Pullaan voi tukehtua

Anonyymi

Eikä ätmillä ole sitten ketään joka pelastaa.

21

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minua tarvii pelastaa koska en pilluakaan saa.

    • Anonyymi

      Juu, tuoreeseen pullaan voi helposti tukehtia, kun tuore pulla muuttuu suussa tahmaiseksi, varsinkin jos ei ole mitään juotavaa pullan kanssa......

    • Ei jos on maitoa.

      • Anonyymi

        Hyi, maitoa pullan kanssa.
        Pullan kanssa sopii vain kahvi tai mehu.

        t. Ruma mies


    • Se on realismia kaikkien meidän yksin asuvien kohdalla. Tosin voi se parisuhteessakin elävä olla välillä ilman seuraa ja vetää pullat väärään kurkkuun juuri silloin, kun puoliso on jossain muualla.

    • Mitä jos haukkaisi vähän pienempiä suupaloja, tai jättää ne pullat kokonaan syömättä?

      • Jättämällä pullan kokonaan pois, poistaa tosiaan mahdollisuuden tukehtua pullaan. Joskus ratkaisu voi olla hyvinkin yksinkertainen.


      • Anonyymi

        Auton moottorinkin voisi syödä sylinteri kerrallaan.


    • Anonyymi

      Tuotapa ei ole koskaan tullut ajatelleeksi.

      • Anonyymi

        Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.

        Jos lempiruokana ovat meisselit, vasarat ja muutkin työkalut, sitten jos tulee kova nälkä niin pikku-välipalana voi napsia kokonaisen auton moottorinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.

        Pullaan kyllä tukehtuu paremmin, kun sitkeä pullamössö muodostaa ilmatiiviin tulpan henkitorveen, jos pullaan tukehtuu, vaikka pullahan menee ruokatorveen, eikä henkitorveen vai hengitetäänkö vaan suun kautta, vaikka nenästä menee eri kanava keuhkoihin, eikä pulla mene keuhkoihin ruokatorvesta, vai onko minulla väärä käsitys anatomiasta?

        t. Ruma mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullaan kyllä tukehtuu paremmin, kun sitkeä pullamössö muodostaa ilmatiiviin tulpan henkitorveen, jos pullaan tukehtuu, vaikka pullahan menee ruokatorveen, eikä henkitorveen vai hengitetäänkö vaan suun kautta, vaikka nenästä menee eri kanava keuhkoihin, eikä pulla mene keuhkoihin ruokatorvesta, vai onko minulla väärä käsitys anatomiasta?

        t. Ruma mies

        Ja pullan mössöinen taikina tukkii suolistoakin varsin useasti.


    • Anonyymi

      Paskan hajuun voi tukehtua. Lopulta kaikki tukehtuu kun maapalloa saastutetaan koko ajan. Luultavasti kuollaan kun jäätiköt sulaa ja merenpinta nousee 7 metriä niin suurin osa ihmisistä hukkuu.

      • Anonyymi

        Tuollainen on vähän tyhmää jos tytöt varastelevat kaikenlaisia supersankareita itselleenkin kuten joku mielikuvitus-hahmoja kuten joku james pontkin sitten, kun on omia supersankareitakin naisilla sitten.


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä kuin yliopiston professori?

        Tämähän on oikein hyvä ruokaidea: syömme v8-moottoreija välipaloina sylinteri kerrallaan.

        Tämä elokuva mitä taisin ehdottaa, missä on tyttö-agentti: nelosella illalla tulee: Atomic Blonde :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä kuin yliopiston professori?

        Tämähän on oikein hyvä ruokaidea: syömme v8-moottoreija välipaloina sylinteri kerrallaan.

        Tämä elokuva mitä taisin ehdottaa, missä on tyttö-agentti: nelosella illalla tulee: Atomic Blonde :D

        On vähän huono sanonta "tyttö-sankari", mutta noniin...


      • Anonyymi

        Hajuttomat pierut ovat todiste terveellisestä ruokavaliosta.


    • Anonyymi

      Ei kukaan kaipaa minua joten ei voi kukaan pelastaa. Olen aina yksin joten ei kukaan voisi pelastaa minua edes. Sitä tukehtuu ja kuolee 5 minuutissa sitten kun tukehtuu.

    • Noh se pulla pitää ensin silppua.

    • Muutenkin jos ei ole pullantekijää ei sitä pullaa tarvitse syödä,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe