hvp27
![]()
Aloituksia
57
Kommenttia
8242
Jouluruuat
Pitäisi miettiä jouluruokia. Rosollia aika paljon ja imellettyä perunalaatikkoa. Ruisleipää, silliä, graavia, muikunmäti35243Mielenkiintoinen väitöstutkimus sokerirasituskokeesta
https://yle.fi/uutiset/3-12069685 Suuri lihasmassa ei auta diabeteksestä ja sokerirasituskoe ei ole kovinkaan hyvä diab2243Pari olutta päivässä vähentää diabetesriskiä
Laihdutuspalstalla joku ketokarppaaja on ollut huolissaan minun säännöllisestä oluen juonnistani. Törmäsin Tälläiseen ar19228VIELÄ KERRAN LÄÄKKEETOÖN ELÄMÄ. MITÄ OIKEASTAAN TAPAHTUI?
Aikamoinen itkupotkuraivarit tiedätte-kyllä-kenen blogissa. Heikkilä ihmettelee miksi ravitsemustieteen dosentti arvost63206- 6183
Huonoa diabeteksen hoitoa?
Tiedätte-kyllä-kuka syyttää minua jatkuvasti diabeteksen huonosta hoidosta (ts. en ketokarppaa). Sain juuri laboratorioa23182- 5174
Ketoilijoille luettavaa
'Jos ketoilet, tee se margariiniin, rypsi-, rapsi- ja oliiviöljyyn sekä pähkinöihin painottuen' Rypsiöljyllä syvempään58172Uusi Ozempic-ketju
Entinen ketju on niin pitkä että ajattelin aloittaa uuden. Nyt 9 kk Ozempiciä takana ja paino tippunut noin 11 kg. Meno0171Espanjan sanakirja
Löytyykö mistään espanjan sanoja käännöksineen? Erikoisesti espanja->englanti kiinnostaisi. Pitäisi olla vapaasti lev4163Blendausketju
Sain uuden blenderin perjantaina. Ideana korvata yksi ateria päivässä smoothiella. Reseptiksi on vakiintunut 2.5 dl rasv19150Ateriankorvikkeet ovat superruokaa
260 g nutriletin pirtelöateriankorviketta tuottaa 1050 kcal ja tarvittavat hivenravintoaineet sekä proteiinin. Silkkaa s15113Ei kannata vastata viesteihin, jotka ovat sääntöjen vastaisia
Nyt poistettiin pari vekun ketjua (syy yhteystiedot aloituksessa). Tuollaisiin viesteihin ei kannata vastata koska ketju2108LCHF-dieetti lisää LDL-kolesterolia keskimäärin 44%
Tämmöiseen törmäsin sattumalta kun luin Knuthin blogia 'Effect of low carbohydrate high fat diet on LDL cholesterol and098Espanjan sanakirja
Löytyykö mistään espanjan sanoja käännöksineen? Erikoisesti espanja->englanti kiinnostaisi. Pitäisi olla vapaasti lev083Kuinka juhlistaa ylipainoiseksi päädyä?
Noin kolmen viikon kuluttua painoindeksi on alle 30. Kuinkakohan tuota juhlistaisi kun Sirdaludin kanssa ei voi käyttää981Mielen kiintoinen tutkimus dieeteistä
Ihan sattumalta tuli eteen tämmöinen 'Low-fat vs low-carb? Major study concludes: it doesn’t matter for weight loss'. K055