Pullaan voi tukehtua

Anonyymi

Eikä ätmillä ole sitten ketään joka pelastaa.

21

145

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minua tarvii pelastaa koska en pilluakaan saa.

    • Anonyymi

      Juu, tuoreeseen pullaan voi helposti tukehtia, kun tuore pulla muuttuu suussa tahmaiseksi, varsinkin jos ei ole mitään juotavaa pullan kanssa......

    • Ei jos on maitoa.

      • Anonyymi

        Hyi, maitoa pullan kanssa.
        Pullan kanssa sopii vain kahvi tai mehu.

        t. Ruma mies


    • Se on realismia kaikkien meidän yksin asuvien kohdalla. Tosin voi se parisuhteessakin elävä olla välillä ilman seuraa ja vetää pullat väärään kurkkuun juuri silloin, kun puoliso on jossain muualla.

    • Mitä jos haukkaisi vähän pienempiä suupaloja, tai jättää ne pullat kokonaan syömättä?

      • Jättämällä pullan kokonaan pois, poistaa tosiaan mahdollisuuden tukehtua pullaan. Joskus ratkaisu voi olla hyvinkin yksinkertainen.


      • Anonyymi

        Auton moottorinkin voisi syödä sylinteri kerrallaan.


    • Anonyymi

      Tuotapa ei ole koskaan tullut ajatelleeksi.

      • Anonyymi

        Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.

        Jos lempiruokana ovat meisselit, vasarat ja muutkin työkalut, sitten jos tulee kova nälkä niin pikku-välipalana voi napsia kokonaisen auton moottorinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.

        Pullaan kyllä tukehtuu paremmin, kun sitkeä pullamössö muodostaa ilmatiiviin tulpan henkitorveen, jos pullaan tukehtuu, vaikka pullahan menee ruokatorveen, eikä henkitorveen vai hengitetäänkö vaan suun kautta, vaikka nenästä menee eri kanava keuhkoihin, eikä pulla mene keuhkoihin ruokatorvesta, vai onko minulla väärä käsitys anatomiasta?

        t. Ruma mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullaan kyllä tukehtuu paremmin, kun sitkeä pullamössö muodostaa ilmatiiviin tulpan henkitorveen, jos pullaan tukehtuu, vaikka pullahan menee ruokatorveen, eikä henkitorveen vai hengitetäänkö vaan suun kautta, vaikka nenästä menee eri kanava keuhkoihin, eikä pulla mene keuhkoihin ruokatorvesta, vai onko minulla väärä käsitys anatomiasta?

        t. Ruma mies

        Ja pullan mössöinen taikina tukkii suolistoakin varsin useasti.


    • Anonyymi

      Paskan hajuun voi tukehtua. Lopulta kaikki tukehtuu kun maapalloa saastutetaan koko ajan. Luultavasti kuollaan kun jäätiköt sulaa ja merenpinta nousee 7 metriä niin suurin osa ihmisistä hukkuu.

      • Anonyymi

        Tuollainen on vähän tyhmää jos tytöt varastelevat kaikenlaisia supersankareita itselleenkin kuten joku mielikuvitus-hahmoja kuten joku james pontkin sitten, kun on omia supersankareitakin naisilla sitten.


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä kuin yliopiston professori?

        Tämähän on oikein hyvä ruokaidea: syömme v8-moottoreija välipaloina sylinteri kerrallaan.

        Tämä elokuva mitä taisin ehdottaa, missä on tyttö-agentti: nelosella illalla tulee: Atomic Blonde :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä kuin yliopiston professori?

        Tämähän on oikein hyvä ruokaidea: syömme v8-moottoreija välipaloina sylinteri kerrallaan.

        Tämä elokuva mitä taisin ehdottaa, missä on tyttö-agentti: nelosella illalla tulee: Atomic Blonde :D

        On vähän huono sanonta "tyttö-sankari", mutta noniin...


      • Anonyymi

        Hajuttomat pierut ovat todiste terveellisestä ruokavaliosta.


    • Anonyymi

      Ei kukaan kaipaa minua joten ei voi kukaan pelastaa. Olen aina yksin joten ei kukaan voisi pelastaa minua edes. Sitä tukehtuu ja kuolee 5 minuutissa sitten kun tukehtuu.

    • Noh se pulla pitää ensin silppua.

    • Muutenkin jos ei ole pullantekijää ei sitä pullaa tarvitse syödä,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe