Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lelle
profiilit
lelle
lelle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+harrastaminen+ole+elämän+korvike,+se+kuuluu+elämään+jos+tekee+jotain+mistä+pitää.
05.09.2020 16:58
Luin+ketjun+läpi.
Ei+täällä+sen+kummempaa+ole+kuin+muillakaan+ikäpalstoilla+joissa+voi+kirjoitella+nimettömänä.+
Elämäänsä+kyllästyneitä+katkeria+löytyy+joka+paikkaan.+
Kannattaa+ohittaa+ja+jatkaa+ikäänkuin+ei+olisi+huomannutkaan+piikkejä.
04.09.2020 19:52
Toivoisin+että+avustukset+Afrikkaan+vähenisivät.+
Kuitenkin+suurin+osa+menee+korruptioon.
Se+olisi+hyvä+alku.
03.09.2020 21:24
Polttoneveroa+en+kannata.+
Mutta+Vanhanen+vastasi+todella+hyvin.
03.09.2020 20:20
Halla-aho+on+sentää+tohtori+mies.
Ehkä+hän+ymmärtää+asioista+enemmän+kuin+laput+silmillä+kulkevat.
03.09.2020 19:25
Olen+samaa+mieltä,+Haapala+on+ainoita+rehellisä+hyviä+kolumnisteja.+
Hän+kirjoittaa+asiaa,+kaikki+eivät+rehellisestä+puheesta+tykkää.
03.09.2020 19:23
Eihän+tuo+ole+rasismia.
Kyllä+lapsille+pitäisi+saada+yhtä+rvaitsevaa+ruoka+kuin+vokkilaisille.+
Rasismia+nähdään+joka+nurkalla.
02.09.2020 19:46
Ei+asu+niin+mahdoton+ole.+Sylvialla+on+jo+ikää,+se+saa+näkyä.+Monelle+tulee+kiloja+lisää+vuosien+varrella,+entä+sitten?
11.08.2020 16:52
Nämä+alkoholi+suositukset+eivät+kosketa+meikäläistä.+
Olen+maistellut+tupakkaa+ja+tulin+siihen+tulokseet+että+ei+ole+minun+juttuni.+
Alkoholi+on++yhdentekevä,+saunan+päälle+voi+lonkeropullo+kulua,+mutta+limsa+on+yhtä+hyvää.+
Liikkua+pitää+sen+verran+että+ei+köntisty.+
Ruokavaliota+en+myöskään+noudata,+syön+mikä+maistuu+hyvältä+mutta+kohtuudella.+
Terve+olen+ainakin+vielä.
10.08.2020 13:18
Kyllä+tuo+silakoiden+iskulause+on+melko+tyhmä.
En+minä+ainakaan+omistele+suomea,+se+on+ollut+meidän+suomalaisten.+Aina+on+sekaan+tullut+väkeä+muualtakin.+
Olen+hyvin+pettynyt+koko+liikkeeseen.
09.02.2020 17:48
En+mieti+laskeeko+asuntoni+arvo.+Asun+siinä+niin+kauan+kun+terveys+sallii.+Asunto+on+maksettu+aikoja+sitten,+vastike+on+kohtuullinen+vaikka+asunto+on+iso.+
Asumista+varten+asunto+yleensä+ostetaan.
Uskon+että+hinnallaan+jälkikasvu+pääsee+asunnosta+eroon.
09.02.2020 17:40
Nämä+Tenat+ovat+vaikea+keskustelun+aihe+monelle,+vaikka+ei+mielestäni+mikään+kummoinen.
Aloituksessa+ihmettelin+sitä+että+mistä+kuvittelevat+tietävänsä+että+tarvitsen+Tenoja++jos+kuuntelen+musiikkia+You+tubesta.+Mainos+hyppää+heti+silmille.
12.11.2019 21:41
Tuoko+on+aloittajan+ainut+murhe+tällaisen+tapahtuman+edessä.
Teki+teon+kuka+hyvänsä+niin+olen+pahoillani+loukkaantuneiden+ja+menehtyneen+takia.+
Näitä+tulee+varmasti+olemaan,+kiusaaminen+on+yksi+syy+tällaiseen.+Siihen+ei+suhtauduta+tarvittavalla+vakavuudella.
Mikään+ei+tietenkään+ole+tarpeeksi+hyvä+syy+tuollaiseen+tekoon.
02.10.2019 11:27
Miksi+ihmeessä+kansalaisuus+on+niin+tärkeä.+Teko+on+hirveä+teki+sen+kuka+hyvänsä.
Koulu+ym.+kiusaamisesta+puhutaan+paljon.+Siihen+pitäisi+puuttua+kovalla+kädellä.+
Juuri+kiusaamisen+takia+on+ennenkin+sattunut+näitä+hirveyksiä.+Mielestäni+kiusaajat+oavt+yhtä+syyllisiä+kuin+tekijä.+
En+tiedä+mistä+tässä+on+kyse,+enemmän+mietin+uhrin+ja+loukkaantuneiden+kohtaloa+ja+heidän+läheisiään.
01.10.2019 16:38
Ei+se+niin+mennyt.
Kunhan+ei+olisi+taas+joku+kiusattu+jonka+hermot+petti.
01.10.2019 16:18
En+ole+kenenkään+puolta.+Hyvä+että+ilmoittivat.
Silti+voisi+ilmoittaa+myös+maahanmuuttajien+tekemien+rikosten+tekijöiden+kansallisuus+yhtä+hövelisti.
Turha+haukkua+persuksi.
01.10.2019 16:17
En+ole+persu+Huom.
Silti+ihmettelen+kuinka+nopeasti+kansalaisuus+tulee+tietoon+kun+kyseessä+on+suomalainen.+
Tieto+on+jos+jokaisessa+aviisissa.+
Mikäli+olisi+ollut+päinvastoin+niin+kansalaisuutta+salattaisiin+viimeiseen+asti.
01.10.2019 16:13
En+suosittele+ketään+puuttumaan+jälkikasvun+puolisoihin.
Siitä+seuran+lähes+aina+harmia,+saattaa+tulla+jopa+loppuelämän+kestävä+välirikko.
30.09.2019 13:47
Myötähäpeää+tunnen+joskus+näiden+kehuskelijoiden+kanssa+jutellessa.+
En+sano+mitään+muuta+kuin+joo+joo+tai+nyökkään.+Ei+asia+ole+niin+tärkeä+että+alkaisin+oikomaan.+
Kummallista+että+hävetään+rehellistä+työtä+kuten+osastoapulaisen+tai+välinehuoltajan.
30.09.2019 13:40
Ihan+sama+mitä+tekevät+ruumiilleni+kuoleman+jälkeen.+Maatuminen+on+vain+hitaampaa+jos+ei+polteta,+maaksi+ruumis+ajan+kanssa+kuitenkin+muuttuu.+
Jos+pääsisi+näkemään+vaikkapa+puoli+vuotta+haudassa+ollutta+ruumista+niin+voisi+tulla+ajatus+että+polttaminen+on+kuitenkin+siistimpää.+Loppuulos+on+kuitenkin+sama.
28.09.2019 23:57
1 / 2