Miten rentoudutte?

Anonyymi

Tulin töistä kotiin, keitin kahvit. Sovin illan menoja ja tässä välissä istahdin lukemaan uutisia netistä. Otin kupin Juhla Mokkaa. Lueskelin juttua suomalaisesta laulajasta ja aloin tarkastaa mikä tapaus hän oli.
Miellyttävä ääni ja oli muuten kaunis nainen...sopii hyvin kuunnella Juhla Mokkaa hörppiessä. Mites te rentoudutte heti työpäivän jälkeen?

https://www.youtube.com/watch?v=xN2tPMygXmM

AsianVierestä

81

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuma suihku ja sohvauni.

      • Anonyymi

        :)
        Annat siis kaikkesi päivän aikana. Uuttera nainen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        :)
        Annat siis kaikkesi päivän aikana. Uuttera nainen.

        AsianVierestä

        No mites muuten? Sitä ei saa itse valita...

        Annatko itse?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No mites muuten? Sitä ei saa itse valita...

        Annatko itse?

        Jaan voimani työn ja läheisten kesken. Itselle ei paljon jää enää jaettavaa, pieniä murusia.

        AsianVierestä


    • Siinä se nähdään. Ihmiset ei rentoudu.

      • Anonyymi

        Totta kai tuokin on. Ei malta levätä, tulee nukuttua liian vähän...se on totta.
        Rentoutua toki voi niin monella eri tavalla, vaikka kirjoittelemalla sinun kanssasi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tuokin on. Ei malta levätä, tulee nukuttua liian vähän...se on totta.
        Rentoutua toki voi niin monella eri tavalla, vaikka kirjoittelemalla sinun kanssasi.

        AsianVierestä

        Minä olen epäilyttävää seuraa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä olen epäilyttävää seuraa.

        Kuka ei olisi?

        AsianVierestä


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä olen epäilyttävää seuraa.

        Minä en ikinä makaile sohvalla. Mikähän siinäkin on mutta ei vaan osaa. Jos menen pitkälleen menen sitten oikeaan sänkyyn.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä olen epäilyttävää seuraa.

        Jos ihmettelet mistä sohvan tähän vetäisin niin meni väärään, sohvakommentti oli tarkoitettu pujikselle :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos ihmettelet mistä sohvan tähän vetäisin niin meni väärään, sohvakommentti oli tarkoitettu pujikselle :D

        Se oli se ns. sivustavedettävä sohva :’D

        Hah hah heh

        (Ja minä äänestin sinua kun piti kommentoida.
        Kommentointi-namiska vasemmalle, kiitos.)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä en ikinä makaile sohvalla. Mikähän siinäkin on mutta ei vaan osaa. Jos menen pitkälleen menen sitten oikeaan sänkyyn.

        Minä nukun sohvalla kun sitä ei ehdi päättää. Se tapahtuu. Onnistuu istualteen :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se oli se ns. sivustavedettävä sohva :’D

        Hah hah heh

        (Ja minä äänestin sinua kun piti kommentoida.
        Kommentointi-namiska vasemmalle, kiitos.)

        Ei oo kun kallistettava mekanismi möknismi mitä sitäkään ominaisuutta ikinä käytä :D

        Eikö meekin helposti väärään :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä nukun sohvalla kun sitä ei ehdi päättää. Se tapahtuu. Onnistuu istualteen :)

        Minä en ees istu sohvalla, toimii lähinnä vaatteiden ja kassien ym. säilytystasona :) Tää on niin mukava tää vanha tuoli mitä tulee vaan olkkarissa käytettyä :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei oo kun kallistettava mekanismi möknismi mitä sitäkään ominaisuutta ikinä käytä :D

        Eikö meekin helposti väärään :D

        Kallistettava eli kippisohva, kun lukitus pettää, istuja on tahtomattaan aika pitkälti vaaterissa :D

        Eli tarkkaan ottaen et voi tietää jos yksi päivä nukutkin siinä :D
        Humps sannoo sohva, ja oot selälles. Kyllä se nyt kerran pitäs kokkeilla jos semmonen mahdollisuus :D Ei mun kallistu mihinkään kun imuroidessa...

        Menee väärään ja varsinkin vasenkätisellä! Olisi loogista, että useammin käytetty kommentointi olisi ottavammalla paikalla, äänestykseen ehtii seuraavaksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kallistettava eli kippisohva, kun lukitus pettää, istuja on tahtomattaan aika pitkälti vaaterissa :D

        Eli tarkkaan ottaen et voi tietää jos yksi päivä nukutkin siinä :D
        Humps sannoo sohva, ja oot selälles. Kyllä se nyt kerran pitäs kokkeilla jos semmonen mahdollisuus :D Ei mun kallistu mihinkään kun imuroidessa...

        Menee väärään ja varsinkin vasenkätisellä! Olisi loogista, että useammin käytetty kommentointi olisi ottavammalla paikalla, äänestykseen ehtii seuraavaksi.

        No kun noissa (3 2) tulee sitten seinä vastaan jos kallistaa niin ei o tullu pal kallisteltua kun ei muutenkaan tuu käytettyä, kassit, takit ym. pärjää kallistamattakin noilla :) Jos itelle kallistan kallistan tätä tuolia :)

        No kyllä menee oikeekätiselläkin väärään helposti, ny oon alkanu oppimaan vasta pikkuhiljaa olemaan äänestelemättä :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä en ees istu sohvalla, toimii lähinnä vaatteiden ja kassien ym. säilytystasona :) Tää on niin mukava tää vanha tuoli mitä tulee vaan olkkarissa käytettyä :)

        Sä oot sitten kun se Seppo Taalasmaa. Niin oot!

        Hällä oli olkkarissa vanha nojatuoli ja muut ei saanu siihen koskeakaan eikä sitä saanu siirtää eikä vaihtaa :D

        Voi hyvät hyssykät, et istu sohvallas, no johan nyt. Kamppeet komeroon ja siihen sohvalle muuta täytettä, sie vaan ihailet sitä sohvaa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kun noissa (3 2) tulee sitten seinä vastaan jos kallistaa niin ei o tullu pal kallisteltua kun ei muutenkaan tuu käytettyä, kassit, takit ym. pärjää kallistamattakin noilla :) Jos itelle kallistan kallistan tätä tuolia :)

        No kyllä menee oikeekätiselläkin väärään helposti, ny oon alkanu oppimaan vasta pikkuhiljaa olemaan äänestelemättä :)

        Tässä selvään valmistellaan johonkin vaaliin. Kyllä porukka osaa ensikerralla äänestää :)

        Liian hyvä paikka kasseilla!

        Entä rahi? Mihin jalat vai onko nojatuolissa jalkaosa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sä oot sitten kun se Seppo Taalasmaa. Niin oot!

        Hällä oli olkkarissa vanha nojatuoli ja muut ei saanu siihen koskeakaan eikä sitä saanu siirtää eikä vaihtaa :D

        Voi hyvät hyssykät, et istu sohvallas, no johan nyt. Kamppeet komeroon ja siihen sohvalle muuta täytettä, sie vaan ihailet sitä sohvaa :D

        Jaa, Seppo on sitten viisas mies kun on pitänyt paikkansa :D

        No kun ei siin oo niin mukava istuu kun tässä, ei yltäs läppärin virtajohtokaan eikä tulostimen piuha eikä mikkään sitten :( Enkä ihaile, ihan turhia rohjoja ovat sohvat :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä selvään valmistellaan johonkin vaaliin. Kyllä porukka osaa ensikerralla äänestää :)

        Liian hyvä paikka kasseilla!

        Entä rahi? Mihin jalat vai onko nojatuolissa jalkaosa?

        Joo vissiin :D

        ei oo kun just hyvä :D

        Niin no joo, lyhemmän sohvanpätkän käsinoja toimii rahina :) siinä hommassa se on kyllä hyvä :)

        Mut joo, ny taian mennä pitkälleen, oikeeseen sänkyyn enkä mihkään sohvalle :) Hyviä öitä & kauniita unia sullekkii jahka maltat :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa, Seppo on sitten viisas mies kun on pitänyt paikkansa :D

        No kun ei siin oo niin mukava istuu kun tässä, ei yltäs läppärin virtajohtokaan eikä tulostimen piuha eikä mikkään sitten :( Enkä ihaile, ihan turhia rohjoja ovat sohvat :D

        No noinhan se on mihin mieltyy, sen takia koti on ihmisen paras paikka kun kaikki toimii ja kaikkeen yltää ja asiat on siellä, missä niiden kuuluukin olla :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo vissiin :D

        ei oo kun just hyvä :D

        Niin no joo, lyhemmän sohvanpätkän käsinoja toimii rahina :) siinä hommassa se on kyllä hyvä :)

        Mut joo, ny taian mennä pitkälleen, oikeeseen sänkyyn enkä mihkään sohvalle :) Hyviä öitä & kauniita unia sullekkii jahka maltat :)

        Ai se on silleen järjestetty noh kiva :D niinku se on just kohdillaan sekin :)

        Lasketaan sinut sänkyyn, jos nyt olisin viisas, pitäs tehdä samat. Pitää ainakin kokeilla niin helpottais aamua. Juu, kauniita unia täältäkin sinne :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Se oli se ns. sivustavedettävä sohva :’D

        Hah hah heh

        (Ja minä äänestin sinua kun piti kommentoida.
        Kommentointi-namiska vasemmalle, kiitos.)

        Vain hullu makoilee sohvalla.


    • Vaikkapa makailemalla sohvalla selällään, telkkari sun muut vehkeet sammutettuina

      • Anonyymi

        Ajatellen, mitä vai ei mitään?
        Olisi aika kiva kyky nollata mielensä ja olla ajattelematta mitään "turhaa".

        AsianVierestä


    • Tänään oli vähän rankka päivä. Ajatukset vilisi päässä. Kaipasin nollausta.
      Kävin kuntosalilla. Kotiin tultua haukkasin voikkarin, kävin suihkussa ja nyt istun sohvalla palstailemassa. Vieressä kuppi sitruunateetä. Kyllä tämä tästä. :)

      • Anonyymi

        Sinulla on aika samanlainen päivä mitä joskus minulla.
        Kuntosali auttaa nollaamaan ja poistaa väsymyksen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on aika samanlainen päivä mitä joskus minulla.
        Kuntosali auttaa nollaamaan ja poistaa väsymyksen.

        AsianVierestä

        Joo, kuntoilu tasapainotta. Pystyn rauhoittumaan ja asettamaan sekalaiset ajatukset tärkeysjärjestykseen. Jotkut meditoi ja joogaa, toiset rääkkää kehoa.
        Kun itse käyn ylikierroksilla, kunnon treeni auttaa. Helpottava fiilis. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Joo, kuntoilu tasapainotta. Pystyn rauhoittumaan ja asettamaan sekalaiset ajatukset tärkeysjärjestykseen. Jotkut meditoi ja joogaa, toiset rääkkää kehoa.
        Kun itse käyn ylikierroksilla, kunnon treeni auttaa. Helpottava fiilis. :)

        Kyllä. Treenin jälkeen palauttavaa toimintaa. Kuuma suihku ja palauttava välipala. Hetken on todella hyvä olo, nautittava ja stressitön.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Treenin jälkeen palauttavaa toimintaa. Kuuma suihku ja palauttava välipala. Hetken on todella hyvä olo, nautittava ja stressitön.

        AsianVierestä

        Toki, mutta tässä käy usein vanhanaikaisesti ja Nukku-Masa kutsuu höyhensaarille. Taistelen vastaan. En vielä luovuta :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Toki, mutta tässä käy usein vanhanaikaisesti ja Nukku-Masa kutsuu höyhensaarille. Taistelen vastaan. En vielä luovuta :)

        Pöyhi tyynyä ja anna autuaasti periksi, huominen on mukavampi levänneenä jos vain malttaa nukkua.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pöyhi tyynyä ja anna autuaasti periksi, huominen on mukavampi levänneenä jos vain malttaa nukkua.

        AsianVierestä

        Heh! Kohta... aivan kohta. Ei ihan vielä. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Kohta... aivan kohta. Ei ihan vielä. :)

        Nyt nukkumaan, öitä!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nukkumaan, öitä!

        AsianVierestä

        Ok. Mä menen, öitä. zzzzZzz :) krooh!


      • Anonyymi

        Elämä on joskus suorittamista. Harvoin voi tehdä "kutsumustaan" vastaavaa kun ei oikein edes aina tiedä mitä sitä oikeasti haluaisi tehdä. No, pääasia et jotain tekee kun ei tiedä paremmasta haaveen vertaa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on joskus suorittamista. Harvoin voi tehdä "kutsumustaan" vastaavaa kun ei oikein edes aina tiedä mitä sitä oikeasti haluaisi tehdä. No, pääasia et jotain tekee kun ei tiedä paremmasta haaveen vertaa.

        AsianVierestä

        Helpostihan sitä suorittaa elämää, varsinkin jos on vahva kuva siitä mitä elämän pitää olla tai on altis sille, mitä joku toinen sanoosiitä, että millaista elämän pitää olla.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Helpostihan sitä suorittaa elämää, varsinkin jos on vahva kuva siitä mitä elämän pitää olla tai on altis sille, mitä joku toinen sanoosiitä, että millaista elämän pitää olla.

        Se oli se äidin maito...sitä ei olisi pitänyt juoda:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Saatanan palvontaa.

      Heti tuli virkeä ja hyvä, rento olo. Kaikki arkihuolet painuivat merkityksettöminä taka-alalle.

      Nyt loppuillan ja alkuyön kuuntelen musiikkia. Makaan sängyllä kaikki valot pois.

      https://youtu.be/dUuB73sjYqM

      • Anonyymi

        Laskit rahat lompakosta?

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Enimmäkseen joku ulkoilu/liikuntajuttu. Tänään menin fillarilla joogaan, sen jälkeen sauna, ruokailu ja nyt sohvan nurkka, katson telkkaa ja palstailen. Kohta menen sänkyyn, luen yleensä kirjaa ennen nukahtamista.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Lukeminen on hyvä harrastus, nuorempana luin paljon yli 300 sivuisia jännäreitä, toimintaa pääasiassa. Nyt luen satunnaisesti ainoastaan iltasatuja. Pitäisi taas aloittaa lukeminen uudestaan kun se kehittää mielikuvitusta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukeminen on hyvä harrastus, nuorempana luin paljon yli 300 sivuisia jännäreitä, toimintaa pääasiassa. Nyt luen satunnaisesti ainoastaan iltasatuja. Pitäisi taas aloittaa lukeminen uudestaan kun se kehittää mielikuvitusta.

        AsianVierestä

        Sun mielikuvitus vaikuttaa ihan hyvin kehittyneestä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielikuvitus vaikuttaa ihan hyvin kehittyneestä.

        -flowersreally-

        *kehittyneeltä*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *kehittyneeltä*

        Taantunut se vähän on, kuten koko ukko:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taantunut se vähän on, kuten koko ukko:)

        AsianVierestä

        ...voi johtua myös siitä ettei vanhempana ole enää niin paljon sijaa mielikuvitukselle kun on jo nähnyt ja kokenut kaikenlaista...harmi.

        AsianVierestä


    • Töistä suoraan salille ja kotona sitten ruuan tekoon ennen puolen tunnin välikuolemaa. Pyykkikoneen suorittaessa kotiaskareita aloin tehdä kouluhommia.

      Illalla sitten uutisten seurantaa.

      • Anonyymi

        Pesin itsekin koneellisen, ne neljä kivointa paitaa joista tykkään eniten ja tulee käytettyä usein.
        Uudet kalsarit oli pestävä myös ettei tule ihottumia ensimmäisessä käytössä. Niissä kun voi olla säilytysaineita yms. Olisi se huono juttu jos veitikkaan iskisi niistä joku ihottuma, ei sitä kehtaisi sitten naisille näyttää. No, eipä tuota tule nytkään kaduilla heiluteltua:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesin itsekin koneellisen, ne neljä kivointa paitaa joista tykkään eniten ja tulee käytettyä usein.
        Uudet kalsarit oli pestävä myös ettei tule ihottumia ensimmäisessä käytössä. Niissä kun voi olla säilytysaineita yms. Olisi se huono juttu jos veitikkaan iskisi niistä joku ihottuma, ei sitä kehtaisi sitten naisille näyttää. No, eipä tuota tule nytkään kaduilla heiluteltua:)

        AsianVierestä

        Niin mutta säilyy paremmin jos säilöntäaineita :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta säilyy paremmin jos säilöntäaineita :D

        Mahtaako enää tuossa iässä auttaa säilöntäaineetkaan? ;D


        Sarkasmia...


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mahtaako enää tuossa iässä auttaa säilöntäaineetkaan? ;D


        Sarkasmia...

        Hyvä kysymys, tiedätkö mikä auttaisi? Me miehet pelkäämme sitä jos emme käytä niin ei sitten toimi, koska keho analysoi ettei kykyä enää tarvita:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Kävin kaupassa, tulin kotiin, söin... Loppuilta meni sohvalla itkiessä ja miettiessä elämän tarkoitusta. Onko elämällä mitään annettavaa minulle. En usko. Ainakaan minulla ei ole voimia enää uskoa. Voisin antaa henkeni jonkun puolesta, jonkun joka osaisi edes nauttia tästä.

      • Anonyymi

        Elämä on monille samankaltaista, jotkut vain näkevät ja elävät sitä eri tavoin. Samankaltaisesta elämästä ja sen sisällöstä voi olla joko onnellinen tai onneton, onni kun tulee ihmisen oman pään sisältä.
        Kannattaa olla vähään tyytyväinen. Shakespeare oli myös mies joka mietti ollako vai eikö olla ja on Guinnessin ennätysten kirjan mukaan maailman käännetyin mietinnöissään. Tuskin sai pohdintojaan edes koskaan valmiiksi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on monille samankaltaista, jotkut vain näkevät ja elävät sitä eri tavoin. Samankaltaisesta elämästä ja sen sisällöstä voi olla joko onnellinen tai onneton, onni kun tulee ihmisen oman pään sisältä.
        Kannattaa olla vähään tyytyväinen. Shakespeare oli myös mies joka mietti ollako vai eikö olla ja on Guinnessin ennätysten kirjan mukaan maailman käännetyin mietinnöissään. Tuskin sai pohdintojaan edes koskaan valmiiksi?

        AsianVierestä

        Ihan hyvää ajatusten virtaa asian vierestä, mutta ihmisten kokemukset on erilaisia ja osalle ihmisistä jotkut asiat on pahempia kuin toisille eli ite en vähättelis toisten juttuja. Huonoin juttu on yleensä ihmiset jotka näkee ja on kiinnostuneita vaan omista asioistaan ja omasta navastaan.


    • Aika usein rentoudun musiikkia kuuntelemalla, vetäytymällä arjesta muihin ajatuksiin, kuten vaikka tänne.

      Eilen oli rasittava päivä, sinnikäs migreenikohtaus joka kesti tänne aamuyölle asti. Siirryin sohvalle lepäämään, nukkuminen ei onnistu mutta lepokin toimii.

      Nyt on stressiä sen verran, ettei rentoudu kunnolla. Pitäisi ehdottomasti nimenomaan rentoutua, koska olen pian ollut kuukauden pois töistä ja edelleen tilanteeni terveyden kanssa kusee ja jatkotutkimuksia tehdään.

      Mutta miten tässä rentoudut? Tekemättömät työt kalvaa, huoli terveydestä ja korjaantuuko tilanne vai joudunko jäämään kokonaan töistä pois. Eli nyt rentoutuminen on enempi haavetta, kun tapahtuvaa.

      • Anonyymi

        Huomenta Abris. Mietin tuota sinun migreeniä. Exällä oli taipumus koviin migreenikohtauksiin. Ei nähnyt kohtauksen aikana hyvin ja oli hetken työkyvytön. Mistä migreeni tulee? Luulen että ex oli minulle allerginen koska nyt hänellä kuulemma on kohtauksia paljon harvemmin:)
        Suhteessa hän joutui esittämään ehkä jotain sellaista jota hän ei ollut, ei voinut sisäisesti kovin hyvin. Voiko nainen olla miehelle allerginen vaikka rakastaisi tätä? Se olisi pirunmoinen tauti!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Abris. Mietin tuota sinun migreeniä. Exällä oli taipumus koviin migreenikohtauksiin. Ei nähnyt kohtauksen aikana hyvin ja oli hetken työkyvytön. Mistä migreeni tulee? Luulen että ex oli minulle allerginen koska nyt hänellä kuulemma on kohtauksia paljon harvemmin:)
        Suhteessa hän joutui esittämään ehkä jotain sellaista jota hän ei ollut, ei voinut sisäisesti kovin hyvin. Voiko nainen olla miehelle allerginen vaikka rakastaisi tätä? Se olisi pirunmoinen tauti!

        AsianVierestä

        Mulla migreeniä on ollut jo 7-vuotiaasta asti, nyt vanhemmiten harvemmin kun koskaan aiemmin. Liittyy varmaan jonkinlaiseen hormoonikiertoon mulla vahvasti. Sekä tietysti kaikenlainen henkinen - ja fyysinen ylikuormittuminen voi laukaista päänsäryn ja migreenin.

        Myös jännityspäänsärky mikä tulee mulla hartioista, pitkittyneenä aiheuttaa migreenin. Ja tällä hetkellä korkeat verenpaineet joita ei meinata nyt saada hallintaan. Uusi lääkekin toisen rinnalla ja tuntuu vaan pahenevan päänsärky, kun sykkeet putoo.

        Että luulen olevani enemmänkin allerginen stressille, kun miehille. Tietysti jos miehet aiheuttaa stressiä niin sitä kautta varmasti kyllä syy yhteys löytyy. :)

        On nekin joskus saaneet mut sairaaksi stressistä. Mä oon tietyllä tapaa kamalan vahva ja samaan aikaan kamalan herkkä ihminen.

        Mutta on tässä taustalla ikävä kyllä ihan fyysiset ongelmatkin, ettei voida sälyttää kaikkea pään vastuulle. :)

        Sydäntä vielä tutkitaan lähemmin. On olemassa epäily, joka toivottaavsti jääkin vain epäilyksi.

        Tottakai, jos ihmissuhteet rassaa hermoja, ne vaikuttaa kokonaisuutena ihmisen kaikkeen hyvinvointiin. Epätoivoinen rakkaus on ehkä pahin kaikista...


    • Anonyymi

      Rentoutuu jollain myrkyllisellä kasvilla teessä vaikka, mutta joo-oh, nyt pitäisi tehdä ruokaa ehkä tuollaisista Kivikylän Wanhan Ajan nakeista, laitan kattilaan kiehumaan niitä jolloin ne poksahtelevat iloisesta lämmetessään ja persikkaa jälkiruoaksi tai ananasta.

      • Jospa keitätkin perunoita 3-4 ja teet nakkikastikkeen niistä nakeistasi? :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jospa keitätkin perunoita 3-4 ja teet nakkikastikkeen niistä nakeistasi? :)

        Tai perunaamuusin ja höyrytät nakit kaveriksi.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Jospa keitätkin perunoita 3-4 ja teet nakkikastikkeen niistä nakeistasi? :)

        Niin sekin on vaihtoehtona, mutta onpa tuokin huvittava kun nainen on Mikko, baariMikko Napakymppi-ohjelmassa Mikko niminen nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sekin on vaihtoehtona, mutta onpa tuokin huvittava kun nainen on Mikko, baariMikko Napakymppi-ohjelmassa Mikko niminen nainen.

        Mik(k)ot on aina aika huvittavia tapauksia. Hyvällä siis. :)

        Minäpä ryhdyn syömään, paellaa...valmisruokaa. Mutta maistan onko se syötävää, jos ei ole väsään sitten kanarisoton. :)

        Mukavaa torstaita!


      • Anonyymi

        Totta maar, tuo kappale on tuttu jostain mainoksesta.
        Tottahan se on, elämässä tapahtuu kun aika on.
        Itse painiskelen tunteiden kanssa, kun on eronnut ei halua uutta ja vanha suhde on ehkä se mikä tulisi olla se lopullinen...mutta päätös kai tulee sitten kun sen aika on.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta maar, tuo kappale on tuttu jostain mainoksesta.
        Tottahan se on, elämässä tapahtuu kun aika on.
        Itse painiskelen tunteiden kanssa, kun on eronnut ei halua uutta ja vanha suhde on ehkä se mikä tulisi olla se lopullinen...mutta päätös kai tulee sitten kun sen aika on.

        AsianVierestä

        Nyt on vähän tällainen fiilis...
        https://www.youtube.com/watch?v=pZDCB-MPXZc

        AsianVierestä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta maar, tuo kappale on tuttu jostain mainoksesta.
        Tottahan se on, elämässä tapahtuu kun aika on.
        Itse painiskelen tunteiden kanssa, kun on eronnut ei halua uutta ja vanha suhde on ehkä se mikä tulisi olla se lopullinen...mutta päätös kai tulee sitten kun sen aika on.

        AsianVierestä

        Kuuntele sydäntäs, se tietää. Kappaleet on hienoja, ei ollenkaan shittiä. 😃👍


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kuuntele sydäntäs, se tietää. Kappaleet on hienoja, ei ollenkaan shittiä. 😃👍

        Tiedän..ja samalla olen täysin sekaisin.
        Järki ja tunne..kumpi voittaa?
        No, olen aina ollut tunneihminen.

        Mr.Kaihomieli


    • Anonyymi

      Työaikani loppui virallisesti klo.17.00, stä ennen söin päivällisen työaikana ja sitten lähdin kotiin. Nyt minä aion käydä suihkussa, kuivata itseni ja harjata sekä kuivata hiukseni peruusteellisesti.
      Kun nuo hommat on tehty... mä menen nukkumaan. Herättyäni luultavasti haudutan teetä itselleni ja tulen takaisin tietokoneelle, ehkä sinkut palstallekin uudestaan.
      Nyt se on pai pai, .... väsyttää!

      • Anonyymi

        Hyviä unia sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä unia sinulle.

        Aika jännittäväkin elokuva-juttu tämä kun nainen on kuin salainen agentti, jäi omaan mieleeni, kun oli mielenkiintoinen juttu alkaa... 2100 nelosella tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännittäväkin elokuva-juttu tämä kun nainen on kuin salainen agentti, jäi omaan mieleeni, kun oli mielenkiintoinen juttu alkaa... 2100 nelosella tuo.

        Pitää katsoa, olen tavannut elämäni aikana "salaisen agentin" vain kerran ja hän juotti minulle jotain kontrollin vievää ja heräsin jossain miljoonakaupungin slummissa. Muistan vain kun hän kyseli ja minä vastasin. Muistan myös miten hän soitti jollekin ja keskusteli tapahtuneesta. On muuten vieläkin tallessa kaverin käyntikortti.

        Laurilla oli taannoin paha tilanne elämässä, se on mukava kuunnella kun mies vaikeroi.
        https://www.youtube.com/watch?v=0a6rpE8btK8

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi

        Nuuh(nuuhkii pestyjä hiuksia).

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi

    • Minäkö, siitä että on hiljaista.

      • Anonyymi

        Kotona? Se ei taida olla mahdollista:)

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotona? Se ei taida olla mahdollista:)

        Mr.Kaihomieli

        On kun yö tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotona? Se ei taida olla mahdollista:)

        Mr.Kaihomieli

        Ne tarvitsee untakin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ne tarvitsee untakin.

        Totta, olet vahva analyyttinen nainen. Miten pieni on kasvanut? Kaikki ok?

        Mr.Kaihomieli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe