- Kyllähän miestenkin nännit on aika herkkiä, sama koskee myös kaulaa ja niskaa, korvia unohtamatta
- Kun sulla on lasti suussa, annapas miehellesi lasti suustasi hänen suuhun ja käske nielemään. Jos nielee sitten sinunkin tarttee, muuten jatkat niikuin ennekkin
- Itse olin 48v silloin ja etsi 18-30 v naista
22 vuotias neito vastasi ja hänen kanssaan viestiteltiin ja soiteltiin ennen tapaamista, pelkkää upeaa seksiä se oli, useamman kerran tavattiin kunnes muutin toiselle paikkakunnalle - Varmaan monikin pannut muijjaasi, ootko taksikuski
- Runsaasti esileikkejä, nuolentaa ja sormettamista sitten reilusti liukkaria. Kyl se siitä sitten onnistuu
- Anna mennä, mikään ei ole niin seksikästä kun hyvännäköinen perse piukoissa housuissa, eikä ole väliä onko perse iso vai pieni
- Laita kuvia tulemaan
- Vau
- Onko ’Joensuun’ likka vieläkin puutteessa
- Laita postia
[email protected] - Jätä tuollainen juntti
- aivan ihana pillu
- Kalukukkaro ja sulle avaimet, oppii olemaan
- Minä soitin firmaan mikä tekee Brassivahauksia, nainen antoi ajan, menin vaikka jännittikin mutta ammattilainen hoiti homman ja oli eroottisuus kaukana. Maksoin ja lähdin.......
- Mistä päin olet
- Korvien ja kaulan suuteleminen. Takaapäin ja nainen päällä ratsastaen lempi asentoni. Ja eniten nautin kun nainen istuu naamalleni ja saan nuolla kunnolla, ja tottakai tykkään jopa kiihottaakin kun näkee naisen nauttivan
- No kyllä alkaa
- Ensinnäkin sinulla ei ole läskipillu, vaan vain iso häpykumpu. Minä todellakin nautin ja tykkään isosta häpykummusta ja isoista häpyhuulista. Kun katsot bbw naisten pillunkuvia niin näet läskipillun..
- Lähetäppä mulle sähköpostilla enemmän tietoa
- Jep