- Laitapoa s-postia [email protected]
niin katsotaan mitä tulee tapahtumaan - Sehän on saamarin ihanaa, tissien pehmeä iho vasten kullia, välillä terska suuhun. Toimii todella huvin en ymmärrä miehiä ketä ei kiinnosta tissipano
Niin ja hiukan liukastetta niin aina paranee - Thaimaassa se on helppoa, siellä leidareita riittää ja varsin hyvännäköisiäkin. Itseäni ei isokokoiset ja maskuliiniset leidarit kiinnosta
- Googlaa self blow job
- Riippuu fiiliksestä mut 2 kertaa pienellä tauolla menee
- [email protected]
Laita tulemaan - On siinä n.200km välimatkaa
- Missä päin vaikutat
- Löytyis
- [email protected]
Laita postia tulemaan niin jutellaan ja katsotaan mihin päädytään - Voisin kokeilla
- Tuohan on niin nautinollista, itse en diggaa alistamitouhuista, mutta tussa han nainen saa päättää mitä nuollaan tai imeskellään ja ehkä vähän hampaitakin käytetään . Se nautinnona antaminen tuossa on parhainta
- 16 oli nuorin ja tähän mennessä vanhin on ollut 55 vuotias nainen
- Jutellaan lisää s-postin kautta
Tykkään kun on iso glitoris - [email protected]
Sinne voisit postia lähettää - Nikn nainen oli melkein 60 vuotias
- Olin 22v miehenalku vieraassa kaupungissa pelireissulla, käytiin syömässä ja sen jälkeen hotellin yökerhoon parille oluelle. Naistenhaku ja minua kohti käveli pienen kokoinen nainen, parit tanssit ja hän kysyi minulta suoraan että lähdenkö hänen luokse, no toki lähdin ja sain naida montakertaa niin edestä kuin takaakin, naamallenikin istui ja nuoletti huolella. Hän tiesi mitä haki, aamulla pussit tyhjänä suoraan hallille
- Laivalla ylimmän kerroksen rapputasanteella, aamulla ennen aamupalaa. Siivooja siinä katseli aktin loppuun ja jatkoi töitänsä.
Hotellin 1 kerroksen parvekkeella muijjaa pääsin takaapäin panemaan kun kaiteeseen nojasi - Laita kuvia tulemaan
[email protected] - Ei se varmaankaan ero perheissä niin harvinaista ole