleita+eri+tavoin+mukavia+uskovia+ja+ei+niin+uskovia+ja+vallan+uskomattomia+kaikista+niistä+syvällisistä+ja+"syvällisistä"+keskusteluista,+joissa+olen+saanut+oppia+itsestäni+ja+heistä+ja+elämästä+niin+monenlaista.
26.09.2019 10:16
Näinhän+se+näyttää+olevan.+
Se+mitä+itse+pohdin+on+juuri+se+motiivi,+miksi?+
Näyttää+tuolla+muillakin+osioilla+olevan+sama+tilanne,+eli+vastakkaista+"elämänkatsomusta"+edustavat+käyvän+kiivasti+"käännyttämässä"+muita.+Sinällään+mielenkiintoinen+ilmiö.+
Kyllähän+osalla+on+motiivina+ihan+vaan+vi.ttuilu,+luulisin.+Mutta+varmasti+on+myös+mielenkiintoisempia+motiiveja.
26.09.2019 10:08
Kiitos+vaan+linkistä.+Niitähän+löytyy+erilaisia+eri+tarkoituksiin.
26.09.2019 10:04
Kyllä+minäkin+aina+välillä+vetäydyn+rotkoni+rauhaan.++Yksin+asumisen+hyviä+puolia+on+se,+että+voi+ihan+vapaasti++olla+epäsosiaalinen+täällä+keskenään++:)
26.09.2019 09:58
Jättämällä+pullan+kokonaan+pois,+poistaa+tosiaan+mahdollisuuden+tukehtua+pullaan.++Joskus+ratkaisu+voi+olla+hyvinkin+yksinkertainen.
26.09.2019 07:47
Niin+on.+Voi+säännöstellä+itse+määrää.+Olisipa+sitä+nappia+mahdollisuus+painaa+kaikissa+ihmissuhteissa.
26.09.2019 07:43
7 / 258